fail heaven met graties shippen yayquote:Op donderdag 13 december 2012 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Argh nu weet ik weer waarom ik nooit op asos zit. Véél te veel leuke spullen...dammmnnn
Wat nog meer naast holo?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb alweer genoeg gefaald vandaag
we sparen al. Dat wordt meteen van het salaris ingehouden zodra het gestort wordtquote:Op donderdag 13 december 2012 20:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Broodjes en soep op de bruiloft?![]()
Oeh komt pimp langs?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hihihi. Het is heel gek om na zo lang weer eens een string aan te hebben.
hihihi?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hihihi. Het is heel gek om na zo lang weer eens een string aan te hebben.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb nu zoon string visualized![]()
[ afbeelding ]
Sorry.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb nu zoon string visualized![]()
[ afbeelding ]
Sorry.
Die zitten zo fijnquote:Op donderdag 13 december 2012 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Het is de zwarte van deze set:
http://www.hm.com/nl/product/96595?article=96595-C
Hahaha. Dat valt eigenlijk wel mee. Scheelt natuurlijk dat ik gewoon stil zit op het moment. Maar mijn broek komt zomaar tegen mijn huid aan.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
Maar je draagt dus nooit strings.. Dus je bent je nu al de hele avond aan het focussen op een lint tss je billenTheheheh
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha. Dat valt eigenlijk wel mee. Scheelt natuurlijk dat ik gewoon stil zit op het moment. Maar mijn broek komt zomaar tegen mijn huid aan.
En dat soberso.quote:
Klopt. Ik heb eerder ook wel strings gedragen hoor, maar het is nu weer even wennen.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ahja ik heb dat met gewone slips/boxers/whatever... die vind ik tegenwoordig ook gek zitten. Het is maar net wat je gewend bent
shhhhhhquote:
Oeh... Sexy.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Het is de zwarte van deze set:
http://www.hm.com/nl/product/96595?article=96595-C
PICquote:
verspreid... Wel matigquote:Op donderdag 13 december 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Jeuk heeft zich verspreid (verspreed... verspreden.. versprad....... wat?) naar mijn rug.
gmrpfl...
en je hebt ook op je buik jeuk? zitten er ook plekjes?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Jeuk heeft zich verspreid (verspreed... verspreden.. versprad....... wat?) naar mijn rug.
gmrpfl...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |