niet gezien hoe duur zijn ze in de winkel en nogmaals het is vraagprijs héquote:Op zaterdag 15 december 2012 07:58 schreef Chinless het volgende:
Ze zijn gewoon leverbaar en in de winkel goedkoper. Geef eens 1 reden waarom iemand voor een 2de hands toestel meer gaat betalen dan de nieuwwaarde.
Ik ook. Binnen in 3 dagen..quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:49 schreef Neraice het volgende:
Ik heb precies dezelfde voor 670 euro gekocht in de Apple Store.
dus dit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 07:58 schreef Chinless het volgende:
Ze zijn gewoon leverbaar en in de winkel goedkoper. Geef eens 1 reden waarom iemand voor een 2de hands toestel meer gaat betalen dan de nieuwwaarde.
Aangezien die splinternieuw is en nog gesealed denk ik wel iets meer aangezien die in de winkel 680 euro kost en ik vindt 625 een mooie prijs. Dus voor 625 mag degene m nu komen ophalen ik ben nu thuis of we zouden eventueel ergens kunnen afspreken in de buurt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:45 schreef iFok. het volgende:
TS, ik denk dat je er 600 voor kan krijgen
Heb al een ipod touchquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:02 schreef M.C. het volgende:
PM lukt niet dus doe het ff zo
Ik kan je nog wel een ander aanbod doen: 380€ + een ipod touch 32GB wit 4e generatie met retina scherm,geseald in doos
Voor hoeveel als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:47 schreef noSKIT het volgende:
verkocht mag een slotje op heb m net gebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |