Het telekidsmeisje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee, maar wij hadden uiteraard geen chantal jansen maar een of ander irritant kind met een vreselijke stem waardoor ik steeds hevigere hersenbloedingen kreeg
Ik heb hem met de originele bezetting gezien, dus die van nu hoef ik niet te zien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:15 schreef wonderer het volgende:
Ik wil hem eigenlijk nog een keer zien, maar geloof niet dat ik dat ga redden
Ik had Willemijn wel willen zien. Maar ach.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem met de originele bezetting gezien, dus die van nu hoef ik niet te zien.
Plus dat ik dan zoiets heb van "de eerste ervaring was erg mooi.... dus daar ga je toch altijd mee vergelijken"
Ik ben nooit zo van herzien van dit soort dingen.
Stom eigenlijk, want een film kan ik wel 20x zien somsMaar goed, die is dan ook 20x exact hetzelfde.
Vrouw was dezelfde, man was anders (en vreselijk).quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef wonderer het volgende:
Maar dat was toch een hele nieuwe productie, niet dezelfde show maar met understudies?
Da's jammerquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrouw was dezelfde, man was anders (en vreselijk).
Mjah, ik kan ook wel iets zeggen of een plaatje posten, maar ach.. why bother...quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:42 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik kan wel weer over hetero's en letters en zo gaan vertellen, of een mening geven. Maar ik durf onderhand niet meer
Thee van verse gemberquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:26 schreef Ang3l het volgende:
Godverdekut. Morgen auditie en nu knalharde keelpijn en schor![]()
525... kuch.... 600 minutes piep!
Want je hebt toch altijd verse gember in huis?quote:
Ja. Meestal wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Want je hebt toch altijd verse gember in huis?
Oh echt?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:15 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja. Meestal wel.
Of anders haal ik het bij de toko hier om de hoek.
Gewoon als ingrediënt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh echt?!
.
Omdat je wel eens last kon krijgen van je keel?
Haha ja dat snap ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Gewoon als ingrediënt.
Zoals je ook andere verse kruiden in huis hebt, zoals munt, koriander, basilicum, etc
Ook dat snap ik. En hier hebben we het ook niet altijd in huis hoor. Maar als we het niet in huis hebben, en ik heb keelpijn, dan haal ik het hier om de hoek. Is een minuut lopen, en gember kost bijna niets, nog geen 50 cent voor een grote wortel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha ja dat snap ik
Maar die dingen heb ik niet in huis hoor. Net als verse gember dus
schatje, geloof je me nu als ik zeg dat je je stem afzwakt?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:26 schreef Ang3l het volgende:
Godverdekut. Morgen auditie en nu knalharde keelpijn en schor![]()
525... kuch.... 600 minutes piep!
Neequote:Op zondag 16 december 2012 13:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schatje, geloof je me nu als ik zeg dat je je stem afzwakt?
Neem nou eens ooit iets van me aan
Ik geen verse, wel een potjequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Want je hebt toch altijd verse gember in huis?
Ja daar heb je niks aan natuurlijkquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ginger#Ginger_teaquote:Op zondag 16 december 2012 16:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja daar heb je niks aan natuurlijk
Er staat toch duidelijk verse gember
http://en.wikipedia.org/wiki/Ginger_(disambiguation)quote:Op zondag 16 december 2012 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Ginger tea... thee gemaakt van mensen met rood haar?
Zielloze thee!!
Joh!quote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ginger_(disambiguation)
Ok.quote:Op zondag 16 december 2012 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Er bestaan amper knappe roodharige mannen
Roodharige vrouwen echter wel
TV: Dit is een mening! Geen feit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |