Dat was een fucking antwoord van een medeuser op een fb-vraag van Iwanius.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
I know, kan je 't ff serieus houden? Gooi in de SC die filmpjes, met alle liefde.
En voornamen noemen...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ik laag, smerig en walgelijk ben melden we nu gewoon maar in de FB omdat het in de SC niet meer mag. Zolang we maar geen clipjes posten.
On topic clipjes nog wel. Maar ach. Het zal allemaal wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ik laag, smerig en walgelijk ben melden we nu gewoon maar in de FB omdat het in de SC niet meer mag. Zolang we maar geen clipjes posten.
Ik heb de suggestie van een permanente oppas nimmer gedaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja zou kunnen.
En 't zou kunnen dat ik er te weinig ben, een slecht beeld vorm en dus de verkeerde maatregelen neem. Zou allemaal kunnen. Is dat dan een vrijbrief om er zo'n teringzooi van te maken? Moet er echt een oppas zijn, permanent, want als er niemand geweest was zou 't leed helemaal niet te overzien zijn?
Mijn "angst"verhaal was gerelateerd aan jouw optreden in een SC, niet aan het dichttieffen van het Opa-topic, daar heb je mij niet over gehoord, sterker nog ik heb gezegd van mijn part laat je het voorgoed dicht....quote:Maatregelen genomen uit angst? Deze reeks is al een keer dichtgetieft met de mededeling als 't niet minder zou worden dat ie definitief dicht zou gaan. We zijn er voor de goedwillende user, je voorstel is een vorm van permanente bewaking?
Mag jij zeggen, ik hou het graag bij de feiten.quote:
Dus datquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:17 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mag jij zeggen, ik hou het graag bij de feiten.
Dit heeft dus niks met fok van doen, maar hoort elders!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Dat stukje wat ik post over uitschakelen is niet voor mevr Heks bedoeld
Met uitschakelen bedoelde ik ook niet als doodsverwensing
Het is zo makkelijk om op alle topics iemand tegen de haren in te strijken en als je niet kan winnnen dingen te gaan verzinnen.
Ook steeds terug vallen op mijn kleinzoon en vriend, laat die er buiten ik zit niet op de stream.
Op andere chats stoer en fier doen hoe angela wel niet aangepakt wordt.
Ze willlen me hoe dan ook hier wegkrijgen en schromen nergens voor terug
Ik heb die sneren toch echt hier gelezen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:22 schreef Poezewoes het volgende:
Dit heeft dus niks met fok van doen, maar hoort elders!
Ook over en weer of heb je selectief gelezen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb die sneren toch echt hier gelezen.
Over en weer. Lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:25 schreef Poezewoes het volgende:
Ook over en weer of heb je selectief gelezen?
Ik ken jullie hystory niet helemaal, maar zie gehakketak!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het tegen Margootje.
Ze doet niet meer onder als heks, lees maar terug.
Waarom reageer je dan als je niet weet waar het over gaat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik ken jullie hystory niet helemaal, maar zie gehakketak!
Ik reageer omdat dit een forum is, en merk dat de groepjes zich aan het hervormen zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan als je niet weet waar het over gaat?
Het geeft mij (gek genoeg) een bepaalde vorm van bevestiging en voldoeningquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef danaqui het volgende:
Zo jammer dat er posts weggehaalt worden.
Je weet donders goed hoe of wat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik reageer omdat dit een forum is, en merk dat de groepjes zich aan het hervormen zijn.
Niet helemaal zei ik!
Ik denk dat ze verhaal van een kant kent Danique...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |