quote:Op donderdag 13 december 2012 11:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Van die ene vent? Of praat hij nu niet meer tegen je?![]()
En 21, lijkt me mooi, dan heb ik in elk geval nog ff
Le Coq Sportif zijn ook fijn ja! Heb ik ook al een paar van versleten en die liepen prima!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Scapino, die heeft toch la coq sportif? Zijn best leuke schoenen![]()
Ik loop ook al drie jaar op nikes. Geen hardmodel ofzo, zit heerlijk(van de kinderafdeling
).
Maar ik heb ook geen moeilijke voeten.
Puma speedcats?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Van nike air max krijg ik voetenaids, niet normaal wat een kutdingen. Veel te veel vering.
Geef mij maar Puma speedcats
En nog steeds ben je het daar niet beu?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
en maar liefst 1 hele reactie gekregen op mijn ziekmelding voor het kerstdiner met de bewonersorganisatie.
dezequote:Op donderdag 13 december 2012 11:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Le Coq Sportif zijn ook fijn ja! Heb ik ook al een paar van versleten en die liepen prima!
[..]
Puma speedcats?
Ja! Zoiets wil ik ook welquote:Op donderdag 13 december 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze
[ afbeelding ]
Mooiste gympen ever!
nee ach, die zwangere kreeg ook maar 1 felicitatie... van mijquote:Op donderdag 13 december 2012 11:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En nog steeds ben je het daar niet beu?
ik kan er dagen op lopen.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja! Zoiets wil ik ook wel
Ook met voetbed?
de pakketman is er?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh skjoe dat rokje wat jij ook in de winkel had gezienecht wat een troep
Whaha, ik zag het al voor me:quote:Op donderdag 13 december 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]thank god nee, da's geen officieel lid!
En hij praat weinig tegen me want hij ziet mijn facebookberichten niet
Nee dat was het pakket van gisterenquote:
Neinz #Justsoyouknowquote:Op donderdag 13 december 2012 11:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, ik zag het al voor me:
Rot dat je ziek bent hoor!
P.S.: Het heet pas ziek zijn vanaf 39 graden koorts, daaronder heet het gammel. Just so you know!
Bouncy hoeft van mij ook nietquote:Op donderdag 13 december 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan er dagen op lopen.
Niet zo bouncy als een airmax ofzo.
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, ik zag het al voor me:
Rot dat je ziek bent hoor!
P.S.: Het heet pas ziek zijn vanaf 39 graden koorts, daaronder heet het gammel. Just so you know!
ja, die rokjes waren wel een beetje van dat decoratieve kerstboom aids polyester volgens mijquote:Op donderdag 13 december 2012 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat was het pakket van gisteren
En die shaping dress, zooi^5135454ik heb alleen het singlet en de oorbellen gehouden
En die rits, 42 zat niet eens goed en het kruipt omhoog wie unne mongol +je zag mn kontquote:Op donderdag 13 december 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die rokjes waren wel een beetje van dat decoratieve kerstboom aids polyester volgens mij
Zondequote:Op donderdag 13 december 2012 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat was het pakket van gisteren
En die shaping dress, zooi^5135454ik heb alleen het singlet en de oorbellen gehouden
deze blijven leuk ja!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze
[ afbeelding ]
Mooiste gympen ever!
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:53 schreef Incantrix het volgende:
Gemeente Den Haag![]()
Ik vraag grof vuil-afhaal aan, krijg ik een mailtje dat ze ernaar stréven om binnen 10 werkdagen een datum te kunnen geven wanneer het opgehaald wordt
Da's altijd het enige moment dat ik het mis om in het slechte deel van de Schilderswijk te wonen, als ik daar grof vuil aanvroeg stonden ze er sneller als een ambulance omdat ze bang waren dat er anders junks in/op gingen wonen, er sukkels waren die het in de fik gingen steken of dat er bij het station een moord mee zou worden gepleegd
Ja kut hequote:Op donderdag 13 december 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
Steps is ook een stel nare enablers met hun dagelijkse ALLES KORTING KOOP NU ALLES nieuwsbrief
Nouja, verder ben ik wel blij dat ik er wegben hoor.. Al was het vast al een stuk beter toen onze achterburen van de Poeldijksestraat weggevaagd werdenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Schilderswijk
De geur van de schilderswijk
Of je belt grof vuil en maakt een afspraak, zet de zooi de avond van tevoren op straat en de volgende ochtend is het weg en komen ze voor niksquote:Op donderdag 13 december 2012 11:53 schreef Incantrix het volgende:
Gemeente Den Haag![]()
Ik vraag grof vuil-afhaal aan, krijg ik een mailtje dat ze ernaar stréven om binnen 10 werkdagen een datum te kunnen geven wanneer het opgehaald wordt
Da's altijd het enige moment dat ik het mis om in het slechte deel van de Schilderswijk te wonen, als ik daar grof vuil aanvroeg stonden ze er sneller als een ambulance omdat ze bang waren dat er anders junks in/op gingen wonen, er sukkels waren die het in de fik gingen steken of dat er bij het station een moord mee zou worden gepleegd
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:53 schreef Incantrix het volgende:
Gemeente Den Haag![]()
deze vond ik zo leuk:quote:Op donderdag 13 december 2012 11:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja kut he![]()
En ELKE keer is mijn eerste gedachte 'oeh ff kijken' gevolgd door meteen 'nee nee nee, je hebt genoeg, klik weg
'
lolwatquote:Op donderdag 13 december 2012 11:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Mijn buurt houden in de regel aan: Als je grofvuil hebt, pleur je het gewoon bij de vuilcontainers en wacht je op een wonder.
Zodra het wonder geschiedt (meestal na een week) en het wordt opgehaald, duurt het gemiddeld ongeveer 2 uur voor er weer wat nieuws ligt
En dan raakt mijn wazige buurman weer van slag, want als hij daar weer een matras ziet liggen belt hij de politie dat ze het vandaag nog moeten halen (ja de politie), anders steekt hij het in de fik
Mijn buurt
ERMAHGERD NEEDZquote:Op donderdag 13 december 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze vond ik zo leuk:
[ afbeelding ]
maar je kan er met geen mogelijkheid een grotematenBH onder aan
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of je belt grof vuil en maakt een afspraak, zet de zooi de avond van tevoren op straat en de volgende ochtend is het weg en komen ze voor niks
Waarom wij grof vuil uberhaupt nog bellen..
Die vond ik ook zo mooi! En hij valt zo ontzettend tegen in het echtquote:Op donderdag 13 december 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze vond ik zo leuk:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op donderdag 13 december 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze vond ik zo leuk:
[ afbeelding ]
Dat hebben we hier dan weer nietquote:Op donderdag 13 december 2012 11:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Da's hier ook vaak, maar we hebben nu een naar rotte vis stinkend vloerkleed, dus ik vermoed dat het dit keer blijft liggen
En Schaar, haha, bij ons eerste samenwoonhuis moest het gewoon binnen een dag weg zijn, anders woonden er écht junks op en/of in
quote:Op donderdag 13 december 2012 12:00 schreef Mirjam het volgende:
als je hier zomaar je vuil aan de straat flikkert zetten ze er linten omheen en laten ze het twee weken liggen om 'onderzoek' te doen naar de dader
De jurken die ik daar vandaag haal zitten altijd rondom de tetten redelijk strak en lopen dan vanaf de taille wijduit. Die staan altijd heel mooiquote:Op donderdag 13 december 2012 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was laatst bij de steps met mijn schoonmoeder en brum, en toen ging ze me allemaal van die jurkjes aan laten trekken en de ene stond nog kutter dan de ander, echtniks voor mij
Als in.. hij is echt veel lelijker dan op de pic?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die vond ik ook zo mooi! En hij valt zo ontzettend tegen in het echt
Ik hou aan de bovenkant bij m'n schouders altijd teveel ruimte over bij zulke jurken en je kan langs de zijkant bij mij zo naar binnen kijken. En mijn vriendin is ook mijn lengte maar dan wat zwaarder en door de ballonrok (hij is dus niet zo zwierig als op de foto) leek zij echt onmogelijk propperig. Zo zonde
Niet per se qua figuur maar gewoon zo stijf, weet nietquote:Op donderdag 13 december 2012 12:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De jurken die ik daar vandaag haal zitten altijd rondom de tetten redelijk strak en lopen dan vanaf de taille wijduit. Die staan altijd heel mooi![]()
Of, als de jurken wat rechter vallen, frutsels rond de buik, dat verbloemt ook mooi
De rest is ook niks voor mij
Ik denk eerlijk gezegd dat hij jou wel heel mooi zou kunnen staanquote:Op donderdag 13 december 2012 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als in.. hij is echt veel lelijker dan op de pic?
Dan klik ik em weer weg![]()
Dat scheelt alquote:Op donderdag 13 december 2012 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat hebben we hier dan weer niet.
Ik heb wel zelf een keer de gemeente gebeld toen er op vrijdag zoveel bende lag dat je je normale afval niet meer kon weggooien.
Want als er iets ligt pleurt er een ander weer wat bij. Ik heb ze toen aangeraden om voor het weekend begint nog even te komen halen, anders hadden ze met twee wagens moeten komen![]()
Terwijl het echt een kwestie is van bellen of zelf even langs brengen, kost niks ofzo.
Lamme buren
niet lelijk, het is een stijve stof.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als in.. hij is echt veel lelijker dan op de pic?
Dan klik ik em weer weg![]()
130...........quote:
Goed planquote:Op donderdag 13 december 2012 12:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oja laat ik dat ook zo maar doen
Klinkt als een goeden ideequote:Very risky method: Soak your Docs in petrol, then set them on fire and leave them burning for 3-7 seconds. You should prepare some buckets full of water to extinguish the fire again; otherwise your Docs will pretty much turn to ashes. Warning: do not do this inside a house or in a forest. The best place to do it is a big empty parking area or something like that.
En dan? Zijn ze dan mooier?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Klinkt als een goeden idee
Nee dan wordt het leer soepelerquote:Op donderdag 13 december 2012 12:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En dan? Zijn ze dan mooier?
Welke?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:57 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil naar de Primark maar duurt altijd zo lang als je met het OV moet
quote:Op donderdag 13 december 2012 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Klinkt als een goeden idee
Ja ongetwijfeldquote:Op donderdag 13 december 2012 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik denk wel dat het leer soepeler is (lees gesmolten) als je dat doet ja!!!
Gisteren was ie 3 minuten na het tijdvak begon zegmaar, nu is ie al 6 minuten te laat!!! mijn autistenbrein wat doe jequote:Op donderdag 13 december 2012 13:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mijn eigen pakketman is zo heerlijk voorspelbaar ermahgerd
áltijd tussen half 12 en twaalf
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gisteren was ie 3 minuten na het tijdvak begon zegmaar, nu is ie al 6 minuten te laat!!! mijn autistenbrein wat doe je
paracetamol/iboprofen slikken?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:10 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd verdoving uitgewerkt en die kies die gevuld is doet enorm veel zeer, voorals als ik dichtbijt of wat eet. Ik hoop maar dat dat tijdelijk is
Zal ik straks ff doenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
paracetamol/iboprofen slikken?
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks heeft ie een aanridjing gehad en komt ie heul niet meerermahgerd
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
"Nou.. ons mam is als het goed is geopereerd! Hopen dat alles goed is gegaan en dat ze snel weer thuis is want stofzuigen is gewoon 0,0 niks voor mij hè"![]()
echt
boeren
Pijn?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:10 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd verdoving uitgewerkt en die kies die gevuld is doet enorm veel zeer, voorals als ik dichtbijt of wat eet. Ik hoop maar dat dat tijdelijk is
Ja, doet echt zeer. Echt weer wat voor mij natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2012 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pijn?dat heb ik nog nooit gehad. Wel dat het raar voelt als je dichtbijt of dat het plekje waar de verdoving is gespoten gevoelig is, maar echt pijn niet. Hoop dat het snel wegtrekt dan
Moest ik ff aan denken, iemand die hoopt dat z'n ma snel beter is want hij haat stofzuigen en jij hoopt dat je pakketman geen ongeluk heeft gehad want dan krijg je je pakketje nietquote:
Ik vind wel ff wat anders maar goedquote:Op donderdag 13 december 2012 13:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Moest ik ff aan denken, iemand die hoopt dat z'n ma snel beter is want hij haat stofzuigen en jij hoopt dat je pakketman geen ongeluk heeft gehad want dan krijg je je pakketje niet
Kon er ook nog wel bijquote:Op donderdag 13 december 2012 13:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, doet echt zeer. Echt weer wat voor mij natuurlijk
Was maar grapjequote:Op donderdag 13 december 2012 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind wel ff wat anders maar goed
Oh dat is ook zo vreselijk irritantquote:Op donderdag 13 december 2012 13:15 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb sinds mijn gevulde kiezen (nu 1,5 maand geleden) constant last van gevoeligheid met koud/warm, echt schijtirritant
Ik heb dat ookquote:Op donderdag 13 december 2012 13:15 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb sinds mijn gevulde kiezen (nu 1,5 maand geleden) constant last van gevoeligheid met koud/warm, echt schijtirritant
Ja dat dus. Aarghquote:Op donderdag 13 december 2012 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb dat ookzelfs als ik eerst warme pasta eet en dan koude salade, of andersom
KPN niet duurder dan de rest?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lolz.. Mobiele abo's aan het vergelijken. Ze komen allemaal op vrijwel dezelfde prijzen uit, berekend over 2 jaar inclusief telefoon.
Gelukkig maken ze geen prijsafspraken ofzo
Oh wat jammer, scheelt mij weer de moeite om die zooi terug naar h&m te sturenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat je pakketjesmeneer overvallen is Spees. En dat je pakketjes gejat zijn!
Misschien teveel vet eten in korte tijd? Je had ook nog friet op toch?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Kun je allergisch zijn voor chocolade?
Gisteren dus heel velen chocolade gegetenDat mijn buik pijn deed zelfs... En toen ik vanmorgen wakker werd had ik én nog steeds last van mijn maag en overal uitslag op mijn buik
EN HET JEUKT VERSCHRIKKELIJK
o kpn heb ik nog niet gehad, alleen Hi. Even proberenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
KPN niet duurder dan de rest?
Ja true. Daar zat ik ook aan te denken: Of door de explosiebom aan vet/suikers?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Misschien teveel vet eten in korte tijd? Je had ook nog friet op toch?
Ik merk dat bij mezelf in ieder geval wel, dat ik last krijg van veel vet eten in korte tijd
Dan denk ik dat het niet specifiek aan de chocolade zal liggenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja true. Daar zat ik ook aan te denken: Of door de explosiebom aan vet/suikers?
Gisteren ook kerststrol op en dag ervoor vlaai
quote:Samsung Galaxy S III Zwart
Deze telefoon is exclusief bij KPN in het zwart verkrijgbaar!
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is al garpig bij KPN
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
(die telefoon is overal in het zwart te krijgen)
Ik mag in maart weer iets kiezen. Alleen wss deze week al een los toestel kopen en tegen die tijd kijken wat de handigste sim only is die ik kan kiezen. Ik had KPN vanwege het goede bereik, maar als ik daar nu een abonnement wil afsluiten wat gelijkwaardig is aan wat ik nu heb, dan ben ik zo'n 70 euro per maand kwijt. Echt niet dus hequote:Op donderdag 13 december 2012 13:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
KPN heeft geen onbeperkte sms-bundel of mogelijkheid tot alleen onbeperkt smsen. Alleen onbeperkt bellen en smsen bij elkaar en dan is het echt reteduur. Dus voor mij niet van toepassing
Tele2 heb ik ook niet meegenomen trouwens, omdat zeer matigen klantenservice als ik de verhalen zo hoor
Ze zijn wel snel met het versturen van sim kaarten hoorde ikquote:Op donderdag 13 december 2012 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, Tele2 is wel degene die eruit springt omdat veel goedkoper.. Maar eigenlijk durf ik het niet aan om met hen in zee te gaan
Tele2quote:Op donderdag 13 december 2012 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, Tele2 is wel degene die eruit springt omdat veel goedkoper.. Maar eigenlijk durf ik het niet aan om met hen in zee te gaan
Hebben ze voor mij prima opgelost hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 13:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
KPN heeft geen onbeperkte sms-bundel of mogelijkheid tot alleen onbeperkt smsen. Alleen onbeperkt bellen en smsen bij elkaar en dan is het echt reteduur. Dus voor mij niet van toepassing
Tele2 heb ik ook niet meegenomen trouwens, omdat zeer matigen klantenservice als ik de verhalen zo hoor
Bereik en 3G enzo tot nu toe ook goed?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hebben ze voor mij prima opgelost hoor2 maanden gratis gekregen omdat ze 3 dagen te laat waren met sim-kaart
Ja mijn abo wordt dus ook veel duurder, ik zit bij hi naar volle tevredenheidquote:Op donderdag 13 december 2012 13:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik mag in maart weer iets kiezen. Alleen wss deze week al een los toestel kopen en tegen die tijd kijken wat de handigste sim only is die ik kan kiezen. Ik had KPN vanwege het goede bereik, maar als ik daar nu een abonnement wil afsluiten wat gelijkwaardig is aan wat ik nu heb, dan ben ik zo'n 70 euro per maand kwijt. Echt niet dus he
O dat is weer netjes.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hebben ze voor mij prima opgelost hoor2 maanden gratis gekregen omdat ze 3 dagen te laat waren met sim-kaart
Ik heb ook geen huistelefoon. Ik had er echt niet zoveel moeite mee hoor... Ja dan moesten ze me 3 dagen via cif bellen... Prima johquote:Op donderdag 13 december 2012 13:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O dat is weer netjes.
Maar 3 dagen te laat een simkaart krijgen kan voor mij echt niet, ik heb geen huistelefoon
Jup nergens last van eigenlijkquote:Op donderdag 13 december 2012 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bereik en 3G enzo tot nu toe ook goed?
Ik dacht dat de aanbieding van eerste jaar 50% korting juist was verlengd?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja mijn abo wordt dus ook veel duurder, ik zit bij hi naar volle tevredenheid![]()
En de timing is ruk, want alle partijen hebben net hun aanbiedingen terug gedraaid![]()
Ik heb nog tot februari... En geen geld voor losse toestel dat ik wil
Maar ik heb geen Cifquote:Op donderdag 13 december 2012 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook geen huistelefoon. Ik had er echt niet zoveel moeite mee hoor... Ja dan moesten ze me 3 dagen via cif bellen... Prima johMen gaat er niet dood van als ze me een paar dagen niet kunnen bereiken hoor
Ow, ja ik heb met T mobile niet zulke goede ervaringenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup nergens last van eigenlijk
Is via T-Mobile he
Hi heeft nu de eerste 9 maanden 50% ipv het eerste jaarquote:Op donderdag 13 december 2012 13:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik dacht dat de aanbieding van eerste jaar 50% korting juist was verlengd?
Hmm, das wel balen inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2012 13:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hi heeft nu de eerste 9 maanden 50% ipv het eerste jaar![]()
En Sizz had eerst 50% korting eerste jaar en nu 25%.
En de rest is allemaal 6 maanden of 9 maanden 50%
kpn heeft geen smsbundels, dus soberso geen nut voor mij.quote:
Nah, ben er ook niet geheel voor, maar vind het inmiddels ook wel best eigenlijkquote:Op donderdag 13 december 2012 13:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, das wel balen inderdaad![]()
En ik wil ook absoluut geen toestellease eigenlijk..
Ik weet het eigenlijk niet, ik heb ze zelden nodigquote:Op donderdag 13 december 2012 13:48 schreef Mss het volgende:
Maar ik geloof dat de klantenservice van iedere mobiele provider kut is. Ik hoor over geen enkele goeden verhalen.
Welkon waar wat HOE?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Wij danken u voor uw bestelling!
Wat heb je gefaald?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Wij danken u voor uw bestelling!
quote:
zoya lakjes bij bubsel, korting met dec2012 code!quote:
Je hebt een fred?quote:
Zijn die zoya's niet meer 8 euro?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
zoya lakjes bij bubsel, korting met dec2012 code!
1 x Blaze ¤ 10,16
1 x Aurora ¤ 10,16
1 x Electra ¤ 10,16
1 x Storm ¤ 10,16
1 x Konad stempel nagellak zwart ¤ 4,95
1 x Konad stempel nagellak wit ¤ 4,95
1 x Konad stempel nagellak goud ¤ 4,95
Fred woont niet bij mij he?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je hebt een fred?
En is het puur voor het werk dat je bereikbaar moet zijn dan?
En meestal gaat het wel goed; maar omdat ik een buitenlandse ben; ging het niet automatisch in hun systeem.
Naja ik heb voor goeikoop gekozen. Klantenservice is overrated
Als je alles bij elkaar optelt wat je uitgeeft tijdens die toestellease, kom je boven de nieuwprijs uit. Dan zeggen ze wel dat er een verzekering bij zit en toestelvervanging, maar dan zit je in categorie A wat betreft dekking. Wil je dan nog iets fatsoenlijke dekking, mag je daar alsnog extra maandbedrag voor dokken. En als je hem aan het eind van je abonnement wil houden, betaal je nog eens 15% van de nieuwprijs. Dan betaal ik liever in 1x de nieuwprijs en vang er nog wat voor na 2 jaarquote:Op donderdag 13 december 2012 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nah, ben er ook niet geheel voor, maar vind het inmiddels ook wel best eigenlijk
Naja imho konden we vroeger ook prima zonder mobiel; dus ik vind het onzin dat je 3 dagen niet zonder zou kunnenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred woont niet bij mij he?
En ik voel me niet fijn bij niet bereikbaar zijn![]()
Ook in verband met familieleden die nog wel eens dood neer kunnen vallen (vanuit leeftijds-oogpunt).
Owww het was omdat je een allochtoon bent?![]()
![]()
Vertrouwde ze je niet?
Kloptquote:Op donderdag 13 december 2012 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het kutte is dat als je op ervaringen met providers googelt, je alleen maar gezeik krijgt omdat niemand z'n positieve ervaringen deelt.. Dus dan eindig je met "Halp ik durf bij niemand m'n abo af te sluiten"
Ik weet het en ik word ook rustig 3 dagen niet gebeldquote:Op donderdag 13 december 2012 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja imho konden we vroeger ook prima zonder mobiel; dus ik vind het onzin dat je 3 dagen niet zonder zou kunnen
Maar ja ik had geen nl legitimatie en geen nl rijbewijs; dus toen werd ik teruggebeld en moest ik standaard vragen beantwoorden en ons gesprek namen ze dan op ter controle
Ik heb een mobiel en ben alsnog nooit bereikbaarquote:Op donderdag 13 december 2012 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet het en ik word ook rustig 3 dagen niet gebeld
Het is gewoon een gevoelskwestie
Autistquote:Op donderdag 13 december 2012 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet het en ik word ook rustig 3 dagen niet gebeld
Het is gewoon een gevoelskwestie
Bij mijn laatste verbouwing bleef een kies ook enorm pijn doen, maar dat was helaasch niet abnormaal.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:10 schreef Mirjam het volgende:
Waren ze dat dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zijn die zoya's niet meer 8 euro?
Ben jij mij?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb een mobiel en ben alsnog nooit bereikbaar
Hij staat altijd op stil en mis bijna standaard alle oproepen en moet dan later terugbellen
Het slaat ook nergens op want als ik gebeld wordt neem ik rustig niet op als ik er geen zin in hebquote:Op donderdag 13 december 2012 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb een mobiel en ben alsnog nooit bereikbaar
Hij staat altijd op stil en mis bijna standaard alle oproepen en moet dan later terugbellen
Dat was toch ooit zo? En dat ze toen 12 werden maar als je inlogde dat je de oude prijs weer had of zoiets? Maar heb al een tijdje niks meer besteld dus weet het niet meer preciesquote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waren ze dat dan?
Naja nu izjn ze 10 met 15% korting
Checkquote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op want als ik gebeld wordt neem ik rustig niet op als ik er geen zin in heb![]()
Misschien moet ik telefoons uberhaubt maar opgeven en terug gaan naar de postduif
Al een tijd niet meer, ik moet je eigenlijk voor 12 verkopen dus...quote:Op donderdag 13 december 2012 13:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zijn die zoya's niet meer 8 euro?
En als er geen voicemail wordt ingesproken ga ik er vanuit dat het niet belangrijk was en bel ik meestal ook niet terugquote:
Ah okquote:Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Al een tijd niet meer, ik moet je eigenlijk voor 12 verkopen dus...
Double checkquote:Op donderdag 13 december 2012 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als er geen voicemail wordt ingesproken ga ik er vanuit dat het niet belangrijk was en bel ik meestal ook niet terug
Ja op de site staat ook al 12 en als je inlogt worden ze al 10, plus t is bubsie dus /carequote:Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat was toch ooit zo? En dat ze toen 12 werden maar als je inlogde dat je de oude prijs weer had of zoiets? Maar heb al een tijdje niks meer besteld dus weet het niet meer precies
Ik af en toe. En dan ook alleen met een 'Hallo?' en dan mogen zij zich eerst bekend makenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoorNummer onbekend neem ik bijna nooit op ook
Maakt niet uit chickie, alsnog gefaaldquote:Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Al een tijd niet meer, ik moet je eigenlijk voor 12 verkopen dus...
Ik bedoelde het ook nie lullig naar Bubsel toe hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja op de site staat ook al 12 en als je inlogt worden ze al 10, plus t is bubsie dus /care
Tnx! Tja ik zla ook een beetje winst moeten maken, ik ben echt Sintersik nietquote:Op donderdag 13 december 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maakt niet uit chickie, alsnog gefaald
Of niks zeggenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik af en toe. En dan ook alleen met een 'Hallo?' en dan mogen zij zich eerst bekend maken
Irritante is dat pa vaak belt met de werktelefoon en die geeft ook onbekend nummer.
Waarheid.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs is een slowpoke wat betreft WA
Hihi, Sintersikquote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tnx! Tja ik zla ook een beetje winst moeten maken, ik ben echt Sintersik niet
IK WACHT NOG STEEDS OP MIJN GRATIS REK!!!! IK GA BOZE TWEETS STUREN!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 die heel erg kapot is, die mag je wel hebbenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK WACHT NOG STEEDS OP MIJN GRATIS REK!!!! IK GA BOZE TWEETS STUREN!!!
Sintersik.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mehehquote:Op donderdag 13 december 2012 14:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 die heel erg kapot is, die mag je wel hebben
Oh daar begin ik nie aan, niks zeggen en 30s wachten. Ik vind het zelf echt enorm irritant als mij dat gebeurt, of dat je hallo zegt en er volgt vervolgens niks. Dan gaat bij mij na 5s de hoorn er al op hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of niks zeggenEn als zij niks zeggen na 30 sec de hoorn erop gooien
Mn zus belt nr onbekend, maar als ik niet opneem dan WA ik haar: BELDE JIJ?! en als ze dan ja zegt bel ik terug
Ik heb geen sollicitaties meer lopen en 9/10 zijn het callcentersquote:Op donderdag 13 december 2012 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom zou je niks zeggen als iemand je belt?.
Als ik onbekend gebeld wordt is het mijn werk, of mogelijk een lopende sollicitatie. Dus ja, dan neem ik gewoon op (tenzij geen zin)
Ohnee weet ik ook wel babequote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook nie lullig naar Bubsel toe hoor
Meer dat ik dacht dat ze goedkoper waren en ze nu dus vrij prijzig vond en dat zijn de meeste Zoya's mij niet waard
Natuurlijk! Sintersikquote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Aan bubs vragen voor revieuwquote:Op donderdag 13 december 2012 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ohja nagellakrek, ook nog nodig, alles vol/firstworldproblems
Nee is erg rustigquote:Op donderdag 13 december 2012 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meheh![]()
NEE IK WIL EEN NIEUWE WANT IK BEN SINTERSIK NIET![]()
![]()
Mehehe, krijg je nog steeds zulke mails van mensen?
bb krijgt altijd aften van chocoladequote:Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Kun je allergisch zijn voor chocolade?
Gisteren dus heel velen chocolade gegetenDat mijn buik pijn deed zelfs... En toen ik vanmorgen wakker werd had ik én nog steeds last van mijn maag en overal uitslag op mijn buik
EN HET JEUKT VERSCHRIKKELIJK
Aften?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb krijgt altijd aften van chocolade
Gele paprikaquote:Op donderdag 13 december 2012 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
zo, lunch met mandarijnen en een broodje, mn snack voor t avondeten is straks een gele paprika.
Smaakt toch gewoon naar rode paprika maar dan net iets zoeter?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gele paprika
Die vind ik echt zo ontzettend smerig
Zulken geruststellingquote:Op donderdag 13 december 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb krijgt altijd aften van chocolade
Maar ik heb niemand die mij onbekend moet bellen, als je weet dat het je werk kan zijn is t andersquote:Op donderdag 13 december 2012 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem altijd op als onbekend nummer belt? Is vaak werk / arbo ofzo. En als het een callcenter is, care, dan hang je toch op?
Ik weet niet wat het is, ik vind aan die gele echt een hele vieze smaak zitten. Die groene heb ik liever ook niet rauw. De rooie wel, maar een paar reepjes is wel genoeg..quote:Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Smaakt toch gewoon naar rode paprika maar dan net iets zoeter?![]()
Groene vind ik smerig om zo rauw te eten
Als ik tijd heb (quote:Op donderdag 13 december 2012 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem altijd op als onbekend nummer belt? Is vaak werk / arbo ofzo. En als het een callcenter is, care, dan hang je toch op?
dat vind ik echt sad. Dat deed je vroeger met je vaste telefoon toch ook niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik tijd heb () en ik merk dat mijn telefoon afgaat en het is onbekend, neem ik wel op, maar zeg niet mijn naam. Zij bellen mij, dus laat hun zich eerst maar bekend maken
Wij hadden een nummermelderquote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat vind ik echt sad. Dat deed je vroeger met je vaste telefoon toch ook niet?
dat weet je niet? Misschien heeft brum een ongeluk gehad en belt het ziekenhuis jou?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb niemand die mij onbekend moet bellen, als je weet dat het je werk kan zijn is t anders
dan nog. Stelletje autisten.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hadden een nummermelder
Ik snap die krampachtigheid omtrent onbekende nummers ook nooit zo.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat weet je niet? Misschien heeft brum een ongeluk gehad en belt het ziekenhuis jou?
Als nummer onbekend 3x achter elkaar belt dan neem i kwel opquote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat weet je niet? Misschien heeft brum een ongeluk gehad en belt het ziekenhuis jou?
You're missing the point een beetjequote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar net alsof ze mij dan bellen, dan bellen ze zn ouders toch. Ik ben officieel niks van hem
Ja dit was meer een hersenspinsel naar aanleiding van wat sq zeiquote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
You're missing the point een beetje
ermahgerd zet een zonnebril op dan zien ze je nietquote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK zal voortaan wel opnemen
Nu moet ik gaan fietsen en msischien wel woorden wisselen met de conducteur ohnoez
graag geen voornamen hier, okee?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dit was meer een hersenspinsel naar aanleiding van wat SQ zei
ja maar da's toch raar? Als ik iemand bel en die neemt op en ik hoor alleen stilte, dan roep ik ook alleen HALLO?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dan ben ik in dat opzicht wel een autist denk ik ja.
Als mensen mij bellen, kunnen ze ook wel laten weten wie ze zijn. En 'vroeger' met de huistelefoon lag dat ook anders want je wist sowieso nooit wie het was. Plus dat ik die eigenlijk zo goed als nooit opnam want dat deed pa of ma en als het dan voor jou was dan werd er geroepen met 'Die en die is aan de lijn voor jou!' en dan wist je het ook van tevoren![]()
Het is me ook wel vaker gebeurd dat ik mensen aan de lijn kreeg met m'n mobiel waarvan ik niet eens wist en eigenlijk ook niet wilde dat ze mijn nummer hadden. En die blijven je dan lastig vallen dus als je me nu nodig hebt en ik heb je nummer niet mag je eerst je eigen naam noemen
Jij ook al ik blijf niet bezigquote:Op donderdag 13 december 2012 14:38 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, had Spees hier gewoon neergezet dat je Ria heet?
verbastering op voornaam: primaquote:Op donderdag 13 december 2012 14:38 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, had Spees hier gewoon neergezet dat je Ria heet?
Maar Riaquote:Op donderdag 13 december 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verbastering op voornaam: prima
Noem me gerust Marga hier
MargaRiaquote:Op donderdag 13 december 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verbastering op voornaam: prima
Noem me gerust Marga hier
Aidfalers Anoniemusquote:Op donderdag 13 december 2012 14:41 schreef Mss het volgende:
Mijn aidstoornis mensen bellen ook altijd onbekend, dus ik neem gewoon altijd op als het even kan.
Laten we het maar houden op 'angst' voor het onbekendequote:Op donderdag 13 december 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
degene die opneemt noemt zijn naam eerst. Zo gaat het al sinds de telefoon is uitgevonden
Klinkt bekendquote:Op donderdag 13 december 2012 14:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op 'angst' voor het onbekende
Ik hou sowieso niet van bellen. Mailen is prima, dan kun je je woorden overdenken en eventueel wijzigen en schaven tot het goed is. Maar bellen vind ik zoiets ergsIk ga nog liever ergens langs dan dat ik moet bellen eigenlijk. Ik weet nooit hoe ik moet beginnen, hoe anderen reageren, hoe ik moet reageren, ik word er gewoon serieus zenuwachtig van. En dat is niet 'normaal' maar soit, dat ben ik ook niet.
En ik hou er dus ook niet van als ik moet opnemen bij een nummer dat ik niet ken, want dan ben ik 'onvoorbereid'. Ondanks dat je anders een voorsprong van 1 seconde hebt of zo, als je het nummer wel herkent, maar ergens geeft dat toch rust.
I know, ik ben raar
True!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge zo heet de vereniging toch!
"Aidfalers Anoniemus, met Corrie!"
Ook met alleen 'hallo'quote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef megamandy het volgende:
Ooh en sinds ik in de winkel werk durf ik wel gewoon de telefoon op te nemen![]()
![]()
Maar als men wel met nummerherkenning belt, maar je kent dat nummer niet, nemen jullie dan ook niet op?
Jawel want dan is t sowieso geen callcenterquote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef megamandy het volgende:
Ooh en sinds ik in de winkel werk durf ik wel gewoon de telefoon op te nemen![]()
![]()
Maar als men wel met nummerherkenning belt, maar je kent dat nummer niet, nemen jullie dan ook niet op?
De kantoortelefoon neem ik wel altijd op met mijn naam inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2012 14:50 schreef Dwyn het volgende:
Ik neem meestal wel op. Op het werk heb ik er minder last van trouwens. Omdat ik niet voor mezelf bel of gebeld wordt ofzo. Ik bel daar ook gerust monteurs en alles maar voor mezelf.
Goedemiddag Appie blablabla met Dwyn!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De kantoortelefoon neem ik wel altijd op met mijn naam inderdaad
Maar bel nog steeds niet graag mensen
Doe het nietquote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
ze hebben de holo broek nog in mijn maat op hm.com
NEEquote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
ze hebben de holo broek nog in mijn maat op hm.com
Eh, niet echt. Wat zegt de weegschaal?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even domme vraag Skjoe, maar toen ik zaterdag bij jou was vond jij dat ik dikker was geworden dan de vorige keer dat je me zag? Ik voel me namelijk elke week vetter worden maar m'n zus en moeder en brum zeggen dat het niet zo is
Oh weegschaal doet t niet, moet batterijen kopen faalquote:Op donderdag 13 december 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh, niet echt. Wat zegt de weegschaal?
Ik ben daarentegen wel flink vetter geworden
Zitten je broeken strakker?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh weegschaal doet t niet, moet batterijen kopen faal
ERMAHGERDquote:Op donderdag 13 december 2012 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.hm.com/nl/product/06770?article=06770-B&variant=345
hij zit al in mijn winkelmandjequote:
bij mij ook maar ik kan dat toch niet kopenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hij zit al in mijn winkelmandje![]()
Wrom nietquote:Op donderdag 13 december 2012 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij mij ook maar ik kan dat toch niet kopen
Ah komop; je hebt nog 5 maand voor je mag switchen naar trainingsbroeken; crocs; allesquote:
Klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 13 december 2012 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij is al 10 minuten aan het praten maar ik heb geen flauw idee waar het over gaat
Ik zou hem serieus alleen met karnaval dragen en me dan nog steeds ongemakkelijk voelenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hij zit al in mijn winkelmandje![]()
Ik draag geen broekenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zitten je broeken strakker?
jonge koop die dan eldersquote:Op donderdag 13 december 2012 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind geen gepaste trui... grommmmmmmmmmmmmm
Zal ik die schoenen er ook bij doen?quote:
JA die zijn tofquote:Op donderdag 13 december 2012 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik die schoenen er ook bij doen?![]()
Yeah zo zou je t wel kunnen zeggen iddquote:Op donderdag 13 december 2012 15:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh
Maar je bent minder happy met je spiegelbeeld op het moment?
Geen huistelefoon..quote:Op donderdag 13 december 2012 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoezo bellen callcenters jullie trouwens op mobiel? :/
Meh, das nie fijnquote:Op donderdag 13 december 2012 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yeah zo zou je t wel kunnen zeggen idd
Ik welquote:Op donderdag 13 december 2012 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb nog nooit een callcenter iets op mobiel gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |