quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tuurlijk is het geen recht, dat spreekt vanzelf. Ik begrijp de bedoeling van de invoerbelasting en ik kan volgen hoezo hij niet zou willen frauderen. So far so good.
Ik kan het alleen wel erg jammer vinden en dat is nu aan de orde. 'T is een flinke smak geld ineens.
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
gheheeh so funny xD hehe de TT omkere en dan seggen dat je ut er mee eens bent ;P;P;P
shud post it on 9gag #badluckbrian #backfiretopic !!!
gewoon 2 pijpen minder kopen per jaar, ga je jaarlijks minder snel doodquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
kan het alleen wel erg jammer vinden en dat is nu aan de orde. 'T is een flinke smak geld ineens
Nog steeds 998 per jaar dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon 2 pijpen minder kopen per jaar, ga je jaarlijks minder snel dood
Spaar je pijpen? Ik heb zoiets met open scheermessen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nog steeds 998 per jaar dus
Jep, mijn kamer puilt er van uit dat het niet leuk meer isquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:59 schreef Akantha het volgende:
[..]
Spaar je pijpen? Ik heb zoiets met open scheermessen.
Nice, dat is wel mooi.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jep, mijn kamer puilt er van uit dat het niet leuk meer is
Bedanktquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:04 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nice, dat is wel mooi.Heb je wel een limiet gesteld? Aan ik mag er maar 1 per zoveel tijd kopen?
Overigens heb je wel een hele toffe pijp!
Door 1 letter toe te voegen is je reactie een stuk leukerquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
BedanktHeb inderdaad een limiet maar als ik iets leuks zie of een goede aanbieding/kans tegenkom ga ik er soms wel hard overheen.
Hoe doe je dat met die meisjes dan? Ik stel me voor dat jij heel voorzichtig door je kamer loopt met gevaar voor eigen leven
Oh nee ik heb ze ook nog eens in een etui zitten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
BedanktHeb inderdaad een limiet maar als ik iets leuks zie of een goede aanbieding/kans tegenkom ga ik er soms wel hard overheen.
Hoe doe je dat met die mesjes dan? Ik stel me voor dat jij heel voorzichtig door je kamer loopt met gevaar voor eigen leven
Ah, dat scheelt wel. Zal ook wel minder ruimte innemen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:12 schreef Akantha het volgende:
[..]
Oh nee ik heb ze ook nog eens in een etui zitten.Maar ik geef te veel uit aan scheerzeepjes en messen. Nu een heel mooi scheermes gespot, tweedehands wel maar wordt goed gereinigd etc en geslepen. Kost wel weer 75 euro terwijl z'n mes van een top merk lastig te krijgen is.
![]()
Of ik nu over mijn budget heen moet gaat ja of nee wordt lastig.
Ja zonet een mes gekocht tweedehandse mooie 75 euro. Wordt toch goed gereinigd etc, 2 scheerzepen in luxe houten doosje 45 euro, twee etuis erbij 36 euro.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt wel. Zal ook wel minder ruimte innemen.
God ja, etui's, houders enzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:36 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja zonet een mes gekocht tweedehandse mooie 75 euro. Wordt toch goed gereinigd etc, 2 scheerzepen in luxe houten doosje 45 euro, twee etuis erbij 36 euro.Ik heb ook een gebrek aan gezond verstand blijkt.
Ach we zijn gelukkig niet de enige met een dure hobby dan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
God ja, etui's, houders enzoDat tikt aan. Dan nog mooie tampers (om tabak mee aan te stampen) enzo erbij, dan ben je ene godsvermogen kwijt.
Pff ik zou het ook niet kwijt willen, tis toch een waardevolle collectie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wijt omdat het waardevast is. Mocht je het ooit willen verkopen, wat ik niet van plan ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |