kan wel pas rond 3 uur dan maar ik vind het bestquote:Op donderdag 13 december 2012 11:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
minimeet! Komt ms ook, en joe als ze tijd hebben?
welke dag?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan wel pas rond 3 uur dan maar ik vind het best
ik ben sowieso in Leiden die dagquote:Op donderdag 13 december 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst zeker weten dat het door gaat, anders vraag ik voor jan lul vrij.
In Leiden, voor schoolquote:Op donderdag 13 december 2012 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben sowieso in Leiden die dag
ik kom dan om half 4quote:Op donderdag 13 december 2012 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben sowieso in Leiden die dag
Komt omdat je cool bentquote:Op donderdag 13 december 2012 11:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb alleen maar coole TT's
Gaat ze geen reet aanquote:Op donderdag 13 december 2012 11:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom wil je een half dagje werken?
Vinnie: ehh wil mensen van internet ontmoeten
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:
R&P / Friendzoned..______!
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:
R&P / Friendzoned..______!
Ja godver, omdat mensen diabetes hebben, moet ik van alles leren..quote:
Vreugde!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Wat een vreugde, wat een vreugde. We krijgen een preek van onze mentor.
oh zo ja, dat is klotequote:Op donderdag 13 december 2012 11:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja godver, omdat mensen diabetes hebben, moet ik van alles leren..
Hebben die een andere behandeling nodig dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja godver, omdat mensen diabetes hebben, moet ik van alles leren..
Je kan iemand met diabetes type 2 geen uur laten hardlopen!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hebben die een andere behandeling nodig dan?
Ja ach, groepstraining maken en sportaanbod zoeken in de buurt is wel leuk!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh zo ja, dat is klote
Eh, okequote:Op donderdag 13 december 2012 11:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je kan iemand met diabetes type 2 geen uur laten hardlopen!
wel een leuke opdracht inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2012 11:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ach, groepstraining maken en sportaanbod zoeken in de buurt is wel leuk!
Binnenkort mensen met Diabetes trainen!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel een leuke opdracht inderdaad
vet!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Binnenkort mensen met Diabetes trainen!
ja ik ben half 2 klaar ipv 4 uurquote:Op donderdag 13 december 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas niet. Dat zou bijna halvering zijn van wachttijd.
Mazzelpikkutquote:Op donderdag 13 december 2012 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ben half 2 klaar ipv 4 uur
Maar goed dat je "in de auto" er bij gezet hebtquote:Op donderdag 13 december 2012 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb het nu wel gehad met die dagen heb zin om te rijden
in de auto
ik denk zet het er maar bij voor vinnie bijdehand gaat doenquote:Op donderdag 13 december 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar goed dat je "in de auto" er bij gezet hebt
baby's lachen alleen om mijquote:Op donderdag 13 december 2012 12:11 schreef supersof het volgende:
internet in trein jeej. straks oppassen en de vorige keer huilde die baby totdat ie in bed moest en nu is ie dus heel de tijd wakker. Iemand goed met huilende baby's?
Wiegen en rondlopen!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:11 schreef supersof het volgende:
internet in trein jeej. straks oppassen en de vorige keer huilde die baby totdat ie in bed moest en nu is ie dus heel de tijd wakker. Iemand goed met huilende baby's?
normaal vinden kinderen mij ook wel ok. maar deze huilt telkens en nergens een speen te vinden. miss koop ik er wel een zo xdquote:Op donderdag 13 december 2012 12:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
baby's lachen alleen om mij
Je bent zo heeeeet.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:12 schreef Taexon het volgende:
Kut spotify...
IK VIND JE LEKKAHHHHH
Je hoeft het niet aan te zetten heur.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:12 schreef Taexon het volgende:
Kut spotify...
IK VIND JE LEKKAHHHHH
hoorde dat lied net op school ook alquote:Op donderdag 13 december 2012 12:12 schreef Taexon het volgende:
Kut spotify...
IK VIND JE LEKKAHHHHH
ik legde mijn spenen in mijn poppenhuis waardoor ik ze kwijt was en mn ouders vonden dat ik wel zonder kon.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
normaal vinden kinderen mij ook wel ok. maar deze huilt telkens en nergens een speen te vinden. miss koop ik er wel een zo xd
toen ik in klas 4 zat van een vmbo heeft een meisje uit klas 2 dat gedaanquote:
Wat?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toen ik in klas 4 zat van een vmbo heeft een meisje uit klas 2 dat gedaan
True story
aawh, ik stopte gewoon mn vingers in mn mond. wat heeft geleid tot 4 jaar een beugel.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik legde mijn spenen in mijn poppenhuis waardoor ik ze kwijt was en mn ouders vonden dat ik wel zonder kon.
Trauma aan overgehouden
Damn girl.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
True story
quote:Op donderdag 13 december 2012 12:18 schreef supersof het volgende:
ok groetjes moet nu weer met de bus.
Bij ons zwaren ze nog maar braaf.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een meisje vingerde zichzelf op school
Ja, ik ben niet domquote:Op donderdag 13 december 2012 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een meisje vingerde zichzelf op school
Moet ik je nog weer herinneren in welke SC ik het meeste hang?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik denk zeg het even mocht het niet duidelijk zijn
dit gaat om een meisje van 14 dus dat onderwerp past hier het bestequote:Op donderdag 13 december 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik je nog weer herinneren in welke SC ik het meeste hang?
Ik weet echt wel waar het over gaat als het over "soppen" gaatquote:Op donderdag 13 december 2012 12:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dit gaat om een meisje van 14 dus dat onderwerp past hier het beste
ik dacht dat soppen schoonmaken betekendequote:Op donderdag 13 december 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet echt wel waar het over gaat als het over "soppen" gaat.
Niet in deze contextquote:Op donderdag 13 december 2012 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat soppen schoonmaken betekende
herkenbaar.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
True story
heb je gefilmd?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
herkenbaar.
Mn buurmeisje met dr vriend op school
Wat?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
herkenbaar.
Mn buurmeisje met dr vriend op school
Leugens!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat soppen schoonmaken betekende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |