SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Ja zeker welquote:Op donderdag 13 december 2012 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://billioncountdown.com/
Daar gaan we dan
vond je ook leuk he pietertje
Biljoen jaquote:Op donderdag 13 december 2012 15:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja zeker welIs toch de eerste met 1 miljard views?
Oke gemeente Eindhovenquote:De zes clubs met verlies
1. Vitesse -22.700.000 euro
2. FC Utrecht -4.296.690
3. NAC Breda -1.183.556 euro
4. SC Heerenveen -295.265 euro
5. VVV-Venlo -550.000
6. NEC -200.000 euro
7. PEC Zwolle -125.000 euro
De twaalf clubs met winst
1. PSV 27.674.000 euro
2. Ajax 9.666.000 euro
3. Feyenoord 6.542.000 euro
4. Roda JC Kerkrade 2.825.000
5. FC Groningen 1.400.000 euro
6. AZ 1.358.864 euro
7. FC Twente 1.000.000
8. Heracles Almelo 742.000 euro
9. Willem II 309.000
10. ADO Den Haag 55.000 euro
11. RKC Waalwijk 39.000 euro
Weet niet waar je het vandaan haalt (was trouwens al een tijdje bekend) dan zou je ook weten dat de winst van PSV eigenlijk wel mee valtquote:
hehe truequote:Op donderdag 13 december 2012 15:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, billion. Dat is een miljard
VI stond in het Ajax topic.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet waar je het vandaan haalt (was trouwens al een tijdje bekend) dan zou je ook weten dat de winst van PSV eigenlijk wel mee valt
quote:Op donderdag 13 december 2012 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
VI stond in het Ajax topic.
Vitesse ook echt -22 miljoen gewoon competitie vervalsing
zegt al genoegquote:Aantekening daarbij is wel dat de cijfers flink beïnvloed worden door de enorme winst van PSV, die werd veroorzaakt door de veelbesproken gronddeal met de gemeente. Eindhoven betaalde liefst 43 miljoen euro aan de club.
Undercover Bozzquote:Op donderdag 13 december 2012 16:45 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah, betaald krijgen om je als burger te gedragen
nee zit ren nachtje op vormingscentrum beukbergen, beetje lullen over wie je bent en dergelijke, we hebben wel een bekende pater die dat leidt, Paul vlaar de Orange pastoorquote:
Die kerel is wel echt moeilijk bekend!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee zit ren nachtje op vormingscentrum beukbergen, beetje lullen over wie je bent en dergelijke, we hebben wel een bekende pater die dat leidt, Paul vlaar de Orange pastoor
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die kerel is wel echt moeilijk bekend!
Nooit van gehoord
Zonder Jordania had die kut club niet meer bestaanquote:Op donderdag 13 december 2012 16:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
zegt al genoeg
Hehe competitie vervalsing
Die Limburgse 9Gag shit, wat een ellendequote:Op donderdag 13 december 2012 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zonder Jordania had die kut club niet meer bestaan
Stoma :quote:Op donderdag 13 december 2012 17:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die Limburgse 9Gag shit, wat een ellende![]()
Budelquote:Op donderdag 13 december 2012 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alles onder Weert is kut eigenlijk
Alles onder Venray bedoel jequote:Op donderdag 13 december 2012 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dusquote:
Nee, Venlo is zo'n pret wou je zeggenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij bent dan ook de enige die het kan lezen hierquote:
Die praten zo nu en dan nog Nederlandsquote:Op donderdag 13 december 2012 17:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, Venlo is zo'n pret wou je zeggen
In Maastricht kan je toch aardig naar de klote gaanquote:Op donderdag 13 december 2012 17:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, Venlo is zo'n pret wou je zeggen
Ik vond Heerlen en Kerkrade altijd wel leukquote:Op donderdag 13 december 2012 17:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die praten zo nu en dan nog Nederlands
Oh zeker, ben er alleen niet wild van eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Maastricht kan je toch aardig naar de klote gaan
Ja ik weet er ook niet veel meer vanquote:Op donderdag 13 december 2012 17:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh zeker, ben er alleen niet wild van eerlijk gezegd.
Oh, ik dacht jij bent zo'n Limburg-connoisseurquote:Op donderdag 13 december 2012 17:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik weet er ook niet veel meer van
Heb daar geen flikker te zoeken, gingen er alleen maar heen omdat we teamuitje hadden.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, ik dacht jij bent zo'n Limburg-connoisseur
Heb jij ooit gehockeyd ja?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb daar geen flikker te zoeken, gingen er alleen maar heen omdat we teamuitje hadden.
Daar is wel hockeyclub De Laffe Pik Heren 1 ontstaan
Wel eens ooit gedaan ja, maar denk niet dat een bond de clubnaam : De Laffe Pik gaat goedkeurenquote:
Of broodbeleg zonder brood eronder. Dat vult wel snel zeg, zo'n pot pindakaas.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:54 schreef PierreTT het volgende:
Kak, ik moet nog eten halen en maken, compleet vergeten. Thuisbezorgd dan maar
Genieten, alles downloaden!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:57 schreef Rossdale het volgende:
OMGWTFBBQ! Er staat signaal op de kabelEn dat al na 4 dagen na de afgesproken datum!
Ik heb hier nog wel een pot pindakaas staan, maar dat wil ik mijn vriendin niet aan doenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Of broodbeleg zonder brood eronder. Dat vult wel snel zeg, zo'n pot pindakaas.
Had ik allang gezienquote:Op donderdag 13 december 2012 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick het is dubbel xp dit weekend je weet wat dat betekent he
Wat naar dat ik cod kwijt ben. Anders was ik zeker prestige gegaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick het is dubbel xp dit weekend je weet wat dat betekent he
Ik ben heel blij dat je hem niet meer hebt. Hoef ik niet meer na iedere game weer terug te gaan om je een nieuwe invite te sturen.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat naar dat ik cod kwijt ben. Anders was ik zeker prestige gegaan.
mooie plaatje naast mijn naam
Nou dat viel ook wel mee.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat je hem niet meer hebt. Hoef ik niet meer na iedere game weer terug te gaan om je een nieuwe invite te sturen.
Oke Stoma.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nou dat viel ook wel mee.Ik joinde alleen opnieuw als jullie terug gingen om een andere reden.
Ik zei ook steeds dat ik geen inv hoefte na een ragequit.
Je weet zelf dat het vrij sad is hequote:Op donderdag 13 december 2012 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prestige master alles op maandag
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet zelf dat het vrij sad is he
Nee jou fittie met Nelis is niet sadquote:Op donderdag 13 december 2012 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet zelf dat het vrij sad is he
Dat heet aan de afspraak houdenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee jou fittie met Nelis is niet sad
Oke nick.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat heet aan de afspraak houden
Matig hoorquote:
Pizza it is, ook wel weer eens lekker. En nu maar verder studeren, ware het niet dat een kind van 1 laag onder ons en 3 deuren verder zo hard aan het janken is dat mijn monitor staat te trillenquote:
Fraai.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:38 schreef Rossdale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn upload is nu bijna net zo snel als wat bij Tele2 mijn downloadsnelheid was
Ik vind helemaal mooi! Ik ben gelukkig. Je moet connected zijn weet je
Nice man, ik rol met hetzelfde abo ook ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 13 december 2012 20:38 schreef Rossdale het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice man, ik rol met hetzelfde abo ook ongeveer hetzelfde![]()
[ link | afbeelding ]Deze boy rolt ook met 120mbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk echt dat je over een tijdje blij bent om van Tele2 af te zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 20:38 schreef Rossdale het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice man, ik rol met hetzelfde abo ook ongeveer hetzelfde![]()
[ link | afbeelding ]lol had spoiler niet eens gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar 120mb valt nu ook wel mee dus
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik denk dezelfde als ik, 60Mb down, 2e abo van Ziggoquote:
Klopt! Alles-in-1 Plus heet het geloof ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 06:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik denk dezelfde als ik, 60Mb down, 2e abo van Ziggo![]()
Goedemorgen trouwens
Dat had ik ook toen ik van ADSL kwam. 25Mb down werd beloofd, in de praktijk haalde ik met geluk 8Mb. Ziggo heeft het bij mij altijd consequent goed gedaan, beloofde snelheid = snelheidquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt! Alles-in-1 Plus heet het geloof ikHetgene met 60 Mbit down in ieder geval. Mooi om te zien dat je dat ook echt haalt. Ben ik helemaal niet gewend met ADSL
Trouwens, dan heb je dus ook televisie erbij? En jij keek toch nooit televisie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt! Alles-in-1 Plus heet het geloof ikHetgene met 60 Mbit down in ieder geval. Mooi om te zien dat je dat ook echt haalt. Ben ik helemaal niet gewend met ADSL
Ik ben blij dat ondanks het aansluiten het nu als een tiet lijkt te werken
Over wifi haal ik zo'n 25-30 Mbit merkte ik gisteren. Maar mijn NAS en Xbox zitten nu bedraad en dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 14 december 2012 08:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik van ADSL kwam. 25Mb down werd beloofd, in de praktijk haalde ik met geluk 8Mb. Ziggo heeft het bij mij altijd consequent goed gedaan, beloofde snelheid = snelheid![]()
Ja, ik mis een paar Mb omdat ik over Wifi rol, als ik een kabel in mijn modem steek haal ik 59,70 o.i.d.
Klopt en kloptquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Trouwens, dan heb je dus ook televisie erbij? En jij keek toch nooit televisie?
Misschien even je wifi instellen op N in plaats van B of G. Dat ramde bij mij ook meteen de snelheid omhoog, ik zat eerst ook op die 30Mb.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Over wifi haal ik zo'n 25-30 Mbit merkte ik gisteren. Maar mijn NAS en Xbox zitten nu bedraad en dat is het belangrijksteMijn Popbox is wireless, maar daarmee haal ik 12 Mbit (staat op een rottige plaats), maar ook dat is snel genoeg om Blu-ray rips te streamen naar mijn TV
Ik ben er nu al superhappy mee NickEerst moest ik de downloads uitzetten als ik films wilde streamen
Hohohohoooooo deze man haalt producten in huis waar hij niks aan heeft, wat een consument en kapitalist is deze man ook hoohooooooquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt en kloptHeb er dus ook telefoon bij en ik bel nooit! Hohohoooooooo wat een giller
Persoonlijk zou ik dat geen slechte tijden vinden om te werkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope, nieuwe openingstijden sinds maandag.
Half 1 tot 9 werken
Snap ik, maar ik welquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dat geen slechte tijden vinden om te werken
Bwoah!quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hohohohoooooo deze man haalt producten in huis waar hij niks aan heeft, wat een consument en kapitalist is deze man ook hoohoooooo![]()
Ik schijn ook telefoon te hebben, plug er ff een telefoon in dan kunnen we gratis de hele dag naar elkaar bellen
True that, jouw extreme ochtendritme gaat zo ook wel naar de vaantjesquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik wel
Als je je bedenkt dat ik al anderhalf jaar lang om kwart over 7 op werk was, en om 4 uur weg was, is dit wel een heel groot verschil voor mij.
Hele aanpassing van je lifestyle jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik wel
Als je je bedenkt dat ik al anderhalf jaar lang om kwart over 7 op werk was, en om 4 uur weg was, is dit wel een heel groot verschil voor mij.
Hohohooo de hele dag de lijn open laten staan voor een maand, kijken wat ze bij Ziggo zeggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah!Kunnen we stiekem dingen smoezen via de telefoon die we niet in een partychat kunnen zeggen, hohohoooooo
Zal vanavond nog eens kijken of ik nog wat kan verspijkeren, gisteren vooral bezig geweest om te zorgen dat alles überhaupt werktquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Misschien even je wifi instellen op N in plaats van B of G. Dat ramde bij mij ook meteen de snelheid omhoog, ik zat eerst ook op die 30Mb.
Ja werk zelf is prima, maar er zijn al wat collega's die gewoon weg zijn gegaan hierdoor. De sfeer is om te snijden. Ik kijk het even aan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
True that, jouw extreme ochtendritme gaat zo ook wel naar de vaantjesPlus dat je avond een stuk minder lang is. Bevalt het wel nog steeds, je werk dan?
Je hebt 't wel tegen Rossdale he. Die man heeft 2 vliegtuigen die hij nooit gebruikt. #ballinquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hohohohoooooo deze man haalt producten in huis waar hij niks aan heeft, wat een consument en kapitalist is deze man ook hoohoooooo![]()
Ik schijn ook telefoon te hebben, plug er ff een telefoon in dan kunnen we gratis de hele dag naar elkaar bellen
Heb je wel een mes mee?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja werk zelf is prima, maar er zijn al wat collega's die gewoon weg zijn gegaan hierdoor. De sfeer is om te snijden. Ik kijk het even aan.
Oh jawel hoor, ik hoef gelukkig niet elke avond te werkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hele aanpassing van je lifestyle jaGeen avonden meer gamen met MiMi dus?
Hm, klinkt vervelend. Maar voor jou is het relatief makkelijker om je hieraan aan te passen dan oudere collega's lijkt me, of zie ik dit verkeerd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja werk zelf is prima, maar er zijn al wat collega's die gewoon weg zijn gegaan hierdoor. De sfeer is om te snijden. Ik kijk het even aan.
Vind haar niet zo, komt door de overmaat aan sproeten in haar gezicht denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chimeid. [ afbeelding ]
Zanequote:Op vrijdag 14 december 2012 09:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chimeid. [ afbeelding ]
Don't get me started. Met zijn rijke baardquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hebt 't wel tegen Rossdale he. Die man heeft 2 vliegtuigen die hij nooit gebruikt. #ballin
Ja dat is waar. Ik woon in de buurt en heb gelukkig geen kinderen/andere verplichtingen, dat scheelt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hm, klinkt vervelend. Maar voor jou is het relatief makkelijker om je hieraan aan te passen dan oudere collega's lijkt me, of zie ik dit verkeerd?
What is this blasphemy?!quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind haar niet zo, komt door de overmaat aan sproeten in haar gezicht denk ik.
Nu moet je dus 's ochtends Xbox spelen met de echte bazen zoals ik en.... vrijwel niemand anders, want niemand speelt voor 12 uur 's middagsquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik woon in de buurt en heb gelukkig geen kinderen/andere verplichtingen, dat scheelt.
Ben al bezig, Deus Exquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nu moet je dus 's ochtends Xbox spelen met de echte bazen zoals ik en.... vrijwel niemand anders, want niemand speelt voor 12 uur 's middags
Mwuah, die mag je hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze valt in het niet bij Donna uiteraard
Ja ik vind hem echt vet, zwaar verslavend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen, is het wat?
Wat een baas.quote:Man schildert eigen rijbewijsfoto
Een Zweedse kunstenaar heeft een schilderij van zichzelf als pasfoto op zijn rijbewijs staan. Niemand van de officiële autoriteiten heeft ooit opgemerkt dat de 'pasfoto' nep is.
Dit meldt de Zweedse krant Dagens Nyheter. De 29-jarige Fredrik Säker wilde testen hoe realistisch zijn zelfportretten waren en stuurde daarom geen echte foto, maar een foto van zijn schilderij in om zijn rijbewijs te verkrijgen. De man kreeg het document vervolgens gewoon toegestuurd.
Volgens een persvoorlichter van het Zweedse Transportbureau is het rijbewijs van de kunstenaar gewoon geldig en mag hij het document blijven gebruiken.
Klik hier om een foto van het schilderij te bekijken.
Hij is ook erg vetquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik vind hem echt vet, zwaar verslavend.
Cool, ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik vind hem echt vet, zwaar verslavend.
Haha typischquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:32 schreef PierreTT het volgende:
Iets kopen uit Amerika: 12 dollar. Verzendkosten: 34 dollar
Voor iets wat 12 dollar kost hoef je geen invoerrechten te betalen volgens mijquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha typischEn dat is nog zonder eventuele invoerrechten neem ik aan?
Geen idee, hoop het voor jequote:Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voor iets wat 12 dollar kost hoef je geen invoerrechten te betalen volgens mij
Na, ik ga niet 34 dollar invoerrechten betalen voor een Lil' Jon-maskerquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, hoop het voor je
Mijn Transformerkostuum mocht ik nog lekker 15 dollar extra invoerrechten voor betalenAfzetters
Waarom niet, ik moet mijn geld ergens aan uit gevenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:16 schreef Rossdale het volgende:
WtfWaarom zou je dat uberhaupt willen?
Tot 22 dollar niet, daarboven wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok, thanksquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tot 22 dollar niet, daarboven wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Volgens Leslie Benzies, producer van diverse Grand Theft Auto-games, wil ontwikkelaar Rockstar ooit alle steden uit de diverse delen van de serie aan elkaar koppelen zodat spelers per vliegtuig van de ene stad naar de andere kunnen reizen en hun favoriete plekken kunnen bezoeken.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
u damn right sonquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
nope, is veulst te koud om dan te vechtenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oorlog gaat in de winter toch ook gewoon door. Wat is dit?![]()
true, en bij een bedrag tussen de 22 en 150 ook niet, maar dan moet je weer omzetbelasting betalenquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Tja, dat was nog over van het feest, dus ik dacht, laat ik de fles maar leegdrinken..was toch gratisquote:![]()
![]()
Dronk ik altijd toen ik nog in de kroeg werkte, stiekem bij de cola in, zodat de baas het niet doorhad xDquote:![]()
Zijn dingen die wij meestal winnen bij radje draaien, maar nooit zelf bestellenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dronk ik altijd toen ik nog in de kroeg werkte, stiekem bij de cola in, zodat de baas het niet doorhad xD
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Je bent toch 16?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dronk ik altijd toen ik nog in de kroeg werkte, stiekem bij de cola in, zodat de baas het niet doorhad xDna regen, ben ik er.
Hier is dat echt zwerver drankquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Tja, dat was nog over van het feest, dus ik dacht, laat ik de fles maar leegdrinken..was toch gratis
Doe mij maar een baco of goedkope whico![]()
![]()
Die mix je dan ook niet met cola. Red label of JD vind ik zo niet te nassen maar met cola is het goed te drinken![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die mix je dan ook niet met cola. Red label of JD vind ik zo niet te nassen maar met cola is het goed te drinken
Had laatst in Duitsland een fles Western Gold Bourbon meegenomen in de supermarkt (koste ongeveer 10 euro). Prima los te drinken, maar was ook wel lekker met cola.
Aanradertje als je ooit in een Duitse supermarkt komt, flink 'bang for your buck' gehalte.![]()
hoorde net op het nieuws nog 18, maar natuurlijk even vervelend. Jammer wanneer de schutter ook dood is je nooit zult weten wat zo'n iemand zijn motieven waren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:04 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)sisschool-in-vs.html
27 doden op een lagere school.![]()
Hij wou een swarm halen xDquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
hoorde net op het nieuws nog 18, maar natuurlijk even vervelend. Jammer wanneer de schutter ook dood is je nooit zult weten wat zo'n iemand zijn motieven waren.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
hoorde net op het nieuws nog 18, maar natuurlijk even vervelend. Jammer wanneer de schutter ook dood is je nooit zult weten wat zo'n iemand zijn motieven waren.
Dat motief was natuurlijk overduidelijk.![]()
Dit kan ik beamenquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is waar.
Had laatst in Duitsland een fles Western Gold Bourbon meegenomen in de supermarkt (koste ongeveer 10 euro). Prima los te drinken, maar was ook wel lekker met cola.
Aanradertje als je ooit in een Duitse supermarkt komt, flink 'bang for your buck' gehalte.
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Waarschijnlijk toch niet over naar glasvezel, te weinig voordelen nog op het moment tegenover kabel en de aansluitkosten en aanschaf van decoders en al die shit is te duur.
Maarja, op de nieuwsservers na van ziggo heb ik ook niks te klagen eigenlijkSPOILER: speedtest showoffOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:22 schreef Pixell het volgende:
Waarschijnlijk toch niet over naar glasvezel, te weinig voordelen nog op het moment tegenover kabel en de aansluitkosten en aanschaf van decoders en al die shit is te duur.
Maarja, op de nieuwsservers na van ziggo heb ik ook niks te klagen eigenlijkDat is ook een beetje flauw, want sowieso nieuwsgroepen van je provider zijn al jaren bagger en is ook bekendSPOILER: speedtest showoffOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was voor mijn verbruik altijd wel tevreden met ziggo, maar laatste tijd komt er gewoon niks meer door. Maar heb nu maar even 6e neergelegd voor betaalserver voor een maandje, kan ik meteen alles inhalenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje flauw, want sowieso nieuwsgroepen van je provider zijn al jaren bagger en is ook bekend![]()
![]()
Heb echt veel flessen apfelkorn gekocht vroeger, en lekker gvdquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zal stiekem al op een reactie van jou te wachten
Ouwe garnalenpeller.En ook whiskey, onbekend merk en het drinkt gewoon heerlijk weg
![]()
Ze zijn daar sowieso wel best rap met "nieuwe" dingen, wat je dan weer jaren later pas in NL in de supermarkt ziet liggen"Ga gvd met je voeten van mijn bureaustoel af"quote:Op zaterdag 15 december 2012 04:15 schreef PierreTT het volgende:
Laatste potjes BO vandaagTranen over mijn wangen
quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ben NIET de Mark van Bommel van COD.
Jij mag slecht zijn, jij hebt niks meer te bewijzen
Ik heb er gewoon een foto van gemaaktquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
"Ga gvd met je voeten van mijn bureaustoel af"
quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij mag slecht zijn, jij hebt niks meer te bewijzen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:22 schreef Pixell het volgende:
Maarja, op de nieuwsservers na van ziggo heb ik ook niks te klagen eigenlijkAls je download belangrijk vind zou ik ook niet overstappen. Upload gebruik je normaal toch niet veel.SPOILER: speedtest showoffOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is over wifi bij 10 meter van me router vandaan. Zal ietsje sneller zijn als ik via kabel doe gok ik.
Maar nu staat er opeens KPN bij als ispjammer dat ze alles opkopen. En nu is opeens me upload ook geknepen!! die was tijdje terug rond de 100 nog.
Voor dit pakket met interactieve TV en gewone digitale kabel plus telefoon betaal ik 45 euro's. Tis niet goedkoop en niet duur en ben dr wel content mee.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Wie gaat vandaag de batta uit delen?xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
![]()
rara wie is dit? (zonder de link te gebruiken)
edit:en dan is de link dood
[ Bericht 19% gewijzigd door KneusTeun op 15-12-2012 21:36:04 ]'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
The dark knight op bed kijken.xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Yes chiefquote:xboxlive: dnova79
nieuwsgroepen bij je provider hebben sowieso nooit prioriteit, en gaat het ook nooit worden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je download belangrijk vind zou ik ook niet overstappen. Upload gebruik je normaal toch niet veel.
[ afbeelding ]
Dit is over wifi bij 10 meter van me router vandaan. Zal ietsje sneller zijn als ik via kabel doe gok ik.
Maar nu staat er opeens KPN bij als ispjammer dat ze alles opkopen. En nu is opeens me upload ook geknepen!! die was tijdje terug rond de 100 nog.
Voor dit pakket met interactieve TV en gewone digitale kabel plus telefoon betaal ik 45 euro's. Tis niet goedkoop en niet duur en ben dr wel content mee.
Upload kan bij Ziggo nog veel hoger, hebben ze ook al paar keer toegegeven, download ook maar dat doen ze in stapjes
45 euro is trouwens echt niet duur joh, wij zijn hier echt veel meer kwijt maar dat komt door TV, vanwege sport1 en EL.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Rob, ouwe trekbal. nou post nog genoegquote:Op zondag 16 december 2012 04:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nick ouwe rukkert. Ik zie je bijna niet meer posten., maar zal wel weer eens daar posten
!
Het was weer eens geweldig het voetbal he. Daarmee word je kampioen in de CL volgend seizoen.!quote:Op zondag 16 december 2012 04:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rob, ouwe trekbal. nou post nog genoeg, maar zal wel weer eens daar posten
!
![]()
![]()
Laat SoldMayor het maar niet horen, want die dacht dat we wel ff gingen winnen vandaagquote:Op zondag 16 december 2012 04:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het was weer eens geweldig het voetbal he. Daarmee word je kampioen in de CL volgend seizoen.!!
Nja, kan niet wachten tot Ola weer terug in het veld is
Jup en pieters ook.quote:Op zondag 16 december 2012 04:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat SoldMayor het maar niet horen, want die dacht dat we wel ff gingen winnen vandaag!
Nja, kan niet wachten tot Ola weer terug in het veld is![]()
Willems mag van mij best blijven staan, maar met Pieters heb je misschien wat meer "zekerheid"quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Als ie het oude niveau zeker weer kan oppakken dan gewoon Pieters. En zanka kreeg van mij als enige een voldoendequote:Op zondag 16 december 2012 04:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Willems mag van mij best blijven staan, maar met Pieters heb je misschien wat meer "zekerheid"![]()
![]()
Ja maar die hebben ze rustig gebrachtquote:Op zondag 16 december 2012 04:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ie het oude niveau zeker weer kan oppakken dan gewoon Pieters. En zanka kreeg van mij als enige een voldoende
ps : eigenlijk mag het van onze stamoudste hier helemaal niet over voetbal gaanTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Oh dan praten we wel ergens ander over voetbalquote:Op zondag 16 december 2012 04:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar die hebben ze rustig gebracht
ps : eigenlijk mag het van onze stamoudste hier helemaal niet over voetbal gaan![]()
![]()
![]()
HmmmTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Misschien wel handig voor mensen die nog arcade games en DLC willen kopen, dit worden als het goed is de actiesquote:18th: Modern Warfare 3
http://marketplace.xbox.com/en-US/Pr...dern-warfare-3
Modern Warfare® 3 [GoD]
Collection 1 DLC
Collection 2 DLC
Collection 3 DLC
Collection 4 DLC
19th: LEGO Games
http://marketplace.xbox.com/en-US/Pr...-19-lego-games
LEGO Batman [GoD]
LEGO Star Wars: The Complete Saga [GoD]
LEGO Star Wars III [GoD]
LEGO® Indiana Jones™ [GoD]
LEGO Pirates of the Caribbean [GoD]
LEGO® Indiana Jones™ 2 [GoD]
LEGO® Harry Potter™ [GoD]
20th: Platformer Games
http://marketplace.xbox.com/en-US/Pr...20-platformers
Fez
HELL YEAH! Wrath of the Dead Rabbit
Sonic Adventure™ 2
Rayman® Origins [ GoD]
Rayman 3 HD
Mark of the Ninja
Trine 2
21st: Rockstar Games
http://marketplace.xbox.com/en-US/Pr...12-21-rockstar
L.A. Noire [ GoD]
Red Dead Redemption [ GoD]
Max Payne 3 [ GoD]
Midnight Club: LA [ GoD]
22nd: TBA
23rd: Summer of Arcade 2012 Games
http://marketplace.xbox.com/en-US/Pr...mmer-of-arcade
Dust: An Elysian Tail™
Deadlight
Hybrid
24th: Trials HD and Trials Evolution
http://marketplace.xbox.com/en-US/Pr...3-12-24-trials
Trials HD
Trials HD - Big Thrills
Trials HD - Big Pack
Trials Evolution
Trials Evolution: Origin of Pain
25th: Kinect Family
http://marketplace.xbox.com/en-US/Pr...-kinect-family
Hydro Thunder
Rock of Ages
Mini Ninjas Adventures
Leedmees
Fruit Ninja Kinect
Fruit Ninja Kinect - 8-bit Cartridge
Fruit Ninja Kinect - Art Box
Fruit Ninja Kinect - Space Capsule
Fruit Ninja Kinect - Storm Season
26th: TBA
27th: Borderlands
http://marketplace.xbox.com/en-US/Pr...27-Borderlands
Borderlands [ GoD]
Borderlands 2 [ GoD]
Borderlands 2 Season Pass
28th: The Walking Dead
http://marketplace.xbox.com/en-US/Pr...8-walking-dead
The Walking Dead Episode 1
The Walking Dead Episode 2
The Walking Dead Episode 3
The Walking Dead Episode 4
The Walking Dead Episode 5
29th: Family Games
http://marketplace.xbox.com/en-US/Pr...9-family-games
Banjo Kazooie: Nuts & Bolts [ GoD]
Cars 2: The Video Game [ GoD]
Crash Of The Titans [ GoD]
Toy Story 3 [ GoD]
Crazy Taxi
The Splatters™
30th: Fighting Games
http://marketplace.xbox.com/en-US/Pr...fighting-games
Virtua Fighter 5 Final Showdown
Street Fighter III: Online Edition
Dungeon Fighter LIVE: Fall Of Hendon Myre
31st: Skyrim and Oblivion
http://marketplace.xbox.com/en-US/Pr...kyrim-oblivion
The Elder Scrolls V: Skyrim [ GoD]
The Elder Scrolls V: Skyrim: Dawnguard
The Elder Scrolls V: Skyrim: Hearthfire
The Elder Scrolls IV: Oblivion [ GoD]
The Elder Scrolls IV: Oblivion: Shivering Isles
The Elder Scrolls IV: Oblivion: Knights of the NineTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
ik denk dat als dat in Nederland zo was ik er ook niet meer wasquote:Denk dat leraren dan wat sneller geneigd zijn om je in een lijkzak naar de directeur te sturen
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Heel dat wapenbeleid in de VS slaat helemaal nergens op. Je kan daar de zwaarste rifles kopen bij Walmartquote:Op zondag 16 december 2012 09:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Inwoners US: 314,947,000[
Inwoners Israel:7,956,000
Dus...![]()
![]()
http://www.walmart.com/br(...)les&ss=false&ic=60_0
het is nou ook niet dat je automatische wapens daar kan kopen![]()
Prijs is nog niet bekend, en MS wil het nog niet bevestigen. Dus het is ff afwachten, hoop wel dat het klopt vanwege Skyrimquote:Op zondag 16 december 2012 11:32 schreef Rossdale het volgende:
Thanks Nick! Die walking dead aanbieding kan wel nice zijnTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
http://www.walmart.com/ip/United-Marketing-2279055/19507461quote:Op zondag 16 december 2012 14:07 schreef Bozz187 het volgende:
het is nou ook niet dat je automatische wapens daar kan kopen[/quote]quote:[quote]The gun fires at an amazingly high rate of 1200 shots a minute!
Federal Champion 9mm Full Metal Jacket Rounds 11.97 dollar
xboxlive: dnova79
Full auto mag toch helemaal niet? Maar je kan een AR ook zelf snel genoeg schietenquote:Op zondag 16 december 2012 14:07 schreef Bozz187 het volgende:
het is nou ook niet dat je automatische wapens daar kan kopen![]()
De slogan van de walmart
"Save money, live better"
quote:
De eerste gasten zijn er al, voor de stille tocht voor Johannes de bultrugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
quote:Op zondag 16 december 2012 14:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
http://www.walmart.com/ip/United-Marketing-2279055/19507461
[..]
Federal Champion 9mm Full Metal Jacket Rounds 11.97 dollar [ afbeelding ]
[/quote]
Is een airsoft gun, slimpie![]()
![]()
Is een airsoft gun, slimpiequote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
[/quote]
pff moet ik nog gaan uitleggen dat ik dat al wist,<---mooi spul werd ermee bedoeld
pff moet ik nog gaan uitleggen dat ik dat al wist,quote:<---mooi spul werd ermee bedoeld
[/quote]
$506.99____! Heb je toch bijna een trui van 800 euro voor
$506.99quote:Op zondag 16 december 2012 16:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
pff moet ik nog gaan uitleggen dat ik dat al wist,<---mooi spul werd ermee bedoeld
____! Heb je toch bijna een trui van 800 euro voor
[/quote]
of drie turtle beach headsets zonder echo als extra optie
pff moet ik nog gaan uitleggen dat ik dat al wist,quote:<---mooi spul werd ermee bedoeld
[/quote]
Ohja wist ik veel, denk jij bedoelt dikke guns alles en dan link je een airsoft
Maar wel mooi spul, btje kut kinderen uit de straat mee afschrikken..$506.99quote:Op zondag 16 december 2012 16:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
____! Heb je toch bijna een trui van 800 euro voor
[/quote]_________!
![]()
quoten gaat lekker
Is een airsoft gun, slimpiequote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
[/quote]
In Nederland net zo verboden als de echte versie
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Buiten Ajax is er niks beters.quote:Op zondag 16 december 2012 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou Ajax als enige titelkandidaat gewonnen dit weekend al was het niet veel soepsxboxlive: dnova79
maar wij hebben geen Driesquote:![]()
tikkie-takkie tochquote:Op zondag 16 december 2012 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV werd anders goed weg getiktxboxlive: dnova79
maar maar maar maar maar maar, DAT DEED HIJ NIETquote:Op zondag 16 december 2012 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar als Lens had gescoord hadden ze gewonnen hoor
Het is Soccerquote:Op zondag 16 december 2012 19:39 schreef KoningStoma het volgende:
De F is van Fussbal en Fag, wat een toeval.
De K is van Kut en KoningStoma wat een toeval.quote:Op zondag 16 december 2012 19:39 schreef KoningStoma het volgende:
De F is van Fussbal en Fag, wat een toeval.![]()
De L is van Lul en LitmanenAFCA.quote:Op zondag 16 december 2012 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De K is van Kut en KoningStoma wat een toeval.
kut en lul dat kan geen toeval zijn![]()
![]()
![]()
![]()
De T is van Tieten en Teun!!!! (en Twente)'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
En Truienquote:Op zondag 16 december 2012 20:41 schreef KneusTeun het volgende:
De T is van Tieten en Teun!!!! (en Twente)![]()
Miiiieeeeemiiieeeee hoiiiiiiiiii
Bwoah laatste weekje werken voor den vakantie
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Dit.quote:Op maandag 17 december 2012 08:39 schreef Rossdale het volgende:
Bwoah laatste weekje werken voor den vakantie
na regen, ben ik er.
Hij bezorgt ja shoarma op die scooter jongen!quote:Op maandag 17 december 2012 08:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceWat voor werk doe jij eigenlijk Brohit?
![]()
Nee joh, dat is slecht voor m'n streetcred.quote:
Ik bezorg dit;
na regen, ben ik er.
Big saucage pizza.quote:Op maandag 17 december 2012 09:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee joh, dat is slecht voor m'n streetcred.
Ik bezorg dit;
[ afbeelding ]![]()
Alweer?!quote:Op maandag 17 december 2012 08:39 schreef Rossdale het volgende:
Bwoah laatste weekje werken voor den vakantie![]()
Uitkering jaquote:
Van 3 tot 6 januari naar Kopenhagen met mijn vriendin![]()
Nice.quote:Op maandag 17 december 2012 11:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uitkering ja
Van 3 tot 6 januari naar Kopenhagen met mijn vriendin
na regen, ben ik er.
Nog 3 weken en dan zit de pret eropquote:Op maandag 17 december 2012 11:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uitkering ja
Van 3 tot 6 januari naar Kopenhagen met mijn vriendin![]()
![]()
![]()
Het zou ook eens tijd worden, ga maar eens als die gemiste weken inhalenquote:Op maandag 17 december 2012 11:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nog 3 weken en dan zit de pret erop
Die is gek:Dquote:Op maandag 17 december 2012 11:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het zou ook eens tijd worden, ga maar eens als die gemiste weken inhalen![]()
Lui verken dat je er bentquote:Maar wel prestige 10!
Zullen we ff poffen trouwens?
Pas iets later op de middag heb bezoek zometeenquote:Op maandag 17 december 2012 11:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lui verken dat je er bentMaar wel prestige 10!
Zullen we ff poffen trouwens?
![]()
![]()
Iemand komt je even wassen?quote:Op maandag 17 december 2012 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas iets later op de middag heb bezoek zometeenna regen, ben ik er.
Komt je ex langs?quote:Op maandag 17 december 2012 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas iets later op de middag heb bezoek zometeen
splitscreenenquote:Op maandag 17 december 2012 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee die heb ik laatst nog "gesproken" komt een maat langs uit Den Bosch![]()
Zit je al weken lang te Bassie'en ja? tsk tskquote:Op maandag 17 december 2012 11:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nog 3 weken en dan zit de pret eropDate met April?quote:
Denk eerder Augustus. Lekker warm.quote:Op maandag 17 december 2012 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zit je al weken lang te Bassie'en ja? tsk tsk
[..]
Date met April?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
Ik heb een operatie aan mijn knie gehad Rossdalequote:Op maandag 17 december 2012 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zit je al weken lang te Bassie'en ja? tsk tsk
[..]
Date met April?
April heb ik nooit meer gesproken gelukkig![]()
![]()
Weet ik dushi, was een grapkequote:Op maandag 17 december 2012 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb een operatie aan mijn knie gehad Rossdale
April heb ik nooit meer gesproken gelukkig
Niet fokken met invaliden ja. Jij zou moeten weten hoe het is om niet goed te kunnen lopen als bejaarde.quote:![]()
Dat is juist awesome! Legaal rondkarren met een rollator met spoiler, offroadbanden en vlammen op de zijkant.quote:Op maandag 17 december 2012 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet fokken met invaliden ja. Jij zou moeten weten hoe het is om niet goed te kunnen lopen als bejaarde.
Die swag jongen, die swagPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Shiiiit ik kan nog wat leren van deze swaggaboyquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is juist awesome! Legaal rondkarren met een rollator met spoiler, offroadbanden en vlammen op de zijkant.
Die swag jongen, die swag![]()
welk merk en type ketel heb je, geeft hij ook een storings code aan?quote:Op maandag 17 december 2012 17:45 schreef Pixell het volgende:
Volgens mij is de CV kapot, is iets mis met de water aanvoer, fucking 10 graden in huis manxboxlive: dnova79
En daarom woon jij in limburg, knuppel.quote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die blonde is veel lekkerder dan zij is.na regen, ben ik er.
AGPO. voor cv en warmewater aanvoer, heb dus ook nog niet kunnen douchen vandaag..quote:Op maandag 17 december 2012 17:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
welk merk en type ketel heb je, geeft hij ook een storings code aan?
E. 01 te lage waterdruk, maar hier zit het probleem, die moet ik dus bijna elke week en soms wel 2x per week aanvullen...dat lijkt mij niet de bedoeling![]()
![]()
Geen ass en tits plus een rot kop echt een toppertjequote:Op maandag 17 december 2012 17:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En daarom woon jij in limburg, knuppel.![]()
Dan wil ik niet weten hoe je ex eruit zag.quote:Op maandag 17 december 2012 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen ass en tits plus een rot kop echt een toppertjena regen, ben ik er.
Maar jij vind black ops ook leuks stef, zegt genoeg mi mang.na regen, ben ik er.
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWquote:Op maandag 17 december 2012 18:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Maar jij vind black ops ook leuks stef, zegt genoeg mi mang.
weet je wel wat hij daarmee bedoelt, stef![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: