abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120295707
Zwangerschap & geboorte

17 december: ohnee (meisje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
03 mei: Vencodark (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
06 mei: -mandy- & Djeez
10 mei: Shandaly
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

1 juni: .Sparkling.
***7 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76

15 augustus: Hilzillah
17 augustus: Cwen
18 augustus: Hilliebillie
Augustus: Djmomo
Augustus: Zomerzon01

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120295724
Das wel een goeie ja, Straks zit je met elke dag een andere Kraamhulp :D. Even melden dus Becky. ^^

Ik kwam vorige week plots 600 gram aan en nu weer 100 gram lichter? :? nouja ik blijf dus rond de 6/6,5 kilo hangen... (ben ik wel blij mee hoor :D)
pi_120295789
Goedemorgen allemaal!

Ik zou niet weten hoeveel ik ben aangekomen; de eerste keer bij de VK op de weegschaal gestaan en sindsdien niet meer. Ik heb ook geen weegschaal thuis. Ben eigenlijk best benieuwd, binnenkort een keer checken!
pi_120295871
Mogguh ^^

Moet je niet elke keer wegen dan? Ik weeg thuis gewoon de ochtend dat ik naar de vk moet. Dat geeft een beter beeld dan aangekleed en na een flinke hap eten bij de VK.
Ach zo nou rekent t ook niet. Werd me aangeraden onder de 12 kilo te blijven daar ik vorige keer 22 kilo ben aangekomen, nou dat wil wel lukken denk ik. 8-)
pi_120295876
Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan bij de VK, maar vorig jaar ben ik 13 kilo afgevallen en dan is het wel heel leuk als je zelf een weegschaal hebt :D

Ik weeg nog steeds iets teveel, daarom gaf de diëtist aan dat het mooi zou zijn als ik maar 8 kilo aan zou komen. Nou, ik probeer er een béétje op te letten, maar ik ga niet gefreakt doen hoor!
pi_120295889
Ik moet iedere keer op de weegschaal bij de VK maar iedere keer heb ik meer kleren aan. We begonnen met 30 graden buiten, nu vriest het. dus heel betrouwbaar is dat ook niet. Thuis weeg ik zelfde tijd en zonder kleren aan en ben ik ongeveer 15 kilo aangekomen. Daar
20 :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_120295923
Mijn VK zei de eerste afspraak dat ze niet meer wegen omdat het niet zoveel zegt; het opmeten van de buik is belangrijker.

Denk trouwens niet dat ik onder de 10kg zit, qua hoeveel ik ben aangekomen. Vooral m'n buik is gegroeid, en die ik ook vrij gemiddeld geloof ik :)
pi_120295941
haha wat estrys zegt dus :P

13 kilo is best veel suiker! Knap hoor :).

Vorige zwangerschap bleef er 10 kilo aan plakken.. Met veel sporten wat vet omgezet in spieren en merkte dat ik nu langer meer kon tijdens mn zwangerschap. Peuter in huis hebben helpt ook wel haha. Je hobbelt wat af met zon kleine. :P
Straks wel het snaai weer uitbannen anders heb ik maar even profijt van het feit dat ik na de bevalling lichter ben dan ervoor :D.
pi_120295958
Ik ben alleen de eerste keer bij de vk gewogen, daarna in het ziekenhuis niet meer en heb zelf geen weegschaal.
Zou dus echt niet weten hoe veel ik ben aangekomen :+
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:00:23 #10
374977 eliis
Relativeer!
pi_120295994
Kan me goed voorstellen dat je dan beter je zwangerschap in bent gegaan ohnee!
Ik was net een jaartje fanatiek bezig met hardlopen, misschien voel ik me daarom ook nog wel zo goed, wie weet. Heb wel weer heel veel zin om te hardlopen straks zeg O+
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:00:51 #11
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_120296003
Goedemorgen dames.
Ik heb een paar dagen wel gelezen, maar verder niet gereageerd. Kan het ook allemaal niet zo onthouden, Sorry.
Ik zit een beetje met mezelf in de knoop. Vandaag zou m'n uitgerekende datum zijn en daar heb ik de hele week al 'last' van. Ben echt chagerijnig en vandaag best verddrietig. Maar het voelt ook wel heel dubbel, omdat ik nu ook alweer zwanger ben. Als die zwangerschap goed was gegaan, zat Robinson nu niet in m'n buik. Hopelijk voel ik me beter als deze dag voorbij is en kan ik dat stukje afsluiten.

Afgelopen woensdag heb ik bloed laten prikken en de nekplooimeting gehad. De uitslag krijg ik de 28ste (mijn verjaardag), maar de echoscopiste zei dat de nekplooi mooi dun was, dunner dan gemiddeld, dus dat was iig al goed! Robinson lag lekker te spartelen en te draaien, dus dat was prachtig om te zien! We kregen ook het hartje te horen en ineens was het weg. Lag 'ie weer te draaien! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:01:10 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120296009
Ik wilde minstens 12 kilo aankomen maar ben tot nu toe blijven steken op +6. Dat is wel twee weken geleden dus vermoed dat het nu 7 is.
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:06:29 #13
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120296128
Oh wat een rare dag dan elmo. Kan me voorstellen dat je er toch een beetje down van bent. Toi toi toi voor vandaag. En sjacho zijn mag!

Ik zit ook in mijn eigen bubbel. Heb alle afspraken van het weekend afgezegd. Ff me time. Kapper dus....
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:06:51 #14
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_120296136
Mornings! *meldpost*

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:10 schreef becky27 het volgende:
Lief suikertante!
Heb gelukkig het hele gedoe naast me neer kunnen leggen. Het is niet anders. Daarbij gaan we ook niemand op voorhand inlichten. Op de ochtend zelf bellen we onze ouders en dan moeten ze maar zien hoe en wat. Ik vertik het om tijdens mij bevalling rekening te houden met andermans agenda. Dat was ook niet gebeurt als het niet gepland was. En stiekem hoop ik dat ze zichzelf gewoon aandient. Dat ze er zelf ook klaar voor is.
Dat laatste dat je zegt, over dat het fijn zou zijn als ze zelf een moment kiest omdat ze er dan klaar voor is, dat hoop ik nog het állermeest voor je. Goed dat jullie tot een beslissing hierin zijn gekomen en ik zou zeggen: groot gelijk! :* En ohja, kraamzorg, ik zou gewoon ff bellen, wie weet kunnen ze dan al wat plannen voor je!

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:00 schreef Elmo76 het volgende:
Goedemorgen dames.
Ik heb een paar dagen wel gelezen, maar verder niet gereageerd. Kan het ook allemaal niet zo onthouden, Sorry.
Ik zit een beetje met mezelf in de knoop. Vandaag zou m'n uitgerekende datum zijn en daar heb ik de hele week al 'last' van. Ben echt chagerijnig en vandaag best verddrietig. Maar het voelt ook wel heel dubbel, omdat ik nu ook alweer zwanger ben. Als die zwangerschap goed was gegaan, zat Robinson nu niet in m'n buik. Hopelijk voel ik me beter als deze dag voorbij is en kan ik dat stukje afsluiten.

Afgelopen woensdag heb ik bloed laten prikken en de nekplooimeting gehad. De uitslag krijg ik de 28ste (mijn verjaardag), maar de echoscopiste zei dat de nekplooi mooi dun was, dunner dan gemiddeld, dus dat was iig al goed! Robinson lag lekker te spartelen en te draaien, dus dat was prachtig om te zien! We kregen ook het hartje te horen en ineens was het weg. Lag 'ie weer te draaien! O+
Dat blijven altijd moeilijke momenten, wees niet te streng voor jezelf en besef dat het gevoel dat er is er gewoon mag zijn :* Tuurlijk hou je van dit kindje, maar wat jij verloren bent mag je best om rouwen want ook dát was jouw kind. Dikke kus mop :*
3!
pi_120296164
minstens 12? Ben je zo slank dan Becky?
En ja je gaat lekkerder je zwangerschap in als je fit bent. Hoewel ik echt goed beroerd was 1ste trimester itt vorige keer. Maar 2e trimester had ik echt amper last van wat dan ook, dat was wel zaaaalig. Vorige keer had ik met 18 weken al last van mn bekken enzo. dit is wel fijner. ^^

En Elmo, practisch niemand onthoud hier veel :P Dus het zij je vergeven ;).
Sterkte vandaag. Lijkt me ook heel erg raar om op een uitgerekende datum te zitten van iemand die er niet meer is. ;( :*
Je hebt nu een wondertje in je buik die het wel goed doet en over een tijdje mag je die in je armen sluiten *; Hopelijk kan je morgen weer daar naartoe leven. :*
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:08:15 #16
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_120296168
En qua gewicht zit in nu op +16 ofzo, en met mijn eetgewoonten van het moment is dat denk ik nog niet eens heel slecht :') Nouja, dat zien we later wel weer..
3!
pi_120296314
Gewicht :') ik tik denk de 20 alweer aan. :')
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:17:14 #18
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120296395
Ohnee, ik weeg niet veel en ben de vorige keer 8 kg aangekomen en binnen 2 maanden 16 kg afgevallen. Ik had op het eind een BMI van 17. Daardoor (denk ik zelf) ging de borstvoeding op na een maand of 5 ook niet meer. Wilde di keer meer aankomen maar ik heb gewoon niet meer trek dan normaal.
pi_120296786
oh das wel heftig Becky. Jammer dat je niet meer aankomt dan. Mijn VK adviseerde om wat aan te komen (ik viel in t begin steeds af nl) zuivel te eten. Dus echt vla en yoghurt. Heeft hier niet veel geholpen, maar wie weet helpt t jou wel?

Waah tico, das wel veel. Er is soms niks over te zeggen... Ik at nog netjes ook toen ik zoveel aankwam. fruit ipv veel snaai wat ik nu doe :@
pi_120296905
Ik was net 10 kg afgevallen. Dat zit er dus dubbel weer aan. En ik eet echt niets raars.
Bij nummer 1 kwam ik 25 kg aan. Bij nummer 2 8 kilo en nu weer zoveel. Maar ik groei amper in de breedte. Ik draag nog steeds maat 27 broeken, de 26 pas ik nu niet meer, maar ik ben ook 35 weken zwanger dus dat mag wel.
Ik snap echt niet waar al dat gewicht zit.
pi_120296967
oww je bent nog wel een slanke dame dus. Maar gek is dat ja. Ik heb wel extra vetjes op mn bovenbenen en bekken en toch maar 6 kilo zwaarder. Vreet alles wat slecht is :P snap dr ook geen jota van. Bij mn zoon at ik netjes maar kwam aan als een malle. Moest diabetestest doen maar alles was goed. Veel vruchtwater en een groot kind ja, maar waar de rest van de kilo's vandaan kwam?? Zwanger zijn is maar een raar iets. 8)7
pi_120296985
Ow verdomd, ik vergeet helemaal te melden dat ik vandaag 20 weken ben :D

Yay voor mij en kruimel *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_120297000
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik was net 10 kg afgevallen. Dat zit er dus dubbel weer aan. En ik eet echt niets raars.
Bij nummer 1 kwam ik 25 kg aan. Bij nummer 2 8 kilo en nu weer zoveel. Maar ik groei amper in de breedte. Ik draag nog steeds maat 27 broeken, de 26 pas ik nu niet meer, maar ik ben ook 35 weken zwanger dus dat mag wel.
Ik denk in je tetten :P

Spirit *O*
pi_120297003
:D YAY spirit! op de helft!!! heb je al 20wk echo gehad? :)

LOL 10 kilo per tet, dan heeft t arme kind nu een beste bochel :P
pi_120297057
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Die voorgevel van je :+
edit: great minds Logi :D

Ik pas nog in maatje 75 C maar een broek heb ik al sinds de zomer niet meer aangehad :( krijg niks fatsoenlijks over mijn heupen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')