jij topicmaagdin jijquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
m`n eerste nieuwe topic jonguh
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:47 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, nog even die oversized trui besteld
oh, dat is zo irritant hequote:Op vrijdag 14 december 2012 09:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Weet niet wát cif aan het doen was in zijn slaap maar hij heeft me een halve nacht wakker gehouden door zijn gedraai en zijn 'ik wil knuffelen' droom ofzoen ik ben iemand die géén aanrakingen kan verdragen 's nachts dus ik was em hele tijd aan het wegduwen
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
I did it!Ik heb geschaatst en ben niet geflikkerd
![]()
Wel eerst met zo'n debiel rekje want ik durfde de rand niet los te laten en stond zo onmogelijk instabiel op die schaatsen. Uiteraard zijn daar velen foto's van
Maar heb uiteindelijk ook 'echt' geschaatst en was stiekem wel een beetje trots op mezelf dat ik het toch geprobeerd heb, met m'n wankel evenwicht en alles![]()
Goeiequote:Op vrijdag 14 december 2012 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
I did it!Ik heb geschaatst en ben niet geflikkerd
![]()
Wel eerst met zo'n debiel rekje want ik durfde de rand niet los te laten en stond zo onmogelijk instabiel op die schaatsen. Uiteraard zijn daar velen foto's van
Maar heb uiteindelijk ook 'echt' geschaatst en was stiekem wel een beetje trots op mezelf dat ik het toch geprobeerd heb, met m'n wankel evenwicht en alles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |