SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:14 schreef datismijnmening het volgende:
Verkapt kijk-mij-in-Spanje-zitten topieq
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Beterschap man, maak er het beste van hopelijk komt alles gauw weer goed!quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:38 schreef Conflict het volgende:
Thanx mensen. Ik blijf nog een paar weken hier waarschijnlijk.
Houd JNG samen leuk he? Maar ik zal er af en toe ook best zijn.
Een vangrail waarvan het begin recht de weg op stak en die vooraan in mijn motorklok geboord is, waarna ik met vijftig km per uur in één klap stil stond.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:25 schreef nutoj het volgende:
een uitstekend stuk vangrail, topkwaliteit
Beterschap.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef Conflict het volgende:
Zoals jullie allemaal weten ben ik in Spanje voor een aantal weken.
Eergisteren moest ik even naar het dorp en ben ik met mijn wagen frontaal op een uitstekend stuk vangrail geklapt. De airbag is niet uitgeklapt en ik heb een kleine hersenschudding. Ik moet nu heel veel gaan regelen.
Dat houdt dus in dat ik wat minder tijd heb om hier mee te kijken. Ik heb andere moderators gevraagd hier mee te kijken.
JNG is in korte tijd super leuk geworden. Ik wil jullie vragen om gewoon leuk door te posten.
Ik ben er snel weer!
Dat lijkt mij nou ook weer niet nodig. Jong! is geen ONZ. Ik kijk alleen even mee samen met wat collega's tot Conflict weer beter is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Oerbeer met z'n ijzeren vuist over dit gedeelte van FOK! gaat heersen?
Niet haten op de Oer, vriendquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Beterschap.
Ik hoop trouwens niet dat Oerbeer met z'n ijzeren vuist over dit gedeelte van FOK! gaat heersen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |