Euj heb al honger jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:55 schreef Incantrix het volgende:
OmnomnomPatatjons met ikea-gehaktballers en sperzies
Wij aten vroeger altijd om kwart over 5 alquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:57 schreef Incantrix het volgende:
Oh, het is niet 6 uur aan tafel?Dat dacht ik altijd, ik vond ons dus het toppunt van burgerlijkheid omdat we dat doorgaans doen (anders eet de peuter niet meer ivm moe). Wat een desillusie..
Goedgoed, thnx liefquote:
Oowwquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij aten vroeger altijd om kwart over 5 al
Behalve als pa late dienst had, dan was het kwart over 6 en dat was keilaat jonguh
Ik heb het opgegevenquote:
Opruimen wassen dit dat alles?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goedgoed, thnx liefEnķrm aan het nesteldrangen, het is echt heel erg nu
Maar alles is wel bijna klaar nu!
En met jou?
Ja, maar je krijgt sowieso 10.000 coolpunten voor de mario kamer dus het is je vergevenquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb het opgegevenIk ben in de 30, heb zodadelijk 2,3 kind, een koophuis, getrouwd en een stationwagon in de fokking carport.
Ik ben reddeloos verloren
Haha, datte inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Opruimen wassen dit dat alles?
Goed! Leuk weekend voor de boeg.
DON'T EAT MEquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:22 schreef Diconnected het volgende:
Binnen 5 minuten een hele pizza naar binnen gewerktik had honger
En ga zo ijs eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thehehhe
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag eet ik maar 1 stuk chocoladeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thehehhe![]()
![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Awwwwquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:56 schreef Incantrix het volgende:
Mijn oppaspoes (die ik al 17 jaar ken, vanaf kitten) is net ingeslapen.
Vandaag eet ik maar 1 stuk chocoladeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thehehhe
Ik heb ook nog chocolade
it's the map in my mind that sends me on my way.
Het is ook goed hoor, ben gisteravond nog ff langsgeweest om haar een laatste aai te geven en het was echt té triest, daar was niks katwaardigs meer aan.. Maar toch verdrietig, ik kende het beestje al zo lang en altijd als ik oppaste en langskwam was ze echt even 'mijn' katje qua knuffelen enzo.. Maarja, all things end. Het is beter voor haar.quote:
Vandaag eet ik maar 1 stuk chocoladeGij baasPriembaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thehehhe![]()
![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ja het is misschien wel goed; maar maakt het er niet minder triest opquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het is ook goed hoor, ben gisteravond nog ff langsgeweest om haar een laatste aai te geven en het was echt té triest, daar was niks katwaardigs meer aan.. Maar toch verdrietig, ik kende het beestje al zo lang en altijd als ik oppaste en langskwam was ze echt even 'mijn' katje qua knuffelen enzo.. Maarja, all things end. Het is beter voor haar.
En jij met je chocolade![]()
episch!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had zo bedacht van ik doe 's ochtend ff snel iets makkelijks aan, ga ik eerst poetel scheren en daarna wel douchen. Dus ik zo 's middags denken "Oeh, ik ga bij m'n ouders in bad" want bad fucking groot bazenbad. Ik kom zo uit het bazenbad, ik wil m'n schone kleren aandoen. Op dat moment realiseer ik me pas dat ik al de hele dag geen bh aan heb
.
En ik heb met de hont gelopen en gebukt en trap gelopen dit dat alles. Dat ding is volstrekt onzinnig voor mij
Precies dat idd, gewoon ff verdrietig..quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het is misschien wel goed; maar maakt het er niet minder triest opAls een beestje al zoooo lang in je leven is..
![]()
Chocoladestuk is al bijna op![]()
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had zo bedacht van ik doe 's ochtend ff snel iets makkelijks aan, ga ik eerst poetel scheren en daarna wel douchen. Dus ik zo 's middags denken "Oeh, ik ga bij m'n ouders in bad" want bad fucking groot bazenbad. Ik kom zo uit het bazenbad, ik wil m'n schone kleren aandoen. Op dat moment realiseer ik me pas dat ik al de hele dag geen bh aan heb
.
En ik heb met de hont gelopen en gebukt en trap gelopen dit dat alles. Dat ding is volstrekt onzinnig voor mij
Damnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |