Het telekidsmeisje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee, maar wij hadden uiteraard geen chantal jansen maar een of ander irritant kind met een vreselijke stem waardoor ik steeds hevigere hersenbloedingen kreeg
Ik heb hem met de originele bezetting gezien, dus die van nu hoef ik niet te zien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:15 schreef wonderer het volgende:
Ik wil hem eigenlijk nog een keer zien, maar geloof niet dat ik dat ga redden
Ik had Willemijn wel willen zien. Maar ach.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem met de originele bezetting gezien, dus die van nu hoef ik niet te zien.
Plus dat ik dan zoiets heb van "de eerste ervaring was erg mooi.... dus daar ga je toch altijd mee vergelijken"
Ik ben nooit zo van herzien van dit soort dingen.
Stom eigenlijk, want een film kan ik wel 20x zien somsMaar goed, die is dan ook 20x exact hetzelfde.
Vrouw was dezelfde, man was anders (en vreselijk).quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef wonderer het volgende:
Maar dat was toch een hele nieuwe productie, niet dezelfde show maar met understudies?
Da's jammerquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrouw was dezelfde, man was anders (en vreselijk).
Mjah, ik kan ook wel iets zeggen of een plaatje posten, maar ach.. why bother...quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:42 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik kan wel weer over hetero's en letters en zo gaan vertellen, of een mening geven. Maar ik durf onderhand niet meer
Thee van verse gemberquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:26 schreef Ang3l het volgende:
Godverdekut. Morgen auditie en nu knalharde keelpijn en schor![]()
525... kuch.... 600 minutes piep!
Want je hebt toch altijd verse gember in huis?quote:
Ja. Meestal wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Want je hebt toch altijd verse gember in huis?
Oh echt?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:15 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja. Meestal wel.
Of anders haal ik het bij de toko hier om de hoek.
Gewoon als ingrediënt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh echt?!
.
Omdat je wel eens last kon krijgen van je keel?
Haha ja dat snap ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Gewoon als ingrediënt.
Zoals je ook andere verse kruiden in huis hebt, zoals munt, koriander, basilicum, etc
Ook dat snap ik. En hier hebben we het ook niet altijd in huis hoor. Maar als we het niet in huis hebben, en ik heb keelpijn, dan haal ik het hier om de hoek. Is een minuut lopen, en gember kost bijna niets, nog geen 50 cent voor een grote wortel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha ja dat snap ik
Maar die dingen heb ik niet in huis hoor. Net als verse gember dus
schatje, geloof je me nu als ik zeg dat je je stem afzwakt?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:26 schreef Ang3l het volgende:
Godverdekut. Morgen auditie en nu knalharde keelpijn en schor![]()
525... kuch.... 600 minutes piep!
Neequote:Op zondag 16 december 2012 13:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schatje, geloof je me nu als ik zeg dat je je stem afzwakt?
Neem nou eens ooit iets van me aan
Ik geen verse, wel een potjequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Want je hebt toch altijd verse gember in huis?
Ja daar heb je niks aan natuurlijkquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ginger#Ginger_teaquote:Op zondag 16 december 2012 16:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja daar heb je niks aan natuurlijk
Er staat toch duidelijk verse gember
http://en.wikipedia.org/wiki/Ginger_(disambiguation)quote:Op zondag 16 december 2012 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Ginger tea... thee gemaakt van mensen met rood haar?
Zielloze thee!!
Joh!quote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ginger_(disambiguation)
Ok.quote:Op zondag 16 december 2012 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Er bestaan amper knappe roodharige mannen
Roodharige vrouwen echter wel
TV: Dit is een mening! Geen feit!
Heel erg niet mee eens.quote:Op zondag 16 december 2012 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Er bestaan amper knappe roodharige mannen
Roodharige vrouwen echter wel
TV: Dit is een mening! Geen feit!
quote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Mwoh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prrrrrrrrrquote:Op zondag 16 december 2012 23:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rode krullen vind ik wel![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef Steve het volgende:
Ik vind rood haar vooral van onderen niet zo sexy..
.
Ik vind rood te lang haar vooral van onderen niet zo sexy..
.
quote:
Hij kan toch ook harige voeten bedoelen!quote:
Dat is slechts jouw mening.quote:Op maandag 17 december 2012 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kan toch ook harige voeten bedoelen!
Ik vind rood haar vooral van onderen niet zo sexy..
.
Wel zo prettig dat dat nummerbord daar nog ligt. De eigenaar baalt vast.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Oke... er zijn vanavond 3 auto's op de parkeerplaats hier voor geramdStaan helemaal scheef in hun vak. Buuf vond een nummerbord naast de 3 auto's en dat is niet van de 3 auto's zelf. Mja. DAT is niet zo slim dan he......
Had ik het vanavond nog over aan de eettafel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Maar toch zou ik eens wat minder ruzie maken met je werkgevers, zeker in tijden als deze. Terecht of onterecht, principes of niet.... je zit al in een veld waar een baan moeilijk te vinden is, en al helemaal in deze periode. De hoeveelste keer "boss-trouble" is dit?
Ik maak geen ruzie met mijn baas. Sterker nog ik doe helemaal niks. Mijn baas heeft een probleem met mij op persoonlijk vlak en kiest er voor om niet naar mij te luisteren. Andere mensen viel het ook al op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Maar toch zou ik eens wat minder ruzie maken met je werkgevers, zeker in tijden als deze. Terecht of onterecht, principes of niet.... je zit al in een veld waar een baan moeilijk te vinden is, en al helemaal in deze periode. De hoeveelste keer "boss-trouble" is dit?
Maar... no offense... is dit niet al de derde, of iig de tweede keer op een rij dat je in zulk soort situaties terecht komt waarbij de baas "de pik op je heeft"? Of is dat vrij standaard in het onderwijs?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie met mijn baas. Sterker nog ik doe helemaal niks. Mijn baas heeft een probleem met mij op persoonlijk vlak en kiest er voor om niet naar mij te luisteren. Andere mensen viel het ook al op.
Ah, wederom een huisgenoot-conflict.quote:Maar daar ging mijn opmerking niet over... die ging over mensen die bleven "slapen"... en ik maar heel braaf ja en amen knik als dit de vijfde in anderhalve week is die nieuw binnenkomt. Soms geen prettige gedachte... ik ben al een aangesproken op zijn gedrag, als in zijn reputatie begint nu de mijne te beinvloeden.
Maar ik word de kleine leugentjes moe.
Sorryquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
En nu heb ik ook keelpijn en hoest enzo
Dat denk ik ook wel. Erg rare zaak hoor. Het is een doodlopend parkeeterrein, maar de auto's leken wel geramd met 60 km/h of zo. iig niet met een snelheid die je hebt als je in- of uit parkeert. Ze leken wel bewust geramd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel zo prettig dat dat nummerbord daar nog ligt. De eigenaar baalt vast.
Ik ben eindelijk beter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
En nu heb ik ook keelpijn en hoest enzo
Hij moet toch gewoon doen wat 'ie wil, wat zou jij daarmee te maken hebben?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Maar daar ging mijn opmerking niet over... die ging over mensen die bleven "slapen"... en ik maar heel braaf ja en amen knik als dit de vijfde in anderhalve week is die nieuw binnenkomt. Soms geen prettige gedachte... ik ben al een aangesproken op zijn gedrag, als in zijn reputatie begint nu de mijne te beinvloeden.
Tot op grote hoogte mee eens, al is samenwonen ook al tijd samen rekening houden met.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij moet toch gewoon doen wat 'ie wil, wat zou jij daarmee te maken hebben?
Eens, ik moest trouwens wel grinniken dat jij Kug aanspreekt op herhalingspatronenquote:Op woensdag 19 december 2012 08:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot op grote hoogte mee eens, al is samenwonen ook al tijd samen rekening houden met.
Hij moet het inderdaad wel in de slaapkamer houden.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot op grote hoogte mee eens, al is samenwonen ook al tijd samen rekening houden met.
Hoe dan ook een egoboostquote:Op donderdag 20 december 2012 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Had gemaild dat ik geen auditie kan komen doen... mailen ze terug dat ze iets gana regelen zodat ik toch mee kan doen. Andere datum.
Ze zijn OF heel wanhopig, OF ze vonden mijn zang maandag goed
Hoezeau? Wat bedoel juh?quote:
Een dag lang heeft niemand iets gezegd, zag ik opeens!quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
het is wereld orgasmedag, dus iedereen zal wel druk bezet zijn en alles...
Uhuhquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:15 schreef Renesite het volgende:
Pfuuuu
Maandag nog een halve dag. Dikkkkke drukte einde van 't jaar
Nou, men naait me inderdaad aan alle kanten op het werkquote:
Zolang het je maar een hoogtepunt bezorgtquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, men naait me inderdaad aan alle kanten op het werk
Integendeeelquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Zolang het je maar een hoogtepunt bezorgt
Wie?quote:Op zondag 23 december 2012 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het wel iets voor Great exp, oinaru... uh... ja. Voor jou dus!
Is inderdaad erg tof! En elk hoofdstuk heeft weer een ander soort gameplay (hoewel de essentie behouden blijft), zodat het steeds nieuw is en niet saai wordt.quote:Op zondag 23 december 2012 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Speelt heel vreemd
Ik vind het wel iets voor Great exp, oinaru... uh... ja. Voor jou dus!
Ik kwam ff niet op je huidige naamquote:
Noem je me nu een vogelverschrikker?quote:Op zondag 23 december 2012 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, dit is net iets voor jou!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U-Ram Choe: Scarecrow (2012)
http://www.uram.net/
Heb het al uitgespeeldquote:Op zondag 23 december 2012 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is inderdaad erg tof! En elk hoofdstuk heeft weer een ander soort gameplay (hoewel de essentie behouden blijft), zodat het steeds nieuw is en niet saai wordt.
Ik vond het erg leuk (en veel te kort). Die muziek ook
Ja, zelfde studio toch (Giant Sparrow)?quote:Op maandag 24 december 2012 00:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb het al uitgespeeldDus ja: kort.
Maar wel super mooi gemaakt!
En er zit een verwijzing naar Journey in![]()
(in 1 van de telescopen zie je het spel)
Nee Journey is van thatgamecompany, net als Flower en Flow.quote:Op maandag 24 december 2012 02:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zelfde studio toch (Giant Sparrow)?
Nee daar ga ik straks aan verderquote:Ik vond het ook veel te kortHeb je ook alle ballonnen?
Dat weet ik niet, maar het is heerlijk morbidequote:Op maandag 24 december 2012 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Ja die leek me wel mooi ja. En iets met oiganu.. oiragu... oi... nou ja, iets artistieks met schilderen en zo
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ken-paus-over-homos/quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
Stom he? Dat je al 5 minuten naar www.ontdopen.nl aan t staren bent en dat je 't ondanks alles toch gewoon echt niet over je hart kan verkrijgen
Da's nog de mildste manier van doodgaanquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Heb de trailer ff bekeken en zag iets met berenklemmen
Au!
Stuur je gegevens maar even, dan doe ik het voor je.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
Stom he? Dat je al 5 minuten naar www.ontdopen.nl aan t staren bent en dat je 't ondanks alles toch gewoon echt niet over je hart kan verkrijgen
Soort schuldgevoel naar (lees respect voor) je ouders, wellicht?quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
Leuk!quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:32 schreef Cavalinho het volgende:
Heel prettige kerst trouwens, allemaal.
Ik zit lekker bij mijn nieuwe vriendje en zijn ouders. Vandaag komt er nog wat familie van zijn moeder, ik ben benieuwd.
Ik laat het allemaal over me heen komen, ik ben zielsgelukkig.
Ook ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:29 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Soort schuldgevoel naar (lees respect voor) je ouders, wellicht?
kan de beste overkomenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:49 schreef Cavalinho het volgende:
Dat je je bezeert bij het zoenen....
Dacht tegen de deur te gaan leunen, maar die stond op een kier en gaf mee...
En toen lag je samen op de grond...quote:Op woensdag 26 december 2012 16:49 schreef Cavalinho het volgende:
Dat je je bezeert bij het zoenen....
Dacht tegen de deur te gaan leunen, maar die stond op een kier en gaf mee...
Ik las eerst in dat linkje "je suis marmelade"quote:Op woensdag 26 december 2012 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Net Karin Bloemen een briljante Nederlandse versie van dit geweldige lied zien zingen... jammer dat ik er geen YT'je van kan vinden
Maar deze versie van Lara Fabian mag er ook zijn
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik las eerst in dat linkje "je suis marmelade".
Ow, H3 is aangewaaid? Jeuj!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Hetero 3 zit in de kroeg voor mijn deur met z'n vrienden. En hij sms't of ik langs wil komen. "Ja, dan ken ik je van t werk of zo!". Uhu. is ook. Lijkt me niet echt een strak plan als je nog niks wil vertellen aan ze
"Hoohooooooiiiii! Ja ik ken hem van 't weeeeerk!"
Toch al langquote:
Slet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch al langHeeft t z'n ouders al verteld. Alleen z'n vrienden nog niet.
Maar verder is t niks voor mij hoor. Ga er alleen maar mee naar bed. Daar stopt 't.
Niet naar mijquote:Op donderdag 27 december 2012 18:34 schreef Peter het volgende:
Waar denk je dat H3 dat hij na de kroeg heenrolt?
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:30 schreef Ang3l het volgende:
O demo al uitgespeeld. Hmmz..... t was wel heel leuk eigenlijk
Maar dan heb ik 3 spellen in 1 week gekocht via PSN
Ik ben al een paar weken bezig met Batman: Arkham City. Echt tof spel. En ik heb net ook Arkham Asylum gekocht, die ga ik daarna doen. Ik heb dat ding pas een paar maanden en ik ben heel snel een verstokte gamer aan het wordenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:38 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz..... Nee, NEE! NEEEEE.
Ik doe het niet. Toch te weinig tijd voor spellen
Ja, die Batman games zijn gaaf.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben al een paar weken bezig met Batman: Arkham City. Echt tof spel. En ik heb net ook Arkham Asylum gekocht, die ga ik daarna doen. Ik heb dat ding pas een paar maanden en ik ben heel snel een verstokte gamer aan het wordenZat er nog aan te denken hem mee te nemen naar mijn ouders...
Ik begrijp je probleem echt volkomen
Ik had steam maar ik wil mijn PC gewoon voor PC dingen gebruiken. Anders zit ik toch te schakelen tussen FB en zo. Ik wil gewoon spelen. Tot chagrijn van mijn vriendinquote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, die Batman games zijn gaaf.Skyrim is ook een aanrader.
Hoewel ik tegenwoordig op m'n laptop speel via Steam, ipv op de PS3. Modernere spellen zien daar toch wat mooier uit.
Dat hoor ik idd van meer ja. Ben alleen niet zo'n batman-fan, maar a;s t spel zelf leuk is maakt dat natuurlijk niet uitquote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, die Batman games zijn gaaf.![]()
Skyrim is zoiets als Dragon Age toch? Daar heb ik deel 1 en 2 van. Maar te veel van dat genre vin ik niet zo leuk gok ik.quote:Skyrim is ook een aanrader.
Ik speel op de pc alleen AION, that's it. Voor de rest allemaal PS3.quote:Hoewel ik tegenwoordig op m'n laptop speel via Steam, ipv op de PS3. Modernere spellen zien daar toch wat mooier uit.
Heterofiel!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Hetero 3 zit in de kroeg voor mijn deur met z'n vrienden. En hij sms't of ik langs wil komen. "Ja, dan ken ik je van t werk of zo!". Uhu. is ook. Lijkt me niet echt een strak plan als je nog niks wil vertellen aan ze
"Hoohooooooiiiii! Ja ik ken hem van 't weeeeerk!"
Heteroseksueelseksueel!quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:38 schreef Ang3l het volgende:
Dat is iemand die van hetero's houdt?
Maar ik heb er ook seks mee. Ben ik dan heteroseksueel?
Woord van 2013?quote:
Leuke buurman?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Blech. Ik heb waterschade in de muur
Komt van de buren schuinboven mij. Heb net ook de buren bóven mij maar ff gewaarschuwd (want schuinboven was niet thuis) en die schoven hun plant aan de kant... bingo. Ook al plekken in de muur. Hij's fijn.
Wie heeft wie de bons gegeven?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
My first break up... ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Ik vind hem eigenlijk nog steeds leuk.
Oiquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben sinds een half uurtje single... en daar ben ik niet blij mee.
Hij mij... soort van... it's complicated. Maar we blijven wel gewoon vrienden enzo. Ik neem hem ook niks kwalijk. Het was leuk, met ups en downs.quote:
Wat mij helpt is soms gewoon een onsamenhangende grote mail te tikken om even voor jouw gevoel alles te vragen en/of op te ruimen in je hoofd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hij mij... soort van... it's complicated. Maar we blijven wel gewoon vrienden enzo. Ik neem hem ook niks kwalijk. Het was leuk, met ups en downs.
Het is allemaal heel redelijk, rustig en logisch. Daarom weet ik niet hoe ik me moet voelen en hoe ik er mee om moet gaan. Beetje vreemd gewoon.
Heavy rain staat nog op het menu en ik heb Uncharted 2 of 3 ergens liggen (die had mijn collega dubbel). Journey vond ik leuk tot ik niet meer wist hoe ik verder moest.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb op zich best wel wat verschillende genres op de PS3, voor de afwisseling:
Final Fantasy XIII
Final Fantasy XIII-2
Heavy Rain
Uncharted 1
Uncharted 2
X-men: Destiny
Little Big Planet
ICO
Shadow of the Colossus
Marvel's Ultimate Alliance
Heavenly Sword
Silent Hill: Homecoming
Deadspace
Dragon Age I
Dragon Age II
Mirror's Edge
En als downloads:
Deus Ex: Human Revolution
The Unfinished Swan
Flow
Flower
Journey
Ratchet & Clank: Quest for booty
WipEout
Final Fantasy VIII
Final Fantasy IX
Prince of Persia
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heavy rain staat nog op het menu en ik heb Uncharted 2 of 3 ergens liggen (die had mijn collega dubbel). Journey vond ik leuk tot ik niet meer wist hoe ik verder moest.
Als vrienden uit elkaar gaan en zien dat dat de beste oplossing is maakt het nog lang niet altijd gemakkelijk. Soms kun je beter kwaad zijn of super verdrietig, want dat zijn tenminste basis emoties die we snappen. Zo'n mix van alles is vaak verwarrend.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hij mij... soort van... it's complicated. Maar we blijven wel gewoon vrienden enzo. Ik neem hem ook niks kwalijk. Het was leuk, met ups en downs.
Het is allemaal heel redelijk, rustig en logisch. Daarom weet ik niet hoe ik me moet voelen en hoe ik er mee om moet gaan. Beetje vreemd gewoon.
Is dit een gevalletje autocorrect?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Gister trouwens in 1 appartement, met Yvoldemort en z'n PIEP. Dat was heerlijk awkward!
Maar meer voor hen dan voor mij denk ik, aangezien ik bij z'n vrienden stond op de verjaardag en hij... ja... op de bank zat bij de ouders en zo. En mensen naar me toe kwamen met "Steeph echt, niet treuren, wees blij dat ie weg is. Wat DOET ie hier in godsnaam nog?".
Wat een kinderachtig genot kun je uit zoiets putten soms
Die "grot" met mechanische slangdingen.quote:
FP"S"quote:
O zo. Daar moet je heeeeeeel voorzichtig langs sneaken anders eten ze je slaatje opquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die "grot" met mechanische slangdingen.
neequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dit een gevalletje autocorrect?
Ooohquote:
Nee... alleen puur natuur.quote:
Ahh. Da's lastig (want een eenzijdige beslissing). Klotequote:Op zaterdag 29 december 2012 08:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
Verkeerd gegokt in dit geval.
Het is vooral omdat hij het moeilijk heeft op dit moment, al een tijdje eigenlijk. Hij vond het oneerlijk tegenover mij dat ik de kar moest trekken terwijl hij iedere keer vastliep op hetzelfde punt.
Hij voelde zich vooral een egoistische klootzak, terwjl ik daar eigenlijk alle begrip voor had. Hij heeft het moeilijk en ik wil helpen. Daar ben ik voor. Dat is wat ik van hem zou verwachten als het moeilijk met mij gaat, en dat is wat hij deed toen het ook moelijk met me ging. Maar de laatste tijd werd het voor hem steeds moeilijker en daarbij kwam ook de heimwee om de hoek kijken en nog tien andere soorten stress en tegenslag. Hij voelde zichzelf steeds verder dichtklappen.
Dus vond hij dat hij mij kwetste en dat vond hij oneerlijk.
Die leek me voor de hand liggendquote:
Ik met stun guns!quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die leek me voor de hand liggend
Maar ben beter met raketwerpers.
Krijgen amateurs betaald dan?quote:Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, niet TE veel. Maar wel meer dan een amateur toneelspeler
Langer dan dansquote:Op zondag 30 december 2012 12:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En de vraag is ook nog hoe lang je dat toneelspelen kan blijven doen.
Soms. Of is het dan meteen semi-prof, omdat je er aan verdient?quote:
In welk land zit je nu eigenlijkquote:Op zondag 30 december 2012 17:45 schreef Cavalinho het volgende:
Moest gisteren met mijn vriendje mee naar de eerste hulp, handje vasthouden en kusjes geven (hem, niet het handje).
Hij had zijn andere hand ergens onder gehad.
Gelukkig valt de schade reuze mee.
Het was dus na 3 jaar net 4 dagen koud uit en hij ging m'n ex zijn telefoonnummer via mij scorenquote:Hoi Stephan,
Ik wil je toch even een berichtje sturen.
Ik had een tijd geleden van xxxx vernomen dat ik jaren geleden een nogal (in mijn eigen bewoordingen)lompe actie richting jou had ondernomen. Die dan ook minder goed was gevallen. Ik had aan jou namelijk het nummer van je ex gevraagd, terwijl het notabene net uit was tussen jullie. Ik kan het me alleen niet meer zo goed herinneren.
Af en toe zie ik je in de social media en op stap voorbij komen en moet ik daar toch aan denken. Ik heb me destijds dus niet bedacht wat mijn actie voor jou betekent. En als ik er nu naar kijk vind ik dat ook zeker geen schoonheidsprijs waard. Stephan, bij deze alsnog mijn excuses voor mijn actie van toen. Ik wilde je er niet mee raken, dus sorry hiervoor.
...wil dit toch graag gezegd hebben...
Voor jou een mooi 2013 gewenst!
Groetjes xxxx
Toch aardigquote:Op maandag 31 december 2012 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Wow... krijg net een bericht over iets wat 7 jaar geleden is gebeurd:
[..]
Het was dus na 3 jaar net 4 dagen koud uit en hij ging m'n ex zijn telefoonnummer via mij scorenmaar dat is 7 jaar geleden. Toch... vind t best een lief bericht
Jij en alle H's ook een fijne jaarwisseling en veel geluk, plezier en voorspoed in 2013!quote:Op maandag 31 december 2012 14:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hallo lieve vrienden,
Ik wens iedereen door middel van dit filmpje een fantastisch 2013 toe, een jaar waar je enthousiast van wordt, vol liefde, creativiteit, inspiratie en gezondheid. In jaar waarin je wensen mogen uitkomen, een gezond jaar voor jou en hen die je dierbaar zijn.
Ieder jaar kijk ik terug naar het afgelopen jaar en maak daar een soort nieuwjaarswensfilmpje van. Natuurlijk zitten daar veel foto's van mezelf in, niet omdat ik zo'n selfkicker ben, maar omdat het tenslotte het terugblik op mijn afgelopen jaar is.
2012 stond voor mij in het teken van verandering, ik begon aan een leer werktraject en mijn hele leven ziet er sinds september anders uit.
Er zitten ook foto's in dit filmpje van mensen die me dierbaar zijn, of die op welke wijze dan ook indruk hebben gemaakt op mij het afgelopen jaar, bedankt daarvoor.
Ik heb gekozen voor Dansen op een vulkaan als muziek, omdat dit ook het jaar was waarin de wereld zou vergaan waarin ik ook heb gedanst op de vulkaan. Het is een opname uit een jubileumshow van 2001, de kwaliteit is niet erg goed, maar wel toepasselijk vond ik.
Tot slot een fijne jaarwisseling
xxxjes
Dick
quote:Op maandag 31 december 2012 14:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hallo lieve vrienden,
Ik wens iedereen door middel van dit filmpje een fantastisch 2013 toe, een jaar waar je enthousiast van wordt, vol liefde, creativiteit, inspiratie en gezondheid. In jaar waarin je wensen mogen uitkomen, een gezond jaar voor jou en hen die je dierbaar zijn.
Ieder jaar kijk ik terug naar het afgelopen jaar en maak daar een soort nieuwjaarswensfilmpje van. Natuurlijk zitten daar veel foto's van mezelf in, niet omdat ik zo'n selfkicker ben, maar omdat het tenslotte het terugblik op mijn afgelopen jaar is.
2012 stond voor mij in het teken van verandering, ik begon aan een leer werktraject en mijn hele leven ziet er sinds september anders uit.
Er zitten ook foto's in dit filmpje van mensen die me dierbaar zijn, of die op welke wijze dan ook indruk hebben gemaakt op mij het afgelopen jaar, bedankt daarvoor.
Ik heb gekozen voor Dansen op een vulkaan als muziek, omdat dit ook het jaar was waarin de wereld zou vergaan waarin ik ook heb gedanst op de vulkaan. Het is een opname uit een jubileumshow van 2001, de kwaliteit is niet erg goed, maar wel toepasselijk vond ik.
Tot slot een fijne jaarwisseling
xxxjes
Dick
Nog steeds in hetzelfde land, alleen andere staat, hoezo?quote:
Was benieuwd, Vakantie hier, vakantievriendje van ver daar, daarheen, hierheen, je reist wat afquote:Op maandag 31 december 2012 18:02 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Nog steeds in hetzelfde land, alleen andere staat, hoezo?
Ik nam zo maar aan dat het vriendje van elders kwam en je daar zit. Vandaarquote:Op maandag 31 december 2012 18:58 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ben niet van mijn stek geweest de afgelopen 8 maanden. Vriendje was op vakantie waar ik was en dat is nu nog mijn vriend, ben hem achterna gereisd. Ik was uitgenodigd voor de kerst en zolang ik wil blijven. Dus vakantievriend= vriendje. Woont nog bij zijn ouders...
(Het was trouwens therapie, dus bepaald geen vakantie, maar ik was wel eens een weekeindje hier of daar. Misschien doelde je daarop, maar dat was allemaal in dezelfde regio).
Dat klopt. Maar dat "elders" was niet een ander land.quote:Op maandag 31 december 2012 19:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik nam zo maar aan dat het vriendje van elders kwam en je daar zit. Vandaar.
Nou de brand begon net na 12 uur op de 4e verdieping van de stadsvilla en tegen 4 uur liep het blusschuim uit de voordeur op de begane grond. Ik denk dat het wel geblust is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar iedereen!
Bluswater nodig SAJ?
Absoluut.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:59 schreef Ambiguiteit het volgende:
Euh... Deus Ex Revolution is vandaag voor 4,74 euro. Dat is te mooi om te laten liggen.
wat de neuk is dit?quote:
Een man met zonder kleren aan, met een voetbal in zijn rechterhand en een konijnenpakkop op.quote:
En een stukje pik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een man met zonder kleren aan, met een voetbal in zijn rechterhand en een konijnenpakkop op.
Dat had ik nog niet eens gezienquote:
Die konijnenkop is gesjopt, volgens mij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een man met zonder kleren aan, met een voetbal in zijn rechterhand en een konijnenpakkop op.
Ja ik zag het filmpje gister op Facebook voorbij komen. En de schade gezien.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Steve, Budel is in het nieuws :
http://www.geenstijl.nl/m(...)blazen_met_baze.html
feliquote:
Mannenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is dat vandaag? Nee toch?!
Volgende maand pas toch?
Daar is niks watjes-achtig aan... het doet altijd pijn... en reboundseks is daar ook weer een onderdeel vanquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
Al moet ik toegeven dat ik hem eigenlijk steeds meer mis. Ik heb hem niet meer gewhatsapped, niet meer gesproken, niet meer online gezien... misschien alleen op facebook gekeken, maar dat mag want dat is niet hetzelfde.
Jezus wat ben ik een vies watje... waarom mis ik hem nog steeds? Het waren maar vier maanden ofzo (I checked).
Eerste relatie, toch? Kan me voorstellen dat dat best een impact heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
Al moet ik toegeven dat ik hem eigenlijk steeds meer mis. Ik heb hem niet meer gewhatsapped, niet meer gesproken, niet meer online gezien... misschien alleen op facebook gekeken, maar dat mag want dat is niet hetzelfde.
Jezus wat ben ik een vies watje... waarom mis ik hem nog steeds? Het waren maar vier maanden ofzo (I checked).
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is dat vandaag? Nee toch?!
Volgende maand pas toch?
Ah, begint bij jou dus ook?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:42 schreef Steve het volgende:
Twee en een halve week ziek geweest, weekje beter, begint het gezeik weer.. Hopelijk ben ik er de rest van het jaar dan we vanaf.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |