Al die achterlijke Zwitsers en Duitsers ook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:41 schreef TLC het volgende:
Bij die serie over preppers op NGC heb je ook altijd van die rednecks wiens huizen vol liggen met allerlei vuurwapentuigachterlijk kut gedoe, een normaal burger hoort nimmer een vuurwapen te bezitten.
Het is een oud leerling en op zijn fb staat Newton, Connecticutquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoboken ligt heel ergens anders of ben ik nu gek?
Nee klopt. In Alphen en Utoya werden revolvers gebruiktquote:
Al? Zijn profielfoto al +1700x.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Foto van hem uit 2006, al 44 keer gedeeld op FB.
[ afbeelding ]
Zo'n uiterlijk idd wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel iemand die gepest zou kunnen zijn.
typische nerd dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Foto van hem uit 2006, al 44 keer gedeeld op FB.
[ afbeelding ]
Ik gamede vroegah op hoog niveau maar regelde ondertussen gewoon bitches hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo'n uiterlijk idd wel.Beetje een sneu hoofd.
Nu durf je wel hè nu hij dood is en dat vanachter de computerquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo'n uiterlijk idd wel.Beetje een sneu hoofd.
Whut. Ziet eruit als een rasechte kneus. Nerdische kneus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:25 schreef Revanches het volgende:
Hij ziet er totaal niet uit als een nerd vind ik.
Op zijn facebook staat een minutenlang filmpje over hoe ie GTA speeltquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:25 schreef Revanches het volgende:
Hij ziet er totaal niet uit als een nerd vind ik.
Oh,dan is het een nerd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:26 schreef Mestras het volgende:
[..]
Op zijn facebook staat een minutenlang filmpje over hoe ie GTA speelt
Applehipster. Wedden dat hij een iPhone had? Verbied Apple!quote:
Ja. Als hij voor me stond met pistool had ik het uiteraard niet gezegd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nu durf je wel hè nu hij dood is en dat vanachter de computer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |