HOEZO!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:30 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga Mario maar eens een paar keer een afgrond instorten ofzo
Omdat ik dat bij de level waar ik nu zit telkens per ongeluk (en telkens op exact dezelfde plekquote:
Ik vond je er anders goed uit zien toen we uit eten waren speesquote:Op donderdag 13 december 2012 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh Miss, ik doe dan of opeens heul gezond of ik ga vreten 'want ik ben toch al vet'
Dus
Mja ik kan me goed aanstellen hoor, beetje jammer dat ik het zelf niet ziequote:Op donderdag 13 december 2012 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond je er anders goed uit zien toen we uit eten waren spees
Of mensen die ja?!?!! Achter elke zin zetten, alsof ze boos zijn ;;quote:Op donderdag 13 december 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
hollanders die Engels spreken en achter elke zin Hè of Right? zetten
Plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 13 december 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
this is a very complex thing hè, you see there is a problem hè.
Jaquote:Op donderdag 13 december 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
hollanders die Engels spreken en achter elke zin Hè of Right? zetten
thats a very crooked english hè, right?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
ik snap het wel hoor, mijn moeder heeft ook geen engels gehad op school vroeger, die weet meeste woorden wel maar zinnen worden vaak wat raar opgebouwd ofzo
De keren dat ik jou heb gezien, vond ik je ook niet dik hoor! Maar als je dat idee inmiddels in je hoofd hebt zitten, is het er lastig uit te halen (merk ik bij mezelf meestal).quote:Op donderdag 13 december 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik kan me goed aanstellen hoor, beetje jammer dat ik het zelf niet zie
gelukkig hebben we een Franse eindbaas, die propt overal Eh en Yeh tussenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja
En die constant 'let's see how it looks like' zeggen
Hier loopt ook iemand rond die dat spreekt en dan ook echt al die woorden zo uit, dus als 'kroeket' en 'rait'. Ik vind het altijd wel lachwekkend klinkenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
thats a very crooked english hè, right?
dit, ik voelde mij echt super kut voordat ik ging fietsen, vond dat ik er niet uit zag en nog wat ander huilie gedoe.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De keren dat ik jou heb gezien, vond ik je ook niet dik hoor! Maar als je dat idee inmiddels in je hoofd hebt zitten, is het er lastig uit te halen (merk ik bij mezelf meestal).
Enige wat bij mij meestal echt helpt, is bewegen. Als ik meer beweeg, vind ik mezelf zo goed bezig dat ik dat niet wil verpesten door een hoop zooi te eten dus dat doe ik dan automatisch ook minder
sowieso is het goed voor je geest merk ikquote:Op donderdag 13 december 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit, ik voelde mij echt super kut voordat ik ging fietsen, vond dat ik er niet uit zag en nog wat ander huilie gedoe.
Toen ging ik fietsen was ik super blij, nu vorige week niet gefietst vanwege het slechte weer en deze week zit ik op cursus en heb nu alweer het idee dat ik dikker wordt en weet ik wat voor gejank
issues
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |