quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef Repeating het volgende:
TS heeft gefaald tijdens de examens van zijn rechtenstudie.
Rechtententamens niet halen zou een prestatie op zich zijn, maar nee, ik dank god op mijn blote knietjes dat ik enige vorm van intelligentie heb en geen rechten heb moeten studerenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef Keselo het volgende:
TS is jaloers omdat hij zijn studiepunten rechten niet kan halen en geeft nu af op zijn studiegenoten die het wel goed doen. Beetje jammer TS.
Een fries die rechten studeert. Dat zal leuk klinken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
Één rechtenstudent meldt zich
Hoe weet jij hoe rechten tentamens zijn? Je hebt geen rechten gestudeerd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef TheSolution het volgende:
[..]
[..]
Rechtententamens niet halen zou een prestatie op zich zijn, maar nee, ik dank god op mijn blote knietjes dat ik enige vorm van intelligentie heb en geen rechten heb moeten studeren
Ik heb geen "boers" accent hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:37 schreef Repeating het volgende:
[..]
Een fries die rechten studeert. Dat zal leuk klinken.
Omdat ik ooit nog eens een rechtenvakje heb gevolgd, dat nog 3 studiepunten was als ik me goed herinner, en ik een hoop mensen ken die rechten studeren. Overigens zijn die wel normaal, en ik zeg ook niet dat iedere rechtenstudent meteen zo'n balletje is, maar het aantal balletjes ligt bij rechten tog wel iets hoger. En kom op, 8 contacturen per week en dan thuis nog zo'n 12 uur leren per week zodat je op 20quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:38 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe rechten tentamens zijn? Je hebt geen rechten gestudeerd.
alle mensen die generaliseren zijn kk domquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
ga vooral niet generaliseren
Hier nog eentjequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
Één rechtenstudent meldt zich
Economie is ook al zo'n massastudiequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:39 schreef Lemar het volgende:
TS studeert zelf economie, en zit bij de plaatselijke roeivereniging.
Nee, ik zou mezelf nog wel "kakker" kunnen noemen maar verderquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Hier nog eentje
Herken jij je in de OP?
Waarom zou je je als kakker gedragen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, ik zou mezelf nog wel "kakker" kunnen noemen maar verder
Me neither. Kon ik maar vier avonden per week zuipen op de kroegquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dacht dat die taalgevoel nodig haddenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:47 schreef Confetti het volgende:
Ik ben Rechten student en gewoon rustige jongen
FOK! is vergelijkbaar met de straat. Je moet je aanpassen om te overleven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Dacht dat die taalgevoel nodig hadden
Ziet er somber uit voor jou dan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
FOK! is vergelijkbaar met de straat. Je moet je aanpassen om te overleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |