jij topicmaagdin jijquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
m`n eerste nieuwe topic jonguh
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:47 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, nog even die oversized trui besteld
oh, dat is zo irritant hequote:Op vrijdag 14 december 2012 09:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Weet niet wát cif aan het doen was in zijn slaap maar hij heeft me een halve nacht wakker gehouden door zijn gedraai en zijn 'ik wil knuffelen' droom ofzoen ik ben iemand die géén aanrakingen kan verdragen 's nachts dus ik was em hele tijd aan het wegduwen
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
I did it!Ik heb geschaatst en ben niet geflikkerd
![]()
Wel eerst met zo'n debiel rekje want ik durfde de rand niet los te laten en stond zo onmogelijk instabiel op die schaatsen. Uiteraard zijn daar velen foto's van
Maar heb uiteindelijk ook 'echt' geschaatst en was stiekem wel een beetje trots op mezelf dat ik het toch geprobeerd heb, met m'n wankel evenwicht en alles![]()
Goeiequote:Op vrijdag 14 december 2012 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
![]()
Wel eerst met zo'n debiel rekje want ik durfde de rand niet los te laten en stond zo onmogelijk instabiel op die schaatsen. Uiteraard zijn daar velen foto's van
Maar heb uiteindelijk ook 'echt' geschaatst en was stiekem wel een beetje trots op mezelf dat ik het toch geprobeerd heb, met m'n wankel evenwicht en alles![]()
Good busy! Ik ben fier op uquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
![]()
Ze hebben er hartelijk om gelachen en heb maar gewoon meegelachen, want zal er ook echt niet uitgezien hebbenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
GoeieZie! Dan ben je achteraf toch blij dat je het toch hebt gedaan. Tjah dan sta je even voor lul; maar ik denk dat de meeste eerder bewondering voor je hebben dan dat ze je 'belachelijk' vinden
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
![]()
En ik kan al bedenken wat voor mensen je wel 'belachelijk zouden' vindenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
GoeieZie! Dan ben je achteraf toch blij dat je het toch hebt gedaan. Tjah dan sta je even voor lul; maar ik denk dat de meeste eerder bewondering voor je hebben dan dat ze je 'belachelijk' vinden
![]()
Ja er was een groepje 'stoere' jongens die wel stonden te wijzen en zo. Maar daar had ik dan maar ff schijt aan, die ken ik verder toch nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik kan al bedenken wat voor mensen je wel 'belachelijk zouden' vinden
you diddit!!!quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
![]()
Zie !quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze hebben er hartelijk om gelachen en heb maar gewoon meegelachen, want zal er ook echt niet uitgezien hebben
Toen het naderhand zonder rekje lukte kwamen mensen wel allemaal ff juichen hehe
Jij had een groepje afgevaardigden gestuurd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik kan al bedenken wat voor mensen je wel 'belachelijk zouden' vinden
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij had een groepje afgevaardigden gestuurd?
Jaaaa!quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:58 schreef Incantrix het volgende:
Mornings!
Wat goed Miss, ik durf al jaren niet meer wegens hetzelfde probleemStoere
De gezusters rekjequote:Op vrijdag 14 december 2012 10:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jaaaa!
[..]Moest wel ff slikken voordat ik dan toch dat rekje pakte want vond het eigenlijk helemaal niks en was natuurlijk ook de enige met zo'n ding
Maar uiteindelijk was het best te doen en wel fijn om met zo'n ding even het gevoel te krijgen. Ik had voor het laatst 'geschaatst' toen ik 16 was of zo, dus das al bijna een half leven geleden
We kunnen altijd nog gaan synchroon-rekjes-schaatsen
Goed bezig!quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb gisteren met mijn collega's tapas gegeten en ik moest zo denken aan toen we het hier erover hadden. Omdat ik dus zo'n autist ben die denkt "HEU, DAT HAD IK BESTELD, MINE!"
En dan ruilhandel doen![]()
Gelukkig was ik de enige vegetariër in het gezelschap, dus kon ik wel wat dingen claimen onder het motto "jullie hebben allemaal vlees, anders heb ik niks te eten"
En uiteindelijk zelf nog eten gedeeld zonder dat ik er iets voor terug kreeg
Hij ligt na een week toch in de kast bij jouquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een 3ds voor mijn verjaardag, maar die krijg ik toch niet hehe
Schaar growing upquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb gisteren met mijn collega's tapas gegeten en ik moest zo denken aan toen we het hier erover hadden. Omdat ik dus zo'n autist ben die denkt "HEU, DAT HAD IK BESTELD, MINE!"
Gelukkig was ik de enige vegetariër in het gezelschap, dus kon ik wel wat dingen claimen onder het motto "jullie hebben allemaal vlees, anders heb ik niks te eten"
OHJA DEMO DOWNLOADEN EN GELIJK GAMEN EINZquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:09 schreef Incantrix het volgende:
Heuj Sjaan, die Rayman-demo, vind ik die op de Wii U ergens?
Ik ga ff kijken, ik las het net in GAM (ik zocht of ik ergens een lijst me to-be-released-games voor de U kon vinden) dus ik dacht 'dat weet onze Sjaane wel'quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OHJA DEMO DOWNLOADEN EN GELIJK GAMEN EINZ
In het hoofdmenu in de shop?
Zaterdag wii u aansluiten dan add ik je als vriendje okaaayquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken, ik las het net in GAM (ik zocht of ik ergens een lijst me to-be-released-games voor de U kon vinden) dus ik dacht 'dat weet onze Sjaane wel'![]()
Jaaaaquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zaterdag wii u aansluiten dan add ik je als vriendje okaaay
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:14 schreef Mss het volgende:
Een bericht van BB dat ik 10% korting krijg op mijn volgende bestelling omdat ik hun op Twitter volg.
REAGEER GEWOON OP MIJN MAIL JONGEUH
Verkopen kunnen ze wel, maar verder..quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:14 schreef Mss het volgende:
Een bericht van BB dat ik 10% korting krijg op mijn volgende bestelling omdat ik hun op Twitter volg.
REAGEER GEWOON OP MIJN MAIL JONGEUH
Ik heb nu alleen Mario nog, maar daar ben ik nog wel even zoet mee an sich. Heb van een vriendin ZombiU gespeeld, die is ook wel hip en Marioland vond ik ook leuk, maar niet de prijs van een volledige game waard. Ik vind het alleen zo bagger dat Zelda ws nog zo achterlijk lang duurtquote:
Nintendolandquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen Mario nog, maar daar ben ik nog wel even zoet mee an sich. Heb van een vriendin ZombiU gespeeld, die is ook wel hip en Marioland vond ik ook leuk, maar niet de prijs van een volledige game waard. Ik vind het alleen zo bagger dat Zelda ws nog zo achterlijk lang duurtWelke ga jij kopen/heb jij gekocht?
Nee geen aanvulling, nieuw apparaatquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo`n wiiU, is dat standalone of een aanvulling op een wii?
Mario is leuk!! En ik wil die ook wel graag hoor, maar ik wacht gewoon tot iedereen met een premium pack dat ding op MP heeft gezet en ik 'm er voor een euro of 20 vanaf kan halenquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nintendoland
Maar ik ga hem ook halen met super marioIk wil nintendoland ook, die is hilarisch multiplayer maar die bestel ik wel bij zavvi want daar is het goedkoper, dan wacht ik wel ff tot ze nog een extra 15 of 20% kortingscode hebben
Verder de nieuwe rayman wil ik uiteindelijk wel! Mario kart en zelda zal ik ook gelijk bij de release halen idd
Heb je zelda SS al klaar?
Ik moet het laatste gedeelte van Zelda SS nog afmaken, maar mijn wii was gecrashed dus die moet ik ff opnieuw installeren eerst, ga ik in mijn vaknatie doen dan kan ik verder. Ik begon sowieso nog niet aan een nieuwe zelda voordat ik de oude klaar heb dus ochquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mario is leuk!! En ik wil die ook wel graag hoor, maar ik wacht gewoon tot iedereen met een premium pack dat ding op MP heeft gezet en ik 'm er voor een euro of 20 vanaf kan halen![]()
En Rayman ook denk ik, Zelda met release, Kirby ook.. Kart ws na de release pas, want ik kan niet goed racen, die is meer voor mijn lief.
Nee! Erg he?Jij?
Aankomende week! Twee eps achter elkaar toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer is de laatste ep van gossip girl, volgende week s06e09 en dan 10 zou de laatste moeten zijn
oh echt? staat niet in myepsquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Aankomende week! Twee eps achter elkaar toch?
Ah ok. Dan sla ik die voorlopig ff overquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee geen aanvulling, nieuw apparaat
Ik zit op cursus dus kan hier even niet kijken, maar wat ik hoorde was 2 eps achter elkaar als final.Kan dus izjn dat het anders is! Ik loop nog 2 eps achterquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
oh echt? staat niet in myeps
Dan moetj e hem juist niet overslaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ah ok. Dan sla ik die voorlopig ff over
Nee maar 1 echte ep en een ep over 6 seizoenen Gossip Girl enzo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
oh echt? staat niet in myeps
Klopt, andere eps is interviews en bendequote:Op vrijdag 14 december 2012 10:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee maar 1 echte ep en een ep over 6 seizoenen Gossip Girl enzo.
zulks een overwinningquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]dat dacht ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NSquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:45 schreef Dwyn het volgende:
Ik denk dat ik maar ga lopen richting Zwolle
Yup! Ik zat eerst in een trein die ineens weer richting Nijmegen zou gaan. Daar was dus storing geweest. Die trein stond op spoor 3 en ging inderdaad naar Nijmegen in plaats van Zwolle. De machinist van de trein naar Zwolle stond naast mij en zei dat er een lege trein zou komen. Die vertrok ineens van spoor 9. Op de vertrektijd sprong dat ineens naar spoor 11. Daar hebben we nog een tijdje stil gestaan en nu zijn we met een kwartier vertraging toch eindelijk onderweg. Totdat we net ineens weer stil stonden na Zutphen.quote:
Pfff, irritantquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Yup! Ik zat eerst in een trein die ineens weer richting Nijmegen zou gaan. Daar was dus storing geweest. Die trein stond op spoor 3 en ging inderdaad naar Nijmegen in plaats van Zwolle. De machinist van de trein naar Zwolle stond naast mij en zei dat er een lege trein zou komen. Die vertrok ineens van spoor 9. Op de vertrektijd sprong dat ineens naar spoor 11. Daar hebben we nog een tijdje stil gestaan en nu zijn we met een kwartier vertraging toch eindelijk onderweg. Totdat we net ineens weer stil stonden na Zutphen.
wat ga je falen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Woei, extra centjes![]()
Faal all the things!
Je zult maar slecht ter been en naar drie verschillende sporen moeten.quote:
Weet ik nog nietquote:
Nagellakjes?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Weet ik nog niet![]()
Maar het is extra geld voor een zijprojectje dus dat mag op aan gefaal dus ga eens even bedenken wat ik wil hebben
Misschien welquote:
hehehequote:Op vrijdag 14 december 2012 11:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja?
Edit: JAAAAAAAAA OMG DIE WIL IK!!
ik heb ze ook besteldquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had net swatches opgezocht en ze zijn toch wel heel geyl
Half. Maar geen idee meer waar het over ging.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
En dan dat elastiekje spannen tussen je hoektand en je klauw en dan keihard tegen je bakkes laten schieten, met je kop schudden en het nog een keer doen
Ghehequote:Op vrijdag 14 december 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
Weer een vogel op de grond, nu een oranje
Alle vogels hangen nu hopelijk op katveilige hoogte in de boom
Ik ga ze wel gewoon lezen in de volgorde dat ze gepubliceerd zijn, mensen op internet met hun wazige volgordesquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Half. Maar geen idee meer waar het over ging.
hang dan wat op stiekemquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum heeft helemaal geen kerstversiering
Mja hij zei dat ie op zich wel wat wilde maar dat ie niet wist waar hij die zooi moest laten na de kerst, daar heeft ie op zich wel een puntquote:
misschien bij xenos of action? Bij de intratuinquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan wel een mini kerstboompje halen met balletjes. Heb je ook al mini boompjes waar al lampen in zitten voor een paar euro?
Creatiefquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had een giga zolderkamer van 30m2 dus ik vrotte dat in verhuisdozen, die stonden naast mijn bed aan de schuine kant en daar lag weer een brede plank op en dat was mijn nachtkastje
Bij blokker 8 euro volgens mijquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan wel een mini kerstboompje halen met balletjes. Heb je ook al mini boompjes waar al lampen in zitten voor een paar euro?
onder mijn bed had ik ook nog van die bakkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Creatief
Ik flikkerde vroeger alles gewoon onder mn bed. Was toch niet veel
pakje camel er inquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb al gezegd dat ze dan 10 lama's erbij krijgt ipv de os en de ezel enzo, mehe
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onder mijn bed had ik ook nog van die bakken
En nu staat de zolder er mee vol
Ik kan dat niet weggooien
Bij mij ook, maar die heb ik toch maar weggepleurd, alsof ik die nog ooit ga passenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:27 schreef Mss het volgende:
Het zijn bij mij kleren die wel gepast hebben he. Ik heb niet kleren op het afvallen vooruit gekocht
dat heb je zo weer volquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:25 schreef Mss het volgende:
Mijn klerenkast gaat echt nog wel een mooi project worden. Ligt veel in wat me niet meer past. Dat moet er allemaal uit, gesorteerd worden in dat wat ik hoop binnenkort wel weer te passen en in dat wat weg kan. Zomerspul mag er ook wel eens uit. Ik denk dat ik dan ineens velen ruimte in mijn klerenkast heb
Ik heb die hoop wel enigzins eigkquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar die heb ik toch maar weggepleurd, alsof ik die nog ooit ga passen
nu ook?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Joop z'n kerstmeuk zit in verhuisdozen.
Oh vast wel, maar tochquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat heb je zo weer volik heb 237x150x60 cm kast ramvol.
En nooit iets om aan te trekken
En ik ruim jaarlijks uit, 2 maanden terug 3 propvolle blauwe ikea tassen aan humana gegeven ook
Ja, de bedoeling is januari verhuizen. Maar nu heeft 'ie geen zin om het weer op te duiken.quote:
Ik ben altijd al een hoarder geweest.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij ben ik onbewust al een hoarder sinds de kleuterschool als ik zo mijn posts lees
Wij gaan zaterdagquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum wil naar the hobbit maar hij heeft natuurlijk nog niet gereserveerd, ik ben benieuwd wanneer we uiteindelijk gaan
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:34 schreef Mss het volgende:
Ik ben echt ook briljant in uitstellen. Niet alleen met studeren. Ik bedenk vaak leuke dingen, en dan komt er niks van. Zo heb ik in juni 2008 een fotoklok gekocht. Hij hangt nu nog steeds met de bijgeleverde foto's
. Ik heb een klok met vreemde mensen aan mijn muur
WHAT HAVE U DONEquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn hont lijkt niet meer op bulletje, hij lijkt nu op een poetel![]()
Ja jonge, dat beest zag er echt niet meer uitquote:
14 euro wtfquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
morgen om 2uur is er in tilburg nog plek voor de imax 3d
14 euro per kaartje
Die andere is wel goedkoper. Dan nog 11 euro ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
morgen om 2uur is er in tilburg nog plek voor de imax 3d
14 euro per kaartje
Hij heeft nu weer ogenquote:
Ja die 3d, maar dan moeten we brilletjes kopen en die liggen er echt al 6 in boxtel, dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die andere is wel goedkoper. Dan nog 11 euro ofzo
Volgens mij hebben wij er ook nog 4 ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die 3d, maar dan moeten we brilletjes kopen en die liggen er echt al 6 in boxtel, dus
voor imax 3d heb je speciale brillen, die krijg je erbij als 'huur' voor die 14 euroquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij er ook nog 4 ofzomaar Hennes zei iets over dat je weer speciale brillen nodig had voor HFR 3d
Wij vanavond! Ook imaxquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij gaan zaterdagTilburg heeft nu ook Imax en een of andere beeldscherm meuk. Ben benieuwd
ik wil alleen imaxquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
hier kun je alleen of normaal, of imax 3d, of gewoon 3d. niet gewoon imax
bij imax 3d krijg je speciale brillenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:05 schreef Mss het volgende:
Ik ga er altijd vanuit dat Imax ook automatisch 3D is. Zo zat ik dus laatst bij batman met een 3d bril op mijn bakkes. Ik kwam er pas na een half uur achter dat ik 'm best af kon zetten.
Het was wel een Imax brilquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
bij imax 3d krijg je speciale brillendus je had soberso niks gezien me tje normale 3bril
imax is niet altijd 3dquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:05 schreef Mss het volgende:
Ik ga er altijd vanuit dat Imax ook automatisch 3D is. Zo zat ik dus laatst bij batman met een 3d bril op mijn bakkes. Ik kwam er pas na een half uur achter dat ik 'm best af kon zetten.
Hij is nu op een varkensoor aan het kauwen, grijp hem zo even bij z'n lurvenquote:
Maakt niet uit of het gefilmd is of omgezet, 3 uur 3d is gewoon irritant, brillen zijn vervelend na tijdje en ik krijg hoofdpijn omdat ik niet zo lang stil kan zitten ivm lichaam, en als je teveel wiebelt of wat schuin naar het beeld krijgt is de 3d niet goed waardoor je hoofdpijn krijgt enzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:04 schreef megamandy het volgende:
Mensen de 3D in The Hobbit is juist prachtig
Ben gister geweest. En deze is ook in 3D gefilmd hedua niet achteraf omgezet. Echt heel mooi gedaan met alle landschappen en alles
T ziet er alleen niet uitquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met 3dbril over je gewone bril? Gaat dat gewoon goed?We gaan nu voor het eerst sinds Intro zn bril heeft.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij lijkt zelfs niet meer op een lama
[ afbeelding ]
Mja maar dat boeit niet echt in de bioscoop.quote:
Bij onze tv kregen we ook 3D brillen en ook een extra opzetstukje voor brildragers, lijkt een beetje op zo'n zonnebril opzetstuk:quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met 3dbril over je gewone bril? Gaat dat gewoon goed?We gaan nu voor het eerst sinds Intro zn bril heeft.
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ah oke, goed om te weten. Voor mij gunstig, want dat zou sowieso wel de bioscoop worden waar we naartoe gaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:06 schreef megamandy het volgende:
Hfr is 48 frames ipv 24 frames, loopt dus vloeiender. Alleen is de Pathe Arena de enige zaal waar je EN imax EN hfr kan kijken.
Hongerrrquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
bruin puntje met geitenkaas sla en komkommer op
bruin puntje met mozarella pesto sla en komkommer
en volkorenvierkantbrooddingetje met kipfilet en sla
Oh die zijn wel vetquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij onze tv kregen we ook 3D brillen en ook een extra opzetstukje voor brildragers, lijkt een beetje op zo'n zonnebril opzetstuk:
[ afbeelding ]
Maar die zullen ze in de bios wel niet hebben
Als je in de bios zit zul je het verschil niet zien of je bij imax zit of bij imax hfr hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah oke, goed om te weten. Voor mij gunstig, want dat zou sowieso wel de bioscoop worden waar we naartoe gaan.
Nee, maar meer dat ik weet wat het uberhaupt isquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je in de bios zit zul je het verschil niet zien of je bij imax zit of bij imax hfr hoor
oh zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, maar meer dat ik weet wat het uberhaupt is
Je moet toch weten wat het is voordat je er naartoe gaat. Straks is 'hfr' iets van 'hele foute relnegers' en zit je de hele film met van die schreeuwnegers en mag je niet zeiken want daar heb je je kaartje voor gekochtquote:
lulzquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Je moet toch weten wat het is voordat je er naartoe gaat. Straks is 'hfr' iets van 'hele foute relnegers' en zit je de hele film met van die schreeuwnegers en mag je niet zeiken want daar heb je je kaartje voor gekocht.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Je moet toch weten wat het is voordat je er naartoe gaat. Straks is 'hfr' iets van 'hele foute relnegers' en zit je de hele film met van die schreeuwnegers en mag je niet zeiken want daar heb je je kaartje voor gekocht.
Gat in de markt!quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja maar dat komt dan o.a. ook door je lichaam en de lange tijd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het gefilmd is of omgezet, 3 uur 3d is gewoon irritant, brillen zijn vervelend na tijdje en ik krijg hoofdpijn omdat ik niet zo lang stil kan zitten ivm lichaam, en als je teveel wiebelt of wat schuin naar het beeld krijgt is de 3d niet goed waardoor je hoofdpijn krijgt enzo
Veel te koud!quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik doe maar vans aan, anders heb ik straks helemaal aids aan mn voeten
Zou ik zonde vinden bij The Hobbitquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan 3d-films niet zien.
Maar ik ga ook nooit naar de bios, je kan de films toch online kopen
Ik kijk zelden alleen een film, ik ben altijd tussendoor wat aan het doen. Ik vind een film op zichzelf zelden vermakelijk genoeg, dus de bios ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou ik zonde vinden bij The Hobbitnu is het anders als je niet tegen 3D kan, maar als het wel een mogelijkheid is zou ik zeker de film op een grot scherm gaan kijken.
Die landschappen en alles
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehehehehhehe kreeg wa van cif...
Dus... cif heeft 2 bazen en ze hebben tussen hun werkplekken wandjes staan... Die 2 bazen hebben die wandjes vol geprikt met certificaten/alles.. en cif heeft niks. Dus wat heeft ie gedaan. Hij heeft 12 keer 'employee of the month' afgedrukt; met zijn foto er in en heel zijn wand vol gehangen![]()
![]()
Note: Hij is enige werknemer daar
Ik moest hardop lolleren van zijn foto
Zal wel rustig zijn vandaagquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Was het werk voor deze week al gedaan?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehehehehhehe kreeg wa van cif...
Dus... cif heeft 2 bazen en ze hebben tussen hun werkplekken wandjes staan... Die 2 bazen hebben die wandjes vol geprikt met certificaten/alles.. en cif heeft niks. Dus wat heeft ie gedaan. Hij heeft 12 keer 'employee of the month' afgedrukt; met zijn foto er in en heel zijn wand vol gehangen![]()
![]()
Note: Hij is enige werknemer daar
Ik moest hardop lolleren van zijn foto
mijn vorige afdelingshoofd wou niet izjn eigen voicemail inspreken en toen moest ik het doen, ik had gezegd dat als ze naam en telefoonnummer na de piep inspraken hij ze binnen 10 minuten terug zou bellen en anders gratis appeltaartquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal wel rustig zijn vandaagHij zat alleen (2 bazen waren naar afspraak); dus ze hebben het nog niet gezien
Is trouwens ook een IT-bedrijf he.. En gaat daar ook soms erg lollig aan toe.
Zo heeft cif eens het telefoondeuntje van zijn baas ge-herprogrammeerd naar YMCA
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn vorige afdelingshoofd wou niet izjn eigen voicemail inspreken en toen moest ik het doen, ik had gezegd dat als ze naam en telefoonnummer na de piep inspraken hij ze binnen 10 minuten terug zou bellen en anders gratis appeltaart
hij had t heel snel veranderd
die lakjes zijn nog overal te krijgen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:20 schreef Incantrix het volgende:
Fuck, en ik wil 1 skyfall, ben ik zeker veuls te laat mee?
Welke?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:20 schreef Incantrix het volgende:
Fuck, en ik wil 1 skyfall, ben ik zeker veuls te laat mee?
Oeh, ik ga maar eens even kijken.. Ik had er 1 gezien in de Sephora en toen heb ik 'm niet gekocht, maar op mijn sinterklaaslijstje gezet en nu wil ik 'm, maar hebben ze 'm niet meer bij de Sephoraquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die lakjes zijn nog overal te krijgen!
1 opi haal ik hem van ebay, maar meestal gebruik ik het gewoon als excuus om een heel pakketje te vullenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oeh, ik ga maar eens even kijken.. Ik had er 1 gezien in de Sephora en toen heb ik 'm niet gekocht, maar op mijn sinterklaaslijstje gezet en nu wil ik 'm, maar hebben ze 'm niet meer bij de SephoraGosh, als jullie 1 OPI kopen, gaan jullie dan gewoon op ebay? Of bij Bubs oid?
Ik koop er eigenlijk nooit maar 1.. Dan probeer ik een TD/NS pakketje te vullen of zo, Bubs verkoopt ze niet en ebay heb ik nog nooit wat gekocht eigenlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oeh, ik ga maar eens even kijken.. Ik had er 1 gezien in de Sephora en toen heb ik 'm niet gekocht, maar op mijn sinterklaaslijstje gezet en nu wil ik 'm, maar hebben ze 'm niet meer bij de SephoraGosh, als jullie 1 OPI kopen, gaan jullie dan gewoon op ebay? Of bij Bubs oid?
Hehe, wel een goed excuus iddquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
1 opi haal ik hem van ebay, maar meestal gebruik ik het gewoon als excuus om een heel pakketje te vullen![]()
mara ze liggen hier nog wel in amsterdam dus mocht je hem niet vinden kan ik hem voor je oppikken!
ze verkopen opi ook tegenwoordig bij sommige douglas winkels en ik weet niet of daar een mooi zit? maar dan betaal je wel volle mep
Jah, daar was 'ie dus al op vandeweekquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik koop er eigenlijk nooit maar 1.. Dan probeer ik een TD/NS pakketje te vullen of zo, Bubs verkoopt ze niet en ebay heb ik nog nooit wat gekocht eigenlijk
Maar als er 15% korting is bij Sephora, dan zijn ze 11 euro nog wat en als ik hem graag genoeg wil en verder niks, dan koop ik hem alsnog daar
Wij hebben hier ook een Sephora dus ik kan ook nog wel voor je kijken als je wilquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, daar was 'ie dus al op vandeweekNouja, ik kijk ff hoe ik er het best aankom
En jaa, ik zag 'm staan en was op slag verliefdZulks een mooie diepe kleur!
Jah, daaromquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook een Sephora dus ik kan ook nog wel voor je kijken als je wil
Woon alleen niet echt bij je in de buurt dus met verzendkosten en alles ben je dan alsnog duur uit
Eerst bellen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:35 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en briljant, heb ik dan ook ineens een kortingsbon voor morgen bij de Mooi in mijn mailbox voor 20%, maar die is alleen geldig in de dan openende vestiging in modderfokking WassenaarEn ik weet niet eens of ze 'm daar dan ook hebben..
Opi sluiten ze meestal uit van die acties.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:35 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en briljant, heb ik dan ook ineens een kortingsbon voor morgen bij de Mooi in mijn mailbox voor 20%, maar die is alleen geldig in de dan openende vestiging in modderfokking WassenaarEn ik weet niet eens of ze 'm daar dan ook hebben..
Ja da's bij Sephora ook altijd inderdaad. Dan hebben ze een 25% kortingsactie op make up of 2e voor de halve prijs en dan geldt op OPI 15% kortingquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Opi sluiten ze meestal uit van die acties.
Ohja, da's ook wel netjesquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja da's al zo goedkoop, daar kan echt niks meer af hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yep dit ja!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij dwingt OPI dat afquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja da's al zo goedkoop, daar kan echt niks meer af hoor
Ja, ik weet het, opi is echt een bitch wat dat betreftquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Volgens mij dwingt OPI dat afop vakbeurzen kun je de meeste merken gewoon met de korting kopen die op die beurs geld, maar OPI is daar het énige merk waar je gewoon de volle mep betaalt, tenzij je een KVK-nummer kunt overleggen, en dan wordt er ook echt geregistreerd wat je koopt enzo
Echt he? Ik vind dat echt zo sneu eigenlijk, dan betalen mensen toegang tot die beurs en dan misgun je ze dat éne voordeeltjequote:Op vrijdag 14 december 2012 15:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, opi is echt een bitch wat dat betreft
ja, enorm stom. ze zijn wat dat betreft ooke norm in mijn achting gedaald.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:54 schreef Mss het volgende:
OPI is toch ook zo'n bitch met webshops. Daarom mag Bubs ze ook niet meer verkopen.
Ohja, dat ook nog eens een keer. Ik vind dat eigenlijk zķ onwijs uit de hoogte, wat Mir zegt..quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:54 schreef Mss het volgende:
OPI is toch ook zo'n bitch met webshops. Daarom mag Bubs ze ook niet meer verkopen.
Is bij o.a. Viktor & Rolf ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Volgens mij dwingt OPI dat afop vakbeurzen kun je de meeste merken gewoon met de korting kopen die op die beurs geld, maar OPI is daar het énige merk waar je gewoon de volle mep betaalt, tenzij je een KVK-nummer kunt overleggen, en dan wordt er ook echt geregistreerd wat je koopt enzo
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #19quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is er nog een kerst UI aanvraag topic?
Goeden matigen student.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:50 schreef Mss het volgende:
Dat KUTTTTTTTTTTTTTTTT essay waar ik al weken tegenaan loop te hikken is eindelijk af en ingeleverd. 10 minuten voor het sluiten van de deadline van de herkansing, maar okay.
Stiekem best trots, normaal zijn dit soort stressmomenten de momenten dat ik een vak laat vallen, maar nu heb ik het daadwerkelijk gemaakt. Nu nog hopen op een voldoende, ik heb namelijk flink hard uit mijn duim lopen zuigen.
Echt he, en nu heb ik nog 55 minuten om mijn Wehkamf pakketje op te halen anders sturen ze 'm terugquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Echt he, en nu heb ik nog 55 minuten om mijn Wehkamf pakketje op te halen anders sturen ze 'm terug.
Terug ook echt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Echt he, en nu heb ik nog 55 minuten om mijn Wehkamf pakketje op te halen anders sturen ze 'm terug.
2-3 wekenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Vaag. Ik dacht dat pakketten 2x aangeboden werden en dat je ze dan op het postkantoor moest halen. Geen idee hoe lang ie daar dan blijft liggen trouwens..
Ah okquote:
En als ze hem terugsturen, krijg je dan je geld terug ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:20 schreef Mss het volgende:
Nee dit is zo'n afhaalpunt, daar laten ze 'm een week liggen. Ik heb het niet thuis laten bezorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |