quote:Set in 1964, American Horror Story: Asylum takes us into a Church-run haven for the criminally insane, ruled with an iron fist by Sister Jude (Jessica Lange), a nun with a troubled past. Inside this locked down facility, danger lurks around every corner. From Nazis and serial killers, to mutants and aliens, no one is safe inside these walls. Starring Jessica Lange as “Sister Jude”, Sarah Paulson as “Lana Winters”, James Cromwell as “Dr. Arthur Arden,” Evan Peters as “Kit Walker,” Lily Rabe as “Sister Mary Eunice,” Lizzie Brocheré as “Grace,” Zachary Quinto as “Dr. Oliver Thredson,” and Joseph Fiennes as “Monsignor Timothy Howard.” Guest stars for the miniseries will include Frances Conroy, Chloe Sevigny, Adam Levine and Mark Consuelos.
Ik schrok toen ie buiten een geweer op z'n snufferd zette .... maar op t eind was t best "vredig".quote:
einde vd seizoen wordt nu wel erg snel in versnelling gezet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Wow, toch wel 2 grote personages die er nu niet meer zijn. Benieuwd hoe het nu verder zal gaan.
Overigens, blijkbaar bevatte deze aflevering een hint naar het 3e seizoen. Het eerste waar ik aan moest denken is een AHS x Glee crossoverIemand op Tumblr dacht misschien iets met heksen: I Put A Spell On You, levend verbrand worden... Zou best kunnen.
Haha dat zou wel erg leuk zijn. Wie weet.... de song gaf natuurlijk wel te denken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Overigens, blijkbaar bevatte deze aflevering een hint naar het 3e seizoen. Het eerste waar ik aan moest denken is een AHS x Glee crossover![]()
Ik geloof echt niet dat haar verhaallijn nu ten einde is. Of die van de dokter.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef De_Dorstige het volgende:
Vermakelijke ep; mooi einde, jammer dat die dame dood is.
Spoiler tags?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef De_Dorstige het volgende:
Vermakelijke ep; mooi einde, jammer dat die dame dood is.
Aflevering is al uitgezonden!quote:
Dan moet je hier niet kijken. Ongeschreven regel in serie topics is dat zo gauw als de aflevering uit is, dat je er dan over mag praten. Anders kan je nooit napraten over een aflevering, vooral belangrijk in vage series met veel mysteries.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:50 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen heeft het nog gezien
Dan moeten die niet in het topic komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:50 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen heeft het nog gezien
Precies!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:51 schreef JDx het volgende:
[..]
Dan moet je hier niet kijken. Ongeschreven regel in serie topics is dat zo gauw als de aflevering uit is, dat je er dan over mag praten. Anders kan je nooit napraten over een aflevering, vooral belangrijk in vage series met veel mysteries.
En het valt hier nog mee ook. Er zijn topics waar om 6 uur 's ochtends al wordt gepost "Pietje is dood, wat een verrassing!".quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:09 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Precies!
Als ik nog een aflevering moet kijken van AHS die al een paar dagen uit is kijk ik ook niet in dit topic.
Ja terwijl jij met je slaperige hoofd vergeten bent dat de ep die dag uit kwamquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En het valt hier nog mee ook. Er zijn topics waar om 6 uur 's ochtends al wordt gepost "Pietje is dood, wat een verrassing!".
'Pietje is dood'quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En het valt hier nog mee ook. Er zijn topics waar om 6 uur 's ochtends al wordt gepost "Pietje is dood, wat een verrassing!".
Ja precies. Is me bij Dexter wel eens overkomen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja terwijl jij met je slaperige hoofd vergeten bent dat de ep die dag uit kwam
En dus gewoon dacht, hee nieuws over de show ofzo.
Had je niet gedacht hè.quote:
Nee, dat was een fikse plottwist!quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Had je niet gedacht hè.Die Pietje toch.
Nope. Nja, niet gedownload, wel opgezocht op YouTube.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:46 schreef Zhenar het volgende:
Pietje had it coming.
Hebben anderen ook het origineel van The Name Game gelijk gedownloaded, of ben ik de enige?
Ik heb de AHS-versie gedownload, Zhenar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:46 schreef Zhenar het volgende:
Pietje had it coming.
Hebben anderen ook het origineel van The Name Game gelijk gedownloaded, of ben ik de enige?
Laten we het hopen, wat jij zegt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:18 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat haar verhaallijn nu ten einde is. Of die van de dokter.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb de AHS-versie gedownload, Zhenar. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat was echt een wtf momentquote:
Snap de kritiek ook niet. Ik kijk iedere week nog uit naar donderdagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:12 schreef RobotKitten het volgende:
Apart, ik vind hem namelijk nog steeds geweldigZelfde niveau als seizoen 1. Vind het echt een unieke show op televisie, nothing like it.
Ja joh. Gewoon doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:11 schreef Danielle83 het volgende:
Zonder veel naar de reacties hierboven te kijken...
Ik heb seizoen 1 in een ruk gekeken en ben heel benieuwd of s2 het waard is om te kijken?
Ey!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:40 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een brabander moet geloven
Maar vooruit dan. Vanavond in de download..
Omdat een seizoen erna altijd kan tegenvallen en ik me afvraag of seizoen 2 weer in een huis afspeelt? Ik zeg toch niet iets heel geksquote:Op maandag 21 januari 2013 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Als je seizoen 1 van een een serie heel goed vond en in 1 ruk hebt gekeken, waarom zou je er dan aan twijfelen om seizoen 2 te kijken?
Dan nog..als ik iets heel tof vind dan kan ik juist niet wachten op het vervolg.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:43 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Omdat een seizoen erna altijd kan tegenvallen en ik me afvraag of seizoen 2 weer in een huis afspeelt? Ik zeg toch niet iets heel geks
Een paar acteurs?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan nog..als ik iets heel tof vind dan kan ik juist niet wachten op het vervolg.
In dit geval is het wel echt een uitzondering en kan je het niet echt een vervolg noemen though. Het is gewoon een andere "American Horror Story"die niets met seizoen 1 te maken heeft. Enige overeenkomst is dat ze een paar acteurs van seizoen 1 weer gebruiken, maar die spelen andere rollen.
Truequote:Op maandag 21 januari 2013 16:48 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Een paar acteurs?
Stiekem toch wel best veel hoor!
Ssst. Komt er dan ook stiekem een seizoen 3?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:48 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Een paar acteurs?
Stiekem toch wel best veel hoor!
Ja. Maar niet stiekem.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:51 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ssst. Komt er dan ook stiekem een seizoen 3?
absoluut, wel een heel andere setting (gesticht in de jaren 60) maar als seizoen 1 je bevalt dan zal dat met seizoen 2 denk ik niet anders zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 16:11 schreef Danielle83 het volgende:
Zonder veel naar de reacties hierboven te kijken...
Ik heb seizoen 1 in een ruk gekeken en ben heel benieuwd of s2 het waard is om te kijken?
Die harde stukken ertussen, hahaquote:Op maandag 21 januari 2013 20:35 schreef Danielle83 het volgende:
Ik ben overtuigd! Goede reden om aankomend weekend niet meer buiten te komen
Lijkt me wel raar om dezelfde acteurs te zien in een andere rol, maar went vanzelf wel.
Ik vind trouwens de intro echt nog steeds creepy. Schijterd eerste klas
Dan heb ik nog alle tijd om s2 te kijkenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef Maniakje het volgende:
S2 had wel wat minder chaotisch mogen zijn, zo'n enorm blik aan absurde ingrediënten dat ze nu opengetrokken hebben....was nergens voor nodig. De acteurs zijn toppie, maar ik heb me wel af en toe geërgerd aan die opgepompte lippen en putjes in het Botox-voorhoofd van Sarah Paulsonzo nu en dan ook aan de tanden en wangimplantaten van Jessica Lange. Had ik in S1 bij niemand.
Verder echt genotenS3 is nog zo'n eind weg (oktober 2013)
er komt nog 1 aflevering hequote:Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef Maniakje het volgende:
Verder echt genotenS3 is nog zo'n eind weg (oktober 2013)
Yepquote:er komt nog 1 aflevering he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat nummer blijft in je hoofd zittenquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.:D
f[/img] Op dinsdag 5 februari 2013 09:16 schreef ElizabethR het volgende:
1 ding is zeker naar aanleiding van seizoen 2.... Ik kan nooit meer naar 'Dominique' van 'Soeur Sourire' luisteren zonder Pepper en de rest van de 'woonkamer' voor me te zien.
Ik kende het al lang. Maar de associatie was voorheen heel anders.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:03 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dat nummer blijft in je hoofd zitten![]()
Inderdaad. Best een mooie vrouw!!quote:Ik had trouwens opgezocht wie de rol van Pepper speelt. Verbaast me echt..
Totdat ze haar mond opentrektquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik kende het al lang. Maar de associatie was voorheen heel anders.
[..]
Inderdaad. Best een mooie vrouw!!
[ afbeelding ]
quote:
Uuh ik vind dr mooier zonder dat ze dr mond open doet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ze heeft wel wat raars sowieso.
Precies, ze kan beter d'r mond dichthouden. En dat is denk ik niet echt een mannenopmerking.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:11 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Uuh ik vind dr mooier zonder dat ze dr mond open doet.
Eigenlijk een mannenopmerking
Ik vind het nu al engquote:
Iets met een pretpark ofzo lijkt me geniaalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:27 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik vind het nu al engMaar ff serieus ik las ergens dat het ging over modern day of iets. Ben echt benieuwd. Een spookhuis, een gesticht.. Wat zou je nog meer kunnen verzinnen wat echt creepy is? Ik vind carnavallende Brabanders best eng
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets met een pretpark ofzo lijkt me geniaal
Maar is het wel bevestigd dat het over Salem gaat of is dat ook speculatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:33 schreef Danielle83 het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Zijn ze ook!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:27 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik vind carnavallende Brabanders best eng
Haha jij gaat het weekend niet verkleed als prins carnaval?quote:Op [url=h:P
p://forum.fok.nl/topic/1906154/4/25#122618041]donderdag 7 februari 2013 22:25[/url] schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zijn ze ook!
Ik vier geen carnaval. [Gargamel]Ik háát carnaval![/Gargamel]quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:57 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha jij gaat het weekend niet verkleed als prins carnaval?
On topic: er worden echt steeds meer mensen bekend gemaakt die ook in s3 komen
Ik snap het nog steeds niet wat er leuk is aan polonaises en je achterlijk gedragenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:56 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik vier geen carnaval. [Gargamel]Ik háát carnaval![/Gargamel]
On topic: klopt ja. Het hoofdrolmeiske (Violet) uit het eerste seizoen doet dus ook weer mee in seizoen 3.
HAH! Die ga ik naar m'n vriendin sturenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:14 schreef egeltje1985 het volgende:
Heej, kap met carnaval afkraken.![]()
Hier, een leuk valentijnskaartje:
[ afbeelding ]
Sledgehammerquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:31 schreef Sold het volgende:
http://tvline.com/2013/02(...)-3-cast-kathy-bates/
Jessica Lange, Frances Conroy, en nu ook nog eens Kathy Bates?![]()
Seizoen 3 kan nu al niet meer stuk!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:31 schreef Sold het volgende:
http://tvline.com/2013/02(...)-3-cast-kathy-bates/
Jessica Lange, Frances Conroy, en nu ook nog eens Kathy Bates?![]()
Seizoen 3 kan nu al niet meer stuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |