.quote:Nieuwe hunk/babe word 's nachts in het eerste nieuwe topic van de dag gepost.
Wat vroeg je dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:31 schreef Rockiejj het volgende:
OF alsjeblieft, ik vroeg het vanmiddag ook al normaal.
Ja laten we die combi maar eens breakenquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
Shoutout naar iedereen die mij heeft geholpen
telefoon uit een aan zettenquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn wifi doet echt vreemd op me telefoon, wilt geen contact mee maken maar me laptop wel...
Of je gewoon normaal mee kan posten, en niet meer zo stoer wilt doen.quote:
Kijken of je het goede wachtwoord heb ingetoetst?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn wifi doet echt vreemd op me telefoon, wilt geen contact mee maken maar me laptop wel...
Ik hoorde dat je laptop kapot gooien weleens kan helpenquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hij verbindt automatisch maar hij staat opeens niet meer in het wifi lijstjequote:Op zaterdag 15 december 2012 01:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kijken of je het goede wachtwoord heb ingetoetst?
Te ver weg van de router?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij verbindt automatisch maar hij staat opeens niet meer in het wifi lijstje
quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Of je gewoon normaal mee kan posten, en niet meer zo stoer wilt doen.
Het is vanmiddag ook al door Oerbeer gezegd, en ook andere mods houden je in de gaten, en zo loop je gewoon vandaag of morgen echt een keer tegen een ban aan,
Als ik een PR doe over dat stukje wat je postte over kanker, weet ik genoeg mods die wel even willen helpen.
Dus ik vraag het nog 1x normaal.
Doe alsjeblieft normaal, we willen je best een nieuwe kans geven, maar dan moet je wel gewoon meeposten, je hoeft niet op elke post 3 reacties te hebben, dat heb ik ook niet. Maar het gaat erom dat je nu iedereen boos maakt, en dat is niet de bedoeling van dit forum.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik deze dag de hele tijd normaal post, weet ik zeker dat ik een stuk minder mensen heb die terug reageren. Maar goed ik zal vandaag dus zaterdag normaal posten. Geen stoer gedrag enz
amen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Of je gewoon normaal mee kan posten, en niet meer zo stoer wilt doen.
Het is vanmiddag ook al door Oerbeer gezegd, en ook andere mods houden je in de gaten, en zo loop je gewoon vandaag of morgen echt een keer tegen een ban aan,
Als ik een PR doe over dat stukje wat je postte over kanker, weet ik genoeg mods die wel even willen helpen.
Dus ik vraag het nog 1x normaal.
Doe alsjeblieft normaal, we willen je best een nieuwe kans geven, maar dan moet je wel gewoon meeposten, je hoeft niet op elke post 3 reacties te hebben, dat heb ik ook niet. Maar het gaat erom dat je nu iedereen boos maakt, en dat is niet de bedoeling van dit forum.
reset je i-net instellingen van je mobiel gewoon.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maakt dat verschil met een laptop?
Laptop staat hier ook en heeft alle streepjes vol
Ja ik heb 0 verstand van wat ik er mee moet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
reset je i-net instellingen van je mobiel gewoon.
Ga dan gewoon op je laptop verder op internet ipv je telefoon?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik heb 0 verstand van wat ik er mee moet.
Heb zelfs een rekening van 75 eu ontvangen omdat die rare telefoon van me het abbo uitzette of iets dergelijks en verkeerde data gebruikte, normaal heb ik onbeperkt nu betaalt me pa al 2 maanden voor niksDus dat ding is sowieso al slecht
gaat om WA.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op je laptop verder op internet ipv je telefoon?
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Als ik deze dag de hele tijd normaal post, weet ik zeker dat ik een stuk minder mensen heb die terug reageren
Ik ken genoeg mensen op FOK! voor wie dat de voornaamste reden is om te postenquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Moet je altijd in het midden van de belangstelling staan?
Dat is een beetje jammer..quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen op FOK! voor wie dat de voornaamste reden is om te posten
Ik vind het heel leuk, snap ook niet waarom maarja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Moet je altijd in het midden van de belangstelling staan?
Ja inderdaad. Maar ik heb het sowieso niet zo met aandachtshoertjesquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer..
Volgens mij is dit forum er om te discussiëren, maar ook om gewoon lekker slap te ouwehoeren met elkaar?
dat laatste lijkt me inderdaad wel de bedoeling van een SC, hoofdzakelijk dan, discussies kunnen interessant zijn als ze over wat nuttigs gaanquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer..
Volgens mij is dit forum er om te discussiëren, maar ook om gewoon lekker slap te ouwehoeren met elkaar?
Siquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Die ene speciale broodjeswinkel heten toch subway?
Zoals?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat laatste lijkt me inderdaad wel de bedoeling van een SC, hoofdzakelijk dan, discussies kunnen interessant zijn als ze over wat nuttigs gaan
Al heel lang niet meer geweest. Maar wel gruwelijk lekker inderdaadquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wel jammer dat het zo duur is
ehm ja interesses zijn verdeeld natuurlijk maar een inhoudelijke discussie waar echt wat uit voort komt kan leuk zijnquote:
Wat zijn jouw interesses dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehm ja interesses zijn verdeeld natuurlijk maar een inhoudelijke discussie waar echt wat uit voort komt kan leuk zijn
katten!!!!!quote:
quote:
jaa tweequote:Op zaterdag 15 december 2012 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]Katten zijn leuk inderdaad
![]()
Zelf ook katten neem ik aan?
Ik ook tweequote:Op zaterdag 15 december 2012 01:50 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa tweealleen ik zie er altijd maar eentje
nou stel mijn interesse ligt bij dieren, als iemand dan zegt halal slachten is beter (bijvoorbeeld) kan je met goede tegenargumenten best een interessante discussie aanzwengelen die daadwerkelijk ergens over gaat.quote:
True, true. Maar nu weet ik nog niet wat je interesses zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou stel mijn interesse ligt bij dieren, als iemand dan zegt halal slachten is beter (bijvoorbeeld) kan je met goede tegenargumenten best een interessante discussie aanzwengelen die daadwerkelijk ergens over gaat.
aah das stom : ( neem er zelf eenquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook tweealleen men ouders zijn gescheiden en mijn moeder heeft ze meegenomen
dus ik zie ze helaas ook maar 1x per week ofzo:P
katten, honden, knaagdieren, konijnen, sporten zijn wel hoofdzakelijk dingen waar ik me in kan vindenquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True, true. Maar nu weet ik nog niet wat je interesses zijn
Welke sport doe je?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
katten, honden, knaagdieren, konijnen, sporten zijn wel hoofdzakelijk dingen waar ik me in kan vinden
Woon nog thuis dusquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:53 schreef supersof het volgende:
[..]
aah das stom : ( neem er zelf een
momenteel ga ik naar de sportschool om mijn conditie op te bouwen maar als dat eenmaal op peil is wil ik er ook bij gaan hardlopenquote:
slaaplekkerquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ga maar weer slapen. Zal er om 14:00 wel weer zijn
quote:
Truste manquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ga maar weer slapen. Zal er om 14:00 wel weer zijn
ah dat is kut dan : ( naja over paar jaar kan je er wel een nemen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Woon nog thuis dusen ik ben hele dag weg, broertje ook en vader ook dus, dat is zielig
ook al kunnen ze opzich nog wel goed alleen blijven, maar dan moeten ze eigenlijk meteen weer een speelmaatje erbij dus.
Ja lijkt me echt leuk hahaquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ah dat is kut dan : ( naja over paar jaar kan je er wel een nemen!
uiteindelijk heb je meer aan een hond denk ik. iig onze katten lopen gewoon weg en komen 1 week niet thuis. hond is altijd bij ons en gedraagt zich als een kat. schoothond hahahaquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt leuk hahaje hebt er echt veel aan, maar aan een hond ook
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:02 schreef supersof het volgende:
[..]
uiteindelijk heb je meer aan een hond denk ik. iig onze katten lopen gewoon weg en komen 1 week niet thuis. hond is altijd bij ons en gedraagt zich als een kat. schoothond hahaha
haha oke, ja wij wonen bij uiterwaarden enzo. dus ze gaan de weilanden en bossen in. daar zijn ze wel zoetquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaJa hoor ik wel vaker, onze zijn wat dat betreft wel heel erg aanhankelijk, ze durven niet eens naar buiten zo wat, 1 begint dan al te mauwen als een gek
Maar je hebt toch ook de mogelijkheid om het gewoon huiskatten te laten worden? Door ze in principe gewoon ook na hun sterilisatie binnen te laten.quote:
Heloef klappenquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klap je tegen de vlakte,flappie
Joekelllquote:
wat praat je tegen mij zie je niet dat ik bezig ben, onbeskoftquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klap je tegen de vlakte,flappie
nah, als ze zoveel avontuur kunnen beleven daar. is gewoon tof om ze zo door die weilanden te zien gaan opzoek naar eten enzo. dan zie je zo iets zwarts hopsen in het gras enzoquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook de mogelijkheid om het gewoon huiskatten te laten worden? Door ze in principe gewoon ook na hun sterilisatie binnen te laten.
Haha ja dat is wel leuk inderdaad, maar zou het ook wel zonde vinden, heb je zo`n beest zie je ze nooitquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nah, als ze zoveel avontuur kunnen beleven daar. is gewoon tof om ze zo door die weilanden te zien gaan opzoek naar eten enzo. dan zie je zo iets zwarts hopsen in het gras enzo
uuh zet de break eropquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
wat praat je tegen mij zie je niet dat ik bezig ben, onbeskoft
Wijze man dit.quote:
naja, in de winter is het wel gezellig, dan slapen ze bij je enzo. maar zomer zie ik ze weken niet. maar daar hebben we het hondje voor hahaquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel leuk inderdaad, maar zou het ook wel zonde vinden, heb je zo`n beest zie je ze nooit
haha, wat heb je voor hond?quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:12 schreef supersof het volgende:
[..]
naja, in de winter is het wel gezellig, dan slapen ze bij je enzo. maar zomer zie ik ze weken niet. maar daar hebben we het hondje voor haha
parson jack russell, ruwharig.quote:
ah keffertje dusquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:15 schreef supersof het volgende:
[..]
parson jack russell, ruwharig.
dus jack op hoge poten en ruw dus.
aaawh : ( : (quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ah keffertje dus![]()
Wij hebben onze Golden Retriever maandje of 2 geleden in laten slapen
Nou oke, hij is wel leukquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:18 schreef supersof het volgende:
[..]
aaawh : ( : (
nee hij blaft zelden haha
[ afbeelding ]
vorig jaar in de sneeuw
Leuke hondquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:18 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vorig jaar in de sneeuw
aaawhquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:18 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vorig jaar in de sneeuw
ja lief hequote:
pluto hahhaquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou oke, hij is wel leukHoe heet tie?
quote:
ja anders heette ie puck =.=quote:
Ja oke dan liever Plutoquote:
naaaah wat is er mis met pluto : (quote:
slaap lekkerquote:
Trustenquote:
Puck zo heet het varken wat we bij me vader hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet, het moet niet te cliche wordenquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:23 schreef supersof het volgende:
[..]
naaaah wat is er mis met pluto : (
plutonium jwz, onverslaanbaar
nee okee, maar het past bij hemquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet, het moet niet te cliche worden
quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Puck zo heet het varken wat we bij me vader hebbenhahahah echt? de buurvrouw van mijn oma had ook een varken tot van de week. toen is ie overleden : (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Als een eckte baas had je hem de volledige naam van titine moeten geven.quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:23 schreef supersof het volgende:
[..]
naaaah wat is er mis met pluto : (
plutonium jwz, onverslaanbaar
Je bericht is te groot en kan niet in zijn geheel worden opgeslagen. Kort de tekst in en verdeel deze over meerdere berichten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Als een eckte baas had je hem de volledige naam van titine moeten geven.
Dat had ik ook ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bericht is te groot en kan niet in zijn geheel worden opgeslagen. Kort de tekst in en verdeel deze over meerdere berichten.
Ik was al 10 minuten bezig met het `woord'' selecterenquote:
Ctrl A en Ctrl Cquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was al 10 minuten bezig met het `woord'' selecteren
tazz ga me niet dissenquote:
lekker geslapen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goedemorgennnn
Morge FOK!ers van me
ik mag werkenquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:37 schreef Fok-it het volgende:
Gaat er iemand nog wat spannends doen vandaag?
Wat een eerquote:
Ah dat valt wel mee.. achter de kassa?quote:
jaja in februari alweer 3 jaarquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat valt wel mee.. achter de kassa?Heb ik ook paar weken gedaan, toen werd ik weer ontslagen
ja lekkaahhhquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ikke wel, heerlijk zelfs
Jij ook?
Dat je dat zo lang volhoudt is wel knapquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaja in februari alweer 3 jaar
tsja leuke collega's/klanten/teamleidersquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je dat zo lang volhoudt is wel knap
Dat scheelt. Had ik opzich ook wel, maar was net in de kerstperiode waar ze blijkbaar gewoon meer man nodig hadden. daarna werd ik eruit gegooid onder het mom van: niet flexibel genoegquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja leuke collega's/klanten/teamleiders
ze vroeg kan jij eventueel die,die,die en die dag? Ik ja hoor en toen zei ze meteen dat ik echt niet elke dag ingepland wordtquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat scheelt. Had ik opzich ook wel, maar was net in de kerstperiode waar ze blijkbaar gewoon meer man nodig hadden. daarna werd ik eruit gegooid onder het mom van: niet flexibel genoeg
Hoeveel uur per week werk je dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze vroeg kan jij eventueel die,die,die en die dag? Ik ja hoor en toen zei ze meteen dat ik echt niet elke dag ingepland wordt
verschilt heel ergquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel uur per week werk je dan?
Nicequote:Op zaterdag 15 december 2012 10:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
verschilt heel ergals ik school heb 4 tot 8 uur en in vakanties tot 20 uur meestal
Morninnquote:
Zeker nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en ach de 23e 3 uurtjes werken en 6 uur betaald krijgen is niet erg
nou de 23e voor kerst...quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker nietZo overdag doe je toch geen ene hol op die dagen
Ach waar maken we ons druk om, we halen het niet eens meerquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou de 23e voor kerst...
haha dat is waarquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach waar maken we ons druk om, we halen het niet eens meer
Nog niks, moet eerst men nest nog zien uit te komenquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:59 schreef supersof het volgende:
Wat voor ontbijt hebben jullie op? Ik weet echt niks en heb nergens zin in : /
een eiwitshake granny's applepie en water met citroenquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:59 schreef supersof het volgende:
Wat voor ontbijt hebben jullie op? Ik weet echt niks en heb nergens zin in : /
eetse enzo. ik ga er ook zo maar eens uit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:03 schreef Fok-it het volgende:
En dat ga ik nu wel doen, ontbijten, douchen boodschappen doen allezz
Adios menschen![]()
doegquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:03 schreef Fok-it het volgende:
En dat ga ik nu wel doen, ontbijten, douchen boodschappen doen allezz
Adios menschen![]()
zwak zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haha wat heb je nou weer gedaan
Goedemorgeee
goeidemorgenquote:
hahahhah vin, ik heb echt een leuke foto van gisteren opgeslagenquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, 4 uurtjes slaap is echt te weinig
oooooh boefjequote:Op zaterdag 15 december 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, 4 uurtjes slaap is echt te weinig
Geef mijquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahhah vin, ik heb echt een leuke foto van gisteren opgeslagen
Kon ik niks aan doenquote:
hahahh oke wacht ff uploadenquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geef mij!
[..]
Kon ik niks aan doen
lalalalalalaaaaaaaa bier en tietenquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geef mij!
[..]
Kon ik niks aan doen
doei plaatjequote:
Ben benieuwdquote:
Geen ontblote tietenquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lalalalalalaaaaaaaa bier en tieten
als ik er nu weer naar kijk hahaahahahahaquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahahaha slaaplekker
maar er waren wel tieten lalalalalalaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben benieuwd
[..]
Geen ontblote tietenEn ook geen bier, maar whiskey en vieux-cola
heb hem weggehaald, nu staat ie nog alleen in quote van prom denk ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ja die zag ik al. Haal 'm weg
Ja, genoeg ook.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar er waren wel tieten lalalalalalaaaaaaaaa
Dankjequote:Op zaterdag 15 december 2012 11:51 schreef supersof het volgende:
[..]
heb hem weggehaald, nu staat ie nog alleen in quote van prom denk ik
aaaaaaaaawh noesquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, genoeg ook.
Probeerde nog een serveerster te versieren, maar ze had al een vriend
ja jetje ongeduld, heb ik net gedaan, had het drukquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach ja, dan maar niet.
Kan je plaatje in quote weghalen?
Ja, ik wist niet of je mijn edit had gezienquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja jetje ongeduld, heb ik net gedaan, had het druk
you're welcomequote:Op zaterdag 15 december 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet of je mijn edit had gezienDankje
Lobiquote:
Dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:57 schreef Taexon het volgende:
Ach vinnie goedemorgen! Sof en ik kwamen in ieder geval niet meer bij van het lachen
Vinniequote:
Ja hoor met jou?quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:14 schreef Taexon het volgende:
Zo maar eens onder de douche door jumpen, dan lekkahh aankleden en naar me zus der huis
Aangezien die zich ook verveeld maar even mee naar dorp enzo
gezelligquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:14 schreef Taexon het volgende:
Zo maar eens onder de douche door jumpen, dan lekkahh aankleden en naar me zus der huis
Aangezien die zich ook verveeld maar even mee naar dorp enzo
eten en paracetamol nemenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Net me bed uit, alleen als ik niet voor 11e eet krijg ik barstende koppijn
Maar dat zal dalijk wel weg trekken
Gelukkig maar, kunnen we samen thee gaan drinken, terwijl we naar mijn cactus staren.quote:
Zit nu al muesli te eten, straks inderdaad ff asperine of iets nemen..quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
eten en paracetamol nemen
dat klinkt heel raarquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:23 schreef Akantha het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kunnen we samen thee gaan drinken, terwijl we naar mijn cactus staren.
ook genoeg drinkenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zit nu al muesli te eten, straks inderdaad ff asperine of iets nemen..
Waarom klinkt dat raar?quote:
jouw schuldquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige met een dirty mind
Ik heb ook een bazen cactus. Het heet spikeyquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:23 schreef Akantha het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kunnen we samen thee gaan drinken, terwijl we naar mijn cactus staren.
daarom heb je zo'n moeite met vrouwen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:29 schreef Akantha het volgende:
Pff ik heb gewoon een voorliefde voor cactussen.
IK HEB ER OOK ZO 1quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:26 schreef Akantha het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat raar?
[ afbeelding ]
Zo eentje is het.
Nice!quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook een bazen cactus. Het heet spikey
Klopt ik aai mijn cactus liever.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom heb je zo'n moeite met vrouwen natuurlijk
quote:
hehe kan ik me ook wel voorstellenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nice!![]()
Nu ben je een cijfer gestegen in waarde.
[..]
Klopt ik aai mijn cactus liever.
[..]Dan hebben we dezelfde Cactus die van mij heet Akantha wat doornstruik betekend.
Helaas kan je je niet bevredigen met een cactus, anders had ik niet eens een vrouw nodig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hehe kan ik me ook wel voorstellen
nee die prikken zoquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:39 schreef Akantha het volgende:
[..]
Helaas kan je je niet bevredigen met een cactus, anders had ik niet eens een vrouw nodig.Maar heb jij dan niets met cactussen?
Ben jij een kloon van OF ofzo?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:43 schreef Akantha het volgende:
Heb hele erge pijn aan mijn rug nu kan ik geen Chinees halen.
PLAATJE DOET HET NIET!quote:
Hij werkt welquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:46 schreef Akantha het volgende:
[..]
PLAATJE DOET HET NIET!Je marteld me je cockteased me met een dode link van een mooie cactus.
Aah nu wel gelukkig maar mijn cactus vriendinnetje.quote:
Spikeyquote:
Als je je aanpast naar mijn niveau, dan valt het nog meequote:Op zaterdag 15 december 2012 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet me toch aanpassen aan het niveau
ik hou me nog inquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spikey!
[..]
Als je je aanpast naar mijn niveau, dan valt het nog mee.
Ik kan de radio in de douche niet eens horenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:51 schreef Taexon het volgende:
Wat is deze
Ik stap de douche in en doe radio aan...
Vervolgens speelt QMusic deze nummers af...
1- De kraaien, Ik vind je lekker
2- Nielson - Beauty & de brains
3- Racoon - Ocean
4- Psy - Gangnam style
Daarna ben ik uit narigheid maar gestopt met douchen
De radio vond dat je op moest schietenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:51 schreef Taexon het volgende:
Wat is deze
3- Racoon - Ocean
4- Psy - Gangnam style
Zeker welquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wordt leuk wel volgende maand
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wordt leuk wel volgende maand
Qmusicquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:51 schreef Taexon het volgende:
Wat is deze
3- Racoon - Ocean
4- Psy - Gangnam style
Begin dan eens met proeven! Vlegel.quote:
De radio moet zijn smoel houdenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De radio vond dat je op moest schieten
Ik proef heel vaak maar als het niet lekker ruikt hoef ik het meestal niet eens meerquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:52 schreef Akantha het volgende:
[..]
Begin dan eens met proeven! Vlegel.
Kerstliedjesquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
De radio moet zijn smoel houdenik verwachte leuke kerstliedjes!
Hmm niet ruiken dan, niet ruiken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik proef heel vaak maar als het niet lekker ruikt hoef ik het meestal niet eens meer
Ik luister ook altijd Qmusicquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:54 schreef Taexon het volgende:
Qmusic
Weet nog wel dat ik met feamous naar phantasialand ging...
Had ik Qmusic gesmsed "Hey ik heb de hele dag al jeuk aan me anus dat wil ik even kwijt groeten *Feamous+Achternaam*"
Prachtig die ouders van hem toen...
Werkt alleen als ik verkouden benquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:54 schreef Akantha het volgende:
[..]
Hmm niet ruiken dan, niet ruiken.
Kurken in je neus!quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Werkt alleen als ik verkouden ben
Aan wie ga je het geven?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:55 schreef promisionxexposed het volgende:
This year to save me from tears, i give it to someone special.
Ik?quote:
Hmm wel verstandig... Maar hoe weet je of iemand speciaal is?quote:
Was mijn hart niet goed genoeg?!quote:
Als het zover is dan weet je dat welquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:58 schreef Akantha het volgende:
[..]
Hmm wel verstandig... Maar hoe weet je of iemand speciaal is?
dat voel je gewoonquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:58 schreef Akantha het volgende:
[..]
Hmm wel verstandig... Maar hoe weet je of iemand speciaal is?
En of ik dat geweten heb toen ze me afwees. Niets is speciaal... Behalve mijn liefde voor Littlebrownie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het zover is dan weet je dat wel.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:59 schreef Akantha het volgende:
[..]
En of ik dat geweten heb toen ze me afwees. Niets is speciaal... Behalve mijn liefde voor Littlebrownie.
Ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wilt mn hart?
veel plezier taxquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:08 schreef Taexon het volgende:
Oke ik ben wegFijne middag FOK!ertjes
Have funquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:08 schreef Taexon het volgende:
Oke ik ben wegFijne middag FOK!ertjes
ow, ik ookquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, 1 uur en drie kwartier geleden eigenlijk.
Ik zie hem ook bijna nooitquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ken je niet, dus daar ga ik niet op in.
Ik hou jou al jaren in de gaten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ken je niet, dus daar ga ik niet op in.
Geld in me gucci tasquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:16 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik hou jou al jaren in de gaten.
Fijn, nu heb ik nog een stalker!quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:16 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik hou jou al jaren in de gaten.
Ja ik heb geld in mijn gucci tas.quote:
Als die waterdicht is kan dat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Zal wel een domme vraag zijn maar zou je kunnen douchen met je headset? of gaat die dan kapot?
WAt VOORN FOTO's!?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
1200+ foto's verwijderen duurt lang
selecteer ze allemaal dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
1200+ foto's verwijderen duurt lang
Kanquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Zal wel een domme vraag zijn maar zou je kunnen douchen met je headset? of gaat die dan kapot?
heb ik gedaan maar het duurt langquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
selecteer ze allemaal dan?
Probeer het.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Waarom heb jij 1200 foto's dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb ik gedaan maar het duurt lang
Foto's die nog op mijn oude telefoon staan Akantha
Ik wil ze zien! Leuke foto's van jou...quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb ik gedaan maar het duurt lang
Foto's die nog op mijn oude telefoon staan Akantha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |