waar stel je dat in trouwens?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die is dood ja maar ik had deze allang binnen. Gewoon SB op om de 10 minuten zoeken zetten.
Och ik kijk toch alleen series die al een tijdje uit zijn!quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:01 schreef glannie het volgende:
Hoezo heerlijk? Zie The Big Bang Theory bijv nog niet op Spotnet staan.
Deze kwam via een van de newznab servers binnen die opgezet zijn door GoT-ers. Daar draaien er al enkele en deze staan als top 3 in SB. Ik heb nog geen problemen gehad.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef Matty___ het volgende:
[..]
welk index/search engine gebruik je in SB?
Dat is toch echt jou usenet provider. Met Supernews haal ik die na 12 uur nog compelet en zonder fouten binnen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:34 schreef glannie het volgende:
Maar goed, vannacht komt de echte test weer, Two and a Half Men en The Big Bang Theory.
Bliksemsnel offline gaan die
Hier ook, en Greys Anatomy voor de vriendin ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:20 schreef Armageddon het volgende:
Two.and.a.Half.Men.S10E11.720p.HDTV.X264-DIMENSION 818 MB Completed
The.Big.Bang.Theory.S06E11.720p.HDTV.X264-DIMENSION 550 MB Completed
Person.of.Interest.S02E10.720p.HDTV.X264-DIMENSION 1016 MB Completed
heb je daar wat gegevens vanquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Deze kwam via een van de newznab servers binnen die opgezet zijn door GoT-ers. Daar draaien er al enkele en deze staan als top 3 in SB. Ik heb nog geen problemen gehad.
Download via Astraweb.
Volg het topic en lees je wat in. Dan ben je ze zo op het spoor. Dan stuur je ze een DM en hoor je wel of je mag connecten.quote:
Nog niksquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Welnee. Zoek op Donker Ridder.
Ik ga daar maar weer eens inloggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:55 schreef Matty___ het volgende:
Gaat daar wel lekker op got:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1529164/0
Ah dat verklaart een boel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:09 schreef glannie het volgende:
@relativity
Hij is dan ook heel laat gepost in een andere group
Bijna. Supernews is hun dochterbedrijf. En Supernews heeft nog een eigen serverfarm.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:28 schreef glannie het volgende:
Supernews is gewoon een reseller van Giganews. Giganews krijgt ook die dmca's. Dat heeft niks met mijn provider te maken.
De TBBT en TAAHM van vannacht zijn heel laat gepost op usenet en in een andere groep dan normaal, waardoor iedereen hem dit keer waarschijnlijk vrij makkelijk binnen heeft gekregen.
Nee. Zie DMquote:
Ik haal ze na een paar dagen nog binnen zonder problemenquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:23 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dat is toch echt jou usenet provider. Met Supernews haal ik die na 12 uur nog compelet en zonder fouten binnen.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga zometeen 80.000 nzb's van 37,5GB injecteren in de database. (series)
PayPal maffiaquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:48 schreef Armageddon het volgende:
Zo dan! Dat paypal houd maar 42 cent per 2 euro donatie in. Wat een oplichters.![]()
SPOILER: handleidingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overmaken gaat momenteel niet lukken ( KLB / Om veiligheidsredenen is uw toegang tot Mijn ING geblokkeerd ). Over een paar dagen kan het. Heb je het dan liever via ING of zal ik het met paypal doen?quote:
Welke wil je precies hebben 10gb versie of de full BR?quote:
Had nog ¤2,37 op me Paypal. Dus even netjes de ¤2 overgemaakt!quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:42 schreef Armageddon het volgende:
Goedemorgen! Paypal verzoek is de deur uit.
10GB versie is voldoendequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:34 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Welke wil je precies hebben 10gb versie of de full BR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |