jij topicmaagdin jijquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
m`n eerste nieuwe topic jonguh
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:47 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, nog even die oversized trui besteld
oh, dat is zo irritant hequote:Op vrijdag 14 december 2012 09:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Weet niet wįt cif aan het doen was in zijn slaap maar hij heeft me een halve nacht wakker gehouden door zijn gedraai en zijn 'ik wil knuffelen' droom ofzoen ik ben iemand die géén aanrakingen kan verdragen 's nachts dus ik was em hele tijd aan het wegduwen
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
I did it!Ik heb geschaatst en ben niet geflikkerd
![]()
Wel eerst met zo'n debiel rekje want ik durfde de rand niet los te laten en stond zo onmogelijk instabiel op die schaatsen. Uiteraard zijn daar velen foto's van
Maar heb uiteindelijk ook 'echt' geschaatst en was stiekem wel een beetje trots op mezelf dat ik het toch geprobeerd heb, met m'n wankel evenwicht en alles![]()
Goeiequote:Op vrijdag 14 december 2012 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
![]()
Wel eerst met zo'n debiel rekje want ik durfde de rand niet los te laten en stond zo onmogelijk instabiel op die schaatsen. Uiteraard zijn daar velen foto's van
Maar heb uiteindelijk ook 'echt' geschaatst en was stiekem wel een beetje trots op mezelf dat ik het toch geprobeerd heb, met m'n wankel evenwicht en alles![]()
Good busy! Ik ben fier op uquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
![]()
Ze hebben er hartelijk om gelachen en heb maar gewoon meegelachen, want zal er ook echt niet uitgezien hebbenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
GoeieZie! Dan ben je achteraf toch blij dat je het toch hebt gedaan. Tjah dan sta je even voor lul; maar ik denk dat de meeste eerder bewondering voor je hebben dan dat ze je 'belachelijk' vinden
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
![]()
En ik kan al bedenken wat voor mensen je wel 'belachelijk zouden' vindenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
GoeieZie! Dan ben je achteraf toch blij dat je het toch hebt gedaan. Tjah dan sta je even voor lul; maar ik denk dat de meeste eerder bewondering voor je hebben dan dat ze je 'belachelijk' vinden
![]()
Ja er was een groepje 'stoere' jongens die wel stonden te wijzen en zo. Maar daar had ik dan maar ff schijt aan, die ken ik verder toch nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik kan al bedenken wat voor mensen je wel 'belachelijk zouden' vinden
you diddit!!!quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
![]()
Zie !quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze hebben er hartelijk om gelachen en heb maar gewoon meegelachen, want zal er ook echt niet uitgezien hebben
Toen het naderhand zonder rekje lukte kwamen mensen wel allemaal ff juichen hehe
Jij had een groepje afgevaardigden gestuurd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik kan al bedenken wat voor mensen je wel 'belachelijk zouden' vinden
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij had een groepje afgevaardigden gestuurd?
Jaaaa!quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:58 schreef Incantrix het volgende:
Mornings!
Wat goed Miss, ik durf al jaren niet meer wegens hetzelfde probleemStoere
De gezusters rekjequote:Op vrijdag 14 december 2012 10:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jaaaa!
[..]Moest wel ff slikken voordat ik dan toch dat rekje pakte want vond het eigenlijk helemaal niks en was natuurlijk ook de enige met zo'n ding
Maar uiteindelijk was het best te doen en wel fijn om met zo'n ding even het gevoel te krijgen. Ik had voor het laatst 'geschaatst' toen ik 16 was of zo, dus das al bijna een half leven geleden
We kunnen altijd nog gaan synchroon-rekjes-schaatsen
Goed bezig!quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb gisteren met mijn collega's tapas gegeten en ik moest zo denken aan toen we het hier erover hadden. Omdat ik dus zo'n autist ben die denkt "HEU, DAT HAD IK BESTELD, MINE!"
En dan ruilhandel doen![]()
Gelukkig was ik de enige vegetariėr in het gezelschap, dus kon ik wel wat dingen claimen onder het motto "jullie hebben allemaal vlees, anders heb ik niks te eten"
En uiteindelijk zelf nog eten gedeeld zonder dat ik er iets voor terug kreeg
Hij ligt na een week toch in de kast bij jouquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een 3ds voor mijn verjaardag, maar die krijg ik toch niet hehe
Schaar growing upquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb gisteren met mijn collega's tapas gegeten en ik moest zo denken aan toen we het hier erover hadden. Omdat ik dus zo'n autist ben die denkt "HEU, DAT HAD IK BESTELD, MINE!"
En dan ruilhandel doen![]()
Gelukkig was ik de enige vegetariėr in het gezelschap, dus kon ik wel wat dingen claimen onder het motto "jullie hebben allemaal vlees, anders heb ik niks te eten"
En uiteindelijk zelf nog eten gedeeld zonder dat ik er iets voor terug kreeg
OHJA DEMO DOWNLOADEN EN GELIJK GAMEN EINZquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:09 schreef Incantrix het volgende:
Heuj Sjaan, die Rayman-demo, vind ik die op de Wii U ergens?
Ik ga ff kijken, ik las het net in GAM (ik zocht of ik ergens een lijst me to-be-released-games voor de U kon vinden) dus ik dacht 'dat weet onze Sjaane wel'quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OHJA DEMO DOWNLOADEN EN GELIJK GAMEN EINZ
In het hoofdmenu in de shop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |