Kloptquote:Op donderdag 13 december 2012 15:13 schreef supersof het volgende:
OF blijft zichzelf maar tegen spreken
ik fiets er op me snelst een half uur over ja, wat nou als ik moe ben en gewoon op me gemak wil? Wat nou als ik val? Wat nou als de stoplichten heel erg tegenzitten? Te laat komen op school wil ik nietquote:Op donderdag 13 december 2012 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteren was het nog een kwartier, en daarna een half uur.
ja ik val elke dag van mn fiets. kut is dat he!!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik fiets er op me snelst een half uur over ja, wat nou als ik moe ben en gewoon op me gemak wil? Wat nou als ik val? Wat nou als de stoplichten heel erg tegenzitten? Te laat komen op school wil ik niet
quote:Op donderdag 13 december 2012 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik val elke dag van mn fiets. kut is dat he!!
ik meen het echt hoor..quote:Op donderdag 13 december 2012 15:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik kan toch vallen? dat kost allemaal tijd.
maak je brood klaar de avond van te voren en pleur het in de koelkastquote:Op donderdag 13 december 2012 15:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik fiets er op me snelst een half uur over ja, wat nou als ik moe ben en gewoon op me gemak wil? Wat nou als ik val? Wat nou als de stoplichten heel erg tegenzitten? Te laat komen op school wil ik niet
doe ik ook, maar ik eet pad rond 6:35 dan zet ik de pc aan kost 5min dan pak ik het en schink drinken in kost 5min ik ga om 7:00 weg met haast om 7:15 dus heb 15min voor 4 boterammenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maak je brood klaar de avond van te voren en pleur het in de koelkast
Waarom stel je die vragen?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja doet ze ookquote:Op donderdag 13 december 2012 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik dacht trouwens dat je ma je brood maakte
Inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2012 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik dacht trouwens dat je ma je brood maakte
wat doe je dan in godsnaam dat je geen tijd hebt om een boterham in je scheur te gooienquote:
Aankleden tel ik er bijquote:Op donderdag 13 december 2012 15:18 schreef supersof het volgende:
zet de pc dan niet aan..
ga dan niet joggen
schenk dan wat sneller drinken in (5 min, really?)
5 minuten doen over drinken inschenken? Doet hij het glas met een pipet vol druppelen ofzo?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:18 schreef supersof het volgende:
zet de pc dan niet aan..
ga dan niet joggen
schenk dan wat sneller drinken in (5 min, really?)
doeeeiquote:
haha nee OF doet ook nog zn haar als hij drinken inschenkt.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
5 minuten doen over drinken inschenken? Doet hij het glas met een pipet vol druppelen ofzo?
Die gozer heeft wel skillz danquote:Op donderdag 13 december 2012 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee OF doet ook nog zn haar als hij drinken inschenkt.
Hahaha heldquote:Op donderdag 13 december 2012 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik val elke dag van mn fiets. kut is dat he!!
ja hij is stiekem een vrouw he. multitasken alluszzquote:Op donderdag 13 december 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die gozer heeft wel skillz dan
Ik denk het jaquote:Op donderdag 13 december 2012 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hij is stiekem een vrouw he. multitasken alluszz
Ok, en nu?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
http://www.q-music.nl/page/live
Dan had ik 'm zelf wel opgezochtquote:Op donderdag 13 december 2012 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
is leuken radio zender jullie kunnen die ook luisteren als jullie willen
ja die luister ik ook altijd. maar nu niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
is leuken radio zender jullie kunnen die ook luisteren als jullie willen
goedzoquote:Op donderdag 13 december 2012 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die luister ik ook altijd. maar nu niet.
Ik zou inderdaad anders piepen als ik een rijke mongool ben met allemaal meisjes.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:33 schreef supersof het volgende:
ja echt grappig.
maar als het jou zou overkomen dan piep je wel anders.
je bent dus gewoon jaloers. lolquote:Op donderdag 13 december 2012 15:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad anders piepen als ik een rijke mongool ben met allemaal meisjes.
En overigens was het ze toch niet gelukt.
Nee, omdat degene die het zouden doen verraden werden. Als dat niet zo was geweest, was hij nu waarschijnlijk dood geweestquote:Op donderdag 13 december 2012 15:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad anders piepen als ik een rijke mongool ben met allemaal meisjes.
En overigens was het ze toch niet gelukt.
Als ik hem was zou ik net zoals snoop lion 35.000 euro per maand aan wiet uitgevenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent dus gewoon jaloers. lol
Het plan faalde al. Ze wilde hem castreren, dat betekend meenemen ergens heen en het doen. Of rennen ze ongezien het podium op castreren hem en schieten hem door het hoofd?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, omdat degene die het zouden doen verraden werden. Als dat niet zo was geweest, was hij nu waarschijnlijk dood geweest.
Ontvoeren heet zoietsquote:Op donderdag 13 december 2012 15:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het plan faalde al. Ze wilde hem castreren, dat betekend meenemen ergens heen en het doen. Of rennen ze ongezien het podium op castreren hem en schieten hem door het hoofd?
kei leuk johquote:Op donderdag 13 december 2012 15:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik net zoals snoop lion 35.000 euro per maand aan wiet uitgeven
haha okee. verklaart een hoop.quote:
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 13 december 2012 15:47 schreef supersof het volgende:
[..]
haha okee. verklaart een hoop.
OF veel succes met je leven verpesten
haha echt he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |