quote:Ja maar hier geldt natuurlijk ook de "Rule of Lubrication For Anal Sex", namelijk "Too Much Lube is Almost Enough".
Op dinsdag 27 augustus 2002 12:55 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
Dan moet je zeker wel enorm veel glijmiddel gebruiken want weet je hoe stroef latex handschoenen zijn als ze droog zijn
quote:ja preciez en dan?? volgens mij als je dan heen en weer gaat doet et vet pijn, maar daar heb ik liever geen ervaring mee
Op dinsdag 27 augustus 2002 15:32 schreef Kwekkelien het volgende:
Maar als die vuist er in zit, EN DAN??
Als je je vingers bij elkaar houd, moet het bijna "makkelijk" kunnen....
quote:nou..ikzelf niet.. maar een vriendin van een vriend van mijn vriend (snap je et nog) had et wel eens een x mee gemaakt..
Op dinsdag 27 augustus 2002 16:23 schreef boetoe het volgende:
Wat vinden de vrouwen onder ons eigenlijk van vuistneuken? Iemand ervaring??
in iedergeval dat vertelde mn vriend van mij
maargoed..hij vertelde dus dat die vriend dat had gedaan bij zijn vriendin en dat zijn vriendin er een paar dagen last van heeft gehad, dus et lijkt mij dan wel pijnlijk
[Hans Teeuwen]
Baldemar, mag ik jou een vraag stellen?
Maar natuurlijk Evert, vragen staat immers vrij!
Ja, daar heb je helemaal gelijk in, met wat je daar zo prachtig zegt.
He dan moet je niet lachen he Baldemar?
Evert ik lach toch nooit?
Ja, daar heb je gelijk in: 2-0 voor jou.
Maar ik wou vragen: Uhm baldemar, he jongen, als ik nou eens mijn gebalde vuist in jouw anus zo stoppen?
Maar dat gaat toch helemaal niet Evert?
Nou we kunnen het toch een keer proberen?
Nou OK (zucht)
[/Hans Teeuwen]
quote:Ik heb een keer een filmpje gezien waar ze dat deden. het zag er wel echt uit, maar tis wel erg bizar
Op dinsdag 27 augustus 2002 17:11 schreef mad26 het volgende:[..]
Wat dacht je dan van hoofdneuken? Alleen wel op tijd er weer uit om adem te halen
quote:als je er tot oksels ingaat zal ze er wel wat van voelen denk ik. m.a.w. waar gaat dit over?!?!
Op dinsdag 27 augustus 2002 08:20 schreef XoXo het volgende:
Hangt er vanaf hoe diep je gaat. Veel vrouwen vinden het erg pijnlijk als de baarmoedermond maar heel eventjes wordt aangeraakt.Als je dus nogal stevig tekeer gaat dan kan dat pijnlijk zijn voor de vrouw in kwestie, maar waarschijnlijk zal zij dit zelf wel aangeven
quote:lol na zo'n reaktie ga ik ook twijvelen aan je "Joene is 21" reactie..
Op dinsdag 27 augustus 2002 09:39 schreef Joene het volgende:[..]
Denk dat ik eerder was ontmaagd dan jij maar ok
Als jij denk dat ik Maagd ben
21 maanden misschien?
...verder inderdaad oppassen met nagels en trouw je bekkenbodemspier-oefeningen blijven doen om het zaakje beneden strak en soepel te houden, lijkt me.
quote:even je spelfoutjes verbeterd (ik heb maar niet op grammaticale schoonheid en hoodlettergebruik/interpunctie gelet
Op dinsdag 27 augustus 2002 09:51 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
he daar is dit forum niet voor informatie over spuit gasten moet in eh o ja
on topic volgens mij kan het geen kwaad want er kunnen ook baby's door en die zijn groter als een vuist maar goed dat is mijn mening
hoeveel had je er bij het groot nederlands dictee?
[Dit bericht is gewijzigd door Phynny op 29-08-2002 07:26]
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 13:49 schreef www.vantschip.com het volgende:[..]
lol na zo'n reaktie ga ik ook twijvelen aan je "Joene is 21" reactie..
21 maanden misschien?
quote:En neem er gewoon de tijd voor, voer het langzaam op, stop als het niet verder wil en ga niet door. Er komen vast meer momenten dat je het weer kunt poberen. Zorg dat de vrouw goed nat en geil is (geil zijn is een heerlijke pijnstiller en maakt je toegankelijker voor oa een beetje pijn en het ontvangen van een hand) En had het hierboven al eens gelezen, eerst 1, 2, 3, 4 vingers, ga zo maar door.
Op dinsdag 27 augustus 2002 16:23 schreef WaSTeiL het volgende:
Als je je vingers bij elkaar houd, moet het bijna "makkelijk" kunnen....
En nope nog geen ervaring, maar wel flink aan het oefenen.
Als je na altijd na afloop je handen goed wast is er niets aan de hand.
Maar ik denk dat het geen kwaad kan, want er moet ook een baby uitkunnen
quote:denk dat jij meer pijn kan hebben dan de gemiddelde dame
Op maandag 02 september 2002 09:03 schreef Knorretje het volgende:[..]
En neem er gewoon de tijd voor, voer het langzaam op, stop als het niet verder wil en ga niet door. Er komen vast meer momenten dat je het weer kunt poberen. Zorg dat de vrouw goed nat en geil is (geil zijn is een heerlijke pijnstiller en maakt je toegankelijker voor oa een beetje pijn en het ontvangen van een hand) En had het hierboven al eens gelezen, eerst 1, 2, 3, 4 vingers, ga zo maar door.
En nope nog geen ervaring, maar wel flink aan het oefenen.
quote:ik zelf denk niet zozeer dat het te maken heeft met pijn, maar meer met geilheid. Hoe geiler je bent hoe meer je kan verdragen en kan hebben. Voor de rest is het oefenen.
Op dinsdag 03 september 2002 16:13 schreef Phynny het volgende:[..]
denk dat jij meer pijn kan hebben dan de gemiddelde dame
Ow en zoveel pijn kan ik nou ook weer niet verdragen hoor, als ik sommige anderen zie..
quote:En voor die tijd ? Voor die tijd je handen wassen lijkt me belangrijker.
Op maandag 02 september 2002 13:38 schreef Boogieman het volgende:
Als je na altijd na afloop je handen goed wast is er niets aan de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |