Er zit een vogeltje tussen je schokbrekersquote:Op donderdag 13 december 2012 23:02 schreef Lesley-91 het volgende:
Mijn auto kraakt ook behoorlijk echter bij mij zijn de bovenste en de onderste dragen armen aan de voorkant al vervangen. Wat zou het nog kunnen zijn?
Stabi'squote:Op donderdag 13 december 2012 23:02 schreef Lesley-91 het volgende:
Mijn auto kraakt ook behoorlijk echter bij mij zijn de bovenste en de onderste dragen armen aan de voorkant al vervangen. Wat zou het nog kunnen zijn?
Of de schokbrekers zelf. Of je draagarmen achter.quote:
Bij een Alfa? het merkquote:Op donderdag 13 december 2012 23:02 schreef Lesley-91 het volgende:
Volgens mij hoort dat zo bij zo'n ding.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:43 schreef Lesley-91 het volgende:
[..]
Yup een 147, geluid komt echt vanuit de voorzijde vd auto.
Dat is gewoon het hele dashbord.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat zo bij zo'n ding.
idd, mijn 156 heeft het ook. Heeft ook met de wat geavanceerdere wielophanging te maken (dubbele draagarmen, dat hebben vnl. sportauto's). Geeft een heerlijke wegligging en bochtgedrag, maar ze moeten wel elke 100K km vervangen worden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:01 schreef Sounddragon het volgende:
Neh, sommige types van Alfa schijnen een chronisch probleem te hebben met draagarmen, en.of de rubbers daarvan.
nisk geavanceerd aan een dubbele draagarm constructiequote:Op vrijdag 21 december 2012 18:52 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd, mijn 156 heeft het ook. Heeft ook met de wat geavanceerdere wielophanging te maken (dubbele draagarmen, dat hebben vnl. sportauto's). Geeft een heerlijke wegligging en bochtgedrag, maar ze moeten wel elke 100K km vervangen worden.
Bekend probleem van de 147. Ik heb er ook 1 en bij mij is het niet minder. Zijn de rubbers van de voorste draagarmen. Die kun je laten vervangen, maar na 2 maanden kraakt het weer. Het kan verder geen kwaad dus ik rij er lekker mee rond (moet alleen wel even uitleggen aan passagiers hoe de vork in de steel zit). Critici noemen dat 'Alfakwaaltjes', Alfaliefhebbers noemen dat karakterquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:43 schreef Lesley-91 het volgende:
[..]
Yup een 147, geluid komt echt vanuit de voorzijde vd auto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |