Geen idee, die beesten schijnen een speklaag van 15 cm te hebben. In ieder geval met een paardenmiddel lijkt me.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:21 schreef Arashimashou het volgende:
Dat never forget maakt het weer stom.
Hoe gaan ze 'm laten inslapen
Vliegen heb je niet onderwaterquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:23 schreef AthCom het volgende:
Hij was een lieve jongen, deed geen vlieg kwaad.
Wie organiseert de stille tocht?
Wegwezen met je stille tochten, daar komt dus mooi niks van in. Het plan is dat iedereen een gedicht van 4 regels schrijft waarna ik de gedichten bundel in een boekje en dat bij het zelfgemaakte houten kruis neerleg op Texel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:23 schreef AthCom het volgende:
Hij was een lieve jongen, deed geen vlieg kwaad.
Wie organiseert de stille tocht?
Johannes, we zullen je missen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wegwezen met je stille tochten, daar komt dus mooi niks van in. Het plan is dat iedereen een gedicht van 4 regels schrijft waarna ik de gedichten bundel in een boekje en dat bij het zelfgemaakte houten kruis neerleg op Texel.
Bedankt voor de moeite.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Johannes, we zullen je missen.
een der beste en liefste walvissen.
Naar het leven na de dood kan men slechts gissen,
Gelukkig ben je nu verlost van leed en ergernissen.
Vergeef de matige kwaliteit
Wat is daar mis mee dan? Heb je liever dat 'ie door de shredder gaat ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:38 schreef Rezania het volgende:
http://nos.nl/audio/45170(...)ralis-in-leiden.html
Ja hoor, het Naturalis staat al weer klaar.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Heb je liever dat 'ie door de shredder gaat ofzo?
Dit museum wilde 'm ook maar had nu even geen ruimte.....quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]Vind het gewoon toevallig, laat me.
Het staat wel mooi in het Naturalis hoor, daar niet van, maar zijn er nou geen andere musea (met ruimte) die zoiets zouden willen hebben?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dit museum wilde 'm ook maar had nu even geen ruimte.....
[ afbeelding ]
Geen idee eerlijk gezegd. Je hebt daar wel een punt maar zouden die zich dan niet al gemeld hebben? Je zou zeggen dat die er dan ook bovenop zouden zitten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het staat wel mooi in het Naturalis hoor, daar niet van, maar zijn er nou geen andere musea (met ruimte) die zoiets zouden willen hebben?
Naturalis is natuurlijk wel het grootste natuurhistorisch museum van Nederland, en ze doen er ook gewoon onderzoek. Misschien dat er geen andere musea zijn met de benodigde kennis om zo'n beest klaar te maken voor tentoonstelling.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd. Je hebt daar wel een punt maar zouden die zich dan niet al gemeld hebben? Je zou zeggen dat die er dan ook bovenop zouden zitten.
haha zo flauwquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij deed geen plankton kwaad.... oh wacht
Ruimte lijkt me het grootste probleem bij een dier met de lengte van een flinke vrachtwagen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naturalis is natuurlijk wel het grootste natuurhistorisch museum van Nederland, en ze doen er ook gewoon onderzoek. Misschien dat er geen andere musea zijn met de benodigde kennis om zo'n beest klaar te maken voor tentoonstelling.
Zonde dan dat we niet meer grote musea hebben in Nederland.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ruimte lijkt me het grootste probleem bij een dier met de lengte van een flinke vrachtwagen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wegwezen met je stille tochten, daar komt dus mooi niks van in. Het plan is dat iedereen een gedicht van 4 regels schrijft waarna ik de gedichten bundel in een boekje en dat bij het zelfgemaakte houten kruis neerleg op Texel.
"She ain't really had happiness since my pop died.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |