weet ik niet uit mn hooftquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik wil mother (madeo) kijken, gezien?
veel kijkplezierquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
naja oke, ik begin er in ieder geval aan
Hey Taxquote:
wat geweldigquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oja dat is waar
en normaal eten is goed, water bij gedronken en minder ziek
Dronken/aangeschoten zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Volgens mij begin ik nu pas nuchter te worden
Nog ergerquote:
Kap nou met dat stoere gedoe.quote:
Kijk eens naar mij in het echt en geloof me mij neem je niet als voorbeeld aanquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kap nou met dat stoere gedoe.
Je zit in een Jong! forum, hier komen Jong!e mensen, niet echt een goed voorbeeld he?
Wil je daarom je stoere verhalen achterwege laten?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kijk eens naar mij in het echt en geloof me mij neem je niet als voorbeeld aan
Hier ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oke ik zal het doen omdat jij een hippie bentquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wil je daarom je stoere verhalen achterwege laten?
waarom probeer je dan zo krampachtig stoer te doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik verveel me een beetjequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom probeer je dan zo krampachtig stoer te doen
Dank u.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oke ik zal het doen omdat jij een hippie bent
Zoals wat? Nu komt wel weer het gezeik over stoer doen etc maar: ik heb het al verziekt dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe dan wat nuttigs met je leven
doe dan gewoon normaalquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zoals wat? Nu komt wel weer het gezeik over stoer doen etc maar: ik heb het al verziekt dus
Gelijk heeft iequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar volgens mijn directeur ben ik achterlijk
Hij heeft ervoor geleerd, dus hij zal het wel weten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bazendirecteurquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
een beetjequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft ervoor geleerd, dus hij zal het wel weten.
Verder hallo, ik vind JONG een schattig forum, is het hier ook leuk?
ja kei gezellogquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij vroeg aan mij: Ben je nou echt zo achterlijk of doe je alleen zo om stoer te doen?quote:
Hoi, jij bent groenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
OMG jij bent echt stoer en achterlijk tegelijk. Swag Yolo XDXDquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij vroeg aan mij: Ben je nou echt zo achterlijk of doe je alleen zo om stoer te doen?
en toen zei ik: Ik ben achterlijk
jaa XDXDquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OMG jij bent echt stoer en achterlijk tegelijk. Swag Yolo XDXD
you are an idiot hahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij vroeg aan mij: Ben je nou echt zo achterlijk of doe je alleen zo om stoer te doen?
en toen zei ik: Ik ben achterlijk
Brownies zijn bruin, en ik ben groen. Zouden we groene of bruine kindjes krijgen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoi, jij bent groen
LittleBrownie, aangenaam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |