quote:
Op dinsdag 8 januari 2013 20:38 schreef Coos het volgende:[..]
Ik hoop dat de moderators en de directie jouw post goed lezen! Het is toch van de gekke dat een klein clubje randdebielen op deze manier hun zin krijgen. Wat jij zegt; mensen met nauwelijks posthistorie die komen gallen worden op hun wenken bediend en de goedwillende users worden zo in de kou gezet. Ik neem aan dat jij precies weet wie het zijn en een moderator hoeft het maar even aan je te vragen en het probleem is opgelost. Vervolgens de Kloonscanner op standje negen en het Opa-topic kan nog jaren door.
Anders maken we een poll: wie moet er af en wie mag blijven.
Maar Coos: zo makkelijk is het niet om 'gewoon' iedereeen die hier nieuw is aan komen waaien eraf te kicken. Zo werkt het niet op FOK! Ook vind ik het te kort door te bocht om te stellen dat alleen die nieuwelingen voor een kutsfeer zorgen. Ook enkele users die hier al jaren posten staan meteen vooraan zodra er heibel is of wakkeren die zelf aan. Ze lijken gedreven door een permanente woedende verongelijktheid. Een kliekje daar omheen doet er afkeurend en meewarig over maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat die er met volle teugen van genieten. Elke reuring is meegenomen, als je zeeën van tijd hebt en hier dagelijks urenlang rondhangt. Zo werkt dat nu eenmaal.
Ik ben bezig commitment te krijgen om grote schoonmaak te houden. Wat mij betreft blijft het opaatje topic de komende tijd dicht. Of misschien wel permanent, ook daar zou ik geen traan om laten. Bij de vorige sluiting vond ik het een zwaktebod,maar er is door de bank genomen m.i. weinig bereidheid bij de "clièntele" om die reeks gezellig te houden.
Zoals gemeld was en ben ik momenteel druk, en met mijn hoofd bij totaal andere zaken en kan weinig hier zijn. Naadje timing dus, deze heibel. Ik vind het wel teleurstellend hoe weinig welwillend en hulpvaardig er dan wordt gedaan tegen een mod die ook alle details hier niet kent maar wèl als insteek heeft om de boel hier weer wat plezieriger te krijgen en (be)houden. Een handjevol constructieve posts heb ik gelezen. Die van jou beschouw ik daar ook toe, alleen is het m.i. wat minder makkelijk dan jij het stelt.
Dus: eerst een veeg aktie wat mij betreft. Te beginnen met iedereen die nu nog doorgaat met vetes uitvechten of nieuwe beginnen, of voor zijn/haar "recht" opkomen.
En ik besef dat deze post niet heel erg sussend is, of blijk geeft van groot leiderschap van iemand die boven het gekissebis staat.

En het lult ook wat moeilijker omdat ik er uitgerekend de afgelopen dagen zo weinig was. Maar ik wilde dit even kwijt. En dát is gelukt bij deze.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."