fail heaven met graties shippen yayquote:Op donderdag 13 december 2012 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Argh nu weet ik weer waarom ik nooit op asos zit. Véél te veel leuke spullen...dammmnnn
Wat nog meer naast holo?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb alweer genoeg gefaald vandaag
we sparen al. Dat wordt meteen van het salaris ingehouden zodra het gestort wordtquote:Op donderdag 13 december 2012 20:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Broodjes en soep op de bruiloft?![]()
Oeh komt pimp langs?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hihihi. Het is heel gek om na zo lang weer eens een string aan te hebben.
hihihi?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hihihi. Het is heel gek om na zo lang weer eens een string aan te hebben.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb nu zoon string visualized![]()
[ afbeelding ]
Sorry.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb nu zoon string visualized![]()
[ afbeelding ]
Sorry.
Die zitten zo fijnquote:Op donderdag 13 december 2012 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Het is de zwarte van deze set:
http://www.hm.com/nl/product/96595?article=96595-C
Hahaha. Dat valt eigenlijk wel mee. Scheelt natuurlijk dat ik gewoon stil zit op het moment. Maar mijn broek komt zomaar tegen mijn huid aan.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
Maar je draagt dus nooit strings.. Dus je bent je nu al de hele avond aan het focussen op een lint tss je billenTheheheh
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha. Dat valt eigenlijk wel mee. Scheelt natuurlijk dat ik gewoon stil zit op het moment. Maar mijn broek komt zomaar tegen mijn huid aan.
En dat soberso.quote:
Klopt. Ik heb eerder ook wel strings gedragen hoor, maar het is nu weer even wennen.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ahja ik heb dat met gewone slips/boxers/whatever... die vind ik tegenwoordig ook gek zitten. Het is maar net wat je gewend bent
shhhhhhquote:
Oeh... Sexy.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Het is de zwarte van deze set:
http://www.hm.com/nl/product/96595?article=96595-C
PICquote:
verspreid... Wel matigquote:Op donderdag 13 december 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Jeuk heeft zich verspreid (verspreed... verspreden.. versprad....... wat?) naar mijn rug.
gmrpfl...
en je hebt ook op je buik jeuk? zitten er ook plekjes?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Jeuk heeft zich verspreid (verspreed... verspreden.. versprad....... wat?) naar mijn rug.
gmrpfl...
Jup en jup.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en je hebt ook op je buik jeuk? zitten er ook plekjes?
Wat voor plekjes?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup en jup.![]()
Van mijn navel tot onder mijn tetten ongeveer...
Oehhhh unf; tofheid![]()
Kleine bultjes; zoals bij allergie. Ik herken ze omdat ze net hetzelfde zijn als wanneer ik met materialen in aanraking ben waar nikkel in zitquote:Op donderdag 13 december 2012 21:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Wat voor plekjes?
Hou je even in de gaten dat het geen gordelroos of netelroos is?
Ok!quote:Op donderdag 13 december 2012 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kleine bultjes; zoals bij allergie. Ik herken ze omdat ze net hetzelfde zijn als wanneer ik met materialen in aanraking ben waar nikkel in zit
Zal wel meevallen; maar ik hou het wel in de gaten.
Nee als het erger wordt; of te lang duurt ga ik sowieso naar de dokterquote:
Hij is tof hequote:Op donderdag 13 december 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en mn trui is ook binnenbedankt voor de tip Priem, M zit perfect!
Jaa mn moeder wilt hem nu stiekem ook! Maar ze zit een beetje krap, dus ga ik hem sneaky voor kerst gevenquote:
D'awwquote:Op donderdag 13 december 2012 21:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa mn moeder wilt hem nu stiekem ook! Maar ze zit een beetje krap, dus ga ik hem sneaky voor kerst geven
ja he!!quote:Op donderdag 13 december 2012 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ die holo bh blijft vet lelijk, maar die broek is toffere dan verwacht, toegeven!
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ die holo bh blijft vet lelijk, maar die broek is toffere dan verwacht, toegeven!
Tof!quote:Op donderdag 13 december 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Deze trui debs: http://www.hm.com/nl/product/05427?article=05427-B
Poussequote:
Oudjequote:
quote:
D'awwquote:
Het was het lichtpuntje van deze avond welquote:
zo mag ik het horenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het was het lichtpuntje van deze avond wel![]()
Oeh das altijd een mooie tijd om alles uit te zoekenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mn moeder en stiefvader komen dit weekend een kast brengen naar Tilburg. Dump AAAAALL the crap in stiefpapa's car![]()
krijg je een eigen kast?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mn moeder en stiefvader komen dit weekend een kast brengen naar Tilburg. Dump AAAAALL the crap in stiefpapa's car![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 13 december 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh das altijd een mooie tijd om alles uit te zoeken
Om dan uiteindelijk niet te doen want te veel werk dus dan dump je het alsnog allemaal op elkaar in de kast![]()
Neh, Intro zocht een nieuwe kast en stiefvader heeft er nog 1 staan, zo goed als nieuw en moet er vanaf. Dus dat was een win-win. Ook meer ruimte voor mijn zooi ofcquote:
Aiquote:Op donderdag 13 december 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja, mijn kies kost ongeveer 700,- om te fixen, dus dan is zo'n jurk peanuts
ik ben blij dat ik beheurlijk verzekerd ben, ik heb even snel gekeken (heb collectieve verzekering dus net even andere dekking dan de standaard waar ik gekeken heb want ik ben uiteraard nu de polispapieren kwijtquote:Op donderdag 13 december 2012 22:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ai
Ik vind hem tof! Alleen wel in een ander motiefje denk ik
Oh dat is inderdaad fijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik beheurlijk verzekerd ben, ik heb even snel gekeken (heb collectieve verzekering dus net even andere dekking dan de standaard waar ik gekeken heb want ik ben uiteraard nu de polispapieren kwijt) en ik moet ongeveer 25% zelf betalen denk ik. Dus is wel te doen.
Geef het liever uit aan andere dingen, maar goed, is nodig
wat bedoel je ander motiefje, grotere print/dingen?
ja die zijn ook wel heel erg tof...twijfeldetwijfelquote:Op donderdag 13 december 2012 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad fijn.
Bedoelde meer een van de andere jurken aan de zijkanteffen zwart of met polkadots
die Vivian of holloway jurken staan geweldig bij vollere figuren! Maar daar kan je je geen docs onder aanquote:Op donderdag 13 december 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)paign=nb-2012-w50Thu
Ik twijfel of deze jurk bij mij past. Ik vind 'm erg tof (voor een bruiloft), met petticoat uiteraard
Wat vinden jullie?
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die Vivian of holloway jurken staan geweldig bij vollere figuren! Maar daar kan je je geen docs onder aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
je schreef bij vollere figuren, maar ik ben heul niet dikquote:Op donderdag 13 december 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Maar lees je ook dat het je tof zal staan?
Ja die staat je tofquote:Op donderdag 13 december 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja die zijn ook wel heel erg tof...twijfeldetwijfel
Ik ga van het weekend wel even verder kijken. Bruiloft (van mijn zusje) is pas in maart, dus duurt nog even
En ik kan altijd nog mijn ganz neues HOOOOOOEEEEEEEE vogeljurkje aan
[ afbeelding ]
(oeps, eerst verkeerde kleur gepost)
hij is ook tof jaquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je schreef bij vollere figuren, maar ik ben heul niet dik
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 13 december 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij is ook tof ja
Maar niet voor bruiloft van mijn zusje, dan wil ik wel iets speciaals
quote:
jep, Douglas of van opi ook bij nagelsalonsquote:Op donderdag 13 december 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Vraagje: nagellakverdunner; kun je die in een douglas oid krijgen? Of welke gewone winkel (ja ik koop alles online; maar is voor een vriendinEn die is van het gewoon gaan shoppen alleen kan ik nergens antwoord op geven lol)
kantquote:Op donderdag 13 december 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Kanten jurkje, best tof! (ook niet voor bruiloft overigens)
[ afbeelding ]
Ah had ik het toch goedquote:Op donderdag 13 december 2012 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, Douglas of van opi ook bij nagelsalons
als ze er een Beth Ditto in gooien koopt natuurlijk geen hond hetquote:Op donderdag 13 december 2012 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
asos curve en dan een meisje met maat 40vetnek!
Zou ik dat ook passen?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Kanten jurkje, best tof! (ook niet voor bruiloft overigens)
[ afbeelding ]
haske goed. Stress is slecht voor je hart.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik doe trouwens deze schoenen onder dat vogeljurkje (en eventueel die Vivien van Hollewaai)
[ afbeelding ]
No Stress pumps, zitten goed en ik kan er nog op lopen ook, EINZ!
tuurlijk, waarom niet?quote:
Ja omdat curve, is toch grotere maten dan normaal? Of lopen ze gewoon verder door?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tuurlijk, waarom niet?
Je hebt 'm ook in het donkerblauw en viezig-grijs, die zijn ook tof en misschien wat minder " I see a red door and I want to paint it black" met jouw donkere haren
ik heb seche restore fles van Bubs, is ook verdunner voor andere lakjes hoorde ik van een oud vrouwtje uit Eindhovenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
oh wat vervelend... ik moet iets bestellen bij bubsel voor die vriendin van me..................![]()
ik wil ze ook in het wit en rood maar duurquote:Op donderdag 13 december 2012 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haske goed. Stress is slecht voor je hart.
omdat Spees geen plussize isquote:Op donderdag 13 december 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tuurlijk, waarom niet?
Je hebt 'm ook in het donkerblauw en viezig-grijs, die zijn ook tof en misschien wat minder " I see a red door and I want to paint it black" met jouw donkere haren
vanaf maat 18quote:Op donderdag 13 december 2012 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja omdat curve, is toch grotere maten dan normaal? Of lopen ze gewoon verder door?
oh zoquote:Op donderdag 13 december 2012 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat Spees geen plussize is
yepquote:Op donderdag 13 december 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ooit 12 besteld maar dat was toen te groot, nu zal t wel kunnen. Maar moet je zelf betalen om terug te sturen zeker?
ik denk dat je de knijpers op d'r rug niet ziet op die fotoquote:Op donderdag 13 december 2012 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel het model op de foto ook een 12 is en die komt er ook mee weg
Mja, je weet niet hoe t aangepast/vastgespeld is voor de shoot hequote:Op donderdag 13 december 2012 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel het model op de foto ook een 12 is en die komt er ook mee weg
Lol ditquote:Op donderdag 13 december 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik denk dat je de knijpers op d'r rug niet ziet op die foto
IK HEB MAANDAG (oeps capslock) besteld en vandaag binnenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:48 schreef PriemGirl het volgende:
skjoe; hoe lang duurt levertijd bij asos ongeveer.. Weet je dat toevallig?
true.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik denk dat je de knijpers op d'r rug niet ziet op die foto
auch eines gutes planquote:Op donderdag 13 december 2012 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eerst maar zorgen dat ik me wat fijner voel over mezelf en dan mag ik een mooien jurkje kopen
merkjes jewaidsquote:Op donderdag 13 december 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Want![]()
Die prijs
http://www.asos.com/Lna/L(...)=20&sort=-1&clr=Grey
dat is vlott!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
IK HEB MAANDAG (oeps capslock) besteld en vandaag binnen
dat is lelijk!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL ROKJES/JURKJES DIE LANGER ZIJN AAN DE ACHRERKANT
Ff 20 cm groeien fml
omatasquote:Op donderdag 13 december 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil zo'n tas maken
[ afbeelding ]
Ik vind m wel tof maar ik denk dat ik een slouchy trui zou zoeken ipv een vestquote:Op donderdag 13 december 2012 22:59 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2376478
Leuk voor op holo broek?(in het zwart dan)
Ja die kan ik momenteel niet vinden op de asos site en ik wil nu bestellen. Dus ergens wil ik op rammen verdorie.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind m wel tof maar ik denk dat ik een slouchy trui zou zoeken ipv een vest
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:10 schreef PriemGirl het volgende:
Goed.
Nu even zoya's kijken.......![]()
![]()
ik heb hamkaas en bier dus ochquote:Op donderdag 13 december 2012 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het slecht als ik nu ei ga eten
ik heb die paarse en rode en groenequote:Op donderdag 13 december 2012 23:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb bierHeb 2 chocolaatjes op en toen begon het weer te kriebelen; dus die heb ik maar weer weg gelegd.
Hmm... weet niet welke zoya's te falen... dan alleen maar plakplaatjes van china glaze (die wil ik eens proberen) en nagellakverdunner
Van de winter collectie?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb die paarse en rode en groene
Ik snap nooit hoe mensen dat voor elkaar krijgenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef Mss het volgende:
Fuuuu in slaap gevallen boven mijn boek.
In bed leren, want koud.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe mensen dat voor elkaar krijgen
dan eet je dat!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik wil gebakken ei op een boterham en niet gekookt
Awwwquote:
ballen vangen in je droomquote:Op donderdag 13 december 2012 23:22 schreef PriemGirl het volgende:
ermahgerd samson is aan het kwispelen in zijn slaap d'awww
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef PriemGirl het volgende:
en hij is nu aan het trappelen en half blaffen ermahgerd![]()
Ik wil het filmen en toen besefte ik dat mijn foon niet hier is.. dus..
kut
dan eet je het nietquote:Op donderdag 13 december 2012 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wil t best eten, maar ik loop vanmiddag nog te zeiken dat ik mezelf te dik vind, dus
Als je moe bent ga je toch al weinig presterenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:22 schreef Mss het volgende:
En nu voel ik me kut want ik moet gewoon nog rete veel doen maar ik ben zo moe.
awwwwwquote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef PriemGirl het volgende:
en hij is nu aan het trappelen en half blaffen ermahgerd![]()
Ik wil het filmen en toen besefte ik dat mijn foon niet hier is.. dus..
kut
OMG KEUZESquote:
Dan maak je een boterham... mét ei... zet je het voor je neer en eet je het níet op !quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja maar ik wil het wel, maar daarna heb ik weer spijt
goeden!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan maak je een boterham... mét ei... zet je het voor je neer en eet je het níet op !
's Morgens bietje lezen/schrijven, de rest van de dag lamballen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ja man, al die studenten hier die van 's morgens tot 's avonds beetje fokken lamballen alles, en dan denken dat ze om 21:00 nog efficiënt kunnen gaan leren
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
's Morgens bietje lezen/schrijven, de rest van de dag lamballen.
!! Ik was vroeger ook altijd het meest productief 's morgens.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag best wel efficiënt geleerd, maar dit is zo'n enorm droog kutboek, dat is echt niet meer leuk. En ik ben ook gewoon best gestrest en allesquote:Op donderdag 13 december 2012 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ja man, al die studenten hier die van 's morgens tot 's avonds beetje fokken lamballen alles, en dan denken dat ze om 21:00 nog efficiënt kunnen gaan leren
werkt veel betor!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Al wil soms tot diep in de nacht doorgaan ook nog wel eens heel effectief zijn.quote:
elk mens is smorgens het productiefst normaliterquote:Op donderdag 13 december 2012 23:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
!! Ik was vroeger ook altijd het meest productief 's morgens.
Liefst ging ik rond 22 naar bed om om 4u op te staan
Da's veul te vroeg jonge.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
!! Ik was vroeger ook altijd het meest productief 's morgens.
Liefst ging ik rond 22 naar bed om om 4u op te staan
Van een normaal ritme uitgaand, in ieder geval.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
elk mens is smorgens het productiefst normaliter
twee? Ik vind die nieuwste echt muf, net als de gothic beautiesquote:Op donderdag 13 december 2012 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil 2 van die heavenly quotes, kut a england
die HB's zijn meh iddquote:Op donderdag 13 december 2012 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee? Ik vind die nieuwste echt muf, net als de gothic beauties
waar waar waarquote:
Tzien toch wel were de west-vloamingen zekrequote:
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]O nee ze spreken nog netjes west-vlaams zelfs
jup jup jupquote:Op donderdag 13 december 2012 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
Die blauwe waas in al die huizen
geen ei meer?quote:
ditquote:Op donderdag 13 december 2012 23:43 schreef Mirjam het volgende:
17 kilo aanghekomen
'ermahgerd zal wel komen doordat je veel vruchtwater hebt, of een dikke baby'![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef Mirjam het volgende:
'maar ik eet helemaal niet veel?'
ERMAHGERD WQRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef Mirjam het volgende:
'mag ik een worstje?'
Neem gelijk dat hele varken
Kom jij ook zo aan de beurt daar dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga geen ei eten want dan gaan jullie over mij zeggen dat ik hele varkens opeet
Ik wil gaan slapen omdat ik alleen maar ETEN ETEN ETEN ETEN kan denken![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Kom jij ook zo aan de beurt daar dan?
lulz, my dirty secretquote:Op donderdag 13 december 2012 23:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Kom jij ook zo aan de beurt daar dan?
of de eierboer!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:49 schreef Mirjam het volgende:
'waar moeten we naartoe als het zover is?'
eh, de bakker
met als klap op de vuurpijl shaneyneyquote:Op donderdag 13 december 2012 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
Met gianny naar school!
De anderen babies heten vast djayden, sharoney, Wesley en melanie
Wordt je haar zo lekker wild vanquote:Op donderdag 13 december 2012 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
Cafeīneshampoo, dat lijkt me echt fantastisch.
Dan slaapt het nooit meer.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Wordt je haar zo lekker wild van
kevineesha!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
met als klap op de vuurpijl shaneyney
Watquote:Op donderdag 13 december 2012 23:57 schreef Mirjam het volgende:
waarom zou je een nude eyeliner willen gebruiken
http://www.temptalia.com/(...)upes-and-comparisonsquote:
iddquote:Op donderdag 13 december 2012 23:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://www.temptalia.com/(...)upes-and-comparisons
en toen vropeg ik me af waarom je uberhaupt een nude eyeliner zou willen gebruiken
Hoe filosofisch.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
Een kat maakt zich nooit druk over wat en of hij zal eten. Een kat heeft honger en eet. Dezelfde brokken, immer en altijd voor je hele leven.
Ik had een kat moeten zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
Een kat maakt zich nooit druk over wat en of hij zal eten. Een kat heeft honger en eet. Dezelfde brokken, immer en altijd voor je hele leven.
Ja wij gebruiken zwarte eyeliner en zij witte, goeden punt welquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:01 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien leuk bij gitzwarte negors?
Als er maar water uitkomt ja togquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, die spoelt dr larf af in de gootsteen
Die met glitt0rz snap ik nog wel, maar nude.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://www.temptalia.com/(...)upes-and-comparisons
en toen vropeg ik me af waarom je uberhaupt een nude eyeliner zou willen gebruiken
Ik heb nog steeds geen reden kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die met glitt0rz snap ik nog wel, maar nude.
HAD JE MAAR NIET ZO DOM MOETEN ZIJN EN JE MET KIND MOETEN LATEN SCHOPPEN ERMAHGERDquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:08 schreef Stormqueen het volgende:
Gaan ze een uur voor de bevalling nog tegen hun dochter zeggen dat ze moeten uitgaan en van het leven moeten genieten nu het nog kan
negers!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen reden kunnen bedenken
Zouden er foto's van zijn? Nu ben ik nieuwsgierig.quote:
google:quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zouden er foto's van zijn? Nu ben ik nieuwsgierig.
ik dacht ik zie niks jonge. d'r zit toch niks boven haar oog hoe nude is dat ermahgerdquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
ff klikken voor het beste effect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |