HOEZO!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:30 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga Mario maar eens een paar keer een afgrond instorten ofzo
Omdat ik dat bij de level waar ik nu zit telkens per ongeluk (en telkens op exact dezelfde plekquote:
Ik vond je er anders goed uit zien toen we uit eten waren speesquote:Op donderdag 13 december 2012 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh Miss, ik doe dan of opeens heul gezond of ik ga vreten 'want ik ben toch al vet'
Dus
Mja ik kan me goed aanstellen hoor, beetje jammer dat ik het zelf niet ziequote:Op donderdag 13 december 2012 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond je er anders goed uit zien toen we uit eten waren spees
Of mensen die ja?!?!! Achter elke zin zetten, alsof ze boos zijn ;;quote:Op donderdag 13 december 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
hollanders die Engels spreken en achter elke zin Hè of Right? zetten
Plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 13 december 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
this is a very complex thing hè, you see there is a problem hè.
Jaquote:Op donderdag 13 december 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
hollanders die Engels spreken en achter elke zin Hè of Right? zetten
thats a very crooked english hè, right?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
ik snap het wel hoor, mijn moeder heeft ook geen engels gehad op school vroeger, die weet meeste woorden wel maar zinnen worden vaak wat raar opgebouwd ofzo
De keren dat ik jou heb gezien, vond ik je ook niet dik hoor! Maar als je dat idee inmiddels in je hoofd hebt zitten, is het er lastig uit te halen (merk ik bij mezelf meestal).quote:Op donderdag 13 december 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik kan me goed aanstellen hoor, beetje jammer dat ik het zelf niet zie
gelukkig hebben we een Franse eindbaas, die propt overal Eh en Yeh tussenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja
En die constant 'let's see how it looks like' zeggen
Hier loopt ook iemand rond die dat spreekt en dan ook echt al die woorden zo uit, dus als 'kroeket' en 'rait'. Ik vind het altijd wel lachwekkend klinkenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
thats a very crooked english hè, right?
dit, ik voelde mij echt super kut voordat ik ging fietsen, vond dat ik er niet uit zag en nog wat ander huilie gedoe.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De keren dat ik jou heb gezien, vond ik je ook niet dik hoor! Maar als je dat idee inmiddels in je hoofd hebt zitten, is het er lastig uit te halen (merk ik bij mezelf meestal).
Enige wat bij mij meestal echt helpt, is bewegen. Als ik meer beweeg, vind ik mezelf zo goed bezig dat ik dat niet wil verpesten door een hoop zooi te eten dus dat doe ik dan automatisch ook minder
sowieso is het goed voor je geest merk ikquote:Op donderdag 13 december 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit, ik voelde mij echt super kut voordat ik ging fietsen, vond dat ik er niet uit zag en nog wat ander huilie gedoe.
Toen ging ik fietsen was ik super blij, nu vorige week niet gefietst vanwege het slechte weer en deze week zit ik op cursus en heb nu alweer het idee dat ik dikker wordt en weet ik wat voor gejank
issues
Herkenbaarquote:Op donderdag 13 december 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit, ik voelde mij echt super kut voordat ik ging fietsen, vond dat ik er niet uit zag en nog wat ander huilie gedoe.
Toen ging ik fietsen was ik super blij, nu vorige week niet gefietst vanwege het slechte weer en deze week zit ik op cursus en heb nu alweer het idee dat ik dikker wordt en weet ik wat voor gejank
issues
Heel vaak gooien die Fransen dan een langgerekte 'uuuuuhhhhhh' in het midden van de zin. Elke zinquote:Op donderdag 13 december 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
de Fransman eindigt ook elke zin als een limburger, met een pitch omhoog alsof ie een vraag stelt en dan ook nog die Yeh er achter. Bij alles wat die man zegt word ik zenuwachtig omdat mijn instincten me zeggen dat ik moet antwoorden
Ja dat dusquote:Op donderdag 13 december 2012 16:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sowieso is het goed voor je geest merk ik
yep. Heerlijkquote:Op donderdag 13 december 2012 16:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heel vaak gooien die Fransen dan een langgerekte 'uuuuuhhhhhh' in het midden van de zin. Elke zin
Toch die holo broek?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt voor je bestelling bij H&M. We hebben je bestelling ontvangen en nemen contact met je op zodra je pakket klaar is voor verzending. Hieronder vind je de gegevens van je bestelling
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
NEE SQ DAT GA JE NOOIT DRAGEN EVER!
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JAWEL velen campingmeets houden olé
Jij zou serieus een broek kopen om er alleen maar naar te kijken?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
al kijk ik er alleen maar naar zoals met het gros van mijn make-up, nagellak en schoenen
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga cosmic twin spelen met priem!
Dat we 40 kilo, 7 cupmaten, 8 centimeter, wat krullen en oogkleur schelen doet er niet toe
Ja en ik ga straks schaatsen. Whyquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Moet ik er nou ook 1 kopen voor k3?
dat doen we hier toch allemaal met onze nagellak?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij zou serieus een broek kopen om er alleen maar naar te kijken?
Ik had een kort rokje (die van 4.95 van de h&m die omhoog kruipt op de fiets, een dunne panty en vans aan. WAAROM?!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja en ik ga straks schaatsen. Why![]()
Of ja, schaatsen: ik ga een poging doen om niet op mijn bek te lazeren
JOAHquote:Op donderdag 13 december 2012 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Moet ik er nou ook 1 kopen voor k3?
zo jammer dat ik ziek ben damnitquote:Op donderdag 13 december 2012 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja en ik ga straks schaatsen. Why![]()
Of ja, schaatsen: ik ga een poging doen om niet op mijn bek te lazeren
Ik zie hem heul nietquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga cosmic twin spelen met priem!
Dat we 40 kilo, 7 cupmaten, 8 centimeter, wat krullen en oogkleur schelen doet er niet toe
In de echte k3 zitten ook 2 belgen en een Nederlander.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
wat wel jammer is aan onze huidige K3 is dat Priem en Schaar qua figuur zo veel op elkaar lijken en ik er echt zo buiten val. Kunnen we er geen Bambi of Swarte of Mss bij doen? Voor het evenwicht?
ik ben geen belg nazibloemquote:Op donderdag 13 december 2012 16:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In de echte k3 zitten ook 2 belgen en een Nederlander.
Ik koop nagellak wel altijd met de bedoeling het te gaan dragenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doen we hier toch allemaal met onze nagellak?
Die dragen we 1 keer en dan stoppen we 'm in een helmer. Waarom is dat bij een broek erger?
En met gert batsen, of was dat die blonde?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
En ik moet mijn haar ook nog rood verven om k3 compleet te maken
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo jammer dat ik ziek ben damnit
Ik was gekomen met mijn Canon EOS500 jonge
dat was de blonde hollander uiteraard.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En met gert batsen, of was dat die blonde?
Nee, jij bent de Nederlanderquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was de blonde hollander uiteraard.
SCHAAR!
die blonde is heul geen hollander, dat was eerst een belgquote:Op donderdag 13 december 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SCHAAR!
jonge, ik ga 'm wel dragen, een keer!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik koop nagellak wel altijd met de bedoeling het te gaan dragen
Er zijn er alsnog wel een hoop untried dus een hoop is nog niet aan de beurt geweest maar ok
Ik zou zelf nooit een kledingstuk kopen om er alleen maar naar te kijken. Ik denk ook niet dat de wederhelft daar heel blij mee zou zijn
Die rooie ook volgens mijquote:Op donderdag 13 december 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En met gert batsen, of was dat die blonde?
En die andere batsen met Samson? Of meneer Spagetti?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SCHAAR!
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
ben ik de enige die holo broek ook gewoon naar werk zou aandoen dan?![]()
![]()
TEN EERSTE HET IS ALBERTOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En die andere batsen met Samson? Of meneer Spagetti?
Jeansmaat = je kledingmaat min 8quote:Op donderdag 13 december 2012 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, jij bent de Nederlander![]()
En in theorie zijn Priem en ik allebei allochtoon.
Want van wat ik heb begrepen ben je allochtoon als 1 van je ouders niet in dit land geboren is.![]()
En kutje, hoe weet ik dan welke maat ik heb?![]()
En waarom ben ik bereid om 20 euro uit te geven voor iets wat ik alleen op een campingmeet aan kan?
ik zou het best durvenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
dat lijkt me echt fantastisch!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:29 schreef Mss het volgende:
Ik hoorde dat ik in een holo broek moest?
Ja kut, daar is net de goede lengtemaat niet meer van beschikbaarquote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jeansmaat = je kledingmaat min 8
Omdat holo
Broccoliquote:Op donderdag 13 december 2012 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie een fantastisch idee voor groenters vanavond? Ik wil een keer iets anders maar ik kom neit verder dan 'boontjes' of 'sla'. En als ik niets aandraag voor 17.00 komt mama met een potje erwtjes met worteltjes thuis
Broccoli, spinazie, paprika's, peulen, bloemkool, spruitjesquote:Op donderdag 13 december 2012 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie een fantastisch idee voor groenters vanavond? Ik wil een keer iets anders maar ik kom neit verder dan 'boontjes' of 'sla'. En als ik niets aandraag voor 17.00 komt mama met een potje erwtjes met worteltjes thuis
Normaal heb je lengte 32?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja kut, daar is net de goede lengtemaat niet meer van beschikbaar
Of zou ik 30 ook wel kunnen hebben?
hoe lang ben je?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja kut, daar is net de goede lengtemaat niet meer van beschikbaar
Of zou ik 30 ook wel kunnen hebben?
spruitjes roerbakkenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Broccoli, spinazie, paprika's, peulen, bloemkool, spruitjes
quote:
Hu? Die 28/30 zie ik nog wel er bij staan?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Maar die maat 30 is niet op voorraad, dus die heb ik al laten vallen.
Zit nu tussen 27 en 29 te twijfelen. Ik denk dat ik nu meer richting 29 ga, maar er moeten ook nog wat kilo's af
uiteraard!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bleiblei heeft een tijdschakelaar op de kerstboom gebouwd?
Baasquote:Op donderdag 13 december 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard!
Doordeweeks van 17:00 tot 00:00
Weekend van 10:00 tot 04:00
Ja, maar als je hem in je mand gooit is hij pas leverbaar in januariquote:Op donderdag 13 december 2012 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hu? Die 28/30 zie ik nog wel er bij staan?
OF GROENTEquote:Op donderdag 13 december 2012 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou vanavond paëlla maken... maar als cif gaat trainen dan haal ik dat niet... En ik vrees dat het ijdele hoop is om te denken dat hij alvast zal beginnen met koken voor ik thuis ben
Dusssss dat wordt dan boterham met ei vanavond
Laptopturk?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
je laptop van de bank stoten is nooit handig
Oh ik zie het al ! Ermahgerd had ik dan de laatstequote:Op donderdag 13 december 2012 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hu? Die 28/30 zie ik nog wel er bij staan?
chips met bierquote:Op donderdag 13 december 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OF GROENTE
OF FRIET
OF CHIPS
nee, was mijn werklaptop, die zijn WEL sturdyquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, was mijn werklaptop, die zijn WEL sturdy
Ik heb het ding al eens bijna opgeblazen en het enie wat kapot is zijn mijn speakers
En ff appen met de vraag of hij alvast begint?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou vanavond paëlla maken... maar als cif gaat trainen dan haal ik dat niet... En ik vrees dat het ijdele hoop is om te denken dat hij alvast zal beginnen met koken voor ik thuis ben
Dusssss dat wordt dan boterham met ei vanavond
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd nee; ik heb gewoon niet gekeken of ie geleverd kon worden
Tot 11januari wachten voor ie geleverd wordt
Nah ik vind boterhammen ook heul niet ergquote:Op donderdag 13 december 2012 16:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En ff appen met de vraag of hij alvast begint?
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Richten we nu giro 666 op voor het help schaar aan een holobroek fonds?
laffert!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
En sorry K3, gezien mijn niet zo ruime bestedingsruimte ga ik toch geen broek kopen die ik echt alleen op meets aantrek, want ik trek hem dus echt niet op andere momenten aan
De waarheid van deze post.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doen we hier toch allemaal met onze nagellak?
Die dragen we 1 keer en dan stoppen we 'm in een helmer. Waarom is dat bij een broek erger?
Ik heb wel holo haarspeldjesquote:
Ja tochquote:
Nou vooruit danquote:Op donderdag 13 december 2012 16:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel holo haarspeldjes
Nee?
Hmm nee, ik zou een kwartiertje wachtenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is het geen tijd voor avocado's of wel?
Die holo jurk past binnen het budgetquote:Op donderdag 13 december 2012 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja toch
[..]
Nou vooruit dan
Misschien kan je secret santa nog wat doen? Nee?
Nee ik bedoel, ik maak gister verse guacamole, normaal is dat de dag erna nog goed, nu helemaal bruinquote:Op donderdag 13 december 2012 16:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm nee, ik zou een kwartiertje wachten
gewoon proeven, als het nog goed smaakt gewoon etenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, ik maak gister verse guacamole, normaal is dat de dag erna nog goed, nu helemaal bruin
Plus ik had een rotte avocado waardoor ik nog een x naar de winkel moest
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm nee, ik zou een kwartiertje wachten
Mijn eetlust is al weer weg door de bruine drapquote:Op donderdag 13 december 2012 16:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
gewoon proeven, als het nog goed smaakt gewoon eten
En anders krijg je aidsquote:Op donderdag 13 december 2012 16:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
gewoon proeven, als het nog goed smaakt gewoon eten
wat een kut pollquote:Hoe ver ben je momenteel af van Amersfoort (Utrecht, Netherlands)?
Hier ben ik nu
In een voorstad of een plaats in de buurt
In een straal van 100 km van Amersfoort
Ergens anders in Netherlands
In een ander land
de holo BH ook met nog iets extra'squote:Op donderdag 13 december 2012 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die holo jurk past binnen het budget![]()
Heel de secret santa straks een groot holo feestquote:Op donderdag 13 december 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de holo BH ook met nog iets extra's![]()
ZOMG DE MOGELIJKHEDENquote:Op donderdag 13 december 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de holo BH ook met nog iets extra's![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn eetlust is al weer weg door de bruine drap
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waar haal je die nu weer vandaan
Misschien kan ik wel een B cup want tetten zijn gegroeid maar ik heb geen zin om BH;s te gaan proberenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
space is de enigen met een A-cup
Livera/Honkemoller binnenlopen, op laten meten, dankjewel zeggen en weer naar buiten lopenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel een B cup want tetten zijn gegroeid maar ik heb geen zin om BH;s te gaan proberen
Ik ga mn tieten toch niet laten meten door vreemdenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Livera/Honkemoller binnenlopen, op laten meten, dankjewel zeggen en weer naar buiten lopen![]()
Kan je ook zelf doenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga mn tieten toch niet laten meten door vreemden![]()
Dat kan gewoon met je shirt aan hequote:Op donderdag 13 december 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga mn tieten toch niet laten meten door vreemden![]()
Wat denk jequote:Op donderdag 13 december 2012 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sinds wanneer staat dit er:
Spees is ban
Topic puberquote:Op donderdag 13 december 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben we geen andere leuke garpige feiten over mij?
Kan ie daarna gelijk een mooi setje uitzoeken voor jequote:Op donderdag 13 december 2012 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zal brum wel laten meten vanavond![]()
![]()
Hij heeft al een verjaardagscadeau voor me gehaald, en ik weet ook al wat einzquote:Op donderdag 13 december 2012 17:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kan ie daarna gelijk een mooi setje uitzoeken voor je
Een mooi setje dusquote:Op donderdag 13 december 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij heeft al een verjaardagscadeau voor me gehaald, en ik weet ook al wat einz
quote:With an experience of over 30 years in average, I would have expected that every male would be able to control his own dick.
Looking at the mess in the man's toilet on the long side of our floor, we seem to have some toddlers among us who still cannot aim.
That is rather sad by itself, but not cleaning the mess you have created is downright filthy and disrespectful to others.
It would be nice if the ones who seem to lack fine motor skills would take the effort to clean their own mess, like they do at home (I hope).
neinz, jamie in 15 minutenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Een mooi setje dus![]()
je kan nooit genoeg mooie setjes hebben
Met kudtmaten werkt dat niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Een mooi setje dus![]()
je kan nooit genoeg mooie setjes hebben
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mail van de baas gericht aan 'de heren binnen de vakgroep'
[..]
overal ligt haarquote:Op donderdag 13 december 2012 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar Spees, waarom staat er bij jou 'net een hond'?
dan kan er nog makkelijk een setje bijquote:Op donderdag 13 december 2012 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neinz, jamie in 15 minuten
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij heeft al een verjaardagscadeau voor me gehaald, en ik weet ook al wat einz
Ew.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
zie bovenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu moet ik nog bedenken wat ik aan mn zus vraag, want normaal vraag ik aan haar dus kookboeken
da's maar klein hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neinz, dan moet er iets in mn kont
Dadfuq je proeft toch geen verschil tussen een beefburger en een hamburgerquote:Op donderdag 13 december 2012 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
We eten gebakken aardappels met een beefburger en geroerbakte spruitjes met wokgroente. Mn broer komt ook en die krijgt een normale hamburger en erwtjes met worteltjes![]()
Man van 31 die niks lust
JAWEL JOH WANT DIT IS DIE BEEFBURGER MET TOMAAT!!! STEL JE VOOR DAT JE DAT MOEST ETEN!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dadfuq je proeft toch geen verschil tussen een beefburger en een hamburger
Ohmyquote:Op donderdag 13 december 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JAWEL JOH WANT DIT IS DIE BEEFBURGER MET TOMAAT!!! STEL JE VOOR DAT JE DAT MOEST ETEN!!!
Volgens mij is het eerder bescherming voor mensen die niet door hebben dat ze dik zijn en denken dat zo'n broek wel mooi staatquote:Op donderdag 13 december 2012 17:16 schreef Mss het volgende:
Ik vind het discriminatie van de vetkleppen dat glimmende strakke broeken niet in onze maat te krijgen zijn.
Ja maar strak glimmend dit dat alles!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder bescherming voor mensen die niet door hebben dat ze dik zijn en denken dat zo'n broek wel mooi staat
ik ook. Misschien als we glimmende wijde broeken kopen?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:16 schreef Mss het volgende:
Ik vind het discriminatie van de vetkleppen dat glimmende strakke broeken niet in onze maat te krijgen zijn.
die ene?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb echt zo'n tof jurkje gezien bij zalando alleen heb ik eigenlijk niet echt het geld ervoor
Ja maar strak jongeuhquote:Op donderdag 13 december 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook. Misschien als we glimmende wijde broeken kopen?
JA EN NU IS MIJN MAAT ER NIET MEER FUUUUUUUUUquote:
dude, je had er geen geld voor! Karma!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
JA EN NU IS MIJN MAAT ER NIET MEER FUUUUUUUUU
Dat welquote:Op donderdag 13 december 2012 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zitten dan toch strak bij dikkerds!!!
Nierkenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo hard hoesten dat je maaginhoud mee komt
Ik nierk gewoon over je heen want je hebt geen wasbak op je plee.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit al te kakken dus de wc is bezet
Mijn broer lust ook niks. Maar die was gehandicapt dus had het al zwaar, dus die gingen ze dan niet nog dwingen om allemaal dingen te eten die hij niet wou *kusjekroel*quote:Op donderdag 13 december 2012 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap niet dat mama vroeger allemaal dingen apart ging maken, want wat mn broer en zus niet vreten slaat echt nergens op. Dat je iets niet lust ok, maar groenten en paprika enzoecht
wel een maandverbandemmertjequote:Op donderdag 13 december 2012 17:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik nierk gewoon over je heen want je hebt geen wasbak op je plee.
Vol?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel een maandverbandemmertje
en jij maakt je daar nu druk om omdat....?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die 'kleine spruitjes' kopen omdat dat lekkerder is.
Wtf ik snijd ze toch door midden omdat ik ze ga roerbakken, net alsof je t verschil proeft tussen grote en kleine. En het is een teringwerk om die kleine kutdingen schoon te maken, echten ze zijn duurder
Omdat Speesquote:Op donderdag 13 december 2012 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en jij maakt je daar nu druk om omdat....?
het kan.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en jij maakt je daar nu druk om omdat....?
wat een stoere jongen.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het kan.
Maar goed, ik word er ook chaggo van als mijn broer komt eten want als je groente eet ben je raar en gaat ie je stom aankijken, en als je sla eet krijg je keer op keer opmerkingen als 'JE BENT TOCH GEEN KONIJN HAHAHAHHAAH'
daarom, en de geur van oude volgebonkte maandverbanden zet de nierkdrang vast nog extra aanquote:
Toos vriendloos!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
mijn telefoon maakte een whatsapp geluidje maar ik had geen whatsappje ermahgerd
als jouw broer zich op zijn 31e nog zo gedraagt, hoeveel hoop is er dan voor jouquote:Op donderdag 13 december 2012 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Javind je het gek dat ik dan chaggo word?
IK hoop dat ik wel wat minder erg ben, ook nu alquote:Op donderdag 13 december 2012 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als jouw broer zich op zijn 31e nog zo gedraagt, hoeveel hoop is er dan voor jou
Deze quote ik even!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik geef toe ik mag wel minder zeiken en klagen
vintage = tweedehands?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
Zeggen dat iets niet vintage is omdat het tweedehands is whut
Uuuuuuh....quote:Op donderdag 13 december 2012 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
Zeggen dat iets niet vintage is omdat het tweedehands is whut
dan heb je toch geen internet dus dan horen we dat nietquote:Op donderdag 13 december 2012 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nu 5x gevraagd of we zonder internet komen te zitten en dat is niet het geval. Bij deze wil ik jullie alvast waarschuwen dat ik over 3-5 weken mogelijk toch zonder internet kom te zitten en dan ga ik zeiken
MOBIEL INTERNET, ZEH HORRORquote:Op donderdag 13 december 2012 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb je toch geen internet dus dan horen we dat niet
Dan zoek ik mijn internet elders, bij brum ofzoquote:Op donderdag 13 december 2012 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb je toch geen internet dus dan horen we dat niet
nee op fokquote:Op donderdag 13 december 2012 18:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAS HET DIE MENEER MET DE HASHTAGS?!!?!?!!?
Zulks een realisme.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
12 delige Mac kwastenset voor 12 dollar op eBay en je afvragen of het echt is
Dat is vast écht!quote:Op donderdag 13 december 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
12 delige Mac kwastenset voor 12 dollar op eBay en je afvragen of het echt is
h&m tog.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik lees iets over een holo broek. WAAR??
ik heb m in het echt gezien, hij is zilver groen roze multichromequote:Op donderdag 13 december 2012 19:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vond de link net.Maar ik wil eerst even op pics zien of hij wel echt holo is.
Owjah ik ging zoeken naar lange wijde zwarte sweater dit dat allesquote:Op donderdag 13 december 2012 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb m in het echt gezien, hij is zilver groen roze multichrome
Ah zie, dus heel niet holo!quote:Op donderdag 13 december 2012 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb m in het echt gezien, hij is zilver groen roze multichrome
nee, niet zo van SHINE!quote:Op donderdag 13 december 2012 19:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ah zie, dus heel niet holo!
Als ik hem in de winkel zie pas ik hem wel even.
Hoe laat is ie terug?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
Argh wil voortdurend mijn telefoon er bij pakkengrrmfpl.
Vannacht... als ik al in bed ligquote:
Noooooquote:Op donderdag 13 december 2012 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vannacht... als ik al in bed lig
H&M?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
Welke goeikope webshop is aan te raden voor zo'n oversized vest/trui iets voor op mijn holo broek?
Wehkamp kan ik niks vinden. Zalando is me te duur
Nee daar kon ik deze middag al niks vinden toen ik de holo broek had besteldquote:
newlook, asos, bonprixquote:Op donderdag 13 december 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
Welke goeikope webshop is aan te raden voor zo'n oversized vest/trui iets voor op mijn holo broek?
Wehkamp kan ik niks vinden. Zalando is me te duur
Ik was eik op jou aan het wachtenquote:
http://www.hm.com/nl/prod(...)35-J#article=93435-Equote:Op donderdag 13 december 2012 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee daar kon ik deze middag al niks vinden toen ik de holo broek had besteld
die is toch niet zwart!quote:Op donderdag 13 december 2012 19:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.hm.com/nl/prod(...)35-J#article=93435-E
Deze vind je niks?
goeden clownsact!quote:Op donderdag 13 december 2012 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Holo broek met gestreepte trui, goede combo bambi
Nee hij moet effen zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 19:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.hm.com/nl/prod(...)35-J#article=93435-E
Deze vind je niks?
Ausverkauftquote:Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
De zwarte versie ervan bedoel ik natuurlijk.![]()
Maar daar was geen aanfoto van, dus voor hoe dat dng valt heb ik deze link gebruikt.
volgens mij ook!quote:Op donderdag 13 december 2012 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die is al dagen uitverkocht want ik wilde m ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |