abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2012 @ 09:18:51 #251
43556 miss_dynastie
pi_120541690
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 01:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ook nu ruk jij weer van alles uit het verband.
Als muzikant zou ik graag hebben dat TVoH een puur talentenprogramma zou worden. Bij de start hadden ze een flinke stap voorwaarts gezet vanuit het amteuristische Idols, op basis daarvan hoopte ik dat ze de volgende seizoenen nog wat stappen zouden zetten maar ze hebben het derde seizoen helaas een stap gezet in de verkeerde richting, richting het lage niveau van Idols. Meer puistenkopjes en minder talent dus in het volgende seizoen tenzij er goede veranderingen komen.
Verder vind ik het spijtig als de verantwoordelijken geen vaktrots zouden hebben en enkel voor het geld zou gaan, zo'n trekje bij mijn soortgenoten vind ik zorgwekkend, ik hoop op iets meer beschaving. Anderzijds, wat verwacht je van mensen die 's nachts op het openbare net hoeren reclame laten maken voor sexlijnen?
Vaktrots bij de verantwoordelijke ome Sjon? :D _O-
Die is vooral trots op goede kijk- en sms-cijfers...
pi_120541749
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 08:26 schreef Snoopyfrl het volgende:
Bram, het wil er blijkbaar nog steeds niet in bij je. Je wilt een pure talentenjacht waarbij alleen een 'deskundige' jury het voor het zeggen heeft, waarbij het echt om kwaliteit gaat.
Word wakker, als het publiek het dan niet leuk vindt en ze de kandidaten die doorgaan niet waarderen, ook al zingen ze nog zo geweldig, kelderen de kijkcijfers. En daar zit geen enkele omroep op te wachten.
Je ideale talentenjacht zit er daarom niet in. Het publiek kijkt nu eenmaal naar het complete plaatje en waardeert dat. Stem, uitstraling, alles.
Daar heb je gelijk in.

Maar bij The Voice I was dat probleem er nauwelijks, dus het kan :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2012 @ 09:27:05 #253
43556 miss_dynastie
pi_120541852
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.

Hoe bedoel je? :@
pi_120541918
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? :@
Nou ja, dat het niet om kwaliteit kan gaan, omdat de kijkers beslissen en John geld wil.
Seizoen I was een stuk serieuzer. De jury was meer kritisch, betere kandidaten :) Dus het kan, imo, wel :Y
Roel was dit seizoen ook ineens niet geloofwaardig meer.
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2012 @ 09:31:05 #255
43556 miss_dynastie
pi_120541937
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou ja, dat het niet om kwaliteit kan gaan, omdat de kijkers beslissen en John geld wil.
Seizoen I was een stuk serieuzer. De jury was meer kritisch, betere kandidaten :) Dus het kan, imo, wel :Y
Roel was dit seizoen ook ineens niet geloofwaardig meer.
Oh zo.
Ik dacht dat Roel voor velen zijn geloofwaardigheid al kwijt was met Paul als finalist...
pi_120542000
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh zo.
Ik dacht dat Roel voor velen zijn geloofwaardigheid al kwijt was met Paul als finalist...
Oh ja _O-
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2012 @ 09:39:43 #257
43556 miss_dynastie
pi_120542120
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh ja _O-
Hoewel ik Paul wel leuk vond.... Maar ik heb the voice ook nooit zo gezien als uniek concept, dus ik kijk er misschien anders naar :P
pi_120545052
ik kijk het ook meer als vermaak. En om mee te praten hier op Fok :P Zo nu en dan springt er iemand uit die mij aanspreekt. Maar dan is het altijd het totale plaatje. Echt niet alleen de zang. Uiteindelijk draait het toch om meer dan alleen de zang. In the end is ook TVOH gewoon net zoals Xfactor en Idols.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_120559387
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 08:26 schreef Snoopyfrl het volgende:
Bram, het wil er blijkbaar nog steeds niet in bij je. Je wilt een pure talentenjacht waarbij alleen een 'deskundige' jury het voor het zeggen heeft, waarbij het echt om kwaliteit gaat.
Word wakker, als het publiek het dan niet leuk vindt en ze de kandidaten die doorgaan niet waarderen, ook al zingen ze nog zo geweldig, kelderen de kijkcijfers. En daar zit geen enkele omroep op te wachten.
Je ideale talentenjacht zit er daarom niet in. Het publiek kijkt nu eenmaal naar het complete plaatje en waardeert dat. Stem, uitstraling, alles.
Als dat zo zou zijn dan zie ik een mooie missie voor de PO: een echte talentenjacht organiseren die qua presentatie net zo gelikt is maar puur op basis van talent selecteert. De PO hoeft zich er niets van aan te trekken of dat ze 3 000 000 of 1 000 000 kijkers heeft.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_120559435
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.

Dat heb ik nu ook al een paar keer proberen uit te leggen, de formule was veel beter dan dat die het afgelopen jaar was omdat met de orginele formule meer kwaliteit werd behouden doordat de coaches op 2 na alle kandidaten veilig konden stellen.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef Apotheose het volgende:
ik kijk het ook meer als vermaak. En om mee te praten hier op Fok :P Zo nu en dan springt er iemand uit die mij aanspreekt. Maar dan is het altijd het totale plaatje. Echt niet alleen de zang. Uiteindelijk draait het toch om meer dan alleen de zang. In the end is ook TVOH gewoon net zoals Xfactor en Idols.
Dat was het twee seizoenen geleden niet, dit seizoen gleed TVoH af naar dat bedenkelijke niveau. :r
#NoDAPL
pi_120567861
quote:
Johannes Rypma (TVOH) heeft eerste single af
Johannes Rypma is na het verliezen van de finale van The Voice of Holland niet van plan stil te zitten. De 20-jarige Fries heeft deze week zijn eerste single opgenomen, die binnenkort verschijnt.

"Het zal mij benieuwen wat Nederland ervan vindt", vertelt Johannes donderdag aan RTL Boulevard. Rypma wil het niet bij een single houden. "Ik heb wel plannen voor een compleet album. Het eerste nummer is goed gelukt."

Johannes legde het in de finale van The Voice of Holland af tegen Leona Philippo. Lang treuren deed de nuchtere Fries niet. Rypma is blij dat de storm rondom de RTL-talentenjacht een beetje is gaan liggen. "Ik vind het wel lekker, weer een beetje rust."
pi_120569549
Profiteer ervan zolang het kan, lang zal het niet duren voordat de hype is overgewaaid en mensen zijn uitgekeken op deze knul.
#NoDAPL
pi_120572289
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Profiteer ervan zolang het kan, lang zal het niet duren voordat de hype is overgewaaid en mensen zijn uitgekeken op deze knul.
geldt voor alle voice lui
pi_120572816
Niet voor Sandra en Tessa.
#NoDAPL
pi_120573964
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
ow ok. ):O
pi_120574594
Zijn eerste single komt straks uit ^O^
pi_120583096
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ze gaan het niet maken die 2. Dat ze kunnen zingen staat buiten kijf. Maar als je kijkt wat Nederland luistert... (Palingsound) dan redden ze het niet. Dance, neppe 'hiphop' (breezernegers) en NLtalig, dat is wat scoort, buiten de artiesten uit voornamelijk de VS. Ik denk overigens ook niet dat Johannes een ster gast worden. Maar in het boerententfeestcircuit zou hij het nog wel een of twee jaar uit kunnen zingen.
pi_120584668
Ik volg je. Misschien moeten Sandra en Tessa dan maar een buitenland als basis nemen, bijv. België. Eerst daar succes maken (beginnen met ervoor te zorgen dat je op Studio Brussel wordt gedraaid) en van daaruit internationaal. Ze kunnen beiden Engelstalig zingen dus dat moet mogelijk zijn.
#NoDAPL
pi_120587369
On topic maar weer... interview met Johannes, waar hij vertelt over tonguitstekende Trijn :o
Als je printweergave aanklikt, krijg je een handiger weergave.

http://lyt.sr/xgzp4

Ook grappig: Een zalencentrum maakte bekend dat Johannes bij hen optreden zou op de 30ste. Kaarten gedrukt, aanplakbiljetten opgehangen, enz. Blijkt het niet de 30ste te zijn, maar de 29ste... op de tickets staat nu een vette streep door de datum en ernaast een klein datumstempeltje met de juiste datum.
pi_120589087
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 09:08 schreef Snoopyfrl het volgende:
On topic maar weer... interview met Johannes, waar hij vertelt over tonguitstekende Trijn :o
Als je printweergave aanklikt, krijg je een handiger weergave.

http://lyt.sr/xgzp4

je woont in bolsward (of omgeving?) Zo ja, dichtbij! Bakkie doen? :+
pi_120592489
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 02:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik volg je. Misschien moeten Sandra en Tessa dan maar een buitenland als basis nemen, bijv. België. Eerst daar succes maken (beginnen met ervoor te zorgen dat je op Studio Brussel wordt gedraaid) en van daaruit internationaal. Ze kunnen beiden Engelstalig zingen dus dat moet mogelijk zijn.
Haha! Als Nederlanders naar een land als België gaan en via daar een carrière starten. Hoe verzin je het.
That's all folks!
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:07:18 #272
319877 BzP
Devildriver_
pi_120594347
Sandra redt het sowieso, als je dat niet kunt zien dan moet je maar een bril kopen en anders je bril poetsen
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_120594668
quote:
Haha! Als Nederlanders naar een land als België gaan en via daar een carrière starten. Hoe verzin je het.
België heeft de laatste tijd heel wat meer gepresteerd op muzikaal vlak als we al die DJ's buiten beschouwing laten. Ik schat de kans groter in om internationaal door te breken via België dan via Nederland. Waarom dan niet België als basis gebruiken als het in Nederland toch maar parels voor de zwijnen is?
#NoDAPL
pi_120594816
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:20 schreef Apotheose het volgende:

[..]

je woont in bolsward (of omgeving?) Zo ja, dichtbij! Bakkie doen? :+
yep, in de buurt van :Y kom maar langs voor een bakkie ;)
(kijktip: Johannes komt vanavond in Need op Freed op omrop Fryslân tv.)
pi_120594955
Zou Trijntje woord houden...?

Trijntje Oosterhuis ‏@Trijntje_O
Wie meemt deze prijs vanavond mee naar huis?Als het Leona is dan was ik zes weken Johannes z'n auto! #teamtrijntje#...

johannes rypma ‏@johannesrypma
@Trijntje_O hij staat klaar om gewassen te worden trijn haha

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')