Downloaden?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef Phone het volgende:
[..]
Ik snap geen anus van die website, wat moet ik daar mee
Wilde gok hoor, maar misschien het programma downloaden? Ik roep ook maar wat.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef Phone het volgende:
[..]
Op de Ipad downloaden of op een externe device om vids te formatteren ? En als dat op de Ipad staat hoe krijg je de films er dan in ?quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef Phone het volgende:
[..]
Op de Ipad downloaden of op een externe device om vids te formatteren ? En als dat op de Ipad staat hoe krijg je de films er dan in ?
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:19 schreef Roellie80 het volgende:
eerst ff door Handbrake trekken en daarna uploaden via iTunes
Dus Itunes op mn laptop downloaden en op de Ipad en dan gaat dat synchroniseren als je online bent zeg maar ?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op je computer. Film downloaden, omzetten naar mp4 bestand <--- dit doet handbrake, mp4 bestand in iTunes en dan synchroniseren met je iPad.
Zonder iTunes op je laptop kun je je iPad überhaupt niet goed gebruiken.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef Phone het volgende:
[..]
Dus Itunes op mn laptop downloaden en op de Ipad en dan gaat dat synchroniseren als je online bent zeg maar ?
Ik ben absoluut geen Apple fan in tegendeel, maar de Galaxy Tab 2.1 die ik vorige maand had vond ik echt drie keer niks, een beeldkwaliteit van lik m'n vestje, echt goedkope shit zeg niet te geloven. Dus wist toen al dat ik uiteindelijk toch bij de Ipad uitkom.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:34 schreef spinnetje het volgende:
[sarcasme] terug naar de winkel, Ipad inleveren, android tablet kopen [/sarcasme]
Rustig opgewonden standje.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:17 schreef Phone het volgende:
Vanmiddag effe een iPadje gekocht, 550eurie niet te duur voor zo'n hippe iPad 4/4G/16GB maar hoe de neuk zet ik speelfilms van m'n xhd of usb stick op zo'n klereding ???? Kan dat alleen via Dropbox of zo ?
zijn er nog meer tablets met een retinascherm dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:57 schreef andreas612 het volgende:
wat een gezeik zeg, had gewoon een tablet gekocht met een USB poort
nexus 10quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:03 schreef Xetran het volgende:
[..]
zijn er nog meer tablets met een retinascherm dan?
ja, want een hogere resolutie bij het afspelen van een 720p of 1080p bestand heeft heel veel nut inderdaadquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:03 schreef Xetran het volgende:
[..]
zijn er nog meer tablets met een retinascherm dan?
ik doe meer dan alleen films kijken wasabiquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:15 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, want een hogere resolutie bij het afspelen van een 720p of 1080p bestand heeft heel veel nut inderdaad
TS misschien niet en is dus een ander tablet ook voldoendequote:Op zaterdag 15 december 2012 20:13 schreef Xetran het volgende:
[..]
ik doe meer dan alleen films kijken wasabi
Hij had een Galaxy Tab 2, maar die vond 'ie te matig.quote:Op zondag 16 december 2012 11:21 schreef andreas612 het volgende:
[..]
TS misschien niet en is dus een ander tablet ook voldoende
had ie een win8 tablet moeten kopen, USB, eet alles, 16:9 verhouding dus ideaal voor films.. maarja, voor TS, die shit inladen in itunes, beetje omslachtig allemaal..quote:Op zondag 16 december 2012 12:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij had een Galaxy Tab 2, maar die vond 'ie te matig.
Helemaal niets, handbrake is al lang niet meer nodig. Installeer gewoon OPlayer HD en je kunt alles afspelen zonder om te zetten.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef Phone het volgende:
[..]
Helaas, het enige wat je ziet is een DCIM map met de gemaakte foto's. De rest (apps, muziek, boeken, films) is afgeschermd.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:19 schreef Phone het volgende:
Net een Lightning to USB kabeltje van 10 eurie gekocht, eens kijken of ik daarmee films van de Windows laptop op de Ipad kan slepen...
[ afbeelding ]
Dit lijkt me gewoon onzin, waarom zou je in 2012 moeten converteren naar antieke jaren 90 formaten ? Hij speelt gewoon mp4 af zonder conversie, iets anders heb je in principe niet nodigquote:Het is heel simpel:
1: Converteer al je films naar .mov/.mpeg o.i.d.
Heb je een iPad gekocht die zonder toebehoren van de vrachtwagen is gevallen ofzo? Want die USB-kabel zit er in elk ander geval standaard bij..quote:Op woensdag 19 december 2012 14:19 schreef Phone het volgende:
Net een Lightning to USB kabeltje van 10 eurie gekocht, eens kijken of ik daarmee films van de Windows laptop op de Ipad kan slepen...
[ afbeelding ]
Je snapt het niet. Onwijs moeten kloten en een andere computer + tig programma's nodig hebben voor zoiets simpels is juist een geniale feature! Superieure gebruikerservaring je weetz!quote:Op zondag 16 december 2012 13:48 schreef Dutchguy het volgende:
Vreemd trouwens dat je films moet converteren. Voor zo'n prijs mag je toch verwachten dat hij alles aankan. Mijn Note 2 pakt practisch alles wat ik er op gooi zonder te hoeven converteren. Aandachtspuntje voor Apple.
Ik heb in Azië een relatief goedkope Ipad 4/4G uit Singapore gekocht voor 550eu, zat ook een exotische 3poot stekker bij ipv een Europese, geen probleem.quote:Op donderdag 20 december 2012 07:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Heb je een iPad gekocht die zonder toebehoren van de vrachtwagen is gevallen ofzo? Want die USB-kabel zit er in elk ander geval standaard bij..
Volgens mij loopt iemand te trollen.
VLC Player staat ieg. niet in de app store, wel VLC Streamer.quote:Op donderdag 20 december 2012 07:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik speel gewoon mkv en avi direct af, geen converteren nodig. Kwestie van de juiste app ervoor pakken.
Is je saldo weer niet toereikend, schat?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
Apple zooi, je mag helemaal niets alleen als Apple het zegt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 07:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Heb je een iPad gekocht die zonder toebehoren van de vrachtwagen is gevallen ofzo? Want die USB-kabel zit er in elk ander geval standaard bij..
Volgens mij loopt iemand te trollen.
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:36 schreef mitchelll0181 het volgende:
heerlijk.. echt zo'n typische koper omdat iets 'hot'' is
Noobs..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |