Thanks man, kijk meestal live of via gemist. Morgen laatste deel maar in de trein kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)fd8-a28cf7a54f8b.mp4
Voornamelijk aan zijn radioverslaggeving bij voetbalwedstrijdenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
... de man die zijn bekendheid voornamelijk te danken heeft aan het interviewen van mensen die met een fiets van een zeephelling afgestort zijn.
Hij is wel to the point he? Het was volgens mij Bergkamp.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Voornamelijk aan zijn radioverslaggeving bij voetbalwedstrijden
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)fd8-a28cf7a54f8b.mp4
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar als we toch oude filmpjes de ether in flikkeren ga ik het ook doen
Wat een artiest.
Heb je dan zoveel dringende zaken zaterdag ochtend rond half twaalf?quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik pak vast een stukje mee terug, de rest morgen. Met Boskamp verwacht ik ook niets anders dan een topshow.
Ik bedoel het zoals ik het zeg en laat me niet door zo'n gladde anchorman corrigeren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:18 schreef Ties02 het volgende:
Hond met zeven staarten bedoel je Johan. Waar het hart vol van is...
Normaal gesproken niet, maar ontzettend druk weekend.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je dan zoveel dringende zaken zaterdag ochtend rond half twaalf?
Ikzelf vond het een lekker showtje, en straks ga ik de hoogtepuntjes van Oliver lekker terug kijken, ja toch? Wat een baas die Oliver, hij krijgt nu zoveel complimenten dat hij natuurlijk zo trots is als een hond met zeven lullen, maar in dit geval komt hem alle eer toe en nomineer ik hem voor de Bigstar van het jaar verkiezing.
Nee dat Oliver een baas is is hetzelfde als zeggen dat de bal rond is, natuurlijk een open deur van heb ik me jou daar. Maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoel het zoals ik het zeg en laat me niet door zo'n gladde anchorman corrigeren.
Anders geef jij even je mening, alle ruimte aan Wilfred, wat vind jij er van?
Oh, gaan we leuk lopen doen? Ik geef slechts mijn mening en mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentatoren genoeg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee dat Oliver een baas is is hetzelfde als zeggen dat de bal rond is, natuurlijk een open deur van heb ik me jou daar. Maar dat geheel terzijde.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, gaan we leuk lopen doen? Ik geef slechts mijn mening en mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentatoren genoeg.
Bedankt Ouwe Reusquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je dan zoveel dringende zaken zaterdag ochtend rond half twaalf?
Ikzelf vond het een lekker showtje, en straks ga ik de hoogtepuntjes van Oliver lekker terug kijken, ja toch? Wat een baas die Oliver, hij krijgt nu zoveel complimenten dat hij natuurlijk zo trots is als een hond met zeven lullen, maar in dit geval komt hem alle eer toe en nomineer ik hem voor de Bigstar van het jaar verkiezing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.rtl.nl/compone(...)p_1990.avi_plain.xmlquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:24 schreef michaeld het volgende:
iemand die deze reportage nog heeft? deze werkt jammer genoeg niet meer
Nou ik kan zelden om hem lachen, maar dit keer was hij wel leuk. ZuidGrens is leuker dan Frans Bauer!quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Ja leuk.. als je nu na ieder bericht van mij een grapje gaat maken dan mag dat hoor maar dan heb je kans dat johannes straks een glas bier over dat kapsel van je giet.
Nee dat kan niet, dat is te kostbaar bier voor hemquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:10 schreef DrDentz het volgende:
johannes straks een glas bier over dat kapsel van je giet.
Ik vind jou een hele vervelende, nare man.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, dat is te kostbaar bier voor hem
quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele nare, enge man.
Alweer?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele vervelende, nare man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |