En voornamen noemen...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ik laag, smerig en walgelijk ben melden we nu gewoon maar in de FB omdat het in de SC niet meer mag. Zolang we maar geen clipjes posten.
On topic clipjes nog wel. Maar ach. Het zal allemaal wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ik laag, smerig en walgelijk ben melden we nu gewoon maar in de FB omdat het in de SC niet meer mag. Zolang we maar geen clipjes posten.
Ik heb de suggestie van een permanente oppas nimmer gedaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja zou kunnen.
En 't zou kunnen dat ik er te weinig ben, een slecht beeld vorm en dus de verkeerde maatregelen neem. Zou allemaal kunnen. Is dat dan een vrijbrief om er zo'n teringzooi van te maken? Moet er echt een oppas zijn, permanent, want als er niemand geweest was zou 't leed helemaal niet te overzien zijn?
Mijn "angst"verhaal was gerelateerd aan jouw optreden in een SC, niet aan het dichttieffen van het Opa-topic, daar heb je mij niet over gehoord, sterker nog ik heb gezegd van mijn part laat je het voorgoed dicht....quote:Maatregelen genomen uit angst? Deze reeks is al een keer dichtgetieft met de mededeling als 't niet minder zou worden dat ie definitief dicht zou gaan. We zijn er voor de goedwillende user, je voorstel is een vorm van permanente bewaking?
Mag jij zeggen, ik hou het graag bij de feiten.quote:
Dus datquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:17 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mag jij zeggen, ik hou het graag bij de feiten.
Dit heeft dus niks met fok van doen, maar hoort elders!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Dat stukje wat ik post over uitschakelen is niet voor mevr Heks bedoeld
Met uitschakelen bedoelde ik ook niet als doodsverwensing
Het is zo makkelijk om op alle topics iemand tegen de haren in te strijken en als je niet kan winnnen dingen te gaan verzinnen.
Ook steeds terug vallen op mijn kleinzoon en vriend, laat die er buiten ik zit niet op de stream.
Op andere chats stoer en fier doen hoe angela wel niet aangepakt wordt.
Ze willlen me hoe dan ook hier wegkrijgen en schromen nergens voor terug
Ik heb die sneren toch echt hier gelezen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:22 schreef Poezewoes het volgende:
Dit heeft dus niks met fok van doen, maar hoort elders!
Ook over en weer of heb je selectief gelezen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb die sneren toch echt hier gelezen.
Over en weer. Lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:25 schreef Poezewoes het volgende:
Ook over en weer of heb je selectief gelezen?
Ik ken jullie hystory niet helemaal, maar zie gehakketak!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het tegen Margootje.
Ze doet niet meer onder als heks, lees maar terug.
Waarom reageer je dan als je niet weet waar het over gaat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik ken jullie hystory niet helemaal, maar zie gehakketak!
Ik reageer omdat dit een forum is, en merk dat de groepjes zich aan het hervormen zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan als je niet weet waar het over gaat?
Het geeft mij (gek genoeg) een bepaalde vorm van bevestiging en voldoeningquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef danaqui het volgende:
Zo jammer dat er posts weggehaalt worden.
Je weet donders goed hoe of wat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik reageer omdat dit een forum is, en merk dat de groepjes zich aan het hervormen zijn.
Niet helemaal zei ik!
Ik denk dat ze verhaal van een kant kent Danique...quote:
Blijf je bezig?quote:
ik zie m ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef Copycat het volgende:
Ik zie een paniekPiet die de boot heeft gemist.
En ik snap er nu helemaal niets meer van.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef Copycat het volgende:
Ik zie een paniekPiet die de boot heeft gemist.
Ik ben niet boos hoor, geef alleen mijn mening hoe ik erover denk, weet je niet waar het over gaat hou dan je reactie voor je. en nu ga ik mijn eten makenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Blijf je bezig?
Kan ik er wat aan doen dat jij boos bent!
Is dat zo belangrijk of ik iets weet? Nee toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor, geef alleen mijn mening hoe ik erover denk, weet je niet waar het over gaat hou dan je reactie voor je. en nu ga ik mijn eten maken
Pietje flikker die ruziezoekers er dan gewoon af!! Nu zijn wij de dupe van een stelletje mentaal uitgedaagden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Erg grappig allemaal.
Ik probeer toch echt de boel te redden, als 't niemand boeit. Mij dan ook niet meer.
Kick ze er gewoon afquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Erg grappig allemaal.
Ik probeer toch echt de boel te redden, als 't niemand boeit. Mij dan ook niet meer.
Bedankt Coos, nu ben ik de lulquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Pietje flikker die ruziezoekers er dan gewoon af!! Nu zijn wij de dupe van een stelletje mentaal uitgedaagden.
Die rechten heeft een mod niet. Maar het zou best slim zijn om het even achter neer te leggen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:44 schreef pullup het volgende:
Kick ze er gewoon afZo moeilijk is dat niet
Geloof ik niks van! Ik doel meer op die mensen die als strontvliegen op een hoop afkwamen en daar hoor jij niet bij.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:44 schreef beequeen het volgende:
Eik is het niet te geloven dat de grootste stokers hier ook nog eens de grootste mond hebben. Ik ben met stomheid geslagen.
Coosquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Geloof ik niks van! Ik doel meer op die mensen die als strontvliegen op een hoop afkwamen en daar hoor jij niet bij.
Waarom zeg je nu niks? Ook met stomheid geslagen?quote:
Ja wie het schreef jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zeg je nu niks? Ook met stomheid geslagen?
Jij hebt connecties, jij bent de oogappel van Opa, ik weet zeker dat ie een goed woordje voor je doet bij de directie ......quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben laag, smerig en walgelijk. Ik neem alvast afscheid
Ik ook niet, maar ik zou dat eik wel heul graag willen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:49 schreef Copycat het volgende:
Dieis imo de passief-agressiefste smiley.
Ik zeg niks, hoor!
Ik bedoel dat die smiley zo op me overkomt. Zo van 'ik zeg niks, maar ondertussen'.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:52 schreef beequeen het volgende:
Ik ook niet, maar ik zou dat eik wel heul graag willen.
Never mind, water under the bridge.
Klopt, dat weet ze zelf ook wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef Copycat het volgende:
Ik bedoel dat die smiley zo op me overkomt. Zo van 'ik zeg niks, maar ondertussen'.
O bedankt, nu is alles weer goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:54 schreef Toverheks het volgende:
. Jij bent 1 van de redenen dat het Opa topic verworden is zoals het nu is, laag,smerig en soms walgelijke posten
Volgens mij staat ie gewoon voor "het is maar goed dat ik op m'n handen zit"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die smiley zo op me overkomt. Zo van 'ik zeg niks, maar ondertussen'.
De achterliggende implicatie komt op hetzelfde neer, imo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef Jian het volgende:
Volgens mij staat ie gewoon voor "het is maar goed dat ik op m'n handen zit"
Heks, ik weet er niet veel van maar denk toch vooral dat het zo is als PB gisteren zei dat er van andere fora en chats een aantal patiënten hier komt gallen in de hoop dat ze het topic kunnen sluiten. Zó jammer dat psychologische zorg uit het basispakket is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:54 schreef Toverheks het volgende:
Lezen Schrutz, niet lopen verdraaien al zal je het nog wel 10 keer gaan roepen, lees de hele post nog eens goed over.
. Jij bent 1 van de redenen dat het Opa topic verworden is zoals het nu is, laag,smerig en soms walgelijke posten
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O bedankt, nu is alles weer goed
Ah, we weten bijna allemaal wel wie er bedoeld worden, dus in dit geval kunnen die namen rugnummers gewoon achterwege blijvenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:56 schreef Margo37 het volgende:
Er zijn er maar weinig die namen noemen hier, flikker "ze" er maar af en "wij" zijn de dupe.
Was je zelf bij betrokken dat MP ging mailen, over stoken gesproken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:44 schreef beequeen het volgende:
Eik is het niet te geloven dat de grootste stokers hier ook nog eens de grootste mond hebben. Ik ben met stomheid geslagen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Zó jammer dat psychologische zorg uit het basispakket is.
Ik niet. Alhoewel een vaag vermoeden. Maar van mij mag zo`n lijstje er komen met bijbehorende maatregelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, we weten bijna allemaal wel wie er bedoeld worden, dus in dit geval kunnen die namen rugnummers gewoon achterwege blijven
Oh, ik ben helderziend en weet dat MP gaat mailen. Right!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:00 schreef Margo37 het volgende:
Was je zelf bij betrokken dat MP ging mailen, over stoken gesproken.
Dan zal mijn naam er wel in voorkomen... ik heb de naam MP aangehaald... oepsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik niet. Alhoewel een vaag vermoeden. Maar van mij mag zo`n lijstje er komen met bijbehorende maatregelen.
Je herkende zijn schrijfstijl al zei je, had je dat ook kunnen weten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, ik ben helderziend en weet dat MP gaat mailen. Right!
Tegen zoveel onnozelheid kan ik niet op. Holy shit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:03 schreef Margo37 het volgende:
Je herkende zijn schrijfstijl al zei je, had je dat ook kunnen weten.
wat Pb zei is waar, en ja ik zit ook op een ander forum, en er zijn sjats waar ook veel gebeurt ( als degene geen timmerfabriek inhuurt om de boel op slot te gooien) Maar het valt gewoon op, *nieuwelingen* komen en sluiten zich aan bij de grootste groep die tegen opa zijn, en hoppa er blijft niks over van andere die *voor* opa zijn. En wat er steeds geroepen wordt dat ik sneren uitdeel, ook allang gezegd ja dat doe ik ook, maar kan het niet zo onopvallend maar lees tussen de regels door van andere die daar veel bedrevender in zijn. En ja er zijn erbij die willen dat Opa zijn topic gesloten werd, dat was hun doel, ze hadden Gert en FOK in hun zak toen het de 1e keer gebeurde werd er in jubelstemming ff gepost, en daarna was ook Wim zijn topic aan de beurt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Heks, ik weet er niet veel van maar denk toch vooral dat het zo is als PB gisteren zei dat er van andere fora en chats een aantal patiënten hier komt gallen in de hoop dat ze het topic kunnen sluiten. Zó jammer dat psychologische zorg uit het basispakket is.
De eerste keer bij het sluiten was je ook betrokken, je bent dol op privé ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan zal mijn naam er wel in voorkomen... ik heb de naam MP aangehaald... oeps
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
De eerste keer bij het sluiten was je ook betrokken, je bent dol op privé ja.
Destijd heb ik niet gemaild maar ik werd gemaild dat ik persoonlijke dingen moest melden.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Destijd heb ik niet gemaild maar ik werd gemaild dat ik persoonlijke dingen moest melden.
Je weet wel beter wie er als eerste zonodig met privé moest komen, hypocriet weer zoals gewoonlijk.quote:
Ga jij lekker met de meute meelopen, je weet van niks zoals je zegt maar bemoeit je overal mee, ow ja je bent een gerespecteerd Fokker!quote:
En wie is "jullie" ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef Laysa het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon je kop houden en terug gaan naar je eigen forum.
Dit is gewoon echt heel triest.
Dan zal ik het maar zeggen.quote:
Jij oaquote:
Dank je, dus iemand met kritiek moet maar oprotten, wat ik al zei, de kliek kruipt elkaar in de reet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar zeggen.![]()
Jij MARGO37
Saboteren? Toevallig was ik niet betrokken bij het sluiten van de reeks maar daar hoor ik niemand over.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij oa![]()
Wat is de lol om te proberen te boel hier te saboteren?
Als jullie willen kibbelen doe dat lekker via dm ofzo maar niet in de fb
Ja, ik bemoei me ermee als ik zie, dat er een stel uit de kliniek ontsnapten een topic waar het met een hoop lol vooral nergens over gaat en een beetje over Opa, de boel lopen te verstieren en in mijn ogen hoor jij daar ook bij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ga jij lekker met de meute meelopen, je weet van niks zoals je zegt maar bemoeit je overal mee, ow ja je bent een gerespecteerd Fokker!
Je begint nu wel heel erg om je heen te meppen, ... ben je met je afscheidstournee bezig?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dank je, dus iemand met kritiek moet maar oprotten, wat ik al zei, de kliek kruipt elkaar in de reet.
ssssssstquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef Laysa het volgende:
Ik was even vergeten dat er niet normaal mee te praten valt.
Nou Yvonne je mag gezellig binnen komen vallen hoor
Nee en ook hier is 't alweer klaar. Jammer van de poging, het begon nog wel aardig. Chatten kan in de RLS SC, een vraag stellen aan de mods kan hier. Discussieren over 't opa-topic doe je maar via PM / DM.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:25 schreef BendeBielzen het volgende:
Mogen we nu hier gifjes enzo van opa plakken?
Ok baas! tsjonge...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee en ook hier is 't alweer klaar. Jammer van de poging, het begon nog wel aardig. Chatten kan in de RLS SC, een vraag stellen aan de mods kan hier. Discussieren over 't opa-topic doe je maar via PM / DM.
Op dit moment nog geen idee. De vooruitzichten zijn slecht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:28 schreef Toverheks het volgende:
Oke mijn vraag Pietje, gaat het Opa Topic nog open of blijft het voor altijd gesloten.
oke, dank je wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op dit moment nog geen idee. De vooruitzichten zijn slecht.
Denk het niet want je laat een groot deel van de shit wederom staan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee en ook hier is 't alweer klaar.
Het is toch jullie (de mods) beslissing, tenminste dat maak ik op uit de post van Danny?!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op dit moment nog geen idee. De vooruitzichten zijn slecht.
Wees blij dat mijn opmerking "Team Saté" als reactie op iemand die zei dat er groepjes gevormd werden wel is weggehaald, die was ook zwaar over de grens moet ik bekennen ..........quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk het niet want je laat een groot deel van de shit wederom staan.
Dat was dan ook een enorm lage sneer. Bijna van The Apprentice-niveau.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:47 schreef Jian het volgende:
Wees blij dat mijn opmerking "Team Saté" als reactie op iemand die zei dat er groepjes gevormd werden wel is weggehaald, die was ook zwaar over de grens moet ik bekennen ..........
Indd heks je bent niet heilig, je doet net zo hard mee met alles en iedereen en dan op FOK de onschuld uit lopen hangen, je valt me vies tegen al wist ik je ware aard al, en als er bans gaan vallen hoop ik dat jij erbij zit./quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef danaqui het volgende:
wat Pb zei is waar, en ja ik zit ook op een ander forum, en er zijn sjats waar ook veel gebeurt ( als degene geen timmerfabriek inhuurt om de boel op slot te gooien) Maar het valt gewoon op, *nieuwelingen* komen en sluiten zich aan bij de grootste groep die tegen opa zijn, en hoppa er blijft niks over van andere die *voor* opa zijn. En wat er steeds geroepen wordt dat ik sneren uitdeel, ook allang gezegd ja dat doe ik ook, maar kan het niet zo onopvallend maar lees tussen de regels door van andere die daar veel bedrevender in zijn. En ja er zijn erbij die willen dat Opa zijn topic gesloten werd, dat was hun doel, ze hadden Gert en FOK in hun zak toen het de 1e keer gebeurde werd er in jubelstemming ff gepost, en daarna was ook Wim zijn topic aan de beurt.
Ik zeg ik ben niet heilig, maar zoals het nu gaat het vingertje steeds de verkeerde kant op, daar pas ik voor, als ik wat vind zeg ik het ook en niet in het engels of met een on-liner.
En waarom Opa zijn topic gesloten werd door Danny weet iedereen dondersgoed. (jian had het al een beetje willen sussen die zag de bui al hangen)
Ja, ja, ik weet 'tquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was dan ook een enorm lage sneer. Bijna van The Apprentice-niveau.
had het al veranderd.......tjongejonge zeg, ga jij ff lopen vertellen hoe of wat. tsssquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef Toverheks het volgende:
het is Lezen en geen lezez, zou zo zeggen ga lekker in DM met Pietje en vertel hem hoe ik werkelijk ben, en tip hem vooral op posten van mij die niet door de beugel kunnen. Dag
Gauw het woordje Lezez verbeteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |