hoho, en je hebt extra tape toegevoegd. Want alhoewel mijn tape er leuk uit zag, het was niet echt sterkquote:Op donderdag 13 december 2012 21:49 schreef loecje het volgende:
[..]
nee sorry echt niet. die dozen zijn alleen bij mij gedumpt vandaar dat ik weet hoe zwaar ze zijn.
Whoei! doe ik even met je mee met een wijntje op een hele leuke ontmoeting en een waanzinnig lief rondje Nederlandquote:Op donderdag 13 december 2012 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. Lastste pakjes afgeleverd.. Nu naar huis voor een groot glas w! ijn
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
Neem een heule flesquote:Op donderdag 13 december 2012 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
Does niet so gekquote:Op donderdag 13 december 2012 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan niet anders dan me melden hier! Eigenlijk wilde ik in het topic anoniem blijven omdat ik zo bang ben dat mensen denken dat ik misbruik van mijn modpowers ofzo. Maar ik ben wel echt doelgroep.
Barretje kwam klopte net aan (geen bel) en toen ik open deed stond er een enorme doos voor mijn deur. Geen barretje dus dat vond ik wat vreemd. Zie ik haar bij de auto staan om nog zo'n enorme doos te pakken. Ik kon er echt niets aan doen maar ik moest er heel hard van huilen. Ik heb net beide dozen open gemaakt en ben toen weer snel op mijn bank gaan zitten. Ik durf niet eens verder te kijken, een hele doos vol kado's en een hele doos vol eten en drankjes.
Ik heb foto's gemaakt die zal ik zo even uploaden maar moest eerst hier posten vond ik. Ik weet van gekkigheid niet eens wat ik moet doen.
Lieve lieve gever, enorm!! bedankt!
De pakjes toch nog niet? Die moeten onder de kerstboomquote:Op donderdag 13 december 2012 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
En vergeet het niet open te maken na het kijken
Nee joh, meteen open makenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
De pakjes toch nog niet? Die moeten onder de kerstboom
Ja maak jij d'r nog nieuwsgierigerquote:Op donderdag 13 december 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
De pakjes toch nog niet? Die moeten onder de kerstboom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |