Jij bent dan ook de enige die het kan lezen hierquote:
Die praten zo nu en dan nog Nederlandsquote:Op donderdag 13 december 2012 17:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, Venlo is zo'n pret wou je zeggen
In Maastricht kan je toch aardig naar de klote gaanquote:Op donderdag 13 december 2012 17:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, Venlo is zo'n pret wou je zeggen
Ik vond Heerlen en Kerkrade altijd wel leukquote:Op donderdag 13 december 2012 17:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die praten zo nu en dan nog Nederlands
Oh zeker, ben er alleen niet wild van eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Maastricht kan je toch aardig naar de klote gaan
Ja ik weet er ook niet veel meer vanquote:Op donderdag 13 december 2012 17:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh zeker, ben er alleen niet wild van eerlijk gezegd.
Oh, ik dacht jij bent zo'n Limburg-connoisseurquote:Op donderdag 13 december 2012 17:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik weet er ook niet veel meer van
Heb daar geen flikker te zoeken, gingen er alleen maar heen omdat we teamuitje hadden.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, ik dacht jij bent zo'n Limburg-connoisseur
Heb jij ooit gehockeyd ja?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb daar geen flikker te zoeken, gingen er alleen maar heen omdat we teamuitje hadden.
Daar is wel hockeyclub De Laffe Pik Heren 1 ontstaan
Wel eens ooit gedaan ja, maar denk niet dat een bond de clubnaam : De Laffe Pik gaat goedkeurenquote:
Of broodbeleg zonder brood eronder. Dat vult wel snel zeg, zo'n pot pindakaas.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:54 schreef PierreTT het volgende:
Kak, ik moet nog eten halen en maken, compleet vergeten. Thuisbezorgd dan maar
Genieten, alles downloaden!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:57 schreef Rossdale het volgende:
OMGWTFBBQ! Er staat signaal op de kabelEn dat al na 4 dagen na de afgesproken datum!
Ik heb hier nog wel een pot pindakaas staan, maar dat wil ik mijn vriendin niet aan doenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Of broodbeleg zonder brood eronder. Dat vult wel snel zeg, zo'n pot pindakaas.
Had ik allang gezienquote:Op donderdag 13 december 2012 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick het is dubbel xp dit weekend je weet wat dat betekent he
Wat naar dat ik cod kwijt ben. Anders was ik zeker prestige gegaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick het is dubbel xp dit weekend je weet wat dat betekent he
Ik ben heel blij dat je hem niet meer hebt. Hoef ik niet meer na iedere game weer terug te gaan om je een nieuwe invite te sturen.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat naar dat ik cod kwijt ben. Anders was ik zeker prestige gegaan.
mooie plaatje naast mijn naam
Nou dat viel ook wel mee.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat je hem niet meer hebt. Hoef ik niet meer na iedere game weer terug te gaan om je een nieuwe invite te sturen.
Oke Stoma.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nou dat viel ook wel mee.Ik joinde alleen opnieuw als jullie terug gingen om een andere reden.
Ik zei ook steeds dat ik geen inv hoefte na een ragequit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |