Als die databank van de regering is kan er toch niemand bij...quote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Als het alleen voor die doeleinden wordt gebruikt vind ik het geen probleem, maar jij bent vast nieuw in deze wereld, en naiëf
Tenzij je iets te verbergen hebt moet je niet zo huilen, neem verantwoordelijkheid voor je daden.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef ikjijallebei het volgende:
Genoeg redenen om niet alles weg te willen geven. Ik zou ook voor geen goud mijn DNA aan instanties weggeven.
plaatsen op de plaats delict bijv, lijkt het alsof jij er bent (als je dan ok al geen sluitend alibi hebt en toevallig ook nog eens rondom plaats delict was), tja, alles kan.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef yamiown het volgende:
[..]
Als die databank van de regering is kan er toch niemand bij...
Sowieso wat moeten mensen met jouw vingerafdruk?
Daar gaan ze wel in op de praktische bezwaren, maar waarom het voor mensen nou een privacy probleem is, is mij nog steeds induidelijk!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef Jovatov het volgende:
Lees dit eens over het afstaan van DNA. Het is allemaal niet zo simpel.
It's a conspiracy I tell you!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:47 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
plaatsen op de plaats delict bijv, lijkt het alsof jij er bent (als je dan ok al geen sluitend alibi hebt en toevallig ook nog eens rondom plaats delict was), tja, alles kan.
Veel te gevaarlijk allemaal, privacy is de shit.
we zitten allemaal 24/7 op de zolderkamer, lul.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:48 schreef yamiown het volgende:
[..]
It's a conspiracy I tell you!
Daarnaast mag ik hopen dat jij niet zo'n trieste zolderautist bent die 24/7 alleen op zijn zolder zit en geen mensen heeft om een alibi te bevestigen...
Dan heb je toch niets te verbergen...quote:Op donderdag 13 december 2012 23:48 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
we zitten allemaal 24/7 op de zolderkamer, lul.
Te laat.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:50 schreef damirovic het volgende:
inb4 je hebt toch niks te verbergen?
Ik ben moe jaquote:Op donderdag 13 december 2012 23:50 schreef yamiown het volgende:
[..]
Klonen*
Daarnaast willen wij die ook niet.
Boeiend dat is echt geen reden om zomaar van alles af te staan van jezelf hoor , naieve gek.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:49 schreef yamiown het volgende:
[..]
Dan heb je toch niets te verbergen...
Ik heb het gelezen. Maar die bezwaren hebben niks te maken met het privacy beleid maar met het feit of DNA nog wel betrouwbaar genoeg is als bewijs.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef Jovatov het volgende:
Lees dit eens over het afstaan van DNA. Het is allemaal niet zo simpel.
Ik wil mijn DNA wel in jouw doos stoppenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:53 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Maar die bezwaren hebben niks te maken met het privacy beleid maar met het feit of DNA nog wel betrouwbaar genoeg is als bewijs.
Dan nog zijn er genoeg gevallen waarbij je er wel vanuit kan gaan wanneer DNA bewijs voldoende is. Of wil je me nu wijsmaken dat wanneer een meisje bewust over datzelfde bureau heen gaat met haar hand en dan haar vinger in d'r doos stopt ze ook jou DNA in d'r doos heeft?
Dat zou wel ziek zijn overigens xD
Zoals ik dat artikel gelezen heb hebben ze helemaal geen afgenomen DNA nodig om te clonen maar kun je het overal vandaan halenquote:
Dit bevestigd dat je argument een nutteloos argument was.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik wil mijn DNA wel in jouw doos stoppen
Wablief?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:56 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Dit bevestigd dat je argument een nutteloos argument was.
Sorry ik zal het vertalen: dat je uitgelult bent dus maar zinloze vunzige opmerkingen gaat maken.quote:
Net of de autoriteiten nu niet al die informatie van je hebben, enige wat ze niet hebben is je DNA.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:57 schreef Jovatov het volgende:
Het privacyprobleem zit hem erin dat er informatie van jouw persoon wordt opgeslagen. Daar heb je per definitie gewoon een goede reden voor nodig.
Die goede reden zou kunnen zijn dat het het makkelijker zou kunnen maken om misdrijven op te lossen, maar dat is dus geen goede reden.
De vraag is waarom je wél DNA zou moeten afstaan. Niet waarom niet.
Ik heb alleen gezegd dat ik niet gekloond wil worden, vanwaar dit nu weer?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:58 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Sorry ik zal het vertalen: dat je uitgelult bent dus maar zinloze vunzige opmerkingen gaat maken.
Zelfs al zouden de 'autoriteiten' (wie precies?) veel informatie (welke precies?) van me hebben. Juist dan des te meer reden niet óók nog eens mijn DNA af te staan.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:59 schreef yamiown het volgende:
[..]
Net of de autoriteiten nu niet al die informatie van je hebben, enige wat ze niet hebben is je DNA.
Wat maakt het uit dat de regering jou informatie heeft, wat kunnen ze er mee doen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zelfs al zouden de 'autoriteiten' (wie precies?) veel informatie (welke precies?) van me hebben. Juist dan des te meer reden niet óók nog eens mijn DNA af te staan.
Dat is nu precies wat belangrijk is om te weten. Welk nut heeft het dat de overheid mijn informatie heeft. Als het geen nut heeft, waarom zou ik dat dan moeten afstaan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:04 schreef yamiown het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat de regering jou informatie heeft, wat kunnen ze er mee doen?
Nou ja, ik ben ook een Brabander, en noem dat eerder naïef. Maar goed. Zou jou zelfs nog een huilie willen noemen omdat je je schijnbaar zo druk maakt over de mening van anderen dat je er een topic voor meent te moeten openen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:43 schreef yamiown het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die lopen te huilen over hun privacy...
Ownee één of ander bedrijf weet informatie over mij, die ik zelf op facebook heb gezet en dit openbaar heb gezet voor iedereen, hoe komen ze er toch aan...
Of wat nog erger is, dat mensen bang zijn dat ze hun privacy kwijt zijn wanneer iedereen verplicht DNA moet af staan, zodat misdaden opgelost kunnen worden.
Waarom zou je zoiets niet willen?
Zorgt er alleen maar voor dat misdadigers makkelijker opgepakt kunnen worden en net of je er zelf last van hebt.
Huilies noemen we die mensen in Brabant.
Hmm, als je het zo stelt ja..quote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef yamiown het volgende:
[..]
Als die databank van de regering is kan er toch niemand bij...
Sowieso wat moeten mensen met jouw vingerafdruk?
Ik voel een heel klein vleugje sarcasme, kan dat kloppen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmm, als je het zo stelt ja..
Immers, de vorige projecten van de overheid, ik noem een OV chip, EPD of Digi-D, waren immers ook perfect veilig
Excuseert u mij. Ik was even terug aan het lezen en kwam er toen achter dat jij niet de persoon was die het artikel gepost had.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd dat ik niet gekloond wil worden, vanwaar dit nu weer?
TS, graag nog je gehele profiel met al je informatie (inclusief pasfoto) bijwerken op FOK! Als je toch niets te verbergen hebt, dan kun je deze informatie gewoon zichtbaar voor ons maken.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:43 schreef yamiown het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die lopen te huilen over hun privacy...
Ownee één of ander bedrijf weet informatie over mij, die ik zelf op facebook heb gezet en dit openbaar heb gezet voor iedereen, hoe komen ze er toch aan...
Of wat nog erger is, dat mensen bang zijn dat ze hun privacy kwijt zijn wanneer iedereen verplicht DNA moet af staan, zodat misdaden opgelost kunnen worden.
Waarom zou je zoiets niet willen?
Zorgt er alleen maar voor dat misdadigers makkelijker opgepakt kunnen worden en net of je er zelf last van hebt.
Huilies noemen we die mensen in Brabant.
Ja dit dus, hij heeft toch niets te verbergen ja. Geef dan ook meteen jouw bankgegevens even TS, je hebt niets te verbergen right?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:04 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
TS, graag nog je gehele profiel met al je informatie (inclusief pasfoto) bijwerken op FOK! Als je toch niets te verbergen hebt, dan kun je deze informatie gewoon zichtbaar voor ons maken.
Alvast bedankt ouwe Brabander dat je bent.
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef yamiown het volgende:
[..]
Tenzij je iets te verbergen hebt moet je niet zo huilen, neem verantwoordelijkheid voor je daden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |