abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:30:04 #101
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_120471492
Update:

Goed gesprek gehad met de agent. Ze hadden 2 getuigen zei hij, maar hij wou niet zo maar een verbaal uitschrijven omdat hij ook zo iets had van dat meisjes was ook dom geweest om zo hard van de stoep af te rijden. Ze hadden verklaard dat als de fietser niet was uitgeweken vol op mij was geklapt, wat de grootste lulkoek is aangezien ik nog in mijn eigen straat stond :'). Maargoed ik weet wie de getuigen zijn en dat zijn van die achterbakse grefo's. Efin, ik heb mijn verhaal gedaan.

Ze hadden 100 euro schade aan de fiets, en heb gezegd dat betaal ik de helft. Dat zou de agent voorleggen aan de persoon in kwestie, dus dat horen we van de week wel weer.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_120474368
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef pl4kkie het volgende:
Update:

Goed gesprek gehad met de agent. Ze hadden 2 getuigen zei hij, maar hij wou niet zo maar een verbaal uitschrijven omdat hij ook zo iets had van dat meisjes was ook dom geweest om zo hard van de stoep af te rijden. Ze hadden verklaard dat als de fietser niet was uitgeweken vol op mij was geklapt, wat de grootste lulkoek is aangezien ik nog in mijn eigen straat stond :'). Maargoed ik weet wie de getuigen zijn en dat zijn van die achterbakse grefo's. Efin, ik heb mijn verhaal gedaan.

Ze hadden 100 euro schade aan de fiets, en heb gezegd dat betaal ik de helft. Dat zou de agent voorleggen aan de persoon in kwestie, dus dat horen we van de week wel weer.
waarom toch betalen voor iets wat niet jouw schuld is \? :)
I are Baboon
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:15:36 #103
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_120474475
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:14 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

waarom toch betalen voor iets wat niet jouw schuld is \? :)
Omdat er dan kans is dat ze naar de rechter gaan en/of er een verbaal opgemaakt gaat worden, want volgende de getuigen is het doorrijden na een ongeval = een misdrijf. En heb totaal geen zin in dat gezeik, want dat win ik toch niet
pi_120474603
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Omdat er dan kans is dat ze naar de rechter gaan en/of er een verbaal opgemaakt gaat worden, want volgende de getuigen is het doorrijden na een ongeval = een misdrijf. En heb totaal geen zin in dat gezeik, want dat win ik toch niet
Je had zelf ook voor "getuigen" moet zorgen. had gezegd dat er wat maten bij je in de auto zaten ;) of dat er een maat in een andere auto achter je aan reed.
I are Baboon
pi_120475464
Dan kom je wel op het niveau van valse bekentenissen. Want daar mag je vast wel meer info van opgegeven.
pi_120496031
Dat is toch enkel eerlijk? Als zij met valse bekentenissen komen moet jij dat ook doen.
  woensdag 19 december 2012 @ 09:04:15 #107
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_120496846
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 07:55 schreef Tsurany het volgende:
Dat is toch enkel eerlijk? Als zij met valse bekentenissen komen moet jij dat ook doen.
Gezien het hele verhaal incl. schrijfstijl van TS lijkt het me best aannemelijk dat het iets anders is gegaan: TS kwam hard aanrijden, en de fietser kon niet zien dat TS voorrang ging verlenen. Voorrang verlenen is ook laten zien dat je voorrang gaat verlenen, iets wat veel mensen zijn vergeten. Fietser moet uitwijken uit lijfbehoud, en komt ten val. TS is niet de sociaalste, rijdt door, en hoopt er nu met een schikking vanaf te komen, terwijl dat in feite een schuldbekentenis is.
censuur :O
pi_120497903
Ik vind ook dat je 'toegeeft' en schuld bekent door te betalen.
Dus of het allemaal waar is wat je hier vertelt, twijfel ik nu ook aan :Y).
pi_120502444
Ohjee backfire 10.gif
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_120502521
Beter toegeven en 50 euro dokken dan straks m'n rijbewijs kwijt + een strafblad voor iets wat er helemaal niet gebeurd is. En de dupe worden van kwaad willende mensen.
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:12:42 #111
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_120588811
Iemand die je nummerbord noteerd in zon korte tijd
Volgende keer sneller weg gaan
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_120636143
Je bent wel achterlijk om te betalen. Zij reed achterlijk, flikkerde en verliest de controle over haar fiets. Haar probleem dat ze schade heeft moet ze maar normaal doen.
Ik zou haar getuige voor de rechter slepen voor smaad en daar een slaatje uit slaan. Afmaken dat volk.

Heb zelf ook een zo'n situatie gehad, konden me uiteindelijk niks maken omdat ik geen schade had. Hierdoor vonden ze mij niet schuldig aan het ongeval en mocht ik weer vertrekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')