Geen van beide.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat heb je liever, blowers of dieven?
Nee, dat zeg jij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga janken man. Wat is er nu zo erg aan blowen? Ik doe niemand kwaad?
Buiten wel, maar ik kijk wel hoe dit uitpakt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, dat zeg jij.
Je weet niet eens hoe je dat ding laat groeien man
is het wel warm genoeg?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Buiten wel, maar ik kijk wel hoe dit uitpakt.
ehh ik wil best foto's maken zodra het goed is en desnoods film ik straks hoe ik ga blowenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef Oerbeer het volgende:
Zeg flatje, kap eens met die onzin over het kweken van wiet. Iedereen prikt dwars door die sterke verhalen heen. En het komt de sfeer niet ten goede.
ja 20 graden moet tussen de 17 en 21 zittenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is het wel warm genoeg?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Buiten wel, maar ik kijk wel hoe dit uitpakt.
Is het bij jou 20 graden?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja 20 graden moet tussen de 17 en 21 zitten
oke super manquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja 20 graden moet tussen de 17 en 21 zitten
Nee en in mijn kamer is het 20 gradenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is het bij jou 20 graden?
Ben jij Conflict..?
veel plezierquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:47 schreef Taexon het volgende:
Ik ga even met me ma uit eten
Eetse FOK!ers
Dus je slaapt buiten?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee en in mijn kamer is het 20 graden
Nee ik zou liever zien dat je gewoon leuk meepost. Dat wil zeggen niks willen bewijzen tegenover je mede-users. Komt gejengel van.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ehh ik wil best foto's maken zodra het goed is en desnoods film ik straks hoe ik ga blowen
Thanksyou!quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee ik zou liever zien dat je gewoon leuk meepost. Dat wil zeggen niks willen bewijzen tegenover je mede-users. Komt gejengel van.
Ja oke maar op 14 jarige leeftijd is dat nou eenmaal anders zegmaquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee ik zou liever zien dat je gewoon leuk meepost. Dat wil zeggen niks willen bewijzen tegenover je mede-users. Komt gejengel van.
Weet ik..quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja oke maar op 14 jarige leeftijd is dat nou eenmaal anders zegma
Oké, top.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar zal er op proberen te letten
msacrasquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:01 schreef msacras het volgende:
NEE MIJN SPECIAL MAG TOT 19-12
KUT GAYGAY
KUTLEILA
TOM![]()
Tevens goedenavond, ik ben net zeiknat geregend.
hequote:Op vrijdag 14 december 2012 18:01 schreef msacras het volgende:
NEE MIJN SPECIAL MAG TOT 19-12
KUT GAYGAY
KUTLEILA
TOM![]()
Tevens goedenavond, ik ben net zeiknat geregend.
nogal koudquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe is het op de regen na?
koud en buikpijn, verder ook primaquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:09 schreef msacras het volgende:
[..]
nogal koud
Maarja opzich prima, haha. Met jou ook?
nou nee, ik wil mijn Tom terug want het is mijn special week.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
mevrouw msacras is jaloers op leila
link naar tom en hij krijgt misschien een troostplekjequote:Op vrijdag 14 december 2012 18:12 schreef msacras het volgende:
[..]
nou nee, ik wil mijn Tom terug want het is mijn special week.
ja met jou dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik heb hier geen goede counter op, maar alles goed?
Ga morgen de stad in! Of anders kan ik vila.nl wel aanraden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:52 schreef Kimberliedje het volgende:
Drama in Kimberliedjeland guys!
Ik heb nogsteeds geen jurk voor Kerst en dinsdag is m'n laatste kans
Lol, ik dacht al, tegen wie heb jij het nu xdquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:53 schreef msacras het volgende:
Haha ik zie nu pas dat ik je per ongeluk Hypo heb genoemd zojuist @kimberliedje.![]()
Morgen moet ik van 9:30 tot 18u werkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Ga morgen de stad in! Of anders kan ik vila.nl wel aanraden.
Oh dat herken ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Morgen moet ik van 9:30 tot 18u werken
kutttt succes ermeequote:Op vrijdag 14 december 2012 18:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Morgen moet ik van 9:30 tot 18u werken
Thanks! Hopelijk is het druk, dan heb ik wat te doen. En dan standaard de laatste 2 uur niksen omdat er geen klant binnen komt gelopen..quote:
waar werk je?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:56 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Thanks! Hopelijk is het druk, dan heb ik wat te doen. En dan standaard de laatste 2 uur niksen omdat er geen klant binnen komt gelopen..
okeoke fijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
Ik heb sushi, ik ben gelukkig. Tot zover de mededelingen.
Jakkiebah. Veel geluk en bedankt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
Geef mijquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
We willen pics.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
jaaaaquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:14 schreef Kimberliedje het volgende:
Hier moet ik echt ooit eens heen
hoe is het mogelijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:15 schreef Faux. het volgende:
Deel 100
Precies drie weken na onze schepping.
Inderdaad, maar was dat niet 18+? Ik dacht het wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:16 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Het liefst aankomende zomer al!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:15 schreef Faux. het volgende:
Deel 100
Precies drie weken na onze schepping.
Jups, of je moet in 2013 18 worden, dan mag je ook naar binnen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Inderdaad, maar was dat niet 18+? Ik dacht het wel.
[..]
Kom maar halen.quote:
Ik overwoog als een echte eigentijdse hipster er een foto van te maken via Instagram.quote:
Helaas, pas 17. :\quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:17 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Jups, of je moet in 2013 18 worden, dan mag je ook naar binnen!
Ik ga sowieso deze zomer al naar WiSH Outdoor, ticket al in the pocket. Decibel ook veel kans.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Helaas, pas 17. :\
Dan maar het jaar erna en dit jaar lekker beesten op Lowlands, goeie dubstep/drum n bas feesten en andere gratis festivals.
Je moet dan ook niet een foto nemen als hij op je bord ligt, maar als je hem in je mond douwt met stokjes.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik overwoog als een echte eigentijdse hipster er een foto van te maken via Instagram.
Maar dat ging me toch te ver,
ah, wat at je dan?quote:
haha okeequote:Op vrijdag 14 december 2012 19:40 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Aardappelen, groente en vlees. Maar er had iemand gekookt die dat niet kan
jaa lief hequote:
mooi zo!quote:
katten = liefquote:
ik ookquote:
Ik heb ook een helemaal zwarte en een grijs-wittequote:Op vrijdag 14 december 2012 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ookeen hele zwarte en een wit met zwart.
en een hondje, die is ook lief
Nee ik was eerst bang voor honden, maar hij doet niks en lijkt net een kat. echt een schoothond, dusjaquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik heb ook een helemaal zwarte en een grijs-witte
Ik hou niet van hondjes, tenminste, ik wil er zelf absoluut geen
Dat is wel lief. Heb verder niks met honden, bij andere mensen heel leuk maar zelf nehh.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik was eerst bang voor honden, maar hij doet niks en lijkt net een kat. echt een schoothond, dusja
ach als we allemaal hetzelfde leuk zouden vinden werd het ook zo saaiquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is wel lief. Heb verder niks met honden, bij andere mensen heel leuk maar zelf nehh.
True that. Dan zou ik iedereen van m'n vriend af moeten slaan enzo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach als we allemaal hetzelfde leuk zouden vinden werd het ook zo saai
haha ja bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
True that. Dan zou ik iedereen van m'n vriend af moeten slaan enzo.
ja, alleen uitlaten is stom. verder net als een kat. behalve dat hij geen muizen mee neemt en die katten wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is wel lief. Heb verder niks met honden, bij andere mensen heel leuk maar zelf nehh.
Ie, van de week had een van de katten er eentje voor de deur gelegd buiten. Daar was ik dus vol op gaan staanquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, alleen uitlaten is stom. verder net als een kat. behalve dat hij geen muizen mee neemt en die katten wel.
hahaha lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:12 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ie, van de week had een van de katten er eentje voor de deur gelegd buiten. Daar was ik dus vol op gaan staan![]()
ik werd een keer wakker. en liep naar mn kledingkast en stapte op iets hards. ik kijken wat het was, maar kon het niet goed zien (net wakker enzo) en toen bleek het dus een muis te zijn. dus ik heb er met mn blote voeten op gestaan. dat was zo goor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:12 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ie, van de week had een van de katten er eentje voor de deur gelegd buiten. Daar was ik dus vol op gaan staan![]()
Oehhh furry kitty!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Taexon het volgende:
Supersof jou UI doet me denken aan de kat van me zus
[ afbeelding ]
Goedenavond FOK!ers van me
aaawh lieeeefquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Taexon het volgende:
Alleen heb hier alleen een foto waar haar poes heel lui kijkt
[ afbeelding ]
aawh zo liefquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Taexon het volgende:
Alleen heb hier alleen een foto waar haar poes heel lui kijkt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
aaaaaaaawh wat een schatjequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:34 schreef Kimberliedje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ligt nu bij me op schoot
Inmiddels al wel wat groter nuquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aaaaaaaawh wat een schatje
haha ja daar zijn katten goed inquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:36 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Inmiddels al wel wat groter nu
En zo onschuldig als ie lijkt, zo'n rotzakje dat het is
quote:
Avonddddquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh zo lief![]()
GoedenavondAvondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Avondddd
[..]
Avondlekker gegetennn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Heel lekkerquote:
OHH JUMMIEquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heel lekker![]()
Pizza Prosciutto![]()
(Mozzarella en ham)
Of jij lekker gegeten hebt hoef ik niet meer te vragen want heb ik net al gedaanha
oh lekkaahhhquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heel lekker![]()
Pizza Prosciutto![]()
(Mozzarella en ham)
Of jij lekker gegeten hebt hoef ik niet meer te vragen want heb ik net al gedaanha
ja en dan wordt het opeens warmerquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef Taexon het volgende:
Yay me schoenen zijn of morgen of maandag binnen
Ach zolang het niet boven de 20 graden is kan ik ze makkelijk dragenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en dan wordt het opeens warmer
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou dat weet ik nog zo net niet
haha 8 graden is koud zat inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach zolang het niet boven de 20 graden is kan ik ze makkelijk dragen
[..]![]()
mehh zaterdag werken en zondag sporten en verder niksenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:03 schreef supersof het volgende:
Nog leuke plannen voor het weekend hier?
Morgen kerstbomen halen![]()
Morgen niks doen en zondag weer lekker werken bij de kuipquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:03 schreef supersof het volgende:
Nog leuke plannen voor het weekend hier?
Morgen kerstbomen halen![]()
Haha, moet je dan met je rug naar de wedstrijd toegaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Morgen niks doen en zondag weer lekker werken bij de kuip
jaaa, bij de ikea is een actie ofzo, heel goedkoop kerstboom. dus een in de keuken en een in de woonkamerquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mehh zaterdag werken en zondag sporten en verder niksen
Leuk kerstbomen halen
gezellig! Geeft altijd zo'n leuk sfeertje die kerstbomenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha, moet je dan met je rug naar de wedstrijd toegaan
[..]
jaaa, bij de ikea is een actie ofzo, heel goedkoop kerstboom. dus een in de keuken en een in de woonkamer
ja echt gezelligquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gezellig! Geeft altijd zo'n leuk sfeertje die kerstbomen
haha ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt gezelligheb mn eigen neppe kleine al op mijn kamer staan
JONGE FLAT!!!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ben terug, en een klein beetje ziek
Je was er nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
JONGE FLAT!!!
ik stond daar op het station enz. en jij komt gewoon niet
Nooe ik heb een vaste positie op een hele andere plek,, maar voetbal boeit me niets dus zou me ook niet uitmakenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha, moet je dan met je rug naar de wedstrijd toegaan
[..]
jaaa, bij de ikea is een actie ofzo, heel goedkoop kerstboom. dus een in de keuken en een in de woonkamer
haha okee. voetbal = stom.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nooe ik heb een vaste positie op een hele andere plek,, maar voetbal boeit me niets dus zou me ook niet uitmaken
Waarom zou ik met een 17 jarige blowen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
haha okee. voetbal = stom.
En flat, ik was er wel..
IK reed er nog langs dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Ja flat is echt onbetrouwbaarik stond er ook voor jan lul verdomme
vind je dat niet stoer dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom zou ik met een 17 jarige blowen?
ik was maar achter het station gaan staan want er was geen blowmeetquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
vind je dat niet stoer dan?
huh prom, waar stond je dan? ik was op perron 1. Heb je niet gezien!!
oh ja, ik had maar ff vrienden gebeld, dus ben net terug daarvan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was maar achter het station gaan staan want er was geen blowmeet
Als je een blowmeet wil moet je met een gedraaide joint komen(5) en geld. Vandaag lekker stoned naar maccie en burger king, en nu misselijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was maar achter het station gaan staan want er was geen blowmeet
jij zou mij geld moeten betalen om met me te mogen blowenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als je een blowmeet wil moet je met een gedraaide joint komen(5) en geld. Vandaag lekker stoned naar maccie en burger king, en nu misselijk
de 1 brengt wiet de ander geld, zo gaat datquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij zou mij geld moeten betalen om met me te mogen blowen
en jij hebt het allebei niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
de 1 brengt wiet de ander geld, zo gaat dat
ik breng wiet jij geeft mij geldquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
de 1 brengt wiet de ander geld, zo gaat dat
nee dan gaan we stoned worden en dan naar burger king ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik breng wiet jij geeft mij geld
pics or it didnt happen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geld heb ik, wiet heb ik paar uur geleden geplant
en wat is het programma na de BK?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee dan gaan we stoned worden en dan naar burger king ofzo
nog een x blowen en dan naar de macquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en wat is het programma na de BK?
misschien heb je foto's van je plantenbak?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Misschien moet het eerst groeien?
Het is een klein bakje en het ziet er nu nog uit alsof het gewoon een bakje aarde isquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef -niemand- het volgende:
[..]
misschien heb je foto's van je plantenbak?
en dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nog een x blowen en dan naar de mac
alsof je snel nuchter wordt na 2 jointsquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nuchter worden en naar huis
Tussendoor etenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof je snel nuchter wordt na 2 joints
Ik fietste naar huis vandaag met maar 3x botsen dus niet super stonedquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig geloof je het zelf knul
oh wauwquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik fietste naar huis vandaag met maar 3x botsen dus niet super stoned
stoere boiiquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik fietste naar huis vandaag met maar 3x botsen dus niet super stoned
Ja maarja vrijdag avond verziekt...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aspirientje nemen en lekker op je nest liggen ofzo !
lekker slapen en morgen goed etenquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik in staat was om te stoppen zou ik het doen
royal sadness muchquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik in staat was om te stoppen zou ik het doen
Als je ziek bent is die toch al verziekt en ik zou dan me rust pakken voordat ik me zaterdag ook verziekquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maarja vrijdag avond verziekt...
oh wauwquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben wel al geminderd met drank
Ja das waar, ga denk 23:00 naar bed dan, maar straks ff normaal eten, misschien helpt datquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je ziek bent is die toch al verziekt en ik zou dan me rust pakken voordat ik me zaterdag ook verziek
maar sowieso als 14-jarige kan je niet echt uit ofzo dus wat maakt het uit! komt wel goed schatjonquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maarja vrijdag avond verziekt...
Ja man echt grappig!quote:
Ja joh, maar ff muziek luisteren en beetje uitrustenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef msacras het volgende:
[..]
maar sowieso als 14-jarige kan je niet echt uit ofzo dus wat maakt het uit! komt wel goed schatjon
ja gelukkig heb je daar een keuze in, dat scheeltquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja man echt grappig!
Ik ben er ook echt zo trots op dat ik op mijn 14de me leven al heb verpest!
Gelukkig stop je ook zo, echt fantastisch!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gelukkig heb je daar een keuze in, dat scheelt
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gelukkig stop je ook zo, echt fantastisch!
Want?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]op je 14e zo verslaafd zijn, ik wou dat ik dat was
Slimquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja das waar, ga denk 23:00 naar bed dan, maar straks ff normaal eten, misschien helpt dat
als je zo stoer bent kan je toch makkelijk chickies regelen alluzzzquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik ben zwaar stoer enzo, maar wat heb ik nou bereikt?
Dan nog: ik heb 7 zonen en alles, allah heeft me gezegend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je zo stoer bent kan je toch makkelijk chickies regelen alluzzz
wil je niet makkelijk chickies regelen dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan nog: ik heb 7 zonen en alles, allah heeft me gezegend.
Wat heb ik nu precies bereikt?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker door de regen heen geweest?
quote:
Taexxquote:
Jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wil je niet makkelijk chickies regelen dan?
En dan een scheve neusquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou dan, vooral zo doorgaan
Hou jij ook van bad boys mij bijnaam is C.Bicepsquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach als je maar kan neuken
nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hou jij ook van bad boys mij bijnaam is C.Biceps
bad boi alluszzquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hou jij ook van bad boys mij bijnaam is C.Biceps
hai??quote:
ja zal bestquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ow ik ben ook een ''zakenjongen''
watquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
er moet nog bloed uit je kutje komen
eerst was het dat je 7 euro over had na sigaretten kopen?quote:
Buiten het werk om. het geld gaat op de spaarrekening die open mag als ik 18 benquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
eerst was het dat je 7 euro over had na sigaretten kopen?
OH SNAP!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
eerst was het dat je 7 euro over had na sigaretten kopen?
Laatst zei je nog dat je geen werk had.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Buiten het werk om. het geld gaat op de spaarrekening die open mag als ik 18 ben
mijn liefdesnectar zwemt niet meer door al die zendmastenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat er nog niks is bevrucht met je liefdesnectar
ik 37quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik 684, beat that bitch
Ik ben ZZP'Rquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je geen werk had.
ah okeequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Buiten het werk om. het geld gaat op de spaarrekening die open mag als ik 18 ben
200 hier.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik 684, beat that bitch
staat al jaren droog ja, maar ik heb gehoord dat supersof wel makkelijk isquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
mijn liefdesnectar zwemt niet meer door al die zendmasten
balenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben er achter gekomen dat ik door VIJF mensen verraden ben...
omg hoe dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben er achter gekomen dat ik door VIJF mensen verraden ben...
Dat valt wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
staat al jaren droog ja, maar ik heb gehoord dat supersof wel makkelijk is
naja, er krijgen zo ongeveer 20 mensen straf, maar ik het meestequote:
Pzquote:
boefjequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
naja, er krijgen zo ongeveer 20 mensen straf, maar ik het meeste
Ik kan zelfs een schorsing verwachten
ZZP-erquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben ZZP'R
geen baas verkoop gewoon spullen
Dan 598quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn stufi zit er ook bij he
XDXDquote:
gwn maximaal bijlenen en na je studie naar een of andere bananenrepubliek emigreren #yoloquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekkaahhin januari nog maar 377
ik heb nog wel een konijnen kooi, als ik een wortel spoor neerleg weet je het te vindenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, maar als ik word geschorst kan ik beter weglopen van huis..
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik heb nog wel een konijnen kooi, als ik een wortel spoor neerleg weet je het te vinden
altijd goede ideeen die peezetquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gwn maximaal bijlenen en na je studie naar een of andere bananenrepubliek emigreren #yolo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |