ik zal the movie er zelf maar bij denkenquote:
Wat goed van jequote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik zal the movie er zelf maar bij denken
Ja, want er zit wel een Scrooge in die filmquote:Op donderdag 13 december 2012 20:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
wil je ook nog per se dat ze zo heten...
Nee, de disneyfilm waar ik op doel is ooit uitgebracht als een zelfstandige tekenfilm.quote:
Ja ik weet welke je bedoeld, maar dan wil ik nog de acteur weten, en nee Oom Dagobert zelf telt niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:41 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Nee, de disneyfilm waar ik op doel is ooit uitgebracht als een zelfstandige tekenfilm.
Alan Youngquote:Op donderdag 13 december 2012 20:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja ik weet welke je bedoeld, maar dan wil ik nog de acteur weten, en nee Oom Dagobert zelf telt niet.
Had je dat niet meteen kunnen zeggen?quote:
Het is inderdaad niet The Fogquote:Op donderdag 13 december 2012 21:12 schreef Borizzz het volgende:
Eerste idee is "The Fog"
Maar dat zit 'm meer in deze scène; dan dat het echt waar is
Daar had je die laatste hint toch niet echt voor nodig he?quote:
Ja en nee, ik moet hem nog steeds kijken. Maar al wel de blu-ray review gezien van Following.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daar had je die laatste hint toch niet echt voor nodig he?
Even verplaatsen naar de slowchat? Als je je best doet, kun je nog de Charlie Sheen award winnenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:28 schreef Desunoto het volgende:
Bovenstaande still zou een leuke zijn voor een 'bedenk hier een onderschrift bij' wedstrijd...
Verder, geen idee.
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Santa Claus conquers the martians?
quote:: 'Twas a long time ago, longer now than it seems in a place perhaps you've seen in your dreams. For the story you're about to be told began with the holiday worlds of auld. Now you've probably wondered where holidays come from. If you haven't I'd say it's time you begun.
Die film is zo verschrikkelijk slechtquote:Op donderdag 13 december 2012 23:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Is het wat? Hij staat in me downloadlijst...
quote:
Had je dat echt pas bij What's this door?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:53 schreef Sands het volgende:
The Nightmare Before Christmas
Danny Elfman
Lang niet meer gezienquote:Op donderdag 13 december 2012 23:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Had je dat echt pas bij What's this door?Valt me tegen van je
Tis weer bijna kerstquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:06 schreef DragonFodder het volgende:
batman?
sweeney todd?
alice in wonderland?
Dragon +1quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:15 schreef DragonFodder het volgende:
frankenweenie?
edward scissorhands?
charlie and the chocolate factory?
dark horizons?
quote:
Inderdeed.quote:
Dragon is dan ook al een oude man.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je bent niet zo scherp als Sands op mijn hints he, je vorige poging zat dichterbij
quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 14 december 2012 17:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Doe dan maar de titel van onderstaande film
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:58 schreef victorinox het volgende:
The adventures of Baron von Munchhausen?
Het nivo is niet veel hoger.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
ziet eruit als shark attack 3 niveau
Nope...quote:
Nope...quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een no-budget vervolg op A Sound of Thunder
Dat is goed.quote:
Yepquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ziet dat er serieus zoooo slecht uit
Omdat 3D in 2008quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ziet dat er serieus zoooo slecht uit
quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik denk dat ik die maar ongezien van me computer ga afgooien
3/3quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Journey 2: The Mysterious Island ?
Heb ik dit laatst al gevraagd?quote:
Of heeft geen idee welke naam bij deze foto hoort. hij lijkt een beetje op een pre alien 3 fincher, alleen die heeft die tattoo nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou, de oplettende FMTer zou wel een paar films moeten kunnen noemen dan.
Het is waarschijnlijker dat ik uberhaupt niet weetwist hoe deze man eruitzietquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha, dan heb ik de foto goed gekozen![]()
quote:
Nou ja, dat was snel.quote:
4/5quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:46 schreef Beaudelaire het volgende:
Life of Pi
Argo
Django Unchained
Lincoln
5/5quote:
Rebel Wilson is haar naam.quote:
Ja hoor!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:55 schreef innepin het volgende:
Namen van wat? Acteurs die erin zitten?
Penelope Cruz, SCarlett Johanssen en Javier Bardem?
Nou de regisseur ging nog wel, maar verder...quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Regisseur had ook gemogen, of een scenarist of cameraman.. als je die toevallig had geweten![]()
Het was een halve gokquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Zie je, te makkelijkDAt was wel heel snel.
Nu nog 3 films...
Misschien wou je de films die hij geregisseerd heeftquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:08 schreef innepin het volgende:
Ik zei toch ook niet dat ie erin moest acteren?
lamers+1quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Eric Van Looy
De helaasheid der dingen?
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:04 schreef Sands het volgende:
Bette Davis
Meryl Streep![]()
Joan Crawford![]()
Joan Fontaine
Audrey Hepburn(Is wel een keer de host v/d avond geweest).
?
quote:Of the first 40 honorees, only seven have been women
Een v/d actrices (welke tevens zelf ook zangeres is) was laatst nog onderwerp van een dance "hit".quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat schiet op dan
Janet Leigh![]()
Katharine Hepburn
Ingrid Bergman
Lauren Bacall
Gene Tierney
?
Barbra Streisand?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Een v/d actrices (welke tevens zelf ook zangeres is) was laatst nog onderwerp van een dance "hit".
3/5quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Barbra Streisand?
Maar dat kan toch niet?
Ze zijn niet even eerlijk daarquote:All Life Achievement Award ceremonies have been televised. Agreeing to appear at the televised ceremony apparently is part of the AFI's criteria for selecting the award. The televised ceremony generates income for the AFI, which is no longer funded by the US federal government. Due to the exigencies of television, the popularity of the award recipient in terms of potential ratings likely is a factor in selecting the Life Achievement Award honoree
Ja maar Barbra Streisand????quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
3/5
[..]
Ze zijn niet even eerlijk daarEen Charlie Chaplin of Stanley Kubrick hebben bijvoorbeeld nooit deze prijs in ontvangst mogen nemen.
De helft is al overleden. Ehmquote:
2.quote:was an American stage,[2] screen and television actress whose film acting career spanned 75 years, from 1912 to 1987. She was called "The First Lady of American Cinema".
quote:She has won the Golden Globe Award for Best Actress – Motion Picture Musical or Comedy twice, for her roles inand
, and the Golden Globe Award for Best Actress – Motion Picture Drama twice for
and
. She was honored with the Golden Globe Cecil B. DeMille Award in 1998. She was nominated for an Academy Award five times before winning the Academy Award for Best Actress in 1983 for her role as Aurora Greenway in
.
William Shatner speech voor Lucas was ook leuk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Zaak Alzheimer
Shades
Ad Fundum
Shirley MacLaine onlangs nog.
Eastwood, Pacino, De Niro, Lucas, Hanks
Die herinner ik me nog door de speeches van Jim Carrey, Robin Williams, Billy Crystal, Carrie Fisher en Steve Martin.
Zitten geniale speeches tussen inderdaadquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Zaak Alzheimer
Shades
Ad Fundum
Shirley MacLaine onlangs nog.4/5
Eastwood, Pacino, De Niro, Lucas, Hanks 4/10 en 1/5
Die herinner ik me nog door de speeches van Jim Carrey, Robin Williams, Billy Crystal, Carrie Fisher en Steve Martin.
5/5quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:21 schreef Sands het volgende:
Steven Spielberg
Frank Capra
Alfred Hitchcock![]()
John Ford
William Wyler![]()
George Cuckor
Francis Ford Coppola
Howard Hawks![]()
?
7/10quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:26 schreef Sands het volgende:
James Stewart
Henry Fonda
Cary Grant
Jack Lemmon
John Wayne
Jack Nicholson![]()
?
Sands +1quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:32 schreef Sands het volgende:
Gene Kelly
Fred Astaire![]()
Frank Sinatra![]()
Bing Crosby
?
SaintOfKillers +1quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Zaak Alzheimer
Shades
Ad Fundum
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Sands het volgende:
Dit puntjes schrapen is niks voor mij, de volgende keer steel ik hem gewoon wel weer.
2/5quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hugo idd, ben kingsley, sascha baren cohen
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef Michelangelo2 het volgende:
L'arrivé d'un train en gare a la ciotat
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef Michelangelo2 het volgende:
3/5quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:46 schreef Desunoto het volgende:
Martin Scorsese... de rest laat ik aan de rest over.
[..]
En ik zat nog wel te twijfelen of ik jou moest nomineren voor een award of gillquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef Michelangelo2 het volgende:
Georges meliesquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef Michelangelo2 het volgende:
4/5quote:
5/5 mooi gestolenquote:
Sorry, je bent niet zo'n snob als Michelangelo2 , die is van de broertjes Lumiere.quote:
En dan ook niet met de meer logische antwoorden als Chloe Moretz of Christopher Lee aankomen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik begin het een beetje van je te leren
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:51 schreef Sands het volgende:
Sorry, je bent niet zo'n snob als Michelangelo2 , die is van de broertjes Lumiere.
Alsof ik dat vervelende kind zou herkennenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:56 schreef Sands het volgende:
[..]
En dan ook niet met de meer logische antwoorden als Chloe Moretz of Christopher Lee aankomen.
Ik wacht wel op de volgende screenquote:Op zondag 16 december 2012 00:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken. De gezochte film is alleen 33 jaar jonger
Is er stiekem een remake van AN en zien we dadelijk ook nog een cameo van Martin Sheen?quote:Op zondag 16 december 2012 00:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[ afbeelding ]
De rivier kon natuurlijk ook niet ontbreken.
Walter ook goed?quote:Op zondag 16 december 2012 00:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Is er stiekem een remake van AN en zien we dadelijk ook nog een cameo van Martin Sheen?
quote:Op zondag 16 december 2012 00:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Walter ook goed?
[ afbeelding ]
JCVDquote:Op zondag 16 december 2012 00:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Meestal herken je hem door dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Dan heb ik helemaal geen ideequote:Op zondag 16 december 2012 01:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Maar ik wel wel de titel van de film, want met alleen een nummer erachter weet ik zelf niet eens tot de hoeveelste van de filmserie ik deze moet rekenen
Al is hij waarschijnlijk bekender door de bad en good guy te spelen in een vechtfilmtrilogie.quote:Op zondag 16 december 2012 01:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
De hoofdrolspeler was een van de slechterikken in Expandables 2.
Waarschijnlijk die documentaire over hem, die heet toch ook JCVD?quote:Op zondag 16 december 2012 12:08 schreef Asap het volgende:
Doe mij de film van JCvd met de hoogste rating op IMDB
Hehe dat was hem altijd, maar niet meerquote:Op zondag 16 december 2012 12:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk die documentaire over hem, die heet toch ook JCVD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |