Yup, hierbij bedoel ik msn, misschien een beetje ouderwets maar wel handig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:05 schreef Confetti het volgende:
Zeg alsjeblieft dat je niet MSN bedoelt![]()
De meeste mensen die ik ken, en die ik heb als contactpersoon op messenger, hebben hellaas geen Skype, en die willen ook geen skype. Dus zou het onhandig zijn als ik wel skype neem en vervolgens dus niet zou kunnen praten met de contactpersonen die ik heb op messenger. Verder vind ik messenger zelf ook handiger dan skype zelf.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef Bombvis het volgende:
Stap over op Skype, WLM wordt namelijk toch Skype
Die mensen moeten wel over op Skype, anders kunnen ze over een paar weekjes nooit meer met mensen in hun contactpersonenlijst praten (via zo'n programma dan.)quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:10 schreef Horror het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken, en die ik heb als contactpersoon op messenger, hebben hellaas geen Skype, en die willen ook geen skype. Dus zou het onhandig zijn als ik wel skype neem en vervolgens dus niet zou kunnen praten met de contactpersonen die ik heb op messenger. Verder vind ik messenger zelf ook handiger dan skype zelf.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:10 schreef Horror het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken, en die ik heb als contactpersoon op messenger, hebben hellaas geen Skype, en die willen ook geen skype. Dus zou het onhandig zijn als ik wel skype neem en vervolgens dus niet zou kunnen praten met de contactpersonen die ik heb op messenger. Verder vind ik messenger zelf ook handiger dan skype zelf.
En naast dat, je kan je MSN personen importeren in Skype, dus kan jij Skype gebruiken en blijven zij nog maximaal een paar weken (nou ja, 1e kwartaal 2013 dacht ik ergens) bij MSN, aangezien WLM dat ophoudt te bestaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Die mensen moeten wel over op Skype, anders kunnen ze over een paar weekjes nooit meer met mensen in hun contactpersonenlijst praten (via zo'n programma dan.)
Ik kan geen bericht versturen...ben ik de enige?quote:AzN-Chin0 zegt
hoi
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
hoi
O? Daar heb ik niks over gehoort. Waar halen jullie die informatie eigenlijk vandaan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
En naast dat, je kan je MSN personen importeren in Skype, dus kan jij Skype gebruiken en blijven zij nog maximaal een paar weken (nou ja, 1e kwartaal 2013 dacht ik ergens) bij MSN, aangezien WLM dat ophoudt te bestaan
Lees de OP en probeer na te denkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef AzN-Chino het volgende:
[..]
Ik kan geen bericht versturen...ben ik de enige?
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?
Ja dat heb ik dus ook de hele tijd..quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef AzN-Chino het volgende:
[..]
Ik kan geen bericht versturen...ben ik de enige?
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?
Ik zou zeggen, lees deze headlinks en probeer ergens een site te openen: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=msn+skypequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Horror het volgende:
[..]
O? Daar heb ik niks over gehoort. Waar halen jullie die informatie eigenlijk vandaan?
http://answers.microsoft.(...)09-ba48-162ea3d5348bquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Horror het volgende:
[..]
O? Daar heb ik niks over gehoort. Waar halen jullie die informatie eigenlijk vandaan?
Bedankt voor de informatie, ik ga het even bekijken en doorlezen. Heel erg bedankt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees deze headlinks en probeer ergens een site te openen: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=msn+skype
Heel erg bedankt, ik ga dat ook eventjes doorlezen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
http://answers.microsoft.(...)09-ba48-162ea3d5348b
Yw. Dat heeft overigens niks te maken met het feit dat je nu geen berichten kan versturen, dat is gewoon een bug ergensquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef Horror het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, ik ga het even bekijken en doorlezen. Heel erg bedankt.
Jammer dat die bug er is momenteel, maar het is wel goed dat ik er dankzei jullie dus nu ben achter gekomen dat MSN gaat ophouden met bestaan. Ik vind het wel erg jammer dat dat dus gaat gebeuren.. Ik wou dat er een manier was om er voor te zorgen dat msn wel blijft bestaan, en dus niet weg gaat. Erg jammer dus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Yw. Dat heeft overigens niks te maken met het feit dat je nu geen berichten kan versturen, dat is gewoon een bug ergens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |