kan wel pas rond 3 uur dan maar ik vind het bestquote:Op donderdag 13 december 2012 11:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
minimeet! Komt ms ook, en joe als ze tijd hebben?
welke dag?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan wel pas rond 3 uur dan maar ik vind het best
ik ben sowieso in Leiden die dagquote:Op donderdag 13 december 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst zeker weten dat het door gaat, anders vraag ik voor jan lul vrij.
In Leiden, voor schoolquote:Op donderdag 13 december 2012 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben sowieso in Leiden die dag
ik kom dan om half 4quote:Op donderdag 13 december 2012 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben sowieso in Leiden die dag
Komt omdat je cool bentquote:Op donderdag 13 december 2012 11:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb alleen maar coole TT's
Gaat ze geen reet aanquote:Op donderdag 13 december 2012 11:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom wil je een half dagje werken?
Vinnie: ehh wil mensen van internet ontmoeten
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:
R&P / Friendzoned..______!
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:
R&P / Friendzoned..______!
Ja godver, omdat mensen diabetes hebben, moet ik van alles leren..quote:
Vreugde!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Wat een vreugde, wat een vreugde. We krijgen een preek van onze mentor.
oh zo ja, dat is klotequote:Op donderdag 13 december 2012 11:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja godver, omdat mensen diabetes hebben, moet ik van alles leren..
Hebben die een andere behandeling nodig dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja godver, omdat mensen diabetes hebben, moet ik van alles leren..
Je kan iemand met diabetes type 2 geen uur laten hardlopen!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hebben die een andere behandeling nodig dan?
Ja ach, groepstraining maken en sportaanbod zoeken in de buurt is wel leuk!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh zo ja, dat is klote
Eh, okequote:Op donderdag 13 december 2012 11:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je kan iemand met diabetes type 2 geen uur laten hardlopen!
wel een leuke opdracht inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2012 11:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ach, groepstraining maken en sportaanbod zoeken in de buurt is wel leuk!
Binnenkort mensen met Diabetes trainen!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel een leuke opdracht inderdaad
vet!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Binnenkort mensen met Diabetes trainen!
ja ik ben half 2 klaar ipv 4 uurquote:Op donderdag 13 december 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas niet. Dat zou bijna halvering zijn van wachttijd.
Mazzelpikkutquote:Op donderdag 13 december 2012 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ben half 2 klaar ipv 4 uur
Maar goed dat je "in de auto" er bij gezet hebtquote:Op donderdag 13 december 2012 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb het nu wel gehad met die dagen heb zin om te rijden
in de auto
ik denk zet het er maar bij voor vinnie bijdehand gaat doenquote:Op donderdag 13 december 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar goed dat je "in de auto" er bij gezet hebt
baby's lachen alleen om mijquote:Op donderdag 13 december 2012 12:11 schreef supersof het volgende:
internet in trein jeej. straks oppassen en de vorige keer huilde die baby totdat ie in bed moest en nu is ie dus heel de tijd wakker. Iemand goed met huilende baby's?
Wiegen en rondlopen!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:11 schreef supersof het volgende:
internet in trein jeej. straks oppassen en de vorige keer huilde die baby totdat ie in bed moest en nu is ie dus heel de tijd wakker. Iemand goed met huilende baby's?
normaal vinden kinderen mij ook wel ok. maar deze huilt telkens en nergens een speen te vinden. miss koop ik er wel een zo xdquote:Op donderdag 13 december 2012 12:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
baby's lachen alleen om mij
Je bent zo heeeeet.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:12 schreef Taexon het volgende:
Kut spotify...
IK VIND JE LEKKAHHHHH
Je hoeft het niet aan te zetten heur.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:12 schreef Taexon het volgende:
Kut spotify...
IK VIND JE LEKKAHHHHH
hoorde dat lied net op school ook alquote:Op donderdag 13 december 2012 12:12 schreef Taexon het volgende:
Kut spotify...
IK VIND JE LEKKAHHHHH
ik legde mijn spenen in mijn poppenhuis waardoor ik ze kwijt was en mn ouders vonden dat ik wel zonder kon.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
normaal vinden kinderen mij ook wel ok. maar deze huilt telkens en nergens een speen te vinden. miss koop ik er wel een zo xd
toen ik in klas 4 zat van een vmbo heeft een meisje uit klas 2 dat gedaanquote:
Wat?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toen ik in klas 4 zat van een vmbo heeft een meisje uit klas 2 dat gedaan
True story
aawh, ik stopte gewoon mn vingers in mn mond. wat heeft geleid tot 4 jaar een beugel.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik legde mijn spenen in mijn poppenhuis waardoor ik ze kwijt was en mn ouders vonden dat ik wel zonder kon.
Trauma aan overgehouden
Damn girl.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
True story
quote:Op donderdag 13 december 2012 12:18 schreef supersof het volgende:
ok groetjes moet nu weer met de bus.
Bij ons zwaren ze nog maar braaf.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een meisje vingerde zichzelf op school
Ja, ik ben niet domquote:Op donderdag 13 december 2012 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een meisje vingerde zichzelf op school
Moet ik je nog weer herinneren in welke SC ik het meeste hang?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik denk zeg het even mocht het niet duidelijk zijn
dit gaat om een meisje van 14 dus dat onderwerp past hier het bestequote:Op donderdag 13 december 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik je nog weer herinneren in welke SC ik het meeste hang?
Ik weet echt wel waar het over gaat als het over "soppen" gaatquote:Op donderdag 13 december 2012 12:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dit gaat om een meisje van 14 dus dat onderwerp past hier het beste
ik dacht dat soppen schoonmaken betekendequote:Op donderdag 13 december 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet echt wel waar het over gaat als het over "soppen" gaat.
Niet in deze contextquote:Op donderdag 13 december 2012 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat soppen schoonmaken betekende
herkenbaar.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
True story
heb je gefilmd?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
herkenbaar.
Mn buurmeisje met dr vriend op school
Wat?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
herkenbaar.
Mn buurmeisje met dr vriend op school
Leugens!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat soppen schoonmaken betekende
Omgquote:Op donderdag 13 december 2012 12:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mn buurmeisje had dr vriend getrokken in de klas.
Wat ben jij netjes!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet er niks vanaf zei ik al
zoals?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:46 schreef Taexon het volgende:
wat je wel niet allemaal leest al je even niet op FOK let
Soppende mensen enzoquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:00 schreef supersof het volgende:
Jo ben ik weer. Ik zag een oude eddy zoey op het station. Was echt raar hehe
Echt?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:00 schreef supersof het volgende:
Jo ben ik weer. Ik zag een oude eddy zoey op het station. Was echt raar hehe
iemand moet verliezen hequote:Op donderdag 13 december 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Altijd grappig als er iemand een grote bek heeft en dan vervolgens niet kan winnen
oh haha ja faal.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar hij beweert dat hij de beste is, terwijl dat niet zo is.
tikkelsquote:Op donderdag 13 december 2012 13:21 schreef Rockiejj het volgende:
Zo:
Yoki, tikkels, croissantjes en kerstkoekjes gekocht!
Hehe, heldquote:Op donderdag 13 december 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nogal, dus wij lachen ons telkens kapot
Kerstkransjes, ik heb zequote:Op donderdag 13 december 2012 13:21 schreef Rockiejj het volgende:
Zo:
Yoki, tikkels, croissantjes en kerstkoekjes gekocht!
Hehe, ja hilarischquote:
Ja daaromquote:Op donderdag 13 december 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kerstkransjes, ik heb ze
[..]
Hehe, ja hilarisch
ik wil ook een kerstboom : (quote:Op donderdag 13 december 2012 13:25 schreef Taexon het volgende:
Onze hele kerstboom hang vol met etenswaren
Is een en al kerstkransjes en bende en ik mag ze niet opeten
Zielig mang.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:25 schreef Taexon het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 13 december 2012 13:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja daarom
Kan ik natuurlijk niet achterblijven
Ik haal ze er altijd uit als ze erin hangen, ook al mag dat nietquote:Op donderdag 13 december 2012 13:25 schreef Taexon het volgende:
haha ja idk wat het is. van mn opa's tuin hahaquote:
Ik weetquote:
Hebben we ook maar daarbij nog allemaal eetbare dingen en chocolade kerstballen...quote:Op donderdag 13 december 2012 13:28 schreef LompeHork het volgende:
Niet gewoon plastic ballen in je boom hebben hangen
De achterkant van de boom is ook al leeg hoor want die vielen niet opquote:Op donderdag 13 december 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik haal ze er altijd uit als ze erin hangen, ook al mag dat niet
witlof wat groen is uitgeslagenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja idk wat het is. van mn opa's tuin haha
ja bedorvenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
witlof wat groen is uitgeslagen
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hebben we ook maar daarbij nog allemaal eetbare dingen en chocolade kerstballen...
Daar waren ze bij ons te lui voor om erin te hangenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
De achterkant van de boom is ook al leeg hoor want die vielen niet op
Met surprise-ei?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hebben we ook maar daarbij nog allemaal eetbare dingen en chocolade kerstballen...
Geboortekaartje zoekenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:39 schreef supersof het volgende:
straks oppassen bij die baby. en ik ben de naam vergeten
ja die heb ik dus niet. volgens mn oma is het thijs. maar we weten niet zeker.quote:
Naam heb je toch niet nodig, hopen dat die ouders dat zeggenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die heb ik dus niet. volgens mn oma is het thijs. maar we weten niet zeker.
dit ja, wist de naam van mijn oppaskindje eerst ook nietquote:Op donderdag 13 december 2012 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naam heb je toch niet nodig, hopen dat die ouders dat zeggen.
Ja dat hoop ik wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naam heb je toch niet nodig, hopen dat die ouders dat zeggen.
Anders gewoon het huis doorzoeken, staat vast wel ergensquote:Op donderdag 13 december 2012 13:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dit ja, wist de naam van mijn oppaskindje eerst ook niet
Hahaquote:Op donderdag 13 december 2012 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik wel.
Ik moet soms ook bij een tweeling. En ze lijken niet eens er op elkaar, maar weet de namen gewoon niet. Tom en Daan, maar wie wie is?
haha ja dan zitten we daar met zn vieren (ook nog zusje) en dan vraag ik: en Tom, was het leuk op school. En dan zie ik wel wie er opkijkt.quote:
ja preciesquote:Op donderdag 13 december 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders gewoon het huis doorzoeken, staat vast wel ergens.
Dat is wel de handigste manier jaquote:Op donderdag 13 december 2012 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja dan zitten we daar met zn vieren (ook nog zusje) en dan vraag ik: en Tom, was het leuk op school. En dan zie ik wel wie er opkijkt.
dat zei ik nietquote:Op donderdag 13 december 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ben ik toch weer slim
Oh wacht
Is Taexon een oude vieze man?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omygaawd niet die knipoog tenzij je een oude vieze man bent
Hij doet ook altijd knipogenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat heeft die er nou weer mee te maken?
al veel minder dan eerstquote:Op donderdag 13 december 2012 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij doet ook altijd knipogen.
Maar hij doet het dus nog welquote:Op donderdag 13 december 2012 13:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
al veel minder dan eerst
hij zit nog in de afleerfasequote:Op donderdag 13 december 2012 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar hij doet het dus nog wel.
Maar dan doet ie het nog welquote:Op donderdag 13 december 2012 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij zit nog in de afleerfase
nou enquote:Op donderdag 13 december 2012 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan doet ie het nog wel.
Watquote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef promisionxexposed het volgende:
"Je hond gaat ontsnappen omdat je geen normale antwoorden heeft"
Moeders
dankje rockiejjquote:Op donderdag 13 december 2012 14:06 schreef Rockiejj het volgende:
Lekker een oude-mannen knipoog voor proxx
ze zaagt door over iets waar ik geen antwoord op weet en dan gaat ze dat soort domme dingen zeggenquote:
Slimme moeder heb jijquote:Op donderdag 13 december 2012 14:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze zaagt door over iets waar ik geen antwoord op weet en dan gaat ze dat soort domme dingen zeggen
lolwut?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef promisionxexposed het volgende:
"Je hond gaat ontsnappen omdat je geen normale antwoorden heeft"
Moeders
Dit kan ik niet beschermend noemenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze is gewoon te beschermend
wa even danquote:Op donderdag 13 december 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit kan ik niet beschermend noemen.
heh gadverdammequote:Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef supersof het volgende:
omg, heb net meest vieze poepluier ooit moeten behandelen
Ahh bah.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef supersof het volgende:
omg, heb net meest vieze poepluier ooit moeten behandelen
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ahh bah.
Ik heb ook een vast oppasadres met 2 jongens van 1 en 3, maar die poepluiers mag mn vriendin doen!
ja bah, het was rood 0.oquote:
Goed voor elkaarquote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ahh bah.
Ik heb ook een vast oppasadres met 2 jongens van 1 en 3, maar die poepluiers mag mn vriendin doen!
yeequote:Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
volgende week donderdag met jou
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
volgende week donderdag met jou
Dit wordt een orgie.quote:
Rock is engquote:Op donderdag 13 december 2012 14:33 schreef supersof het volgende:
die baby vind de webcam leuk hahaha. hij kijkt naar zichzelf constant
wat donderdag? wat ben je nou weer van plan rock
Even rustigquote:
School is goed voor je.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:37 schreef badschaap het volgende:
bleh ben pas om 4 uur uit en moet weer om 5 beginnen met werken
Ik geen FOK! de schuldquote:Op donderdag 13 december 2012 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jong en dan al zo verdorven
Meestal wel.quote:
zou ik ook doenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geen FOK! de schuld
[..]
Meestal wel.
minimeet 20 dec. Kom je ook?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:33 schreef supersof het volgende:
die baby vind de webcam leuk hahaha. hij kijkt naar zichzelf constant
wat donderdag? wat ben je nou weer van plan rock
Ik heb les tot half 6 luie donder.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:37 schreef badschaap het volgende:
bleh ben pas om 4 uur uit en moet weer om 5 beginnen met werken
ik tot 1 uurquote:Op donderdag 13 december 2012 14:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb les tot half 6 luie donder.
waar is het?quote:
Gezelligheid alom!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leiden. Ik ga vanaf mijn werk, dus je zou vanaf Arnhem mee kunnen reizen.
hmm ik weet het nog niet hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leiden. Ik ga vanaf mijn werk, dus je zou vanaf Arnhem mee kunnen reizen.
Incomplete vraagquote:Op donderdag 13 december 2012 14:46 schreef badschaap het volgende:
hahahaha vraag bij wiskunde: hoeveel bolletjes kan peter nog kopen als hij 10 broden koopt? xd
2x de helftquote:Op donderdag 13 december 2012 14:46 schreef badschaap het volgende:
hahahaha vraag bij wiskunde: hoeveel bolletjes kan peter nog kopen als hij 10 broden koopt? xd
ja dat wel (: leiden is wel ver :/quote:Op donderdag 13 december 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt nog een week om het te bedenken.
1,5 uur vanaf Arnhem CSquote:Op donderdag 13 december 2012 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat wel (: leiden is wel ver :/
ja is wel ver vind ik hoor (:quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef supersof het volgende:
http://tinypic.com/view.php?pic=1zwlq0w&s=6
aaawh
haha ja precies goede momentquote:
Inderdaadquote:
Nee heur, van Apeldoorn naar Groningen, en dan van Groningen naar Roosendaal, dat is pas verquote:
inhouden ...quote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad!
En ik zal me inhouden
haha is niet erg tochquote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik soms rare opmerkingen.
ach iedereen hier maakt wel opmerkingenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik soms rare opmerkingen. Maar ik kan ook een heel normaal gesprek voeren hoor
ik ben ook heel verlegen hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef supersof het volgende:
[..]
haha is niet erg toch
ik ben denk ik toch te verlegen in het echt. dan is er niks aan
Dan zijn meets juist goed voor jequote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef supersof het volgende:
[..]
haha is niet erg toch
Ook zoals ik doe?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach iedereen hier maakt wel opmerkingen
jij bent daar wel opperbaas in maar de rest kan er ook wat vanquote:Op donderdag 13 december 2012 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zijn meets juist goed voor je
[..]
Ook zoals ik doe?
Verlegenheid heeft iedereen op het begin wel waarschijnlijkquote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef supersof het volgende:
[..]
haha is niet erg toch
Dankjequote:Op donderdag 13 december 2012 14:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent daar wel opperbaas in maar de rest kan er ook wat van
QFT.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Verlegenheid heeft iedereen op het begin wel waarschijnlijk
bij mij duurt het vaak ook even voordat ik me helemaal op me gemak voel
Alleen bij sommige mensen gaat dat wel weer snel
Is goed hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 14:57 schreef supersof het volgende:
Jaa okee jullie hebben gelijk. ik denk nog even na okee (:
Wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ben echt moe en kapot, zware week dit
Gym moesten we vandaag softballen en ik fiets aardig wat en heb weinig slaapquote:Op donderdag 13 december 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan?
hij werd aangevallen duuuh dan moet hij terug vechten dus is hij nu kapotquote:Op donderdag 13 december 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan?
inderdaad alleen bij sommige mensen wil je niet dom etc overkomenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Verlegenheid heeft iedereen op het begin wel waarschijnlijk
bij mij duurt het vaak ook even voordat ik me helemaal op me gemak voel
Alleen bij sommige mensen gaat dat wel weer snel
quote:
Stop ermeequote:Op donderdag 13 december 2012 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
hij werd aangevallen duuuh dan moet hij terug vechten dus is hij nu kapot
okquote:
Meer slapen dusquote:Op donderdag 13 december 2012 14:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gym moesten we vandaag softballen en ik fiets aardig wat en heb weinig slaap
Het is wel duidelijk wat voor imago hij heeft hierquote:Op donderdag 13 december 2012 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
hij werd aangevallen duuuh dan moet hij terug vechten dus is hij nu kapot
Yupquote:Op donderdag 13 december 2012 14:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad alleen bij sommige mensen wil je niet dom etc overkomendan zuigt het best wel
Ik probeer het maar sochtends tijd nood dus eet dan maar 1 boteram dus dat schiet niet echt opquote:Op donderdag 13 december 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meer slapen dus.
[..]
Het is wel duidelijk wat voor imago hij heeft hier
ja bij sommige mensen is dat wel even andersquote:Op donderdag 13 december 2012 15:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupbij rock hoefde ik bijvoorbeeld nergens op te letten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eet op de fiets. of tijdens de lesquote:Op donderdag 13 december 2012 15:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik probeer het maar sochtends tijd nood dus eet dan maar 1 boteram dus dat schiet niet echt op
eten op de fiets met tegenwind en ik fiets snel, dus word em nietquote:Op donderdag 13 december 2012 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
eet op de fiets. of tijdens de les
pfff. tuurlijk kan dat wel. boterham in je mond en kauwen.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
eten op de fiets met tegenwind en ik fiets snel, dus word em niet
dan stik ikquote:Op donderdag 13 december 2012 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
pfff. tuurlijk kan dat wel. boterham in je mond en kauwen.
ok laat maar. ik kan niet met jou pratenquote:
zelfde tijdquote:
want je valt van je fiets af als je brood eet?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja dat zal wel, maar ik sta een beetje voor lul als ik van me fiets af val..
Jaquote:Op donderdag 13 december 2012 15:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
want je valt van je fiets af als je brood eet?
quote:Op donderdag 13 december 2012 15:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja
Dan fiets ik met 1 hand, en dat kan ik niet.
dat kan soms ook niet, soms ben ik net op tijd en soms 30min te vroegquote:Op donderdag 13 december 2012 15:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]____! Eet dan op school
Meer slapen doe je door eerder je nest in te gaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik probeer het maar sochtends tijd nood dus eet dan maar 1 boteram dus dat schiet niet echt op
Ik kom alleen maar in de minquote:Op donderdag 13 december 2012 15:05 schreef Taexon het volgende:
Weer een rollercoaster park uitgespeeld!
Op naar de volgende
dan kun je toch dan eten. jij doet moeilijk. het leven is simpeler dan je denktquote:Op donderdag 13 december 2012 15:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat kan soms ook niet, soms ben ik net op tijd en soms 30min te vroeg
dan eet je niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jij bent wel een stoere knul.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar 21:30 is al best vroegquote:Op donderdag 13 december 2012 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meer slapen doe je door eerder je nest in te gaan.
Dan kan het dus wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoe laat sta je op dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar 21:30 is al best vroeg
waarom?quote:
ja duh. denk dan na man.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
rustig wakker worden ff joggen
8:15 moet ik er zijn het is 1uur fietsen ongeveer dus 7:15quote:Op donderdag 13 december 2012 15:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoelaat moet je weg om naar school te gaan?
Slim! Doe ik straks even!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:09 schreef Taexon het volgende:
[..]dan moet je even een tutorial lezen hoe je winst maak enzo haha
Ik maak altijd teveel geld
Dam ga je nog eerderquote:Op donderdag 13 december 2012 15:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar 21:30 is al best vroeg
ok en jij zit te zeuren dat je te veel afvalt enzo. ga dan niet joggen ofzo. en alleen fietsen?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
8:15 moet ik er zijn het is 1uur fietsen ongeveer dus 7:15
Dan raak ik uit conditie en aangezien ik rook is dat niet echt heel handigquote:Op donderdag 13 december 2012 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ok en jij zit te zeuren dat je te veel afvalt enzo. ga dan niet joggen ofzo. en alleen fietsen?
Gisteren was het nog een kwartier, en daarna een half uurquote:Op donderdag 13 december 2012 15:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
8:15 moet ik er zijn het is 1uur fietsen ongeveer dus 7:15
OF is gewoon een rare trollquote:Op donderdag 13 december 2012 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteren was het nog een kwartier, en daarna een half uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |