Jammer dat ze niet in deze aflevering zat.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:37 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik zou die mongool wel een keer willen neuken.
Ik vind het ook geen topper. Behoorlijk saai eigenlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:37 schreef n8n het volgende:
Dit seizoen is echt waardeloos. Verhaallijn staat op repeat, gebeurd niks opmerkelijks, heb elke aflevering het gevoel naar een filler te kijken
Dit had ik nu ook. Al hoop ik dat ze de madame lalaurie van vroegah nog wel terug laten komen, had er wat meer van verwacht. Aan al die kwetsbaarheid zit vrij weinig horror en spanning, maar goed, wie weet wat er nog komt...quote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef Ang3l het volgende:
En ik kreeg zowaar medelijden met madame lalaurie, ondanks alles wat ze gedaan heeft....
Dat ze een band met Queenie zou vormen om ons een wijze moralistische racisme-les te leren zat er van mijlenver aan te komen. Heb ik hier nog ergens geroepen na de eerste ontmoeting tussen die tweequote:Op dinsdag 3 december 2013 12:46 schreef Drrk het volgende:
[..]
Dit had ik nu ook. Al hoop ik dat ze de madame lalaurie van vroegah nog wel terug laten komen, had er wat meer van verwacht. Aan al die kwetsbaarheid zit vrij weinig horror en spanning, maar goed, wie weet wat er nog komt...
Nadat Lalaurie haar slaaf werd zat dat er inderdaad dik in ja. En toch, we zijn alweer over de helft, hoop ik dat Kathy nu toch onderhand wel weer die angstaanjagende Misery bitch gaat spelen hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ze een band met Queenie zou vormen om ons een wijze moralistische racisme-les te leren zat er van mijlenver aan te komen. Heb ik hier nog ergens geroepen na de eerste ontmoeting tussen die twee
Ik betwijfel 'tquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:04 schreef Drrk het volgende:
[..]
Nadat Lalaurie haar slaaf werd zat dat er inderdaad dik in ja. En toch, we zijn alweer over de helft, hoop ik dat Kathy nu toch onderhand wel weer die angstaanjagende Misery bitch gaat spelen hoor.
Het zou voor het verhaal wel echt tof zijn als ze samen met Marie Laveau zich tegen Fiona en Lalaurie keert. Denk ook wel dat dat gaat gebeuren, in de laatste afleveringen lieten ze al steeds meer zien dat ze zich er niet thuis voelde. Marie staat er nu ook maar alleentjes voor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik betwijfel 't
Ben wel benieuwd wat Queenie gata doen, welke kant ze uiteindelijk kiest. En of ze dan dus naast of lijnrecht tegenover Lalaurie komt te staan.
Nou, dat we de voodoo groep niet vaak zien wil niet zeggen dan ons Marietje alleen staat hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:25 schreef Drrk het volgende:
[..]
Het zou voor het verhaal wel echt tof zijn als ze samen met Marie Laveau zich tegen Fiona en Lalaurie keert. Denk ook wel dat dat gaat gebeuren, in de laatste afleveringen lieten ze al steeds meer zien dat ze zich er niet thuis voelde. Marie staat er nu ook maar alleentjes voor.
Eens. Da's echt een losse flodder op dit moment. En ik hoopte bij seizoen 2 al dat de losse dingen samenkwamen op t iend.... maar ook daar was dat helaas niet. Dus ik vrees nu ook niet.quote:Kit mag trouwens nu ook wel wat meer gaan toevoegen aan het verhaal, begin me er een beetje aan te irriteren.
Wat irriteer ik me kapot aan zijn rol. Echt iets waar je totaal niks aan hebt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:25 schreef Drrk het volgende:
[..]
Het zou voor het verhaal wel echt tof zijn als ze samen met Marie Laveau zich tegen Fiona en Lalaurie keert. Denk ook wel dat dat gaat gebeuren, in de laatste afleveringen lieten ze al steeds meer zien dat ze zich er niet thuis voelde. Marie staat er nu ook maar alleentjes voor.
Kit mag trouwens nu ook wel wat meer gaan toevoegen aan het verhaal, begin me er een beetje aan te irriteren.
Daar ben ik dus ook bang voor... Nog 6 weken lang een kreunende Kit die met de aflevering een paar woordjes leert en uiteindelijk in de laatste aflevering alsnog sterft met het moraal dat als je eenmaal dood bent je ook maar beter gewoon dood kunt blijven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens. Da's echt een losse flodder op dit moment. En ik hoopte bij seizoen 2 al dat de losse dingen samenkwamen op t iend.... maar ook daar was dat helaas niet. Dus ik vrees nu ook niet.
vorige week al ja. En dit seizoen kan me steeds minder boeien eigenlijk. Het moddert maar wat aan en eng of creepy is het nog niet geweestquote:
Het doet de serie zeker geen goed dat er een lange pauze tussen gezeten heeft. Verder heb ik geen flauw idee welke kant ze op willen met het verhaal. Het is (mede dankzij de cinematografie) vermakelijk maar ik mis een duidelijke richting.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
vorige week al ja. En dit seizoen kan me steeds minder boeien eigenlijk. Het moddert maar wat aan en eng of creepy is het nog niet geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |