abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120420698
Laten we niet vergeten dat Johannes enkel het gevecht overleefde omdat de tegenstander "nog slechter" was. Dit waren de woorden van Nick en Simon.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_120421700
Ik denk dat Johannes de Voice wel had gewonnen als hij tegen Sandra zou moeten strijden. Dit was alleen niet geval helaas. Maar hij heeft nu geen wurgcontract dus hij kan de wereld gaan veroveren. Let op mijn woorden: over een paar jaar is hij ook een ster in de VS :)
  maandag 17 december 2012 @ 16:45:22 #128
319877 BzP
Devildriver_
pi_120421919
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:40 schreef artelligence het volgende:
Let op mijn woorden: over een paar jaar is hij ook een ster in de VS :)
Oh ik let goed op jou woorden.

Let nu op de mijne: Sandra gaat het verder schoppen dan alle talenten die geboren zijn uit talentenjachten van NL bodem.
Dat heeft ze trouwens al gedaan haha
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  maandag 17 december 2012 @ 16:49:22 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120422079
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:40 schreef artelligence het volgende:
Let op mijn woorden: over een paar jaar is hij ook een ster in de VS :)
Ik let op je woorden en ik lach er erg hard om.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120422266
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik let op je woorden en ik lach er erg hard om.
Mooi zo! Iemand die er ook in geloofd!
pi_120422302
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:45 schreef BzP het volgende:

[..]

Let nu op de mijne: Sandra gaat het verder schoppen dan alle talenten die geboren zijn uit talentenjachten van NL bodem.
Nee, Marco Borsato heeft meer op z'n palmares
  maandag 17 december 2012 @ 16:55:48 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120422309
Gelooft. En niet bepaald.

Dertien in het dozijn jochies genoeg in de USA.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 17 december 2012 @ 16:58:03 #133
319877 BzP
Devildriver_
pi_120422390
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 16:55 schreef artelligence het volgende:

[..]

Nee, Marco Borsato heeft meer op z'n palmares
Sandra had iets gedaan wat nog geen een nederlandse artiest is gelukt.
May the Orse be with you
pi_120422416
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 16:55 schreef Copycat het volgende:
Gelooft. En niet bepaald.

Dertien in het dozijn jochies genoeg in de USA.
Maar geen Johannes! Echt hij heeft het in zich. Topper is het! Sowieso de beste kandidaat van tvoh tot dusver
pi_120422446
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:58 schreef BzP het volgende:

[..]

Sandra had iets gedaan wat nog geen een nederlandse artiest is gelukt.
Was in die tijd van Marco ook niet mogelijk met de Soundmixshow. Ander format.
  maandag 17 december 2012 @ 17:00:05 #136
319877 BzP
Devildriver_
pi_120422452
wat doe jij hier ? :')
May the Orse be with you
pi_120422501
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:00 schreef BzP het volgende:
wat doe jij hier ? :')
Hetzelfde als jij denk ik: lezen en posten. Daar zijn fora voor.
  maandag 17 december 2012 @ 17:03:21 #138
319877 BzP
Devildriver_
pi_120422568
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 17:01 schreef artelligence het volgende:

[..]

Hetzelfde als jij denk ik: lezen en posten. Daar zijn fora voor.
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 16:58 schreef artelligence het volgende:

[..]

Maar geen Johannes! Echt hij heeft het in zich. Topper is het! Sowieso de beste kandidaat van tvoh tot dusver
KLB is een betere afdeling voor jou, zit daar vol met jou soort :)
May the Orse be with you
pi_120422596
quote:

[..]

Verder dan Marco?
Vergeet die innemende Tessa niet, ook zij gaat het ver schoppen.
#NoDAPL
  maandag 17 december 2012 @ 17:09:29 #140
319877 BzP
Devildriver_
pi_120422792
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Verder dan Marco?
Vergeet die innemende Tessa niet, ook zij gaat het ver schoppen.
Ik vergat even dat Marco ook uit een talentenjacht kwam, maar ze heeft zeker de potentie om het veel verder te schoppen omdat je met de engelste taal (logisch) een veel breder publiek aanspreekt.
Wat voor onderscheidende achievements heeft Marco eigenlijk op zijn (en alleen zijn) naam?

Verder ben ik het eens met Tessa, hebik ook al gezegd.
Maar van Sandra ben ik gewoon overtuigd, ook overal waar ik kom hoor ik mensen zeggen dat Sandra had moeten winnen, Johannes is de clown en dat Leona een kloon is.
Zo gaat deze voice de geschiedenisboeken in.
May the Orse be with you
pi_120422938
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:09 schreef BzP het volgende:

[..]

Ik vergat even dat Marco ook uit een talentenjacht kwam, maar ze heeft zeker de potentie om het veel verder te schoppen omdat je met de engelste taal (logisch) een veel breder publiek aanspreekt.
Wat voor onderscheidende achievements heeft Marco eigenlijk op zijn (en alleen zijn) naam?

Maar van Sandra ben ik gewoon overtuigd, ook overal waar ik kom hoor ik mensen zeggen dat Sandra had moeten winnen, Johannes is de clown en dat Leona een kloon is.
Helemaal met je eens. Hier bij het COC zijn ze ook helemaal weg van Sandra. Ze stoot Adèle van de troon op dit moment. Maar haalt het nog niet bij Madonna en Lady Gaga, bij de die-hard COC-ers :)
pi_120422951
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:09 schreef BzP het volgende:

[..]

Binnen Nederand best wel veel maar het heeft enkel betrekking op het zingen. Hij componeert niet en hij bespeelt geen instrument.
Zijn kwaliteit was en is dezelfde die Tessa heeft, een lied geloofwaardig brengen zodat het je raakt.

quote:
Maar van Sandra ben ik gewoon overtuigd, ook overal waar ik kom hoor ik mensen zeggen dat Sandra had moeten winnen, Johannes een clown en dat Leona een kloon is.
Ik ben er net zo van overtuigd dat Tessa het gaat redden maar Sandra heeft inderdaad 1 grote troef, haar stemgeluid herken je meteen en veel mensen vinden het aangenaam. Dat zal ook in het buitenland gelden. Als er goede liedjes voor haar worden uitgezocht en ze krijgen het voor elkaar dat de buitenlandse radiozenders die liedjes spelen dan zou zij een internationale artiest kunnen worden.
#NoDAPL
  maandag 17 december 2012 @ 17:18:39 #143
319877 BzP
Devildriver_
pi_120423096
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zijn kwaliteit was en is dezelfde die Tessa heeft, een lied geloofwaardig brengen zodat het je raakt.

.
Dat heb ik dus ook bij Sandra, losgezien van de heerlijke jazzy klankkleur van haar stem en haar supercontrole van zweverige noten.
Ik had tranen in mn ogen na keep your head up.
Jullie kennen mij niet maar ik ben een persoon die dit jaar nog op Slayer/limp bizkit/ozzy en guns & roses concerten heb liggen springen.
Verder ga ik nog naar dubstep, house hakkefeestjes en noem maar op.
Ik luister helemaal niet naar rustige muziek, maar ik herken en respecteer goede muziek als ik het hoor. En toen Sandra me mee sleurde met die stem en haar uitgerekte noten wist ik gewoon dit is een artiest met een bijzonder talent.
May the Orse be with you
pi_120423310
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:18 schreef BzP het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook bij Sandra, losgezien van de heerlijke jazzy klankkleur van haar stem en haar supercontrole van zweverige noten.
Ik had tranen in mn ogen na keep your head up.
Jullie kennen mij niet maar ik ben een persoon die dit jaar nog op Slayer/limp bizkit/ozzy en guns & roses concerten heb liggen springen.
Verder ga ik nog naar dubstep, house hakkefeestjes en noem maar op.
Ik luister helemaal niet naar rustige muziek, en toen Sandra me mee sleurde met die stem en haar uitgerekte noten wist ik gewoon dit is een artiest met een bijzonder talent.
Ik ga ook naar (punk)hardcore gigs, luister naar (punk)hardcore, hiphop, indie/folk en chillstep. De rustige singer/songwriter muziek die ik luister is van Dallas Green (City and Colour) en Blaudzun. En ik trek die Sandra niet. Niet om haar stem overigens, maar om de manier waarop ze zingt. Het gaaaaaat aaaaallleeeemaaaaaal op zooooooon laaaaangeeereeeekteeee maaaaniiieeeerrr.
pi_120423357
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 14:51 schreef Pheno het volgende:
Ach, die gast heeft lol, is ook nuchter en gaat vooral schnabbelen op kermissen en andere zooi. Hij blij, wij blij, iedereen blij.

Sandra wordt me al maanden opgedrongen, ik wil niet eens weten hoe ze klaarkomt, volgens mij ook een langgerekte kreet van 30 minuten.
_O-
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 17 december 2012 @ 17:27:17 #146
319877 BzP
Devildriver_
pi_120423405
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 17:24 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik ga ook naar (punk)hardcore gigs, luister naar (punk)hardcore, hiphop, indie/folk en chillstep. De rustige singer/songwriter muziek die ik luister is van Dallas Green (City and Colour) en Blaudzun. En ik trek die Sandra niet. Niet om haar stem overigens, maar om de manier waarop ze zingt. Het gaaaaaat aaaaallleeeemaaaaaal op zooooooon laaaaangeeereeeekteeee maaaaniiieeeerrr.
das smaak he.
Ik vind indie pussie crap haha
Ik hou meer van stevige shit zoals hatebreed, parkway drive en august burns red.
Als we allemaal hetzelfde vet zouden vinden dan was het een saaie wereld he.
May the Orse be with you
pi_120423663
quote:

[..]

nou feest :') Een coveralbum uitbrengen. :') En ook nog in een rap tempo voordat ze weer vergeten wordt. Kassa! Volgend jaar begint The Voice weer en komt ze weer met een album. Puur om mee te liften op het succes van The Voice, zoals iedereen dat doet.

Sandra :O :Z :z

ja smaken verschillen.
  maandag 17 december 2012 @ 17:34:55 #148
319877 BzP
Devildriver_
pi_120423706
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:33 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nou feest :') Een coveralbum uitbrengen. :') En ook nog in een rap tempo voordat ze weer vergeten wordt. Kassa! Volgend jaar begint The Voice weer en komt ze weer met een album. Puur om mee te liften op het succes van The Voice, zoals iedereen dat doet.

Sandra :O :Z :z

[spoiler]ja smaken verschillen.
Wie gun je het dan wel?
May the Orse be with you
pi_120423818
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:27 schreef BzP het volgende:

[..]

das smaak he.
Ik vind indie pussie crap haha
Ik hou meer van stevige shit zoals hatebreed, parkway drive en august burns red.
Als we allemaal hetzelfde vet zouden vinden dan was het een saaie wereld he.
Indie-Folk als Blaudzun vind ik geniaal :p als we het toch over nationale artiesten hebben! Maar idd ABR en overige metalcore staat ook op m'n iPod. Uiteindelijk draait het om smaak ja. Vind Sandra's stemgeluid ook wel iets hebben, maar niet de manier waarop ze zingt. Eerst dacht ik: verrassend! Nummers daarna brokkelde alles ineen. Het ging van verrassend naar irritant, vervelend, zeurderig.

En even serieus: die Johannes had niet eens gekozen moeten worden bij zijn auditie. Maar dat heb ik ook al eerder gezegd.
pi_120423832
Ivar. Ik hou niet van zangeressen. En al helemaaaaaaaaaal niet dat gespuis wat met die talentenjachten meedoet. Die willen alleen mar hun stem laten horen. Schreeuwen er een eind op los zonder enige inleving in het nummer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')