Dat lijkt me ook raadzaam. Ik denk dat het ondenkbaar is dat er geen reactie komt als alles en iedereen nog even in een een paar laatste posts door de stront getrokken mag worden en daarna 'de tijd van waarschuwen voorbij is'.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:11 schreef Copycat het volgende:
Soms is het best slim om achteraf nog even kritisch naar bepaalde posts te kijken. On escalatie later te voorkomen. Zeker als hardleersheid bewezen is.
Jah, interessant, ik had een discussie met Pietje over het functioneren van de moderatie, dus blijf van m'n "angel" afquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:45 schreef Margo37 het volgende:
Er zijn er ook een aantal die de "angel" graag in stand houden zonder de ins en outs te kennen en mensen graag over één kam scheren (in hokjes duwen) daar is ook al eens wat over gezegd, wat Heks al zegt, mensen die wel met de "kliek" meeheulen worden getolereerd en/of worden geaccepteerd omdat ze nu éénmaal een "fokker" zijn, ons kent ons.
Boeit mij dat waar jij denkt een discussie mee te hebben, dit is FB.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, interessant, ik had een discussie met Pietje over het functioneren van de moderatie, dus blijf van m'n "angel" af
Verstandig. Dank je wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Prima, laatste 2 RLS SC's zijn weg. Net een nieuwe aangemaakt.
Je slaat door m'n jongen en met wat er in die SC nog gezegd mag worden, schat ik dat die rond de zomervakantie wel vol isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Prima, laatste 2 RLS SC's zijn weg. Net een nieuwe aangemaakt.
Zoals Margo zelf dusquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:45 schreef Margo37 het volgende:
Er zijn er ook een aantal die de "angel" graag in stand houden zonder de ins en outs te kennen en mensen graag over één kam scheren (in hokjes duwen) daar is ook al eens wat over gezegd, wat Heks al zegt, mensen die wel met de "kliek" meeheulen worden getolereerd en/of worden geaccepteerd omdat ze nu éénmaal een "fokker" zijn, ons kent ons.
Is het weer begonnen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:41 schreef Iwanius het volgende:
Op de BBC is van start gegaan Celebrity Apprentice USA met Donald Trump.
Hoort deze hier (RLS) of in een ander subfora?
Ja zou kunnen.quote:
Als er streams van zijn hoort 't hier, als 't alleen op tv is in TV.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:41 schreef Iwanius het volgende:
Op de BBC is van start gegaan Celebrity Apprentice USA met Donald Trump.
Hoort deze hier (RLS) of in een ander subfora?
I know, kan je 't ff serieus houden? Gooi in de SC die filmpjes, met alle liefde.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Dat stukje wat ik post over uitschakelen is niet voor mevr Heks bedoeld
Met uitschakelen bedoelde ik ook niet als doodsverwensing
Het is zo makkelijk om op alle topics iemand tegen de haren in te strijken en als je niet kan winnnen dingen te gaan verzinnen.
Ook steeds terug vallen op mijn kleinzoon en vriend, laat die er buiten ik zit niet op de stream.
Op andere chats stoer en fier doen hoe angela wel niet aangepakt wordt.
Ze willlen me hoe dan ook hier wegkrijgen en schromen nergens voor terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |