Budelquote:Op donderdag 13 december 2012 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alles onder Weert is kut eigenlijk
Alles onder Venray bedoel jequote:Op donderdag 13 december 2012 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dusquote:
Nee, Venlo is zo'n pret wou je zeggenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij bent dan ook de enige die het kan lezen hierquote:
Die praten zo nu en dan nog Nederlandsquote:Op donderdag 13 december 2012 17:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, Venlo is zo'n pret wou je zeggen
In Maastricht kan je toch aardig naar de klote gaanquote:Op donderdag 13 december 2012 17:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, Venlo is zo'n pret wou je zeggen
Ik vond Heerlen en Kerkrade altijd wel leukquote:Op donderdag 13 december 2012 17:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die praten zo nu en dan nog Nederlands
Oh zeker, ben er alleen niet wild van eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Maastricht kan je toch aardig naar de klote gaan
Ja ik weet er ook niet veel meer vanquote:Op donderdag 13 december 2012 17:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh zeker, ben er alleen niet wild van eerlijk gezegd.
Oh, ik dacht jij bent zo'n Limburg-connoisseurquote:Op donderdag 13 december 2012 17:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik weet er ook niet veel meer van
Heb daar geen flikker te zoeken, gingen er alleen maar heen omdat we teamuitje hadden.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, ik dacht jij bent zo'n Limburg-connoisseur
Heb jij ooit gehockeyd ja?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb daar geen flikker te zoeken, gingen er alleen maar heen omdat we teamuitje hadden.
Daar is wel hockeyclub De Laffe Pik Heren 1 ontstaan
Wel eens ooit gedaan ja, maar denk niet dat een bond de clubnaam : De Laffe Pik gaat goedkeurenquote:
Of broodbeleg zonder brood eronder. Dat vult wel snel zeg, zo'n pot pindakaas.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:54 schreef PierreTT het volgende:
Kak, ik moet nog eten halen en maken, compleet vergeten. Thuisbezorgd dan maar
Genieten, alles downloaden!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:57 schreef Rossdale het volgende:
OMGWTFBBQ! Er staat signaal op de kabelEn dat al na 4 dagen na de afgesproken datum!
Ik heb hier nog wel een pot pindakaas staan, maar dat wil ik mijn vriendin niet aan doenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Of broodbeleg zonder brood eronder. Dat vult wel snel zeg, zo'n pot pindakaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |