Euj heb al honger jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:55 schreef Incantrix het volgende:
OmnomnomPatatjons met ikea-gehaktballers en sperzies
Wij aten vroeger altijd om kwart over 5 alquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:57 schreef Incantrix het volgende:
Oh, het is niet 6 uur aan tafel?Dat dacht ik altijd, ik vond ons dus het toppunt van burgerlijkheid omdat we dat doorgaans doen (anders eet de peuter niet meer ivm moe). Wat een desillusie..
Goedgoed, thnx liefquote:
Oowwquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij aten vroeger altijd om kwart over 5 al
Behalve als pa late dienst had, dan was het kwart over 6 en dat was keilaat jonguh
Ik heb het opgegevenquote:
Opruimen wassen dit dat alles?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goedgoed, thnx liefEnórm aan het nesteldrangen, het is echt heel erg nu
Maar alles is wel bijna klaar nu!
En met jou?
Ja, maar je krijgt sowieso 10.000 coolpunten voor de mario kamer dus het is je vergevenquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb het opgegevenIk ben in de 30, heb zodadelijk 2,3 kind, een koophuis, getrouwd en een stationwagon in de fokking carport.
Ik ben reddeloos verloren
Haha, datte inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Opruimen wassen dit dat alles?
Goed! Leuk weekend voor de boeg.
DON'T EAT MEquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:22 schreef Diconnected het volgende:
Binnen 5 minuten een hele pizza naar binnen gewerktik had honger
En ga zo ijs eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thehehhe
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag eet ik maar 1 stuk chocoladeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thehehhe![]()
![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Awwwwquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:56 schreef Incantrix het volgende:
Mijn oppaspoes (die ik al 17 jaar ken, vanaf kitten) is net ingeslapen.
Vandaag eet ik maar 1 stuk chocoladeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thehehhe
Ik heb ook nog chocolade
it's the map in my mind that sends me on my way.
Het is ook goed hoor, ben gisteravond nog ff langsgeweest om haar een laatste aai te geven en het was echt té triest, daar was niks katwaardigs meer aan.. Maar toch verdrietig, ik kende het beestje al zo lang en altijd als ik oppaste en langskwam was ze echt even 'mijn' katje qua knuffelen enzo.. Maarja, all things end. Het is beter voor haar.quote:
Vandaag eet ik maar 1 stuk chocoladeGij baasPriembaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thehehhe![]()
![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ja het is misschien wel goed; maar maakt het er niet minder triest opquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het is ook goed hoor, ben gisteravond nog ff langsgeweest om haar een laatste aai te geven en het was echt té triest, daar was niks katwaardigs meer aan.. Maar toch verdrietig, ik kende het beestje al zo lang en altijd als ik oppaste en langskwam was ze echt even 'mijn' katje qua knuffelen enzo.. Maarja, all things end. Het is beter voor haar.
En jij met je chocolade![]()
episch!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had zo bedacht van ik doe 's ochtend ff snel iets makkelijks aan, ga ik eerst poetel scheren en daarna wel douchen. Dus ik zo 's middags denken "Oeh, ik ga bij m'n ouders in bad" want bad fucking groot bazenbad. Ik kom zo uit het bazenbad, ik wil m'n schone kleren aandoen. Op dat moment realiseer ik me pas dat ik al de hele dag geen bh aan heb
.
En ik heb met de hont gelopen en gebukt en trap gelopen dit dat alles. Dat ding is volstrekt onzinnig voor mij
Precies dat idd, gewoon ff verdrietig..quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het is misschien wel goed; maar maakt het er niet minder triest opAls een beestje al zoooo lang in je leven is..
![]()
Chocoladestuk is al bijna op![]()
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had zo bedacht van ik doe 's ochtend ff snel iets makkelijks aan, ga ik eerst poetel scheren en daarna wel douchen. Dus ik zo 's middags denken "Oeh, ik ga bij m'n ouders in bad" want bad fucking groot bazenbad. Ik kom zo uit het bazenbad, ik wil m'n schone kleren aandoen. Op dat moment realiseer ik me pas dat ik al de hele dag geen bh aan heb
.
En ik heb met de hont gelopen en gebukt en trap gelopen dit dat alles. Dat ding is volstrekt onzinnig voor mij
Damnquote:
Serieus ik wil jouw metabolismequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
Nog 3 happen en dan is mijn chocolade op. Maar ben eik misselijk... maar het is nog zo weinig...
brain stahhhp
Lijkt mij niet? Maar ik heb geen ideequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil van die labels voor aan mn gehaakte dingen te hangen, maar dan heb ik er 80 voor 19 euro.
Moet ik dat duur vinden of niet
Heb t maar besteld. Kon ze niet echt goedkoper vindenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lijkt mij niet? Maar ik heb geen idee
En volgens mij heb ik een Marokkaan achter mij aan
Oh jij ook alquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:27 schreef megamandy het volgende:
Vreetkick
Avondeten gehad, daarna gaan dansen en sinds ik terug ben een stuk vlaai, chocoladevla, toastjes met St. Paul kaas opgegeten en nu ga ik in 1x door met een mandarijn + chocorozijnen + een curlywurly en paprikachips
Als je misselijk wordt is dat een teken dat je over moet stappen naar een andere smaakquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh jij ook alik heb een pizza op, koekjes, kerstkransjes, en zit nu aan de chips
![]()
ben nu wel misselijk
ja had kerstkransjes op en nu chips. dus doe wel goed afwisselenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als je misselijk wordt is dat een teken dat je over moet stappen naar een andere smaakDus van zoet naar zout etc.
Brum zegt: je kunt ook gewoon stoppen met vretenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als je misselijk wordt is dat een teken dat je over moet stappen naar een andere smaakDus van zoet naar zout etc.
Wat een grapjasquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zegt: je kunt ook gewoon stoppen met vreten
lol
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zegt: je kunt ook gewoon stoppen met vreten
lol
Niet meer op de bank zittenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef Diconnected het volgende:
Iedere keer als ik op de bank zit doet m'n knie pijn, wat is dezon
Die al stiekem getrouwd is zelfsquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ermehgerd het is ook nog een lesbo negerin
Alles beter dan die Johannesquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ermehgerd het is ook nog een lesbo negerin
quote:
Mwehehe moest gewoon aan jou denkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Kon ik al
Sorry zit dagelijks op 9gag
![]()
Teveel over de vloerbedekking gerold?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Au.Het voelt alsof er een schaafwond op mijn kin zit. Is technisch gezien ook zo natuurlijk... Maar au.
Laten we het daar op houden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Teveel over de vloerbedekking gerold?
onverkapte "ik heb teveel gemuild" opmerkingquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Au.Het voelt alsof er een schaafwond op mijn kin zit. Is technisch gezien ook zo natuurlijk... Maar au.
Nooit teveel!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onverkapte "ik heb teveel gemuild" opmerking
dat komt omdat je batstquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:22 schreef megamandy het volgende:
Overigens heb ik nooit last van schaafwonden op mijn kin
Nou, zo erg als nu is het bij mij ook nog niet geweest. Maar hij had zich al best even niet geschoren volgens mij. En nouja, hij bleef slapen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:22 schreef megamandy het volgende:
Overigens heb ik nooit last van schaafwonden op mijn kin
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
Urenlang muilen is voor als je nog niet gebatst hebt
Urenlang muilen js heul niet leuk vind ik. Na 10-15 minuten vind ik t wel goedquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
Urenlang muilen is voor als je nog niet gebatst hebt
wat, urenlang muilen en batsen tegelijk??quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh maar ik kan ook heel goed multitasken
1 lebber kan je krijgenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Urenlang muilen js heul niet leuk vind ik. Na 10-15 minuten vind ik t wel goedof minder
Ja ok, misschien niet urenlangquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat, urenlang muilen en batsen tegelijk??
mjaquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar op dit moment wel nog vaker
zo ben ik ook.... Inmiddelsquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ook vaak, mannenzo morantisch
Mja als de man een kwartier moest muilen dan had ik ook wel zoiets van, stop m dr nou maar inquote:
lolquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja als de man een kwartier moest muilen dan had ik ook wel zoiets van, stop m dr nou maar in
Dus
Kun je ook zelf doen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja als de man een kwartier moest muilen dan had ik ook wel zoiets van, stop m dr nou maar in
Dus
Och soms dan denk ik, hmmm volgende keer wil ik eens wat meer voorspel. Maar als het de volgende keer is dan heb ik daar zelf ook geen zin inquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben zelf ook super morantisch merk ik
eigen schuld, jij moest op dag twee gelijk de restquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
De laatste keer dat bb me kapot heeft gemuild is 6,5 jaar geleden
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
eigen schuld, jij moest op dag twee gelijk de rest.
[..]
Burnquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Beter dan het gezeik dat je moet wachten op 'het goede moment' ,echtquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft ook niet voor mij. Het is nu gezellig, we kijken hoe het gaat en staan allebei open voor een eventuele relatie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:35 schreef Mss het volgende:
Maar Bambi, zijn jullie inmiddels al officieel?
Ik moest wachten tot mijn stopweek voorbij wasquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Beter dan het gezeik dat je moet wachten op 'het goede moment' ,echt
Psiesquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
ik ging gewoon meteen voor de eiwittenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heeft hij soms ook bindingsangst?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft ook niet voor mij. Het is nu gezellig, we kijken hoe het gaat en staan allebei open voor een eventuele relatie.
Neinz daar mogen ze wel wat meer voor doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ging gewoon meteen voor de eiwitten
jonge, pijpen is veel normaler dan batsen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz daar mogen ze wel wat meer voor doen![]()
Of bedoel je niet de proteineshake
Ook? Dat idee heb ik niet, maar hij vind het nog te vroeg om het een serieuze relatie te noemen. En op zich ben ik het daar wel een beetje mee eens.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heeft hij soms ook bindingsangst?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:40 schreef bleiblei het volgende:
Want waarom wachten voor het leuke deel waardoor het alleen maar resulteert in onmogelijke verwachtingen en opgehoopte geilheid zodat je... Eh.... Hij na 3 sec klaar is.
Naja die van mij welquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook? Dat idee heb ik niet, maar hij vind het nog te vroeg om het een serieuze relatie te noemen. En op zich ben ik het daar wel een beetje mee eens.
Dat dan wel weer. Maar de eerste keer was idd vrij kort geleden, oktober denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk niet dat bambi al eens een volwassen penor heeft beroerd eigenlijk
hallo, dat je exclusief bent maakt het nog niet meteen een serieuze relatiequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook? Dat idee heb ik niet, maar hij vind het nog te vroeg om het een serieuze relatie te noemen. En op zich ben ik het daar wel een beetje mee eens.
Ik ga niet voor elke mongool slikkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, pijpen is veel normaler dan batsen!
Mja, misschien stiekem ook wel een beetje. Maar hij heeft al wel 3 langdurige relaties achter de rug. Nouja, ik zie wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja die van mij welEn volgens mij wel meer mannen hier in het topic.
Dat dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:44 schreef Mss het volgende:
Een relatie is ook niet meteen een serieuze relatie lijkt me.
bb en fiets zijn heul niet bindingsvrezig!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja die van mij welEn volgens mij wel meer mannen hier in het topic.
Haha, maar we zijn dus ook nog niet exclusief. Al voelt het voor mij al wel een beetje zo, maar dat ligt aan mezelf.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hallo, dat je exclusief bent maakt het nog niet meteen een serieuze relatie
En brum ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb en fiets zijn heul niet bindingsvrezig!
Mehhequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
Serieuze relatie. Het klinkt ook gewoon als een SOA.
Ja ik was aan het denken hoe ik het moest noemenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb en fiets zijn heul niet bindingsvrezig!
Bindingsangst dus, geen soaquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:46 schreef Mss het volgende:
Volgens mij heeft Schaar het wel eens over Fred gezegd, maar dat is verder dan ook de enige. En die hebben het allebei.
ach... Niets om je druk over te maken hoor. Was zelf ook ruim 20 toen ik de eerste keer een pi... Oh nee, dattie vastgehouden isquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat dan wel weer. Maar de eerste keer was idd vrij kort geleden, oktober denk ik.
Dus je muilt ook wel anderen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, maar we zijn dus ook nog niet exclusief. Al voelt het voor mij al wel een beetje zo, maar dat ligt aan mezelf.
Die van mir wil niet trouwen omdat ie dat onzin vindt dacht ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef megamandy het volgende:
En van Mirjam toch ook? Of zit ik dan verkeerd, of Bubsel, ik weet het niet meer
Ermahgerd lok het niet uitquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ach... Niets om je druk over te maken hoor. Was zelf ook ruim 20 toen ik de eerste keer een pi... Oh nee, dattie vastgehouden is.
Ik zal wel helemaal verkeerd zittenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die van mir wil niet trouwen omdat ie dat onzin vindt dacht ik
Jamaar Schaar is een autistquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:46 schreef Mss het volgende:
Volgens mij heeft Schaar het wel eens over Fred gezegd, maar dat is verder dan ook de enige. En die hebben het allebei.
Watwatwatquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd lok het niet uit!!!
TMIquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ach... Niets om je druk over te maken hoor. Was zelf ook ruim 20 toen ik de eerste keer een pi... Oh nee, dattie vastgehouden is.
bubs is al zes jaar getrouwdquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef megamandy het volgende:
En van Mirjam toch ook? Of zit ik dan verkeerd, of Bubsel, ik weet het niet meer
Welcome to my world, schrikt ze soms ook wakker van dr eigen gesnurk?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:50 schreef Diconnected het volgende:
En mijn moeder zit op dag 5 weer te knikkebollen op de bank
euh nee, ik lokte mannen met bier en tietenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bleiblei lokte in het verleden chicks met liptonice en lego, skjoe was de enige die erin trapte
Jawel, maar er is iets gebeurd, weet dus alleen niet wat preciesquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:48 schreef Mss het volgende:
Maar MM, heeft jouw scharrel hiervoor nog nooit een relatie gehad dan?
Yepquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welcome to my world, schrikt ze soms ook wakker van dr eigen gesnurk?
Heb jij weerquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
Die lego revival kwam pas toen we al verkering hadden, net als de liptonice
Hmm okay, klinkt apart. Verwacht je zelf nog dat het op een relatie gaat uitlopen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel, maar er is iets gebeurd, weet dus alleen niet wat precies
En hij vind het allemaal super leuk zegt hij, en dat hij zich op zijn gemak voelt etc. Maar hij is dus ook bijvoorbeeld nog niet met iemand waar hij een relatie mee had op vakantie geweest.
Paar dagen terug zei hij dus dat hij het raar/eng zou vinden om het een relatie toe noemen wat we hebben.
Naja ik zie wel. Hij heeft mij wel zelf meegevraagd naar Berlijn en bedrijfsuitje enzo, dat doe je ook niet met iedereen lijkt mij.
ehhhhhh .... Ehhhhhh.....quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er was nog iemand in dit topicWeet alleen niet meer wie
Geen idee, echt niet. Ik zie wel maar ik vind het gewoon nog steeds heel leuk en zie ook niet waarom ik hiermee zou moeten stoppen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Hmm okay, klinkt apart. Verwacht je zelf nog dat het op een relatie gaat uitlopen?
Haha ZET NU DIE DOWNLOAD UIT WANT IK BEN AAN HET XBOXENquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Diconnected het volgende:
Binnen 5 minuten een episode van the vampire diaries gedownload, een nieuw recordscheelt wel dat ik dat op m'n ma's laptop doe en dat m'n broer niet thuis is en dus al zijn apparaten uit staan
Dat hoeft toch ook helemaal niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee, echt niet. Ik zie wel maar ik vind het gewoon nog steeds heel leuk en zie ook niet waarom ik hiermee zou moeten stoppen.
nee joh! Kip, Trix, taart, bubs, priem, congeniality zijn getrouwd. Skjoe en Lin en milka verloofd. Die van mss wilde al kinderen, ijs, dico en sjaan zijn vrij pril. Fiets is een trouwe hond en Mirjam, swarte, puckzzz en Debs wonen samen....quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee daarnaast nog iemand anders
Nee preciesquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh! Kip, Trix, taart, bubs, priem, congeniality zijn getrouwd. Skjoe en Lin en milka verloofd. Die van mss wilde al kinderen, ijs, dico en sjaan zijn vrij pril. Fiets is een trouwe hond en Mirjam, swarte, puckzzz en Debs wonen samen....
Ik word gek van mijn eigen eigenwijsheidquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh! Kip, Trix, taart, bubs, priem, congeniality zijn getrouwd. Skjoe en Lin en milka verloofd. Die van mss wilde al kinderen, ijs, dico en sjaan zijn vrij pril. Fiets is een trouwe hond en Mirjam, swarte, puckzzz en Debs wonen samen....
nee hoor! Daar had ik Eny voorquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bleiblei lokte in het verleden chicks met liptonice en lego, skjoe was de enige die erin trapte
Ermahgerd jij had eny al?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nee hoor! Daar had ik Eny voor.
D'awwwwquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
baby Eny
Die mij aanviel snachts als ik bleef slapen
Porneu!quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:02 schreef Diconnected het volgende:
Nog film aanraders? Dan kan ik wat leuke dingen downloaden
batskaviaarsquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:03 schreef Mss het volgende:
Toen ik nog cavia's had gingen ze altijd aan de kooi rammelen als ik aan het batsen was
Ermahgerddddquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
baby Eny
Die mij aanviel snachts als ik bleef slapen
Dat download je niet dat kijk je gewoon op dah intahwebsquote:
MAAR BABY ENYquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was echt fantastisch klote
met kopje?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:11 schreef Mss het volgende:
Ik heb een puist jonge! Het was vanmorgen nog een rood plekje en nu is het al een rijpe knoepert
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:12 schreef Stormqueen het volgende:
F&F / Het grote Fok! foto's van Britjes topic #5
Post 104
naaldje?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:13 schreef Mss het volgende:
Ja! Maar mijn nagels zijn te lang om hem goed te kunnen uitknijpen
ja zo zijn ze gefokt, ze hebben ook de lichaamsbouw van een Engelse bulldogquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:19 schreef Mss het volgende:
Die poussen zien er allemaal uit alsof ze ergens tegenaan zijn gelopen
noh, arme bram!quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:22 schreef megamandy het volgende:
Mhehe ik zie nu dat mijn Bram in het nieuwe topic met de grumpy cat wordt vergeleken
Hoewel, hij gromt wel soms heel hardquote:
HOE?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:27 schreef Stormqueen het volgende:
Hehehe, dat doet Eny alleen als we hem knuffeldood geven onder de dekens![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:27 schreef Stormqueen het volgende:
Hehehe, dat doet Eny alleen als we hem knuffeldood geven onder de dekens![]()
Dat vind ik al van een eenpersoonsbed.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:39 schreef Mss het volgende:
Zo, weer een schoon bed. Wat een kutklus altijd
Jaaa, heerlijk is dat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:51 schreef Mss het volgende:
Ja, maar zometeen wel lekker in een fris bedje liggen
Zwart.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:52 schreef Mss het volgende:
Blauwe rok past, alleen heb ik geen idee wat ik erbij aan moet trekken
Gewoon iets erbij kopen dan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:58 schreef Mss het volgende:
Ik vind de rok namelijk wel heul tof, die wil ik wel houden
Zucht.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:13 schreef Mss het volgende:
Ik ga morgen even kijken. Heb nu alweer gedoe met Wehkamf, ik heb ineens ¤15 extra op mijn openstaand saldo staan, heel raar. Heeft nog allemaal te maken met die bestelling die is misgegaan in september.
je krijgt een acceptgiro als t goed is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee ik had maandfactuur aangeklikt bij h&m maar nu weet ik niet hoe ik moet betalen![]()
Moet ik het overmaken of krijg ik nog iets thuisgestuurd?
Okeequote:Op zaterdag 15 december 2012 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je krijgt een acceptgiro als t goed is.
Ze houdt een slag om de arm hequote:Op zaterdag 15 december 2012 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[
je krijgt een acceptgiro als t goed is.]
Okee
Bij maandfactuur? Dan lijkt het me dat ik dat ook krijgquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik krijg altijd accepgiro's...
een aantal mensen wel hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zouden we echt dood gaan volgende week?
en wat dan nog?quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zouden we echt dood gaan volgende week?
Niks, maar dat dan maar opeens alles 'uit' gaat ipv wazige shitquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en wat dan nog?
Maar nee, ik ben geen believer
ik ken via via iemand die een bunker heeft gemaakt onder zijn huis en 3 koelkasten heeft volgestopt met eten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik word paranoide van doomsday preppers kijken
Hahahahquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ken via via iemand die een bunker heeft gemaakt onder zijn huis en 3 koelkasten heeft volgestopt met eten.
Heeft een noodaggregaat waarop hij het nog een paar weken vol houdt.
Handig, dan zit je paar weken in dieseldampen in je bunker en dan ga je alsnog dood, of aan de damp, of omdat je vreten op is
Was geen helder lichtje zeg maar
doorzuipen dan, dan gaat je kater ook vanzelf weer weg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
En kater is ook al ingetreden en juist op dit moment zijn ze op het schoolplein hiernaast alle bomen aan het snoeien met kettingzagen![]()
Ik moest lachen toen ik terug-las trouwens.
"Halve topic hier heeft bindingsangst joh!"
Pagina later: "o wait, alleen Fred"
bij mij is het een dag ervoor he, dus maaaagischquote:
Schop m terug naar zn eigen landquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doorzuipen dan, dan gaat je kater ook vanzelf weer weg.
ik moest gisteren op weg naar huis blaastest doen. Heb dat echt al 12 x moeten doen ofzo. Koos had met zijn navigatie een andere route genomen en dus geen blaastest (hadden beide niets gedronken hoor, no worries), hij heeft nog nooit moeten blazen en heeft veel langer zijn rijbewijs, plus dat hij veel meer rijdt dan ik. Zegt hij tegen me "zal wel een reden hebben, dat jij steeds moet blazen, je rijdt zeker als een bezopen figuur"
Ik zo van HEYYYYYY! De vlegel!![]()
oe goeie!quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Schop m terug naar zn eigen land
Preciesquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oe goeie!
Vieze buitenlander dat het is!
LOL!quote:Duo vast na dollemansrit Den Haag-Bleiswijk
BLEISWIJK - Na een wilde achtervolging tussen Den Haag en Bleiswijk heeft de politie zaterdagmorgen twee mensen aangehouden. Daarbij heeft een agent een waarschuwingsschot gelost.
Foto: ANP
De dollemansrit van circa 19 kilometer begon op het Korte Voorhout in Den Haag, waar de politie een alcoholcontrole hield. Eén bestuurder omzeilde die en reed met hoge snelheid weg, rode stoplichten en doorgetrokken strepen negerend, aldus een woordvoerster van de politie.
Achtervolgd door politieauto's en een helikopter scheurde de auto over de A12. Bij Bleiswijk verliet hij de snelweg.
Op de Nieuwe Hoefweg keerde hij plotseling om en reed op een politiewagen in. Omdat de agenten inmiddels hadden vernomen dat de eigenaar van de auto bekendstaat als vuurwapengevaarlijk, waren ze extra alert.
Toen een van de inzittenden uitstapte en ervandoor probeerde te gaan, loste een politieagent een schot. De twee zijn vervolgens gearresteerd. Waarom ze waren gevlucht is nog onbekend.
Volgend jaar heb je datzelfde in drievoudquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:41 schreef milka82 het volgende:
Heerlijk om de dag pas nu te beginnen....ik had vanochtend een zenuwachtige dus strontvervelende midi ( want kerstoptreden vamiddag) en een kinkhoest mini... The joy! Had ze bijna de kerstboom ingeslingerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |