quote:Op donderdag 13 december 2012 11:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Van die ene vent? Of praat hij nu niet meer tegen je?![]()
En 21, lijkt me mooi, dan heb ik in elk geval nog ff
Le Coq Sportif zijn ook fijn ja! Heb ik ook al een paar van versleten en die liepen prima!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Scapino, die heeft toch la coq sportif? Zijn best leuke schoenen![]()
Ik loop ook al drie jaar op nikes. Geen hardmodel ofzo, zit heerlijk(van de kinderafdeling
).
Maar ik heb ook geen moeilijke voeten.
Puma speedcats?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Van nike air max krijg ik voetenaids, niet normaal wat een kutdingen. Veel te veel vering.
Geef mij maar Puma speedcats
En nog steeds ben je het daar niet beu?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
en maar liefst 1 hele reactie gekregen op mijn ziekmelding voor het kerstdiner met de bewonersorganisatie.
dezequote:Op donderdag 13 december 2012 11:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Le Coq Sportif zijn ook fijn ja! Heb ik ook al een paar van versleten en die liepen prima!
[..]
Puma speedcats?
Ja! Zoiets wil ik ook welquote:Op donderdag 13 december 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze
[ afbeelding ]
Mooiste gympen ever!
nee ach, die zwangere kreeg ook maar 1 felicitatie... van mijquote:Op donderdag 13 december 2012 11:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En nog steeds ben je het daar niet beu?
ik kan er dagen op lopen.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja! Zoiets wil ik ook wel
Ook met voetbed?
de pakketman is er?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh skjoe dat rokje wat jij ook in de winkel had gezienecht wat een troep
Whaha, ik zag het al voor me:quote:Op donderdag 13 december 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]thank god nee, da's geen officieel lid!
En hij praat weinig tegen me want hij ziet mijn facebookberichten niet
Nee dat was het pakket van gisterenquote:
Neinz #Justsoyouknowquote:Op donderdag 13 december 2012 11:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, ik zag het al voor me:
Rot dat je ziek bent hoor!
P.S.: Het heet pas ziek zijn vanaf 39 graden koorts, daaronder heet het gammel. Just so you know!
Bouncy hoeft van mij ook nietquote:Op donderdag 13 december 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan er dagen op lopen.
Niet zo bouncy als een airmax ofzo.
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, ik zag het al voor me:
Rot dat je ziek bent hoor!
P.S.: Het heet pas ziek zijn vanaf 39 graden koorts, daaronder heet het gammel. Just so you know!
ja, die rokjes waren wel een beetje van dat decoratieve kerstboom aids polyester volgens mijquote:Op donderdag 13 december 2012 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat was het pakket van gisteren
En die shaping dress, zooi^5135454ik heb alleen het singlet en de oorbellen gehouden
En die rits, 42 zat niet eens goed en het kruipt omhoog wie unne mongol +je zag mn kontquote:Op donderdag 13 december 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die rokjes waren wel een beetje van dat decoratieve kerstboom aids polyester volgens mij
Zondequote:Op donderdag 13 december 2012 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat was het pakket van gisteren
En die shaping dress, zooi^5135454ik heb alleen het singlet en de oorbellen gehouden
deze blijven leuk ja!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze
[ afbeelding ]
Mooiste gympen ever!
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:53 schreef Incantrix het volgende:
Gemeente Den Haag![]()
Ik vraag grof vuil-afhaal aan, krijg ik een mailtje dat ze ernaar stréven om binnen 10 werkdagen een datum te kunnen geven wanneer het opgehaald wordt
Da's altijd het enige moment dat ik het mis om in het slechte deel van de Schilderswijk te wonen, als ik daar grof vuil aanvroeg stonden ze er sneller als een ambulance omdat ze bang waren dat er anders junks in/op gingen wonen, er sukkels waren die het in de fik gingen steken of dat er bij het station een moord mee zou worden gepleegd
Ja kut hequote:Op donderdag 13 december 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
Steps is ook een stel nare enablers met hun dagelijkse ALLES KORTING KOOP NU ALLES nieuwsbrief
Nouja, verder ben ik wel blij dat ik er wegben hoor.. Al was het vast al een stuk beter toen onze achterburen van de Poeldijksestraat weggevaagd werdenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Schilderswijk
De geur van de schilderswijk
Of je belt grof vuil en maakt een afspraak, zet de zooi de avond van tevoren op straat en de volgende ochtend is het weg en komen ze voor niksquote:Op donderdag 13 december 2012 11:53 schreef Incantrix het volgende:
Gemeente Den Haag![]()
Ik vraag grof vuil-afhaal aan, krijg ik een mailtje dat ze ernaar stréven om binnen 10 werkdagen een datum te kunnen geven wanneer het opgehaald wordt
Da's altijd het enige moment dat ik het mis om in het slechte deel van de Schilderswijk te wonen, als ik daar grof vuil aanvroeg stonden ze er sneller als een ambulance omdat ze bang waren dat er anders junks in/op gingen wonen, er sukkels waren die het in de fik gingen steken of dat er bij het station een moord mee zou worden gepleegd
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:53 schreef Incantrix het volgende:
Gemeente Den Haag![]()
deze vond ik zo leuk:quote:Op donderdag 13 december 2012 11:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja kut he![]()
En ELKE keer is mijn eerste gedachte 'oeh ff kijken' gevolgd door meteen 'nee nee nee, je hebt genoeg, klik weg
'
lolwatquote:Op donderdag 13 december 2012 11:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Mijn buurt houden in de regel aan: Als je grofvuil hebt, pleur je het gewoon bij de vuilcontainers en wacht je op een wonder.
Zodra het wonder geschiedt (meestal na een week) en het wordt opgehaald, duurt het gemiddeld ongeveer 2 uur voor er weer wat nieuws ligt
En dan raakt mijn wazige buurman weer van slag, want als hij daar weer een matras ziet liggen belt hij de politie dat ze het vandaag nog moeten halen (ja de politie), anders steekt hij het in de fik
Mijn buurt
ERMAHGERD NEEDZquote:Op donderdag 13 december 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze vond ik zo leuk:
[ afbeelding ]
maar je kan er met geen mogelijkheid een grotematenBH onder aan
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of je belt grof vuil en maakt een afspraak, zet de zooi de avond van tevoren op straat en de volgende ochtend is het weg en komen ze voor niks
Waarom wij grof vuil uberhaupt nog bellen..
Die vond ik ook zo mooi! En hij valt zo ontzettend tegen in het echtquote:Op donderdag 13 december 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze vond ik zo leuk:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op donderdag 13 december 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze vond ik zo leuk:
[ afbeelding ]
Dat hebben we hier dan weer nietquote:Op donderdag 13 december 2012 11:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Da's hier ook vaak, maar we hebben nu een naar rotte vis stinkend vloerkleed, dus ik vermoed dat het dit keer blijft liggen
En Schaar, haha, bij ons eerste samenwoonhuis moest het gewoon binnen een dag weg zijn, anders woonden er écht junks op en/of in
quote:Op donderdag 13 december 2012 12:00 schreef Mirjam het volgende:
als je hier zomaar je vuil aan de straat flikkert zetten ze er linten omheen en laten ze het twee weken liggen om 'onderzoek' te doen naar de dader
De jurken die ik daar vandaag haal zitten altijd rondom de tetten redelijk strak en lopen dan vanaf de taille wijduit. Die staan altijd heel mooiquote:Op donderdag 13 december 2012 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was laatst bij de steps met mijn schoonmoeder en brum, en toen ging ze me allemaal van die jurkjes aan laten trekken en de ene stond nog kutter dan de ander, echtniks voor mij
Als in.. hij is echt veel lelijker dan op de pic?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die vond ik ook zo mooi! En hij valt zo ontzettend tegen in het echt
Ik hou aan de bovenkant bij m'n schouders altijd teveel ruimte over bij zulke jurken en je kan langs de zijkant bij mij zo naar binnen kijken. En mijn vriendin is ook mijn lengte maar dan wat zwaarder en door de ballonrok (hij is dus niet zo zwierig als op de foto) leek zij echt onmogelijk propperig. Zo zonde
Niet per se qua figuur maar gewoon zo stijf, weet nietquote:Op donderdag 13 december 2012 12:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De jurken die ik daar vandaag haal zitten altijd rondom de tetten redelijk strak en lopen dan vanaf de taille wijduit. Die staan altijd heel mooi![]()
Of, als de jurken wat rechter vallen, frutsels rond de buik, dat verbloemt ook mooi
De rest is ook niks voor mij
Ik denk eerlijk gezegd dat hij jou wel heel mooi zou kunnen staanquote:Op donderdag 13 december 2012 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als in.. hij is echt veel lelijker dan op de pic?
Dan klik ik em weer weg![]()
Dat scheelt alquote:Op donderdag 13 december 2012 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat hebben we hier dan weer niet.
Ik heb wel zelf een keer de gemeente gebeld toen er op vrijdag zoveel bende lag dat je je normale afval niet meer kon weggooien.
Want als er iets ligt pleurt er een ander weer wat bij. Ik heb ze toen aangeraden om voor het weekend begint nog even te komen halen, anders hadden ze met twee wagens moeten komen![]()
Terwijl het echt een kwestie is van bellen of zelf even langs brengen, kost niks ofzo.
Lamme buren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |