quote:Op donderdag 13 december 2012 11:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Van die ene vent? Of praat hij nu niet meer tegen je?![]()
En 21, lijkt me mooi, dan heb ik in elk geval nog ff
Le Coq Sportif zijn ook fijn ja! Heb ik ook al een paar van versleten en die liepen prima!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Scapino, die heeft toch la coq sportif? Zijn best leuke schoenen![]()
Ik loop ook al drie jaar op nikes. Geen hardmodel ofzo, zit heerlijk(van de kinderafdeling
).
Maar ik heb ook geen moeilijke voeten.
Puma speedcats?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Van nike air max krijg ik voetenaids, niet normaal wat een kutdingen. Veel te veel vering.
Geef mij maar Puma speedcats
En nog steeds ben je het daar niet beu?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
en maar liefst 1 hele reactie gekregen op mijn ziekmelding voor het kerstdiner met de bewonersorganisatie.
dezequote:Op donderdag 13 december 2012 11:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Le Coq Sportif zijn ook fijn ja! Heb ik ook al een paar van versleten en die liepen prima!
[..]
Puma speedcats?
Ja! Zoiets wil ik ook welquote:Op donderdag 13 december 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze
[ afbeelding ]
Mooiste gympen ever!
nee ach, die zwangere kreeg ook maar 1 felicitatie... van mijquote:Op donderdag 13 december 2012 11:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En nog steeds ben je het daar niet beu?
ik kan er dagen op lopen.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja! Zoiets wil ik ook wel
Ook met voetbed?
de pakketman is er?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh skjoe dat rokje wat jij ook in de winkel had gezienecht wat een troep
Whaha, ik zag het al voor me:quote:Op donderdag 13 december 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]thank god nee, da's geen officieel lid!
En hij praat weinig tegen me want hij ziet mijn facebookberichten niet
Nee dat was het pakket van gisterenquote:
Neinz #Justsoyouknowquote:Op donderdag 13 december 2012 11:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, ik zag het al voor me:
Rot dat je ziek bent hoor!
P.S.: Het heet pas ziek zijn vanaf 39 graden koorts, daaronder heet het gammel. Just so you know!
Bouncy hoeft van mij ook nietquote:Op donderdag 13 december 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan er dagen op lopen.
Niet zo bouncy als een airmax ofzo.
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, ik zag het al voor me:
Rot dat je ziek bent hoor!
P.S.: Het heet pas ziek zijn vanaf 39 graden koorts, daaronder heet het gammel. Just so you know!
ja, die rokjes waren wel een beetje van dat decoratieve kerstboom aids polyester volgens mijquote:Op donderdag 13 december 2012 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat was het pakket van gisteren
En die shaping dress, zooi^5135454ik heb alleen het singlet en de oorbellen gehouden
En die rits, 42 zat niet eens goed en het kruipt omhoog wie unne mongol +je zag mn kontquote:Op donderdag 13 december 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die rokjes waren wel een beetje van dat decoratieve kerstboom aids polyester volgens mij
Zondequote:Op donderdag 13 december 2012 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat was het pakket van gisteren
En die shaping dress, zooi^5135454ik heb alleen het singlet en de oorbellen gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |