Het telekidsmeisje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee, maar wij hadden uiteraard geen chantal jansen maar een of ander irritant kind met een vreselijke stem waardoor ik steeds hevigere hersenbloedingen kreeg
Ik heb hem met de originele bezetting gezien, dus die van nu hoef ik niet te zien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:15 schreef wonderer het volgende:
Ik wil hem eigenlijk nog een keer zien, maar geloof niet dat ik dat ga redden
Ik had Willemijn wel willen zien. Maar ach.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem met de originele bezetting gezien, dus die van nu hoef ik niet te zien.
Plus dat ik dan zoiets heb van "de eerste ervaring was erg mooi.... dus daar ga je toch altijd mee vergelijken"
Ik ben nooit zo van herzien van dit soort dingen.
Stom eigenlijk, want een film kan ik wel 20x zien somsMaar goed, die is dan ook 20x exact hetzelfde.
Vrouw was dezelfde, man was anders (en vreselijk).quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef wonderer het volgende:
Maar dat was toch een hele nieuwe productie, niet dezelfde show maar met understudies?
Da's jammerquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrouw was dezelfde, man was anders (en vreselijk).
Mjah, ik kan ook wel iets zeggen of een plaatje posten, maar ach.. why bother...quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:42 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik kan wel weer over hetero's en letters en zo gaan vertellen, of een mening geven. Maar ik durf onderhand niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |