De Gouw ipv the Shirequote:Op vrijdag 14 december 2012 00:21 schreef Pek het volgende:
[..]
Sowieso al om de vaak tenenkrommende vertalingen. Bilbo Balings? wtf.
Ainulindalė is de muziek van de Ainur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:52 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Nadat ik uitgelogd was realiseerde ik me opeens dat ik Aulė had getypt ipv Ainur, en om daarvoor nou weer in te loggenMaar Aulė is inderdaad een Valar ja. Stonden de namen van de Valar en hun taken en spouse nou in Valequenta of toch Ainulindalė? Is wel weer een tijd terug dat ik the Silm oppakte..
Persoonlijk vond ik het beterquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:30 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe is het 3D trouwens? Net zo ergerlijk als bij al die andere films ( onscherpe beelden met 3D ) of is het nu echt beter?
Ja, want enorme Eagles met een wizard en Hobbits op de rug die rechtsstreeks naar Mount Doom vliegen valt totįįl niet op, vooral niet omdat Sauron ook nog eens een enorm allesziend oog isquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:05 schreef Ramboetan het volgende:
*Er zitten spoilers in mijn bericht *
Ben niet echt een fan van LOTR. Ik vind de films wel leuk en dacht misschien is de Hobbit ook wel leuk.
IK vond hem ook niet meer dan wel leuk. Scčnes waren soms erg langdradig, maar dat zul je wel merken als je hem ziet en waarom niet gewoon meteen die grote roofvogels roepen? Die kunnen je vanaf het huis van bilbo zo naar de berg brengen. Niet echt over nagedacht.
Dat is gewoon voor de lol expres haten op een film, gaat nergens over.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:33 schreef Jivis het volgende:
Nog maar een 66% rating op Rotten Tomatoes btw.
Preciesquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:47 schreef andreas612 het volgende:
Naja, als je echt van dit soort films houdt zal je dit een 9 of 10 waardig vinden.. andere mensen zullen het dan als langdradig en saai ervaren.. zelf vind ik elke minuut extra in middle earth een aanwinst
ik hou van dit soort films maar vind hem echt geen 9 of 10 waardquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:47 schreef andreas612 het volgende:
Naja, als je echt van dit soort films houdt zal je dit een 9 of 10 waardig vinden.. andere mensen zullen het dan als langdradig en saai ervaren.. zelf vind ik elke minuut extra in middle earth een aanwinst
moet ik nou een discussie gaan beginnen over wie 'echt' van dit soort films houdenquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:54 schreef over_hedge het volgende:
i
[..]
ik hou van dit soort films maar vind hem echt geen 9 of 10 waard
Nah. Ik heb er ontzettend van genoten door alle pracht en praal en de personages Bilbo, Gandalf, Thorin en Gollum. Er was echter wel een duidelijk gebrek aan plot (die Azog werd er een beetje met de haren bijgesleept om de film een main bad guy te geven) en de CGI viel me echt te veel op bij de goblins, orks en adelaars (in tegenstelling tot LotR).quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:47 schreef andreas612 het volgende:
Ik had het over de film the Hobbit en niet over de LOTR trilogie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:27 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ja, want enorme Eagles met een wizard en Hobbits op de rug die rechtsstreeks naar Mount Doom vliegen valt totįįl niet op, vooral niet omdat Sauron ook nog eens een enorm allesziend oog is
Oh sorry, mijn fout.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik had het over de film the Hobbit en niet over de LOTR trilogie.
Nogmaals, ik ben niet echt een LOTR- of the Hobbit kenner, Ik vind de films gewoon wel leuk. Ik weet ook niet wat er in de boeken is geschreven en zoals Roberto-BOZ eerder in dit topic meldde is dat het in de boeken wel wordt uitgelegd waarom de adelaren met Gandalf, Bilbo en de dwergjes niet rechtstreeks naar de eenzame berg vlogen.
In de film wordt dit niet uitgelegd en dit vind ik raar, omdat er zo veel tijd en geld is besteed aan de films, dat dit niet even wordt uitgelegd in de film. Hoeft misschien maar een halve minuut te duren.
quote:The Eagles, being Maiar, would most likely have become corrupted by the power of the Ring and would have most likely attempted to prevent the destruction. Gandalf himself not only knew that anyone might and would refuse to throw in the Ring, but he was also afraid of it; the Eagles, as Maiar, could have been corruptive and dangerous.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zouden zijn.
Ook geniale gozer dat ie een net pak met daaronder een paar bergschoenen aan had omdat dat de enige schoenen waren die hij zag liggen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Productie blog 10
Mooi hoe zeer Peter Jackson het waardeert dat er zo veel mensen op de premičre af komen.
Volgens mij was hij 1 seconde te zien, waar een shot was van een elvenkoning met Legolas aan de linkerkant. Vrijwel in het begin, in de proloog.quote:
Het zou logisch als hij daar was maar het ging to snel om er zeker van te zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij was hij 1 seconde te zien, waar een shot was van een elvenkoning met Legolas aan de linkerkant. Vrijwel in het begin, in de proloog.
Dan maar snel nog een keer kijken, het is de moeite waardquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:54 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Het zou logisch als hij daar was maar het ging to snel om er zeker van te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |